Mikä Toton kappale?

Ei löydy

Minkä nimisiä instrumentaalikappaleita Totolla oli joskus 70- ja 80-luvuilla tai ihan 90-luvun alussa? Kuulin kerran radiosta yhden, joka oli tosi hyvä, mutta en muista sen nimeä.

6

200

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totoaja
    • Vähän täydennystä tähän vanhaan ketjuun, sillä instrumentaaleja löytyy useita: Heti Toto-debyyttilevyn (1978) eka kappale alkaa mahtipontisesti Beethoven-henkisellä instrumentaalilla Child's Anthem. "Melkein progelevy" Hydralla (1979) on puoliksi instrumentaali A Secret Love. Dune-soundtrack (1984) on lähes tulkoon kokonaan Toton (David Paichin) tuotantoa; samalta vuodelta myös olympiakappale Moodido. Fahrenheitin (1986) päättää upea jazz-helmi Don't Stop Me Now, johon Toto sai pyydettyä itsensä Miles Davisin soittamaan. Aiemmassa postauksessa olikin mainittu Jake to the Bone (Kingdom of Desire, 1992) ja Dave's Gone Skiing (työnimeltään Jake to the Bone II, Tambu, 1995). (Mindfieldsiltä (1999) löytyvää progressiivista Better Worldiä voinee pitää instrumentaalina, vaikka sisältääkin teoksen keskellä lyhyen lauletun osan. Mainittakoon vielä harvinaisuus, Falling in Between -levyn (2006) jatsahtava bonus-kappale The Reeferman, jota ei Suomessa myydystä levystä löydy, mutta netistä kylläkin. Näitä olisi kyllä voinut olla vaikka joka levyllä!

• Anonyymi

Japanin julkaisuissa on usein jokin bonus-kappale mukana, jota ei muissa julkaisussa ole.

• Anonyymi

Jos tykkää tuollaisesta Toton jazz tyylisestä insrumentaali musasta kannattaa laittaa juubessa haku 'Daryl Stuermer'.
        Mielestäni aliarvostettu sessiokitaristi (ainakin euroopassa), jolla on tosi hieno 9 albumin soolotuotanto. Soitellu mm. Genesiksessä ja Phil Collinsin taustabändissä. Viimeisin albumi ”Go” , jonka kaikki biisit löytyy tubesta. Koko levy täynnä taitavaa kitarointia.

• Anonyymi

Toton yksi parhaista kappaleista ( "Right part of me" )ei löydy miltään bändin albumilta. Vaan se on äänitetty kokoelmalevylle Toto - XX.
      https://www.youtube.com/watch?v=9RRoqGlFr9w

Biisi ei ole instrumentaali kappale mutta siinä on todella hienoja instrumentaali osuuksia noin puolessa välissä kappaletta ja lopussa.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      953
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe