Dentalux sähköhammasharja Lidlistä

Raikul

Ostin Lidlistä Dentalux sähköhammasharjan keväällä 2013, sen latauslaite on nyt vaihdettu kolme kertaa ja tuottaa aina saman lopputuloksen, eli 3 latauskerran jälkeen ei enää lataa. Lidlin huoltoyhteiskumppani Railmit Oy on postittanut kiltisti aina uuden setin, mutta nyt ovat jättäneet sen tekemättä, eivätkä vastaa s-posteihin.
Varoituksen sana kaikille kuluttajille, välttäkää siis Lidlin sähköhammassarjoja, sillä takuuvelvoite ei ainakaan minun tapauksessani toteutunut täysin, uuden laitteen joudun nyt kuitenkin ostamaan ja sen merkki ei totisesti ole Dentalux.

Dentalux harjojen valtuuttama huoltoliike oli siis:

Railmit Oy
Petäjäksentie 19
26100 Rauma

66

11085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla lakkasi latautumasta jo ensimmäisen käyttölatauksen jälkeen, ja laite on vielä ilman takuukorjausta. Takuuhan on 3 vuotta, joten täytyypä ottaa yhteyttä.

      • kade

        Meillä taas toiminut hyvin


    • juge

      Minulla kesti kolme latauskertaa,sen jälkeen lataus ei toimi.
      Täytyypä etsiä takuukuitti ja vaatia että takuu toimii.

    • loppukaarre

      Olisi varmaan kannattanut ostaa dentluxin paristo malli ja käyttää siinä ladattavia akkuaja.

    • Repe28

      Aika jännä kun ostamani Lidlin hammasharja pelittää koko ajan koko perheen käytössä, puoli vuotta jo ilman minkäänlaisia ongelmia.
      Onko teillä oikeasti edes kokemusta tuosta vai kirjoitteletteko illuusiota?
      Kokemusta itsellä oli Oral B:stä ja ei voi sanoa onnistuneeksi ostokseksi.

      • Anonyymi

        Minulla OralB kesti ainakin 6 vuotta ja uusikin kestänyt jo usean vuoden moitteetta. Välissä oli liiterin dentalux ja lakkasi toimimasta noin vuodessa, samoin hiusleikkuri, partakone ja moni muu vempain. Osa liiterinkin laitteista toimii ja kestää hyvin, mutta paljon on sutta. Suurinta osaa en ole viitsinyt edes vaatia korvattavaksi vaikka takuu voimassa kun tehty niin hankalaksi.


    • mamaa68

      Minulla lidlin Sanitas merkkinen sähköhammasharja, ikää varmaan neljän vuoden verran ja pelittää todella hyvin. Ainut ongelma on ettei vaihtopäitä löydy mistään.

      • Lidlistä

        Sama vika täällå. Lopetti lataamisen muutaman kerran jälkeen. Ei oo illuusiota, vaan huonoa laatua. Pitääpä koittaa takuuseen, usein vaan takuu samaa huonoa laatua..


      • Anonyymi

        Meillä on ollut dentalux sähköhammasharja käytössä jo 4 vuotta, mistähän saisi nykykään siihen vaihtopäitä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on ollut dentalux sähköhammasharja käytössä jo 4 vuotta, mistähän saisi nykykään siihen vaihtopäitä ?

        Edelleen käytössä mutta vaihtopäitä ei mistään :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen käytössä mutta vaihtopäitä ei mistään :(

        Lidl hankkii halpamyyntiin eri tuote-eriä, eikä niille ole enää mitään jälkimarkkinointia sen jälkeen kun erä on myyty loppuun. Käytännössä siis kertakäyttötuotteita ja kannattaa ajatella asiaa ennen kuin ostaa tuotteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen käytössä mutta vaihtopäitä ei mistään :(

        Löytyy vaihto päitä dentalux harjaan


    • Marmoiselle

      Hyvä nyrkkisääntö on, ettei Lidlistä pidä ostaa mitään joka käyttää sähköä. Niiden laatu ei vain vastaa Suomessa totuttua hyvää tasoa.

