Kumpi, jos olisi aivan pakko valita?

Kerroppas.

Jos kumpikaan näistä ei tulisi muuttumaan;

Vaihtoehdot:

1. Tissitön ja leveäharteinen nainen, atleetti.

2. Isotissinen ja muutenkin leveä nainen.

19

542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tgyutf

      No 2, jos ei tietenkään liian leveä. Kohtuus kaikessa.

    • lifemocker

      onko niillä erilaiset luonteet?

      • Tsädää

        Ei tietenkään, höpsö!

        Nro.1 on tietysti kuivakka ilkimys, sydämetön porkkanan ja proteiinin pupeltaja..

        Nro.2 taas on vain puhdasta kultaa sydämeltään (huolimatta kenties taipumuksesta "pojitella" ym hoikempia EPÄnaisia).. - tai näin siis nykyään markkinoidaan ylipainoa ja normaalipainoiset, ehkä hoikatkin naiset rankataan idiooteiksi ja kuspäiks muhevampien mammojen puolelta.. ikävä kyllä osa miehistäkin on alkanut uskomaan näin olevan.. :(


      • just noin
        Tsädää kirjoitti:

        Ei tietenkään, höpsö!

        Nro.1 on tietysti kuivakka ilkimys, sydämetön porkkanan ja proteiinin pupeltaja..

        Nro.2 taas on vain puhdasta kultaa sydämeltään (huolimatta kenties taipumuksesta "pojitella" ym hoikempia EPÄnaisia).. - tai näin siis nykyään markkinoidaan ylipainoa ja normaalipainoiset, ehkä hoikatkin naiset rankataan idiooteiksi ja kuspäiks muhevampien mammojen puolelta.. ikävä kyllä osa miehistäkin on alkanut uskomaan näin olevan.. :(

        jesh ;D


    • 02.91

      1. Tuntuisi pidemmänpäälle turvallisemmalle valinnalle.

      Oikeessa elämässä juoksisin karkuun ja lujaa kummassakin tapauksessa.

    • b5vgcf4e3

      Ehdottomasti 1. Lihaksikas nainen hakkaa aina minkä tahansa muun naisen, oli tissejä tai ei

    • hbjhb

      No olipas suppeat selitykset.
      Eihän noiden perusteella osaa sanoa vielä mitään.

    • 9+2
      • 1+1

      • b fvdc

    • ylpeelesbo69

      2♥

    • Makunsa kullillakin

      Onkohan noilla väliä, jos on muuten vaan aivan saatanan hyvännäköinen.

    • Helppo valita.

      1

    • minä vaan

      Tissittömiä naisia ei ole olemassa ellei naiselta ole leikattu rinnta jonkun nairauden takia. Mun tyttöystävä on aika lauta mut tosi kaunis ja herttainen joten otan sen.

    • josapappa1773

      KYL SE YKKÖNEN OIS

    • tiiiiiiiiiiight

      Ei väliä, kunhan pímppi on tiukka. Kattokaakin, että tiukkuuttaa löytyy, löysiä ei suvaita!

    • Kakkonen tietenkin :)

    • Kaalin kuu

      Riippuu täysin luonteesta. Jos pelkkää luontaista yhtymistä ajattelee, niin sitten 2. Kuitenkin, jos kysymys pidempi aikaisesta asiasta, niin riippuu täysin muista asioista, kuin mainituista vaihtoehdoista.

    • nbvvgjjyytrrdfghjjbv

      Jos on kyse suomalaisesta niin molemmat ovat loppupelissä pötkylöitä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe