Kommunistit on typeriä

23456789

Kommunismi on sitä, että kommunisti ajattelee, että jos nolla jaetaan miljoonalle, niin tuloksen täytyisi olla mikä tahansa muu, kuin nolla.
Tätä palstaa lukiessa, tuli huomatuksi, että teillä on historiantieto pahasti hakusessa. Noniin, eli; Neuvostoliitto ei ikinä ollut kommunistinen valtio, vaan sosialistinen. Tietenkin siellä jatkuvasti luvattiin kommunismia, muttei se ikinä toteutunut. MIksikö? Koska kommunismi on utopiaa, joka on käytännössä mahdoton toteuttaa.
Olen huomannut, kuinka kommunistit muovaavat historiaa omaan ideologiaansa sopivaksi. Te olette typerintä porukkaa, jonka olen ikinä tavannut. Terve!

6

235

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+9

Kommunismi on tosiaan vain filosofia.

Aloituksestasi päätellen itselläsi ei ole hajuakaan mitä kommunismi on, höpötät omiasi.

• ♥♥♥♥

En oo kepulainen. Ehkä demari mut muutoin ajatusmaailmaltani marxilainen. Leninisti. Trotskilainen ja maolainen

• 9+11
        ♥♥♥♥ kirjoitti:

En oo kepulainen. Ehkä demari mut muutoin ajatusmaailmaltani marxilainen. Leninisti. Trotskilainen ja maolainen

Otan osaa...

• 313

Neuvostovalta oli armeijan kapinan tulos, tsaarinvastaisen kiihkoilija Leninin ansiosta myös kommunistit pääsivät mukaan

• 14+7

Siis kommunisteiksi itseän kutsuvat.

• tämäkin piti oppia

Olen tässä aikuisiällä ollut kaveria muutamien kommunistien kanssa, tai itse he kutsuvat itseään ex-kommunisteiksi, mutta en kyllä tiedä, mikä heidän ajattelutavassaan muka on muuttunut.
      Ja nyt vuosien jälkeen, niin kuin se totuus ihmisestä yleensä paljastuu vuosien aikana, niin kaikki mitä ne ovat antaneet itsestään ymmärtää ja mitä muka kannattavat ja tukevat ja ajattelevat ja vastustavat, niin on ollut pelkkää bullshittiä ja valehtelua.

Ne ei ole yhtään sitä mitä puhuvat ja mainostavat itsestään. Se päivä kun itselle valkenee mitä huijareita, valehtelijoita ja kaikkea pahaa toivovia ihmisiä ne on, niin voi yök sentään, että noin ala-arvoisia ihmisiä pitää tässä maailmassa olla.

Ne niitten loputtomat aatelauseet ja kauniit puheet on todellakin vain sanahelinää. En halua enää ikinä olla yhdenkään vasemmistolaisen kanssa missään lähemmässä tekemisissä, enkä ainakaan enää ikinä haksahda yrittämään mitään ystävyys tai -kaveri suhteita näihin typeryksiin, jotka viljelevät tosiasiassa pelkkää pimeyttä ympärilleen, vaikka suureen ääneen toitottavat rakkaudesta, rauhasta ja ties mistä yli-imelästä, jonka tarkoitus on vain saada huijattua kaikki kuulijansa.

Itsellä on aina viimeiseen asti usko ihmisen hyvyyteen, mutta sitten kun se totuus on pakko myöntää, niin tämä kuvotuksen tunne on sanoinkuvaamattoman syvää ja äärimmäisen surullista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      60
      1691
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1179
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      138
      963
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      15
      811
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      632
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      608
    7. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      90
      568
    8. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      55
      567
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      508
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      47
      495
    Aihe