      • Anonyymi

        Höpö höpö, selvitäppäs vähän Saksan laatutasoa ennen kuin kommentoit mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, selvitäppäs vähän Saksan laatutasoa ennen kuin kommentoit mitään

        Monet sähkölaitteet ovat huonoja, nopeasti hajonneita ollut ainakin sähköhammasharja, hiusleikkuri, partakone, ledvalonauhan muuntajat, himmennettävä valaisin, hyttyspyydin, lattiatuuletin, paperisilppuri tukkeentui... Varmaan muitakin mitä en muista, mutta osa myös hyviä ja kestäviä. Vain muutaman olen palauttanut takuuseen ja esim tornituuletiun hajosi uusikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet sähkölaitteet ovat huonoja, nopeasti hajonneita ollut ainakin sähköhammasharja, hiusleikkuri, partakone, ledvalonauhan muuntajat, himmennettävä valaisin, hyttyspyydin, lattiatuuletin, paperisilppuri tukkeentui... Varmaan muitakin mitä en muista, mutta osa myös hyviä ja kestäviä. Vain muutaman olen palauttanut takuuseen ja esim tornituuletiun hajosi uusikin.

        Niin ja samalla tavalla halvat hajoaa muualtakin ostettuna, joskus kalliimmatkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, selvitäppäs vähän Saksan laatutasoa ennen kuin kommentoit mitään

        Vaikka Lidl on alkuaan saksalainen kauppaketju, ei nuo tarjoustavarat ole välttämättä Saksassa valmistettuja. Lidl hankkii jonkun suuren poistoerän ja myy sen pois edullisella hinnalla, jälkimarkkinointia ei kuitenkaan hoideta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, selvitäppäs vähän Saksan laatutasoa ennen kuin kommentoit mitään

        Saksalainen laatu on pelkkä myytti, valtavasti vikoja esim autoissa, kalleimmissakin merkeissä. Mersu huonoin kahdestakymmenestä merkistä

        "Mercedes-Benz putosi viisi sijaa ja sijoittui vähiten luotettavimmaksi kaikista merkeistä, joista lehti sai tarpeeksi tietoja."
        https://www.is.fi/autot/art-2000009208622.html


    • Sattuman satoa että laite toimii sen ajan kuin valmistettu Dentalux joku euro lisää parempaan.
      JOS Ja kun oote laiskoja itse harjaamaan.

    • KUN suunittelette ostoa ulkomaista laitetta TARKISTAKAA LAITTEEN KÄYTTÖJÄNNITE
      JOKA ON SUOMESSA 240V AC. Nuo jotkut laaja alueiset 110/240 verkkolaiteet eivät toimi suomessa jos taajuus merki on 50Hz kun suomessa on käytössä 60Hz taajuus nykyään.

      • KEHVELI ON SE SUOMESSA 50Hz tuli jekkilän vehkeet mieleen eli jos merkintä on 60Hz se ei sovi suomeen. SORRY.


      • Retuliini-78

        Ööh, eikös se oo 230v Suomessa...


      • Anonyymi

        Milloin Suomessa siirryttiin 60 Hz taajuuteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin Suomessa siirryttiin 60 Hz taajuuteen?

        Aika hätäinen olit vastaamaan kun kaveri korjasi erehdyksensä jo vuonna 2016 6 minuuttia kirjoittamansa tekstin jälkeen. Ketjua voisi lukea edes pari-kolme kommenttia eteenpäin ennen kuin vastaa.


    • LidlinTakuu

      Lidlin sähkölaitteissa on paljon ihan hyviä tavaroita, kuten kuulosuojainradiot. Ne on toimineet ammattikäytössä paljon pidempään, kuin Peltorit ja Bilsonit aikaisemmin, ja äänen laatukin on parempi, vaikka hinta puolet pienempi. Takuuasiat toimii.

      Nyt sähköhammasharja ei toista kertaa ladannut, ja palautin sen Lidliin, niin antoivat rahat takaisin. Eli toimi yhdellä latauksella noin viikon. Aikaisemmin Oral kesti noin vuoden ja vähäisellä käytöllä.

      • Anonyymi

        Minulla halvin Oral kesti lähes 10 vuotta ja uudempi vähän kallimpoi mallikin kestänyt jo monta vuotta. Miksi edes ostaa sähköhammasharjaa ellei käytä, kerran päivässä pitäisi vähintään hampaat pestä.


