"Säilytä salaisuutesi. Poista kaikki todisteet sivustomme käyttämisestä, edullisesti 29€"
Jos et maksa, kuvasi, sivuhistoriasi ja kaikki mitä olet sivustolla tehnyt, jäävät jonnekin kovalevylle tien mitä käyttöä varten.
Mahtoiko tällaisesta olla edes pienellä liittymisehdoissa? Vain liittyminen on ilmaista.
Jos joku joskus löytää muistiinpanosi, käyttäjätunnuksen ja salasanan, niin hän pääsee aktivoimaan tilisi uudelleen ja näkemään kaiken toimintasi.
Viktoria Milan tilin poistaminen täydellisesti maksaa 29€
8
5483
Vastaukset
- Paha karma
Hahahah. Kannattiko rekisteröityä?
- No,varmasti tiedän!!
"Reilukerho" puhuu täyttä asiaa, ja jos olet vielä maksanut sinne jotain luottokortillasi, niin sitten siinä vasta hulabaloo-alkaa!!!!
Itse, uteliasuudessani (lue:typeryydessäni) menin VIELÄ MAKSAMAAN NIILLE 79€:n edestä pisteitä!!! No, sen jälkeen ne käyttää surutta niitä korttitietoja hyväkseen, eli tulee kaiken-maailman kuukausimaksut ja lisäpiste maksut suoraa tililtä. Vaikka olen kuinka niitä kieltänyt(olen asetuksista poistanut automaatisen jatkon), niin ne yrittää väkisin nythtää multa hilloa.
Olen deaktivoinut tilini n:6kk sitten, mutta silti tulee sp:hen viestejä että joku on katsonut profiiliani,vaikka piilotin sen???!!!!!!! Deaktivoitu-tili näitten HUIJARIN mukaan pitäisi poistua 3-4:ssä kuukaudessa?!!!! SIIS, SILKKAA HUIJAAMISTA!!!!!!!!! - kusetuksen uhri
Koko viktoria milan on täyttä kusetusta rajoittuineen viestimäärineen. Ihan rahastusta. Mailiin pukkaa tälläisiä vittuiliviestejä...
Hei xxxxx,
Olet suosittu! Monet jännittävät asiat odottavat sinua:
Useat jäsenet ovat ottaneet sinuun yhteyttä ja he odottavat vastausta:
0 viestiä
0 lahjaa
1 katselua
Kirjaudu sisään ja vastaa »
Myös monet uudet jäsenet odottavat innolla tavatakseen sinut! Mikset kirjautuisi sisään ja tutustuisi heihin?
Ystävällisin terveisin,
Victoria Milan Tiimi- Mfts
Totta tuokin. Mutta panoseuraa sieltä on saanut muutaman ihan kivan naisen kanssa, ja usemmin kuin kerran. Huorissa käynti tulee huomattavasti kalliimmaksi. Maksaa ns. luxusammattilaisesta 300 tunnilta? Siis 3-hunttia pelkästä hässimisestä, siitä, että mimmi on niin sanotusti näyttävä? Tuo näyttävyys on usein pintaa, jos ja kun ei osaa naida vapautuneesti, pingottamatta. Minulle on kelvannut ihan tavalliset suomalaiset/ulkomaalaiset naiset, joiden kanssa on kiva peuhata. Se on ollut nautinnollista. Ja jos tuo ilo nyt sitten maksaa halvimmillaan about 220 € vuodessa, so what! Pillua saa oman suhteen rinnalla, ja mikä olisi sen antoisampaa. =)
- Anonyymi
Jos erehdyt käymään Victoria milanin sivustoilla ja antamaan yhteystietosi ilman liittymistä niin sinua ahdistellaan viesteillä loputtomasti. Kokenut.
- Anonyymi
Mfts kirjoitti:
Totta tuokin. Mutta panoseuraa sieltä on saanut muutaman ihan kivan naisen kanssa, ja usemmin kuin kerran. Huorissa käynti tulee huomattavasti kalliimmaksi. Maksaa ns. luxusammattilaisesta 300 tunnilta? Siis 3-hunttia pelkästä hässimisestä, siitä, että mimmi on niin sanotusti näyttävä? Tuo näyttävyys on usein pintaa, jos ja kun ei osaa naida vapautuneesti, pingottamatta. Minulle on kelvannut ihan tavalliset suomalaiset/ulkomaalaiset naiset, joiden kanssa on kiva peuhata. Se on ollut nautinnollista. Ja jos tuo ilo nyt sitten maksaa halvimmillaan about 220 € vuodessa, so what! Pillua saa oman suhteen rinnalla, ja mikä olisi sen antoisampaa. =)
seksin etsintä poikeaa muusta mainonnasta, mainos asettaa riman korkealle kuluttajille ,mutta hiljainen mainonta aseta riteedeitä sen käyttäjä kuntaan,
- Anonyymi
operaattorit verätää rakkauden nälkäisiä, koska valituksia on vaikea viedä kuluttaja suoja istuimeen sen laadun toteamiseen käytännössä,
- Anonyymi
Iten se onnistuu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3603085Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3021482En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481145
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801052Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847