Onko kokemuksia tuosta CIv1 kortinlukijan vuokrauksesta ja paljonko maksaa kuukaudessa?
Minulla on siis samsungin kolme vuotta vanha tv, johon ei käy tämä CI kortinlukija että näkisin näitä maksullisia HD-kanavia.
http://www.testatutlaitteet.fi/fi/fi_3_2.html
Voiko enään vaikeammaksi tehdä?
Eli olisiko halvempaa ostaa tuo Cable Ready HD -hyväksytty digiboksi kuin maksella jotain vuokraa kortinlukijasta?
Dna welho kortinlukijan vuokraus
1
455
Vastaukset
- Kannattaa miettiä..
Minulla oli CIv1 -kortinlukija muutamia vuosia ja kun uusin kesällä tv:n, niin palautin kortinlukijan tarpeettomana DNA Welholle. Minulla oli Sonyn viitisen vuotta vanha tv, jonka sai kuitenkin softapäivityksellä HD-kelpoiseksi. Vuokramoduli maksoi 3,90 euroa kuukaudessa, joten vajaassa parissa vuodessa tuli varmasti moduli maksettua. Nykyisessä tv:ssä on tietenkin oma CI kortinlukija.
Itse ottaisin sen WBOX HD 2 S digiboksin, sillä Welholla näyttää olevan nyt ihan asiallinen tarjous tuosta HD-purkista. Siinä tulee mukana USB-tallennus. HDMI:llä saa sitten HD-kuvan digiboksista tv:lle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068932Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1803411- 191870
- 791181
- 751080
- 271075
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641031Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791015- 55983
- 65930