    • Margella

      Ostin Nevadent sähköhammasharjan Lidlistä syyskuussa 2017. Hinta oli edullinen ja harjaus tuntui yhtä tehokkaalta kuin vanhalla OralB harjalla. Ostin samalla viisi kahdeksan vaihtoharjan pakkausta, koska hinta oli niin halpa. Ensimmäisen laitteen latausosa lopetti toimimasta toisen latauksen jälkeen. Reklamoin Lidliin ja sain tilalle toisen kokonaisen harjapakkauksen, joka ei tosin ei ollut yhteensopiva aiempiin harjaosiin. Latauslaite oli onneksi samanlainen. Lähetin toisen viestin Lidliin, jossa reklamoin harjan kiinnitysvarren erilaisuudesta. Olinhan ostanut aimo määrän vaihtoharjoja. En saanut mitään vastausta sähköpostitse, vaan yllättäen paketti-ilmoituksen. Sain kolmannen kokonaisen harjasetin, joka tosin oli eri värinen kuin alkuperäinen, mutta yhteensopiva vaihtoharjojen kanssa. Toinen latauslaite kesti kolme latauskertaa ja lakkasi toimimasta. Minulla oli tässä vaiheessa kolme harjaa, mutta vain yksi toimiva latauslaite. Ilmeisesti huolto ei pysty/halua toimittaa pelkkää latausosaa. Viimeinen latauslaite kesti kaksi latauskertaa, jolloin heitin pyyhkeen kehään ja palautin kaikki kolme laitetta Ala-Tikkurilan Lidliin. Pidin ostamani vaihtopäät, koska ne ovat OralB-yhteensopivia.

      Ihmettelen että kenen etua palvelee näin heikkolaatuisten käyttötavaroiden myynti? Vaikka minulle olisi lähetetty kymmenen harjasettiä, mitä iloa niistä on jos ne vikaantuvat jokainen muutaman käyttökerran jälkeen?? Ostan seuraavaksi Braun OralB-harjan, vaikka hinta on hiukan korkeampi. En suosittele kenellekkään Lidl Nevadent-harjaa.

      • Pesu-Vesa

        24.11.2017 ostetun "Nevadent"-harjan latauslaite toimi n. 2 tuntia, kunnes kuului "tsup". Samalla laitteen henki poistui verkkojohtoaukon kautta. Reklamaatioon, paikallinen Lidl antoi uuden laturin.

        Insinöörinä jäi selvittämättä, mikä hajosi. Kauppapaikoilla myytävien kiinalaisten harjojen induktiiviset lataustelineet ovat usein USB-sähköistettyjä. Ei ole kaukainen ajatus, että verkkolatauslaitteeseen on naitettu em. induktiosiirtolaite ja USB-verkkolaite. Varsinainen lataussäätö on harjassa itsessään (Li-ion akku). Savun haju, aistinvaraisesti arvioituna, viittaisi tehopuolijohteen koteloon. Seuraavalla kerralla pitänee purkaa latausteline, ettei tarvi arvailla...


      • Halvalla_ei_saa_hyvää

        Mitä nuo Lidlin sähköhammasharjat on maksanut? Kannattaako edes ostaa sieltä kun OralB sähköharjan saa parilla kympillä ("lasten" malleja 15 eurolla).
        Tietäähän sen että jokin kiinalainen parilla eurolla valmistettu laite ei voi olla laadukas.


      • Pesu-Vesa

        Lidl-paketti maksoi 15€, sisältäen: "sonic"- harjarunko, verkkolatausteline ja 8 harjapäätä. Lidl uskaltaa antaa tuotteelle 3v takuun. Harjapäitä löytyy nettikaupoista n. 50c/kpl hintaan, Lidl-hinnasta ei kokemusta.

        Procter & Gamble tuotteen (Oral-B, pyöreä harjapää, ei "sonic") originaalit harjat kustantavat useita €/kpl, kopioitakin (50c/kpl) on toki tarjolla, toimivuus vaihtelee.


      • Halvalla_ei_saa_hyvää
        Pesu-Vesa kirjoitti:

        Lidl-paketti maksoi 15€, sisältäen: "sonic"- harjarunko, verkkolatausteline ja 8 harjapäätä. Lidl uskaltaa antaa tuotteelle 3v takuun. Harjapäitä löytyy nettikaupoista n. 50c/kpl hintaan, Lidl-hinnasta ei kokemusta.

        Procter & Gamble tuotteen (Oral-B, pyöreä harjapää, ei "sonic") originaalit harjat kustantavat useita €/kpl, kopioitakin (50c/kpl) on toki tarjolla, toimivuus vaihtelee.

        Eli ei kannata ostaa Lidlistä kun maksaa saman ja kommenteista päätellen hajoaa heti. OralB sentään kestää varmasti useita vuosia ja vaikka harjat ovat kalliita, niitä voi käyttää paljon kauemmin kuin suositellaan.


      • Anonyymi
        Pesu-Vesa kirjoitti:

        Lidl-paketti maksoi 15€, sisältäen: "sonic"- harjarunko, verkkolatausteline ja 8 harjapäätä. Lidl uskaltaa antaa tuotteelle 3v takuun. Harjapäitä löytyy nettikaupoista n. 50c/kpl hintaan, Lidl-hinnasta ei kokemusta.

        Procter & Gamble tuotteen (Oral-B, pyöreä harjapää, ei "sonic") originaalit harjat kustantavat useita €/kpl, kopioitakin (50c/kpl) on toki tarjolla, toimivuus vaihtelee.

        En viitsinyt omaa sonicia edes palauttaa, ostin suosiolla jälleen OralB:n.


    • Pesu-Vesa

      Suositusta ei voi antaa suuntaan tai toiseen. Kolmen vuoden takuuajan ainakin pystyy uteliaisuuttaan harjaamaan, toki voi laitevaihdot aiheuttaa vaivaa.

      Vertaus Suomessa myytäviin Oral-B laitteisiin ontuu, kun toimivat eri periaatteella. Kummallakin omat hyvät puolensa. Kansainvälisesti tarjolla on myös Oral-B-brändättyjä "sonic"-tyypin harjoja tarjolla.

    • huollossa

      Kauanko on huolto kuvio kestänyt, puhutaanko monesta viikosta?

    • recykox

      Ostin myös kyseisen Nevadent sähköhammasharjan ja latauksen merkkivalo katosi pysyvästi, mutta kyllä se lataa koska harja toimii kuten pitääkin!
      Kyseisessä laitteessa on jokin "ajastettu virhe" eli harjat hajoaa tietyn käyttömäärän jälkeen alkaen rämisemään ja on selkeästi harjakärjeltään irtonaisempi kuin käyttämätön harjaosa.
      Mistä saa harjaosia tilattua nyt viimeinen käytössä, mukana tuli siis 4kpl.

      • Vinkatkaa

        Kiinnostaisi myös tietää, että mistä tähän ko. harjaan saa uusia harjapäitä..


      • Sannita
        Vinkatkaa kirjoitti:

        Kiinnostaisi myös tietää, että mistä tähän ko. harjaan saa uusia harjapäitä..

        Mulla olis ylimääräisiä vaihtopäitä! [email protected] :)


    • Pesu-Vesa

      Lidlin myymiä sähköhammasharjoja on usemmanlaisia. Kaksi päätyyppiä toimintaperiaatteen mukaan. Joko Oral-B:n kaltainen pyöreä edestakaisin nitkuttaja harjasosamekaniikkoineen, tai "sonic"-tyyppi, jonka kiinteä harja värähtelee korkeataajuisesti. Osat keskenään, tyyppien välillä, eivät ole vertailukelpoisia. Yksinkertaisten sonic-harjapäiden elinikä on ainakin puoli vuotta.

      Yhtä kaikki, n. 4kk sitten ostin "sonic" tyyppisen harjan. Laturi hajosi välittömästi, Paikallinen Lidl antoi tilalle uuden. Nyt 4kk kuluttua, hajosi vaihtolaturi. Reklamaatioon, Lidl ehdotti kaupan purkua, mutta pyysin uutta laturia. Posti toimitti uuden laturin viikossa. Kolmen vuoden takuuaikaan, mahtunee vielä muutama laturiyksilö.

      Uteliaana, avasin hajonneen laturin, vaan sisällä oli musta kova (epoksi?)valu. Tyyppikilven "IPX7"
      vaatimuksista ei ainakaan liene huolta, laturin voinee jopa upottaa veteen. SER-jäte toki oikea osoite, vesistön sijaan.

