onko silloin vika ostajassa vai myyjässä?
Vastaukset 14
- Katoppa
Kuuleppa, vika on sit siinä tuotteessa.
- tawallista
Ostajassa. Ainakin minun tuotteiden kohdalla. He eivät hyvän päälle.
Tai tämän pajan muotoilu on edellä aikaansa.
Odotellaan
Odotellessa voi tehdä jotain kaupallista ja myyvää bulkkia.
:DDD - määmy
Markkinoiinnis. Moni tarpeeton tuote o myyntimenestys hyväl markkinoinnil.
Googleki vois järkeistää hakunsa, ku googlasin "hyödyttömät myyntiesineet", ekaks tuli linkki Suomalaisia juutalaisia - helsinki.fi
Sillo ku olin sinkku, mul oli pallogrilli. Oli vuosia paketis ku makkarat kärtsättii nuotiol ja grilliherkkui en osannu tehdä.
Netist löyty kaks (toi maadotekumi o hauska, kumiha eristää):
"Mun autoilun alkuajoilla oli tapana laittaa sellainen maadoituskumi laahaamaan auton alustasta tienpintaan. Eräältä kuljettajalta kysyttiin silloisessa TV ohjelmassa sen hyödystä. Kuljettaja vastasi, että siitä on paljon hyötyä. Mitä pidempi, sitä parempi. Smile Niitä näkee vieläkin Venäjällä ja Baltiassa.
Toinen hieno kapistus oli ionisaattori. Sehän oli sellainen pieni kojelautaan liimattava muoviesine, josta tuli 2-3cm pitkä siima ulos. Se muutti auton sisäilmaa happipitoisemmaksi.
Näitä oli myytävänä kaikissa hyvin varustetuissa autotarvikeliikkeissä."
Ton maadotuskumin hiffasin erääst suomi-leffast viimeviikol.Oletan että maadoituskumin sisällä kulkee metallilanka.
Joskus muinoin räjähdekuljetusten ajoneuvot maadoitettiin maahan asti roikkuvalla metalliketjulla, mikä lienee maadoitusvälineiden alkuajatus.
Ongelmaksi koettiin siis mahdollinen kipinä kun kuorman purkaja tarttuu ajoneuvossa olevaan räjähteeseen.
Täysin hyödyttömiä hirvipillejä myydään vieläkin joissakin kaupoissa, eivätkä hirvet reagoi niihin vielä nykyäänkään.- määmy
buddy-love kirjoitti:
Oletan että maadoituskumin sisällä kulkee metallilanka.
Joskus muinoin räjähdekuljetusten ajoneuvot maadoitettiin maahan asti roikkuvalla metalliketjulla, mikä lienee maadoitusvälineiden alkuajatus.
Ongelmaksi koettiin siis mahdollinen kipinä kun kuorman purkaja tarttuu ajoneuvossa olevaan räjähteeseen.
Täysin hyödyttömiä hirvipillejä myydään vieläkin joissakin kaupoissa, eivätkä hirvet reagoi niihin vielä nykyäänkään.Olettais kumin silloin kuluvan nopsaan, iskän muistin mukkaan poisti staattist sähköö, mikäli penkist saa kuski staattisen varauksen, ni hännän pitäis estää säkäri, ku kuski koskettaa auton koriin
- eikä tässä vielä kaikki
Aromipesä on hyvä tuote.
Tuotteelle pitää löytää oikea kohderyhmä. Pitää keskittyä markkinointiin, laatia kunnollinen suunnitelma, mikäli siitä tuoteesta on edes ainesta mihinkään.
Ei siinnä mitään laadintoja tarvita, pari silmäniskua ja mä myyn sulle vaikka mitä, se riittä että sinulla on likviditeettiä.
modelli kirjoitti:
Ei siinnä mitään laadintoja tarvita, pari silmäniskua ja mä myyn sulle vaikka mitä, se riittä että sinulla on likviditeettiä.
Kuule, mulle on huonoa myydä mitään, olen sen verran pitkään katsellut lipeviä myyntitykkejä. Nou thänks!
Mä mielelläni neuvottelen sulle loistavan sopimuksen hiekkadyynistä Saharan parhaalta alueelta, taikka helmikuun lumitoimituksesta suoraan kotipihallesi.. Kiinnostaako?tosi..typy kirjoitti:
Kuule, mulle on huonoa myydä mitään, olen sen verran pitkään katsellut lipeviä myyntitykkejä. Nou thänks!
Mä mielelläni neuvottelen sulle loistavan sopimuksen hiekkadyynistä Saharan parhaalta alueelta, taikka helmikuun lumitoimituksesta suoraan kotipihallesi.. Kiinnostaako?Kuule maailma on täynä tollasia meikäläisen tuijottelijoita, jotka eivät uskalla tulla kysymään mikäs se sillä myyntitykillä siellä puntissa pullottaa, tuijotetaan vaan vuosi tolkulla, niin että alkaa häiritsemään meikäläisenkin työn tekoa tai jos olen vapaaajallani vaikka paarissa, niin siellä sitten.
Jos kysymys on tuotteesta, niin silloin vika on myyjässä, jos kysymys myyjästä niin silloin hänelle ei ilmeisesti ole syntynyt kemiaa ostajaan kohtaan. Jos kysymys on jostain muusta, niin silloin vika voi olla releessä.
- optimihinta/kohde
Tuotteen hinnoittelu päin peetä.
- citynainen
Myyjässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.377882- 102865
- 80660
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei170646- 50635
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 31590
- 59590
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557