Haluaisin miehen, jota ei kiinnosta ryyppäminen ja juhliminen.

Mahdotonta(ko)?

Olisiko vinkkejä? Ja olen siis tällä hetkellä 21-vuotias.

30

1852

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ___::LLO

      Parikymmppisiä miehiä löytyy pilvin pimein, jotka ovat raittiita. Taas sen ikäsi naisia on todella harvassa =D.

    • lifemocker

      seurakuntakerhot ja tapahtumat ;)

    • ssd

      moi, oon täs-

    • olen Seinäjoelta

      Täällä ois kohta 21-v täyttävä mies, joka on vain kerran vetänyt kunnon kännit... en ole oikein ikinä innostunut tuosta ryyppäämisestä, mitä nyt joskus jonkun saunakaljan otan. Juhliminenkaan ei oikeen nappaa.

      Muuten olen kyllä mielestäni varsin miehekäs. Kiinnostuksen kohteet on hyvinpitkälti samoja kuin mitä muillakin ikäisilläni miehillä.

      Itsekin yritän etsiä itselleni varsin samanhenkistä naista, mutta eipä sellaista oikeen tunnu löytyvän. Kiinnostais itseäkin tietää, että missäpäin tällaisia naisia pyörii? :)

      Itse pyörin aikapaljon jääkiekkopeleissä ja autotapahtumissa. :)

      • JK-99

        Samalta suuntaa, en ole koskaan kännissä ollut en ole edes kokeillut, mitkään kaljanlitkut tai viinakset ei ole koskaan kiinnostaneet.
        Kiinnostaako naisia joku vi tun jääkiekko ja autot, sun pitää liikkua muuallakin.


      • 221111

        Käyt huvikses ottamassa parit tanssitunnit ja poistut viehättävän neidon kanssa sieltä.


    • ei sitten

      Ei kiinnosta ryypiskely mut olen ruma joten ei naiset halua mua.

    • kyllästynyt10

      Voi olla aika vaikea löytää miestä jota ei ryyppääminen ja juhlimnen kiinnosta. Mies saattaa sanoa ettei hän juo mutta kuitenkin salaa ryypiskelee ja käy baareissa. Minä olen seurustellut 6:n miehen kanssa ja jokainen on käyttänyt alkoholia ja yleensä huonolla tavalla. Olisi mukava löytää mies joka osaa käyttää alkoholia kohtuullisesti eikä aina vain juoda itseänsä humalaan.

    • Mustafaamio

      Sosiaalisia, mutta raittiita miehiä löytyy seurakunnan piireistä ja herätysliikkeistä yms. Että sinne vaan ;D

    • Tmph88

      Täällä on 24v mies. Ikinä en ole ollut humalassa ja jos alkoholiin kosken niin maistan vain, mutta sitäkin tapahtuu erittäin harvoin. Baareissa käyn usein, mutta vain tanssimassa. En tiedä lasketaanko se juhlimiseksi. Vaihtaisin ne hetket mielummin leffailtoihin tai vaikka iltalenkkiin, mutta yksin se ei oikein huvita.

      Niin ja minä en käy seurakunnan jutuissa tai muussa vastaavissa eli kyllä meihin törmää muuallakin.

    • mr impossible

      Itse olen 20 ja en juo. Mutta olet pari vuotta liian vanha mulle.

      • Anonyymi

        ikä on vain numeroit... haloo!!!


    • sepe

      Ei minusta ole pakko käydä jossain herätysliikkeessä,jos osaa käyttää sivistyneesti alkoholia.Nämähän on kaksi eri asiaa.Ja on uskovaisissakin kaappijuoppoja.En ainakaan itse ymmärrä tolkutonta ryyppäämistä ,joskaan en myöskään uskontohihhuleita.

    • Löytyy kyllä. Ite oon viimeksi n. vuosi sitten koskenu edes lasiin, jossa on ollut semmosta juomaa. Mutta en kyllä kieltäydy kokonaan jos joku tarjoaa esim. juhlatilaisuudessa.

    • Ei oo mahdotonta, meitähän on jo monta tähänkin ketjuun ilmoittautunut.
      Mun profiili löytyy tuolta treffien puolelta.

    • Ihan tavallinen kundi

      Minä taas haluaisin naisen, jota ei kiinnostaisi ryyppääminen ja juhliminen, mutta joka olisi kuitenkin muuten menevää sorttia. Mahdoton yhtälöhän tuo on. Bileprinsessat ovat minulle totaalinen turn-off ja lähes yhtä paha turn-off on aikansa neljän seinän sisällä viettävä kalpea nainen.

      Joku ihan tavallinen ei-bilettävä mimmi, jonka kanssa voisi käydä kävelyllä, ruokaravintolassa, shoppailemassa ja vaikka puolukassa olisi minun makuuni.

