Tässä nyt on vuosija puhuttu Espoon asunnottomista.Tämä asia koskee erityisesti nuoria ja vanhempaa vaestöä jotka joutuu virumaan asuntoloissa tai muissa erikoisissa paikoissa tai sitten muitten nurkissa.Nyt kuitenkin on tehty valitus Eduskunnan oikeusasiamiehelle kuluvana kesänä. Espoon-Asunnot on saanut huomautuksen eriarvoisesta Asuntohakemusten käsittelystä.Maija. Sakslinin päätöksen voit lukea Lauantain Länsiväylästä 31 08 2013 On aivan järkyttävää että asunnoton voi joutua jonottamaan asuntoa jopa 2 v kuten minä ja asuntoa ei ole vieläkään ja tuskin tuleekaan. Jos asuntotoimistoon soittaa vastaus on että asunnottomia on 6000 tuhatta. Luku se on tämäkin. Mutta syntyperäinen Espoolainen on jonossa hännillä näin toimitaan Espoossa.. Toivon ettette usko näihin turhiin vaalilupauksiin joita olemme saaneet kuunnella vuosikymmeniä... Mielestäni eläimistä pidetään parempaa huolta kuin ihmisistä..... Asunnottomuus johtaa rikollisuuteen ym konfekteihin joita saa luke lehdistä...Toivon että meistä Espoolaisista useimpi kävisi tutustumassa Asunnottomien yöhön siellä tapaa nuoria ja vanhempia asunnottomia..ja kenties jonkun hairahtuneen politiikonkin....Kaikille hyvää syksyä ja voimia tämä elämä on taistelua näin vanhalle ja syrjääntyneelle......
Asunnottomuus Espoossa
0
182
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3838436Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732800- 131142
- 76988
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25886
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792