Jos kumpikaan näistä ei tulisi muuttumaan;
Vaihtoehdot:
1. Tissitön ja leveäharteinen nainen, atleetti.
2. Isotissinen ja muutenkin leveä nainen.
Kumpi, jos olisi aivan pakko valita?
19
542
Vastaukset
- tgyutf
No 2, jos ei tietenkään liian leveä. Kohtuus kaikessa.
- lifemocker
onko niillä erilaiset luonteet?
- Tsädää
Ei tietenkään, höpsö!
Nro.1 on tietysti kuivakka ilkimys, sydämetön porkkanan ja proteiinin pupeltaja..
Nro.2 taas on vain puhdasta kultaa sydämeltään (huolimatta kenties taipumuksesta "pojitella" ym hoikempia EPÄnaisia).. - tai näin siis nykyään markkinoidaan ylipainoa ja normaalipainoiset, ehkä hoikatkin naiset rankataan idiooteiksi ja kuspäiks muhevampien mammojen puolelta.. ikävä kyllä osa miehistäkin on alkanut uskomaan näin olevan.. :( - just noin
Tsädää kirjoitti:
Ei tietenkään, höpsö!
Nro.1 on tietysti kuivakka ilkimys, sydämetön porkkanan ja proteiinin pupeltaja..
Nro.2 taas on vain puhdasta kultaa sydämeltään (huolimatta kenties taipumuksesta "pojitella" ym hoikempia EPÄnaisia).. - tai näin siis nykyään markkinoidaan ylipainoa ja normaalipainoiset, ehkä hoikatkin naiset rankataan idiooteiksi ja kuspäiks muhevampien mammojen puolelta.. ikävä kyllä osa miehistäkin on alkanut uskomaan näin olevan.. :(jesh ;D
- 02.91
1. Tuntuisi pidemmänpäälle turvallisemmalle valinnalle.
Oikeessa elämässä juoksisin karkuun ja lujaa kummassakin tapauksessa. - b5vgcf4e3
Ehdottomasti 1. Lihaksikas nainen hakkaa aina minkä tahansa muun naisen, oli tissejä tai ei
- hbjhb
No olipas suppeat selitykset.
Eihän noiden perusteella osaa sanoa vielä mitään. - 9+2
2. Isotissinen ja muutenkin leveä nainen.
http://pcdn2.pornex.com/content/fe/9f/0c/fe9f0c8adfea1805ddc7cf7d06e7fa3c121097/img/2.jpg- 1+1
1. Tissitön ja leveäharteinen nainen, atleetti.
http://25.media.tumblr.com/tumblr_mbt4b1Red91rscm30o1_500.jpg - b fvdc
1+1 kirjoitti:
1. Tissitön ja leveäharteinen nainen, atleetti.
http://25.media.tumblr.com/tumblr_mbt4b1Red91rscm30o1_500.jpgNo toi oli kyl ainoastaan tissitön- ei erityisen leveäharteinen, eikä varsinkaan atleetti, mut ihan hyvän näköinen kuitenkin...
- ylpeelesbo69
2♥
- Makunsa kullillakin
Onkohan noilla väliä, jos on muuten vaan aivan saatanan hyvännäköinen.
- Helppo valita.
1
- minä vaan
Tissittömiä naisia ei ole olemassa ellei naiselta ole leikattu rinnta jonkun nairauden takia. Mun tyttöystävä on aika lauta mut tosi kaunis ja herttainen joten otan sen.
- josapappa1773
KYL SE YKKÖNEN OIS
- tiiiiiiiiiiight
Ei väliä, kunhan pímppi on tiukka. Kattokaakin, että tiukkuuttaa löytyy, löysiä ei suvaita!
Kakkonen tietenkin :)
- Kaalin kuu
Riippuu täysin luonteesta. Jos pelkkää luontaista yhtymistä ajattelee, niin sitten 2. Kuitenkin, jos kysymys pidempi aikaisesta asiasta, niin riippuu täysin muista asioista, kuin mainituista vaihtoehdoista.
- nbvvgjjyytrrdfghjjbv
Jos on kyse suomalaisesta niin molemmat ovat loppupelissä pötkylöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437