    • Vili3

      Mä en edes siedä lähelläni ketään kännääviä ääliöitä.
      Mihin sitä voisi yleensä mennä jossa ei viinojen kanssa läträtä ja voisi raittiita naisia tavata?

    • kauhea juoppo

      olen aina nautinut se yhden konjakkilasilisen sukulaisen juhlissa,viimeksi papan 80 vuotis juhlissa kaksivuotta sitten.

    • M.44.5

      Täällä olisi yksi mutta olen sulle liian vanha, en ole koskaan ryypännyt enkä välittänyt kaljaräkälöissä käydä, ei niitä känniääliöitä vaan jaksa kuunnella eikä katsella.

    • tittuska60

      Huheii,ei täällä olen kuin nuoria ,,,,löytyisköhän "leikkimummollekkin "rehtii ja mukavata seuraa 50

      • Lpap50

        Hep, täällä!


      • Anonyymi

        Miekin yritin nuorisoo valistaa.En vaan oo naisiin kallellaan.


    • aina saa haluta

      Ja minä haluaisin naisen jota ei kiinnosta juopo miesten perässä juokseminen ja väkivaltaiset miehet.

    • nuorimies.

      Ei todellakaan mahdotonta. Olen 19, eikä minua kiinnosta ryyppääminen tai juhliminen. Oikeastaan en ole ikinä edes kokeillut. Pidän enemmän yksinolosta tai pienessä porukassa olemisesta eikä juhliminenkaan siksi ole minun mieleeni.

      Vinkkejä, hmmm. Käy kävelylenkeillä, kaupoissa (vaikket ostaisi mitään, vaikka kirpputoreilla), harrastuksissa? Kannattaa ystäviltäkin ehkä tiedustella.

      Tästä nyt en ole varma, mutta olisiko ryyppääjät perjantai- ja lauantai-iltaisin baareissa, joten kaduilla saattaa olla hiljaista heidän suhteen. Eli kävelylenkki baarien aukioloaikoina, mieluiten kaukana baareista niin et törmää (ehkä) väkisinkään sellaisiin.

      Itsekin haluaisin sellaisen naisen, joka ei ryyppää tai juhli, mieluiten ollenkaan. Tuntuu, että sellaisiakin on harvassa, vaikka luultavasti enemmän kuin sellaisia miehiä..

    • veli#

      Onneksi ei kaikki Suomalaiset miehet juo täälä yksi joka on lopettanut jo vuosia sitten.Elämästä voi iloita ja ruumis ja sielu voi hyvin.

    • Selvänä parempi

      Täällä on muuten yksi juuri raitistunut 21-vuotias nuori mies! En ole mikään seurakuntapoika tai nysverö, tykkään olla menossa ja tehdä kaikenlaista, mutta huomasin että alkoholi on mulle vaan hidaste, niin se sai jäädä! Elämä on mulle nautinnollisempaa selvänä, alkoholiin menee vaan rahat ja tulee krapula. Mielummin ei! Pärjään ilmankin.

      On ärsyttävää kuinka jengi kelaa että kaikki raittiit on jotain ihme uskovia tai muuten outoja antisosiaalisia tapauksia.

      • Täysin samaa

        mieltä. Yhtään suositummaksi et tule naisten keskuudessa vaikka jätät alkoholin mutta oma oloni ainakin on parantunut huomattavasti eli kannattava päätös silti.


    • Rapajuoppoja

      hah :D Me ollaan Suomessa, ei täällä ole kuin dokuja ja piilo-dokuja ! Sun täytyy vaan muuttaa johonkin muuhun maahan joka ei ole maailman kärkeä masennusdokaamisessa ja itsemurhissa, niin löydät sen soulmaten :)

    • d.saurus

      Ei todellakaan mahdotonta. Väittäisin, että puolet nuoristakin miehistä ei erityisestipidä ryyppäämisestä, baareista ja diskoista.

      Nämä hiljaisemmat kaverit harrastavat asioita: urheilua, autoja, moottoripyöriä, tietokoneita jne.

      Mutta miksi et ottaisi vähän kokeneempaa miestä, joka menotarve on jo rauhoittunut ja panostaa enemmän laatuaikaan naisensa kanssa? Tällainen mies tuntee jo vähän paremmin naisten tarpeita - usein paremmin kuin nainen itse. Hän tietää mistä langoista pitää vetää.

    • Anonyymi

      Ole oma ittes.Miehii tulee ja menee.Opi tuntemaan itsesi ja sielt se kultakin löytyy.Samat arvot ja mieltymykset.Nim. Kokemust on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      197
      3134
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      92
      1665
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      90
      1373
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1246
    5. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      993
    6. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      91
      958
    7. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      940
    8. Okei, mä ymmärrän...

      Et halua mitään. Mutta mikä juttu tää oli? Sun taholta? 49 vuotiaalle.
      Ikävä
      11
      932
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      44
      928
    10. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      19
      926
    Aihe