Paineen tunne alavatsassa..

Hei,
Tarvisin pikaista apua kun en ymmärrä mikä mahaani vaivaa.. Minulla on kyllä montakin ideaa, mutta toivoisin viisaammilta neuvoa.
Eli lopetin pillerit kuukausi sitten jonka jälkeen tuli normaalisti menkat/tyhjennys, joten mietin voisiko alavatsa tuntua sen takia tältä?
Muita oireita ei ole ollut, välillä vähän pahoinvoinnin tunnetta mutten ole oksentanut.
Hieman nolottaa kun töissäkin tuntuu että ihmiset huomaavat kun vatsani pullottaa ja tekisi mieli pidellä siitä kiinni tämän paineen takia.. Makaaminen auttaa (mutta päällä ei saa olla mitään, esim miestä :D) mutta kävely tuntuu oudolta/ikävältä.
Toinen vaihtoehtoni on että olisin raskaana, mutta en tiedä uskonko tähänkään kun olen lukenut että pillereiden käytön jälkeen voi mennä aikaa tämmöiseen? Siksi lopetinkin epillerit jotta keho voisi puhdistua niistä, sillä lapsi toki olisi haaveena.
Mistä tulikin sitten kolmas oma ehdotukseni, että voiko tämmöinen olla jotain vauvakuumeilua? Olen lukenut joskus aikoja sitten että jotkut saavat vauvakuumeesta hämääviä oireita. Onko tämmöiset totta? En siis tietoisesti koe tätä vaan jos kehoni keksii tämmöisiä..
No neljäs vaihtoehto on sitten joku sairaus... Onko kellään antaa vinkkiä mistä voisi olla kyse?
Kiitos!
2479
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Normaalia hormonaalisen ehkäisyn lopettamisen oireita.

Äänestä

Olitko raskaana? =D

Äänestä

Kommentoi aloitusta


jessie85 kirjoitti:

Hei,
Tarvisin pikaista apua kun en ymmärrä mikä mahaani vaivaa.. Minulla on kyllä montakin ideaa, mutta toivoisin viisaammilta neuvoa.
Eli lopetin pillerit kuukausi sitten jonka jälkeen tuli normaalisti menkat/tyhjennys, joten mietin voisiko alavatsa tuntua sen takia tältä?
Muita oireita ei ole ollut, välillä vähän pahoinvoinnin tunnetta mutten ole oksentanut.
Hieman nolottaa kun töissäkin tuntuu että ihmiset huomaavat kun vatsani pullottaa ja tekisi mieli pidellä siitä kiinni tämän paineen takia.. Makaaminen auttaa (mutta päällä ei saa olla mitään, esim miestä :D) mutta kävely tuntuu oudolta/ikävältä.
Toinen vaihtoehtoni on että olisin raskaana, mutta en tiedä uskonko tähänkään kun olen lukenut että pillereiden käytön jälkeen voi mennä aikaa tämmöiseen? Siksi lopetinkin epillerit jotta keho voisi puhdistua niistä, sillä lapsi toki olisi haaveena.
Mistä tulikin sitten kolmas oma ehdotukseni, että voiko tämmöinen olla jotain vauvakuumeilua? Olen lukenut joskus aikoja sitten että jotkut saavat vauvakuumeesta hämääviä oireita. Onko tämmöiset totta? En siis tietoisesti koe tätä vaan jos kehoni keksii tämmöisiä..
No neljäs vaihtoehto on sitten joku sairaus... Onko kellään antaa vinkkiä mistä voisi olla kyse?
Kiitos!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu