Kromaus

Borimir

Olis pari puskuria ,takavalon kehyksiä ja peilejä jotka kaipais kromausta. Millainen tilanne nykyään , kannattaako suomessa kromauttaa? Ketä suosittelette? Millainen hintataso?

2

498

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kelpo Mies

Ei taida kotomaasta kelvollista tekijää löytyä. Itse etsisin Ruotsista kromaamon ja hoitaisin siellä. Työn taso suhteessa hintaan on kohdallaan ja samoin asiakaspalvelu. Suomessa saat paskaa laatua ja perään selitellään että "Tää nyt on tämmöistä vaikeeta tää kromaaminen, ei me aina voida onnstua."
      Tämä perustuu omaan kokemukseen asioinnista erään nimeltä mainitsemattoman turkulaisen Niklaamon kanssa.
      Jos asiat on muuttuneet parempaan, niin joku korjatkoon. Mielelläni itsekin käyttäisin suomalaisia palveluita, mutta joku tolkku pitää olla suomalaisuuden suosimisellakin.

• kierrä turku kaukaa

Juuri näin kuin äsken tuossa todettiin!
      Suomi laatu on paremminkin laadutonta ja johtuu kilpailun puutteesta sekä siitä että asiakkaille kelpaa lähes mikä vain mikä on paremman näköinen kuin sinne vietäessä...
      Rahat pois tyhmiltä ja selitys että vaikea homma,lähes mahdoton ja tästä tulikin oikeastaan parempi kuin osasin odottaakkaan kun tuo aihio oli mitä oli.
      Lähetä Ruotsiin tai Jenkkilään niin saat laatua ja kehtaa katsoa lopputulosta.
      Hintakaan ei heittäne paljonkaan "kotimaan laadusta"Ruotsiin lähetettäessä,USA kun on EU ulkopuolella niin tokihan köyhä valtio haluaa veroja vanhoista puskureistakin ym työstä mitä teetät ja Kreikka kiittää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      48
      910
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      788
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      496
      766
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      682
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      624
    6. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      576
    7. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      553
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      171
      522
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      520
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      470
    Aihe