pedofilia---synnin anteeksianto

syntistä auttava

Tuttavani on käyttänyt yhdessä vaiheessa elämäänsä silloin kun hän oli vasta 15vuotias nuorempaa tyttöä noin7 -9 vuotiasta seksuaalisesti hyväkseen (noin. vuoden), mutta itse tajusi (vähän myöhässä) lopettaa tekonsa, eikä ole kuulemma koskenut sen jälkeen pikkutyttöihin.

Eli tuttavani oli silloin 15v poika ja hän käytti samassa perheessä asuvaa tytöä(ei sukua) 7-9vuotiasta hyväkseeen niin että tytön piti kosketella hänen sukupuolielimiä ja poika hänen ja kerran oli kuulemma suuseksiäkin,mutta siinä vaoheessa hän tajusi asian menevän yli ja lopetti tekonsa.(tyttö ei pistänyt vastaan, koska luuli asian olevan leikkiä, eikä tiennyt seksistä mitään) poika käski pitää asian salaisuutena ja olivat kuulemma sopineet ettei kerrota kellekkään.
Nyt hän on aikuinen ja häntä painaa tämä asia,kumpakaan osapuoli ei ole puhunut keeleen eikä toisillen asiasta.,

mitä nykisen miehen pitäisi tehdä?
mikä on uskonnon näkökanta? Voiko tuollaista tekoa saada anteeksi? onko taivaan portit nyt siis suljettu hänelle? Mies ei ole mikään lahkolainen tai mikään semmoinen innokas uskovainen, tai mikä nyt olisikaan se oikea sana,mut kuitenkin uskooo kyllä siis tuonpuolliseen elämään ja jumalaan ja on krsititty.

Tarina on tosi!!

ja mies haluaisi saada vastauksia maanpäälliseen ongelmaan ja myös uskonnon näkökulmaan. Lieventääkö asiaa mitenkään kun itse lopetti tekonsa ja oli itsekkin alaikäinen tapahtuneen aikana?

sitä en tiedä fantasioiko mies vielä asioita,mutta eikö ole pää asia ettei hän toteuta niitä enää,vaikka hän onkin jo järkyttävän asian tehnyt..?

4

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittaja......,

Vastatkaa oikeasti....!

• aloittaja.....,

Tämä on totta, teidän neuvoja ja tietoja tarvitaan.

• Bible is true

Niin on Jumala maailmaa rakastanut että hän antoi ainutsyntyisen Poikansa Jeesuksen ettei yksikään joka häneen uskoo hukkuisi vaan että hänellä olisi iankaikkinen elämä. Jeesus kuoli sinunkin syntien tähden Golgatan ristillä ja vuodatti kallisarvoisen verensä. Kolmantena päivänä Jumala nosti Jeesuksen kuolleista ja hän on kuuleva rukoukset Pyhän Hengen kautta. Jeesus voitti kuoleman ja Saatanan vallan koska synti mikä erottaa ihmisen Jumalasta maksettiin täysi hinta. Ainoastaan Jeesuksella on valta antaa syntisi anteeksi uskosi kautta häneen Jumalan armosta.

Anna Jeesuksen pelastaa itsesi tästä pimeästä maailmanajasta ja rukoule seuraava rukous: "Jeesus Kristus, uskon että olet Jumalan Poika ja että kuolit syntieni tähden Golgatan ristillä ja että Jumala nosti sinut kuolleista. Anna KAIKKI syntini anteeksi ja tule sydämeeni Herraksi ja Vapahtajaksi ja auta minua seuraamaan sinua. Kiitos Jeesus, aamen" Jos rukoilit tämän koko sydämestäsi olet uudestisyntynyt Jumalan lapsi. Rukoile ja lue Raamattua päivittäin ja etsi uskovien seurakuntayhteys.

• aloittajaaaa12355664

Lisää vastauksia. Onko jumala ja ihmiset armollisempia kun kyseessä molemmat olivat lapsia ja tekijä tajusi virheensä ja suree sitä vieläkin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe