Ostin auto ja siinä on Launch control...mikä se on? Kyseessä Lancer evo9
Launc control
6
3982
Vastaukset
Se on kirjoitusvirhe. Oikeasti termi on Lunch Control. Se mahdollistaa lounaan oikeaoppisen etenemisen suolistossa. Ja estää oksentamasta sisätiloihin.
- kidtusrydtgui
Jos tarkoitus oli olla hauska, se meni pieleen. Jos tarkoitus oli osoittaa aloittajalle, että täällä on turha koettaa vedättää ketään turhilla kysymyksillä niin teit vain itsestäsi tyhmän näköisen.
Joten mikä oli pointtisi? - hatuttaako
kidtusrydtgui kirjoitti:
Jos tarkoitus oli olla hauska, se meni pieleen. Jos tarkoitus oli osoittaa aloittajalle, että täällä on turha koettaa vedättää ketään turhilla kysymyksillä niin teit vain itsestäsi tyhmän näköisen.
Joten mikä oli pointtisi?Se oli saada todella tyhmät kommentoijat vastaamaan.
- ahtopaine2
Pitää ahtopainetta yllä valmiiksi lähtöä varten( kilpaautovaruste yleensä)
- Elvis oli kala
Google, tuo tiedonjanoisen keidas,
http://en.wikipedia.org/wiki/Launch_control_(automotive)
http://www.youtube.com/watch?v=MpHsaQkkAJU - Anonyymi
Haluaisin autooni Booze controlin. Jurppii vieläkin kun yx känniläinen sotki Porscheni. Mattoja sai pestä päivätolkulla. Katsokaa ihmiset keitä päästätte autoonne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 813181
- 922895
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191344
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141307Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275