Katsotko TV-sarjoja joita ei esitetä Suomessa netistä?
Itse katson. Esim. Maailmalla kovasti suosittua ja fanitettua
Beauty and Beast -sarjaa. Tämä kyllä sais tulla jollekulle suomi-kanavallekin.
Pyytäkää vaikka maikkaria esittämään tämä loistava sarja!
Beauty and Beast Catherine and Vincent Season 2
http://www.youtube.com/watch?v=rgCYpU3C7oo
Katsoa tv-sarjoja joita ei näe täällä...
Pyytäkää vaikka maik
5
157
Vastaukset
- henrik ijlös72
dr who katsoin kerran rain drops
- henrik ijös721
seti ei laske serveri siellä ei toimi.
remove
intel amd - henrik vajaks72
henrik ijös721 kirjoitti:
seti ei laske serveri siellä ei toimi.
remove
intel amdNIINKÖ?
- tyyyyy
ja tulevan 2.kauden promon....
Beauty and the Beast Season 2
http://www.youtube.com/watch?v=-ypv6CjFq-k - The Dome ja
defiance.Molemmat syfy osastoo .Bates motel ja on katsomisen
arvoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001700Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561336Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731285Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830