      • Anonyymi

        Alun laturiongelmien jälkeen "Nevadent" sonic-tyyppinen harja toimi uskollisesti n. 6 vuotta, 2017-2023. Rupeaman päätteeksi, harjan akku alkaa olla loppu. Onneksi takuuseen toimitettu laturi toimitettiin "myyntipakkauksessaan", sisältäen myös harjarungon. Tämä tuntuu toimivan kuuden vuoden kaapissa horrostamisen jälkeenkin.

        Mielenkiinnosta katsoin minkälaisesta akkukennosta aika jätti. Vanha harja oli helppo avata, yksi ruuvi ja pari muovihaittaa. Kenno on li-ion, pyöreä, n. 41mm pitkä ja n. 15mm halkaisijaltaan, juotoskorvilla. Yht'äkkiä ei löytynyt ko. kokoista "15410" tmv. vähittäismyyjien listoilta.


    • ÄläOsta

      Nuo Lidlin myymät vaihtoharjakset (oral-B malliin sopivat) on surkeita. Vaihtoharja on liian tiukka, eli useampi harja on irronnut rungosta vain palasina. Lisäksi harjaosan sisäinen rakenne kuluu muutamassa viikossa käyttökelvottomaan kuntoon.
      Halvalla ei vaan voi saada hyvää---

      • Anonyymi

        Muissakin likkeissä osa huonoja, harjakset vääntyilee ja pehmenee nopeasti, mutta jotkut halvatkin hyviä.


    • Clever

      Luulisin että käyttäjät eivät ole lukeneet ensilatausten käyttöohjetta 3krt. täysilataus 14-16 tuntia (tyhjästä täyteen), jonka jälkeen vasta voi pitää lataustelineessä kokoajan. Akku tulee täysitehoiseksi, ja ei ongelmia.

      • Anonyymi

        Näin ei ainakaan omalla kohdalla ole.
        Seurasin latausohjeita varsin tarkasti, sisäänajo suoritettu. Toimi sen jälkeen kaksi viikkoa, ei lataa enää. Joten ongelmia on.


      • Anonyymi

        Ilmeisesti valmistajakin on todennut akkujen ja latauslaitteen huonon laadun koska on antanut tuollaisen ohjeen. Oral B:n ohjeissa riittää yksi täyspitkä lataus jonka jälkeen hammasharjaa voi käyttää puhtaasti akkulaitteena (ei tarvitse olla koko ajan latauksessa).

        Huonokin akku toimii tarvittavan 2 minuutin pesukerran jos sitä pidetään jatkuvasti latauksessa. Silloin ei huomaa että akku on lähes loppu. Kun akku sitten loppuu kokonaan, se ei ota enää latausta vastaan. Kannattaa välillä testata missä kunnossa akku on, eikä ladata sitä jatkuvasti. Kunnossa olevan akun pitäisi antaa virtaa vähintään viikoksi, yleensä kahdeksi, hyväkuntoinen ja vähän suurempi akku (joissakin Oral B harjoissa) kuukaudeksi.


    • gvbjm

      Varoitus Dentalux-vaihtoharjojen käytöstä Oral-B -sähköhammasharjojen kanssa. Pakkauksessa oli mainos, että käy useimpien sähköhammasharjojen kanssa tms. Ulkoisesti harja onkin Oral-B-harjojen näköinen. Se ei kuitenkaan pysy kunnolla kiinni Oral-B -sähköhammasharjassa. Liukuu helposti irti.

    • Anonyymi

      Ostin pari vuotta sitten nyt vuoden alusta , temppuilu alkoi ,toimi vain muutamia sekuntteja
      Vein lidliin ,toimivat hienosti , ottivat vastaan,tekivät huolto paperin ja ,lupaus uusi tulee 2-4 viikon päästä ! Odotellaan ,muutenkin ystävällinen palvelu ,kun monessa muussa isojen ketjujen liikkeissä ei sitä kovin usein koe , kokemusta mm kun tarjoustuotteet on veloitettu ,ohje hinnalla ,ei hyvitys vaiheessa ,
      ( kun olen huomannut tarkistaa kassa kuitin ) yleensä niin että hyvityksen teko tehdään naama happamena ,eikä paljon anteeksi pyyntöä tule ,eikä hymy ole koko aikana kasvoilla! Vaikka olen ymmärtänyt että asiakas sen heidän palkan maksaa ostoksensa kautta!

      • Anonyymi

        Tykkäät siis, että on kassahenkilön syy jos laite ei toimi ja hänen pitäisi hymyillen pahoitella asiaa. Sun on typerää nostella itseäsi muka palkan maksajaksi ja mokoman halvan laitteen toimimattomuudesta irvistellä henkilökunnalle.


      • Anonyymi

        Minun käskettu liiterissä aina itse palauttaa viallinen tuote, vain 14vrk sisällä palautetun ottaneet takaisin. Muissa kaupoissa ottaneet aina vialliset ja hyvityksenkin saanut heti.


    • Anonyymi

      Ymmärsit väärin ,kehuin Lidlin myyjän toimintaa , ja viikossa sain uuden eli edelleen lidlille kiitos !

      Mutta viittasin siihen , että en ole saanut vastaavaa palvelua eräiden suurten ketjujen ( mm Citymarket)
      ( Prisma ) myymälöistä , näissä liikkeissä on oikein asiakaspalvelu tiski ,jossa nuo negatiiviset asiat on joskus tapahtunut , ja ostokset olivat jopa hinnaltaan reilusti suurempia!

      ELI KUN TARTTUU TOISEN KIRJOITUSTEN ASIAAN ,VOI LUKEA JA YMMÄRTÄÄ LUKEMANSA!

      Hymyä kyllä voisi lisätä ,etenkin nuoret ,ja opetella asiallinen tervehdys , sekä opetella käyttäytyminen muutenkin ,kuten suosittelen myös edelleen kirjoituksen tekijällekin !

    • Anonyymi

      Samaa mieltä jos ottaa kantaa toisen kirjoituksiin ,pitäisi ymmärtää mitä kirjoitettu ,,täsähän oli Lidlin tuote jolla oli takuu ,ja se ystävällisesti jopa hymyllä tehostettiin ,ja hoidettiin tehokkaasti ja lupauksen mukaan asiakas sai uuden tilalle ,asiakas ei missään vaiheessa syyllistynyt myyjää !näin ymmärrän !
      Päin vastoin kehui palvelua ,ja myyjän toimintaa ,sekä takuun joustavuutta!

      Toisessa osiossa hän vertasi aijemmin saatuun palveluun tätä hyvää ,ja kohteliasta Lidlin myyjän toimintaa ,näihin ( suurten ketjujen K-citimarket/Prisma) asiakaspalvelun reklamaattion hoitoa , kyllä meillä kuluttajilla on oikeus ,tuoda asiat esille , ei sielläkään aina ole kysymys ao myyjän taidosta ,vaan kauppiaan / esimiehen opastuksen puutteesta / kiireestä ynm sellaista !

      Hiukan voi sanoa , että ehkä myös sinulla on huono päivä ,kun syytät " irvistelyksi " sen , että asiakas kehuu tätä saamaansa Lidlin myyjän toimintaa , ja antaa ymmärtää, että siitä voisi ottaa oppia ,näiden suurten ketjujen (K-citimarket ja Prisman ) kauppiaat/ esimiehet ,ehkä sinäkin jos ole asiakaspalvelija !

      Muuten kyllä tässä hän myös oikeassa ,että tyytyväinen asiakas kaupan henkilökunnan palkanmaksaja!
      Kun asiakas käy ,voidaan maksaa verot,sähköt, kiinteistö investoinnit ja kaikkien palkat sekä muut kulut!
      Ps. Kirjoitusta sinulle , olen ollut alalla 40 vuotta , ja kaikkia kauppoja seurannut ja niistä jopa ostanut !

      • Anonyymi

        Heh, ihan sattumaltako sinäkin kirjoitat pilkun samalla tavalla väärin ja vielä kolme seuraavaakin viestiä kirjoitat itsestäsi "hän"-muodossa :)


    • Anonyymi

      Kiitos ymmärtäväisestä ja saman mielisestä ajatusmaailman esille tuomisesta !
      Tunnut tuntevan kaupan alaa ja ymmärrystä löytyy myös henkilöstön kestävyydelle , ja on tosiaan hyvä korostaa onnistuneita suorituksia ! , mutta kyllä " palkan maksajalla " on oikeus tuoda myös epä kohtia esiin , se että tuo ,vain lopettaisi kauppaansa käynnin ,ei ole Kauppiaalle/ esimiehille hyvä asia ,eikä myöskään henkilökunnalle , voi loppua , jopa se palkan maksu , näitäkin tapauksia on tullut vastaan !

      Eli ei "irvitä " vaan tuodaan asiallisesti , asiat esille , ja ollaan asiakkaita reklamaattion jälkeenkin ,sekä hyvästä palvelusta annetaan hyvää palautetta ja kiitosta vaikka näin ,hyvä Lidli ja kiitos !

    • Anonyymi

      Eli oliko tämä henkilö mahdollisesti itse ,taidoiltaan vajavainen ,jossakin asiakaspalvelu tehtävässä ,ja henkinen kasvu kehitys vaiheessa ,ei ymmärrä ,miten syntyy hyvä palvelu se
      voi ,olla asia tuntevaa ,avuliasta , jopa hymyä ja iloista mieltä , samalla asiallisen kohteliasta ,
      Vaikka asiakas ei ole aina ,oikeassa , asiakas on kuitenkin reklamaatiossa kuunneltava ja , hyvin hoidettuna ! ,vaikei lopputulos ei olisi hyvitys ,asiakas on tyytyväinen !
      Jos kokee asiakkaan reklamoinnin henkilökohtaisena ,loukkauksena " irmisenä " ei ole oikealla alalla ,kannattaisi hankkia toinen työpaikka ! Reklamaatio hoito on taitolaji!

    • Anonyymi

      Kirjoitus 16.5.2019 klo 11.36 ! Hyvin olet lukenut ja ymmärtänyt? tuon edellisen kirjoittajan käytöksen ,eli täysin asiaton kirjoitus sinulta! ,kun hän kiittää !Lidlin myyjää tuotteen takuun reklamoinnin hoitamisesta ! Sinulle " äly hoi ,älä jätä!"

      Minäkin olen ollut tyytyväinen Lidlin tuotteisiin ja samanlainen tapaus on kohdallani ollut pari kuukautta sitten ja sain takuun mukaisesti uuden ,kiitos Lidli! Myös samaa mieltä noissa isojen ketjujen "asiakaspalvelusta " ei saa kovinkaan aina ystävällistä palvelua ,vaikka heidätkin ja (sinun )muidenkin kaupan alan ihmisten pitäisi ymmärtää ,ettei kauppa elä muuten kuin asiakseen tuomilla rahoilla ,jolloin voidaan sanoa : ASIAKAS ON PALKAN MAkSAJA ! Totuus tässä ja asiakkaalla on oikeus vaatia hyvää ystävällistä palvelua!
      ( Toinen mahdollisuus on että asiakas vaihtaa toiseen kauppaan , onhan näitä vielä!)

      • Anonyymi

        Ärsyttää nämä puhelimella "pikakirjoittajat" jotka eivät viitsi korjata puhelimen tekemiä välimerkkivirheitä. Vai onko nykyinen äidinkielen opetus noin huonolla tolalla ettei ymmärretä että välilyönti tulee pilkun ja pisteen JÄLKEEN.


    • Anonyymi

      Olisiko sinun ymmärryksessä ,pikku pilkku virhe ,asiat kirjoituksissa ovat oleelliset!

    • Anonyymi

      Samaa mieltä asiat kannattaa lukea ja ymmärtää ! Onko jotain puutteita tällä pilkunnussijal.
      Koska jos hän sama joka kirjoittaa ,tuosta kun asiakas takuu asiaa hoiti ja sai hyvän palvelun Lidlin myyjältä , jolloin antoi kehut hänelle ,niin tämä pilkun..... kirjoitti että on irvitty!?
      Samoin ei ymmärrystä ollut mistä myyjille ja kaupan johto saa palkkansa ,toistetaan vielä ne rahat tulee asiakkailta ,eli " palkan maksajilta " !
      Itse 40 vuotta liike elämässä, jopa johto tehtävissä , teen samoin virheitä ! Aikanaan onneksi oli jopa sihteeri joka kirjoitti puhtaaksi. Mutta nytkin katson että asian tuonti ,jopa empatiaa voi antaa ,kun ollaan tekemisissä liike elämässä , puutteet voi tuoda esille kyllä!
      Eli näillä sivuilla on tuollaisia pilkun......, Joilla on varmaan joitain taloudellisia tai muuta puutetta elämässään , toivon kuitenkin hyvää kesää hänelle ja kaupan väelle!

