Hallitus meinaa kieltää ulkomaille pelaamisen

sellastavaa

http://www.mtv3tekstikanava.fi/new2008/111-01.htm

Tästä ei hirveämmin keskustelua vielä ole. Mutta jos tuo toteutuu niin loppuu kyllä pelaaminen minun ainakin minun osalta. Veikkaus ei tarjoa minkäänlaisia sellasia palveluita mitkä itseäni kiinnostavat.
Tää touhu alkaa menee jo todella yli !!!

17

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellastavaa

voinkohan laittaa ne 15 kohdetta käsittävät rekkani Paffille n.30 000 kertoimella 0,13 kertoimella?

• Sinappi kundi

Tämä on sitä kateellisten holhous politiikkaa, jota päättäjät harrastavat.
      Sitä ei kyllä rajoiteta millään lailla, että ministerit lahjoittavat miljardeja veronmaksajien rahaa eurooppaan ja velkoja aletaan antamaan anteeksi, kuten Arhinmäki jo vaatii.
      Tietenkin ihmiset pelaa eurooppalaisten peliyhtiöiden sivuilla, koska siellä on 100 kertaa enemmän pelivaihtoehtoja pitkävedonkin osalta, mitä veikkaus tarjoaa.
      Veikkauksen pelikohteet ja hintataso kertoo yhtiön ahneudesta.
      Minimipanos 1 euro, sehän on suuri summa, kun muilla peliyhtiöillä voi pelata pienillä panoksilla.

En ole pelanut yli puoleen vuoteen ja 10€ pelikassa riitti puolen vuoden pelaamiseen.
      Veikkauksella 10€ pelikassa olisi huvennut alle parissa viikossa, kun pienemmällä pelipanoksella, kuin 1€ ei voi pelata.
      Tämäkö on sitä veikkauksen vastuullista pelitarjontaa, että mahdollisimman äkkiä lypsetään pelikassa nollille, kun on 1€ minimipanos.
      Veikkaus valehteli siinäkin, että heidän pelit muuttuvat sinkkukohteiksi, ainoastaan muutama sinkkukohde ja sekin sellainen. josta ei saa varmaa selvää, että miten pelissä käy.

Veikkaushan puolusteli pelirajoituksia ulkomaille sillä, että se estää peliriippuvuudesta syntyviä taloudellisia seuraumuksia.
      Veikkaus syyllistyy itse peliriippuvuuden kasvattamiseen esim. Syke pelillään.
      Syke peli on sellainen, että se on tietokone ohjelmoitu, niin, että jokaiselle pelaajalle on oma prosessi pelin aikana.
      Jolloin oma pelipallo näyttää pääsevän pelissä pitkälle, mutta juuri ennen maalia tipahtaa pois.
      Tämä läheltä piti tilanne houkuttelee peliriippuvaista sijoittamaan taas euron seuraavalle kierrokselle, kun näitä kierroksia on päivässä satoja, niin siinä menee äkkiä 100 euroa tähän laillistettuun huijaus peliin.
      Veikkaus saa harjoittaa huijausta kansanterveyden nimissä.

• Lotto=huijausta

Eurojackpot pitää poistaa veikkauksen pelisivuilta, koska sehän on peli, jonka arvonta suoritetaan suomen ulkopuolella.
      Jos kerran pitkävedon pelaamista eurooppalaisille pelisivuille meinataan kieltää, niin silloinhan myös Eurojackpot pitää poistaa Veikkauksen sivulita.
      Jos Veikkaus ei sitä poista, niin se rikkoo lakia.

• Stadin tietotoimisto

Eurojackpot arvotaan Suomessa, mutta Viking Lotto Norjassa.

• yorma

loton palautusprosentti on noin 40, joten se selittää, miksi valtio haluaa kieltää ihmisiltä pelaamisen ulkomaille ja ohjata heidät pelaamaan suomalaista lottoa. lottoa mainostetaan joka puolella, pitkävetoa ei missään, jotta tuulipuvut tajuaisivat,että pitää lotota.

• hcl80

Veikkaus ja Ray ovat todella syvältä. Itse ovat kieltämässä että muita peliyhtiöitä ei ole edes olemassa. Samalla mainostavat joka paikassa. Ei tarvii mennä kun ärrälle niin johan alkaa näkyä.

• Kjäh kjäh mies

Joo ja Veikkaus jätti eilenkin Ranskan Kakkosen kohteen Brest - Dijon pelilistoiltaan pelkona varmasta kotivoitosta 2.05 kertoimella (PAF).

Tiesivät varmasti pelin mutta tappion pelossa oli helpompi jättää pois kokonaan pelilistoilta. No kun päätty 0-0, olisi Kulttuuritalon remppa saanut pari milsiä lisärahaa (ja enemmän virolaisia rakennusmiehiä), mutta nyt meni sivu suun.

• lollerolullero

"Tästä ei hirveämmin keskustelua vielä ole."
      Eihän tästä ollut avattu kuin vasta kaksi ketjua ennen tätä. Silmät päähän.

• James Moronhead

"Yksi keino olisi estää rahansiirrot ulkomaisten peliyhtiöiden tileille. Näin on toimittu Norjassa"

Norja ei ole EU-maa, Norja saa tehdä ihan mitä sitä itseään huvittaa.
      On todella tyhmä hallitus kun ei edes tätä asiaa vielä ymmärrä.

• Anonyymi

bjkmn bbb

• Anonyymi

Vuoden alusta tulee, mutta käsittäkseni vain ne laitetaan blokkilistalle jotka mainostavat suomessa. Eli saa pelata samaan malliin ensivuonnakin useilla eri sivustoilla.

• Anonyymi

Niin ja viimeiakoina on käyty keskustelua lisenssimallista. Joten meko varmasti suomeenkin tulee ensi hallituskaudella lisenssimalli. Menee kuitenkin varmaan muutama vuosi. Veikkaisin joskus 2025 aikaisintaan.

Toki lisenssimallissa saa pelata vain niillä saitella jotka havevat suomeen lisenssiin ja varmasti niitä yritetään blokkailla jotka ei hea suomen lisenssiä.

• Anonyymi

Ainakin veilä onnistuu tallettaminen ihan hyvin.

• Anonyymi

Hyss..hyss..Saarikko voi kuulla ilosi!

• Anonyymi

Nettipeleissä on riski koukuttua ja seuraukset on surullisia. Miettikää kenoa jota voi Pela kolmeen arvontaan päivässä tai nelosella päiväaikaan olevaa onnenarpaa jossa yksi peli maksaa hyvinkin 6-7€ ja hyväuskoinen hölmö pelaa esim. kolme kertaa päivässä!

Mielestäni ulkomaille rajoittaminen on vain yksi asia.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tää menikin niin, että kyllähän vieläkin voi pelata ja talettaa, mutta vain jos joku saitti mainostaa suomessa niin sen mainostajan rahansiirrot blokataan. Hyvin siis onnistuu pelaaminen ja tallettaminen ja kotiuttaminen vieläkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe