Elikkäs kannattaako sijoittaa 45€ neljään Philips Vision plus- H1 polttimoon? Lupaavat 50% enemmän valotehoa ja eikös kyseinen polttimo voittanut TM:n testinkin taannoin... Onko kokemuksia kestävyydestä ja paraneeko valojen teho todellakin merkittävästi? Kommentteja...
Philips Vision plus polttimot
8
2652
Vastaukset
- Volvisti
koskapa Hessumobiilista saat kahden kappaleen pakkauksen hintaan 16.90€, joten ei tarvitse maksaa 45€ neljästä.
Hyvät polttimot, osta pois! Käytän itse ja suosittelen (ainakin valaisevat hyvin, tiedä sitten miten kauan kestävät). - Jamppa
Hyvä valoteho, valkoista valoa, ei "köyhän miehen ksenonit". Mulla on ollu H4:t reilu kolme vuotta ja hyvin pelaa. Hauskinta oli että kun ostin auton siinä oli 100 w polttimot, huomasin kun vastaantulijat vilkutteli valoja. Vaihdoin Philipsit, valoteho pysyi samana mutta vilkuttelu loppui.
- Tiiseli
...Plasma Ultra White polttimoihin.
Minulla oli käytössä Philips Vision Plus 50% -polttimot, ja niiden valotehokkuus oli tavallisiin halogeeneihin verrattuna kuin olisi lisävalot laittanut!
Sitten työkaverini melkein puoliväkisin vaihdatti Plasma Ultrawhite -polttimot. Valoteho parani vielä entisestään! Hintaa taisi tulla yhteensä vain jotakin 30 euroa per koko satsi (4 polttimoa, olikohan ne H1:t ja H7:t?).
Olen kokeillut Plasmawhiteja nyt pimeällä märällä kelillä uudella mustalla asvaltilla, ja näyttää todella paremmin: tuntuu että tienpinta ei niin pahasti ime valoa.
Valot eivät muuten ole siniset evätkä välky siniselle mistään suunnasta, vaan värilämpötila on melko lähellä kaasupurkausvalojen valkoisuutta.- jupe
mistä noita plasma ultra whiteja löytää? h1
- Tiiseli
jupe kirjoitti:
mistä noita plasma ultra whiteja löytää? h1
EOS muuta kuin että työkaverini oli hankkinut niitä Kuusamosta - oli ostanut melkein koko varaston :o)
Autotarvike Reksa tjsp. oli ollut liikkeen nimi.
- 330d ja hajis
lamppuja ei kannata ostaa. Ei ainakaan jos ajattelee taloudellisesti. Ne eivät kestä mitään. Monesti olen kokeillut ja pari kk ja taas saa vaihtaa. Muilla merkeillä poislukien Biltema, joka on yhtä huono, ei lamppuja tarvitse vaihdella.
- Combi Coupé
Phillipsin polttimot ovat kalliita, niistä saa paremmin valotehoa ja juuri tämän takia ne kestävät vähemmän. Vertailu autossa, jossa on toisella puolella Bilteman ja toisella puolella Phillipsin polttimot, osoittaa eron selvästi. Ehkä pieni asia, mutta märillä & pimeillä teillä haluaa niin paljon valoa kuin mahdollista.
Itse hankin Phillipsit omaan autooni, kunhan nuo polttimot nyt ensin särkyisivät..:) - Inertia
Combi Coupé kirjoitti:
Phillipsin polttimot ovat kalliita, niistä saa paremmin valotehoa ja juuri tämän takia ne kestävät vähemmän. Vertailu autossa, jossa on toisella puolella Bilteman ja toisella puolella Phillipsin polttimot, osoittaa eron selvästi. Ehkä pieni asia, mutta märillä & pimeillä teillä haluaa niin paljon valoa kuin mahdollista.
Itse hankin Phillipsit omaan autooni, kunhan nuo polttimot nyt ensin särkyisivät..:)Ostin viime syksynä ensin kaksi H4 vision plussaa lanceriin ja hyvästä valotehosta innostuneena ostin noin viikon päästä H1 versiot pököttiin.
Täytyy sanoa että laatu on tasaista. Tätä kirjoittaessani jokainen noista ostamistani lampuista on jo palanut. Lamput tuhoituivat noin kolmen viikon aikana. Ensin H4:t ja sitten H1:t ja voi sanoa että lähes asentamisjärjestyksessä... :)
Eli oman kokemukseni mukaan kyseiset lamput kestävät aika tarkasti 11 kk. Siihen nähden ovat varsin hinnakkaat. Tavanomainen lamppu kestää mainituissa autoissa 2-3 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699