    • Anonyymi

      Ostin Lidlistä halvan Nevadent sähköhammasharjan.
      Ollut päivittäisessä käytössä ja tuntuu että akku kestää puoli ikuisuutta.
      Olin reissussa 2 kuukautta eikä sähköhammasharjaa tarvinnut ladata kertaakaan.
      Yksi lataus kestää helposti 3 kuukautta.

      Nettietiketin kirjoittamaton sääntö on että kappaleella/ tuotteella \ tavaralla on aina pieni valitus ketju olemassa.

    • Anonyymi

      Ostin silloin myös hammasharjan, ja harjoja lisäpakkauksessa. Nyt on harjat loppu mutta laite pelaisi hyvin, tietysti latausaika ei kestä niin kauan, vaan pitää ladata useammin. Mutta harmi, en tiedä mistä harjoja saa.

      • Vinkki harjoihin: ks. viesti, jonka kirjoitin ketjuun reilu tunti sitten.


    • Jaa että vaihtoharjoja? Ainakin minun Dentalux-laitteen käyttöohjevihkossa on sellaisille tilauskuponki ohjeineen. Ja kannattaiskohan ehkä tarvittaessa kysyä laitteen myyjältä eli Lidliltä... :)

      • Anonyymi

        Kaupoissa pitäisi olla aina tai edes tietyin välein tarvikkeita myymiinsä laitteisiin, kun itse kysyin erästä tuotetta liiterissä niin myyjä tiuski vaan, eikä ole näkynyt myynnissä senkään jälkeen. Parempi siis ostaa vain tuotteita mihin tietää saavansa tarvikkeet jakossa varmasti tilailematta ulkomailta.


    • Anonyymi

      Ostin 2014? Lidlistä Nevadent-sähköhammasharjan. Käytössä viime vuosina enää satunnaisesti (koiralla!) koska päitä ei löytynyt. En aktiivisesti etsinyt tilaus-ym. kanavia. Nyt Lidlistä löytyi Dentalux-päitä, muttei käynytkään Nevadent-laitteeseen. Ei harmita yhtään, 25 e?:n laite palvellut 10 vuotta, odotan et tulee Dentalux-laite myyntiin kun on jo 6 vaihtopäätä valmiina. Lidlistä saanut aina laatukamaa halvalla.

    • Anonyymi

      Nevadent "Sonic" tyyppinen laite löytyy täältä hyvin palvelleena kotona, kuin reissussa. Reissussa akku kestää helposti edelleen yli 6 vuoden jälkeen kaksikin viikkoa.

      Valitettavasti tällä viikolla laite sanomassa työsopimuksensa irti eli "värinä" tehokkaammalla asetuksella on hyvin olematonta ja soft asetuksella puolestaan kovempaa.

      Nyt akku saattaa loppua harjatessa ihan minuutissa.

      Eli joko tuossa on akku tai sitten moottori entinen.
      Hyvä laite 19,90€ hintaan, kun vertaa jotain kaverin 200€ oral-b jota vaihdellut viimeistään 2v kohdalla, niin ei tuolla Lidlin laitteella tule päivä hintaa juurikaan.

      Nyt se on kaiketi ostettava pelon sekaisin tuntein 140€ arvoinen Philips

    • Anonyymi

      Oral-B, käytössä jo 22 vuotta ja toimii ja latautuu edelleen normaalisti. Koko perhe käyttää samaa runkoa.

    • Älkäävain ostako liiterin halpaharjoja. Nevadent-sähköharjaan ei saa uusia vaihtopäitä kuin kiskurihintaan netin kautta tilaamalla. Myymälöissä ei varaharjapäitä ole ja siellä myytävät eivät sovi kuin Oraliin. Halpaan menin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

      Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2508
    2. Pilasit mun

      Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      118
      1756
    3. Viiimeinen viesti

      Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      38
      1475
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

      Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      122
      1408
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

      Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      167
      1299
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

      Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1250
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

      Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      152
      1241
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

      18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1188
    9. Syntymäpäivä

      Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1127
    10. Olet tärkeä

      mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      48
      1014
    Aihe