heips!
Olen k'äyttänyt voxraa kohta 2 viikkoa ja aluksi oli päänsärkyä, maha täysin sekaisin ja outo olo, mutta kaikista hirvein sivuvaikutus on väsymys!
ennen nukuin sen 6-8 tuntia ja heräsin suht virkeänä, nyt voxran aloituksen jälkeen
nukun väh. 10 tuntia yöllä ja 30min-1tunnin päivällä, ja on ihan voimaton olo.
onkohan nämä vielä aloitus oireita vai toimiiko kyseinen lääke minulla ns. päinvastoin, kuin sen pitäisi?
Positiivistä sanottavaa on sen verran. että voxran aloituksen jälkeen on ollut jotenkin itsevarmempi olo.
Kiitos vastauksista!
Olen k'äyttänyt voxraa kohta 2 viikkoa ja aluksi oli päänsärkyä, maha täysin sekaisin ja outo olo, mutta kaikista hirvein sivuvaikutus on väsymys!
ennen nukuin sen 6-8 tuntia ja heräsin suht virkeänä, nyt voxran aloituksen jälkeen
nukun väh. 10 tuntia yöllä ja 30min-1tunnin päivällä, ja on ihan voimaton olo.
onkohan nämä vielä aloitus oireita vai toimiiko kyseinen lääke minulla ns. päinvastoin, kuin sen pitäisi?
Positiivistä sanottavaa on sen verran. että voxran aloituksen jälkeen on ollut jotenkin itsevarmempi olo.
Kiitos vastauksista!
Vastaukset 4
Vanhimmat
lääkärikään ei oikein mitään osannut sanoa, tai sitten en selvittänyt asiaani tarpeeks selvästi..
Ei lääkärit tunne mielialalääkkeitä juuri lainkaan. Ne aineet tekevät mitä tahtovat ja milloin tahtovat, joten seilaat osittain tuntemattomilla vesilla.
Joo, Mutta kyseessä on stimulantti, eli piristävä aine. joka kuitenkin väsyttää?
Jep. Viittaan edelliseen toteamukseeni. Huomattakoon, että väsymys yleensä ainakin osittain väistyy käytön jatkuessa, mutta sitä mitä tulee tilalle voi vain arvata. Tutustu tarkkaan potilasohjeeseen niin tiedät ennakoida.