pedofilia---synnin anteeksianto

syntistä auttava

Tuttavani on käyttänyt yhdessä vaiheessa elämäänsä silloin kun hän oli vasta 15vuotias nuorempaa tyttöä noin7 -9 vuotiasta seksuaalisesti hyväkseen (noin. vuoden), mutta itse tajusi (vähän myöhässä) lopettaa tekonsa, eikä ole kuulemma koskenut sen jälkeen pikkutyttöihin.

Eli tuttavani oli silloin 15v poika ja hän käytti samassa perheessä asuvaa tytöä(ei sukua) 7-9vuotiasta hyväkseeen niin että tytön piti kosketella hänen sukupuolielimiä ja poika hänen ja kerran oli kuulemma suuseksiäkin,mutta siinä vaoheessa hän tajusi asian menevän yli ja lopetti tekonsa.(tyttö ei pistänyt vastaan, koska luuli asian olevan leikkiä, eikä tiennyt seksistä mitään) poika käski pitää asian salaisuutena ja olivat kuulemma sopineet ettei kerrota kellekkään.
Nyt hän on aikuinen ja häntä painaa tämä asia,kumpakaan osapuoli ei ole puhunut keeleen eikä toisillen asiasta.,

mitä nykisen miehen pitäisi tehdä?
mikä on uskonnon näkökanta? Voiko tuollaista tekoa saada anteeksi? onko taivaan portit nyt siis suljettu hänelle? Mies ei ole mikään lahkolainen tai mikään semmoinen innokas uskovainen, tai mikä nyt olisikaan se oikea sana,mut kuitenkin uskooo kyllä siis tuonpuolliseen elämään ja jumalaan ja on krsititty.

Tarina on tosi!!

ja mies haluaisi saada vastauksia maanpäälliseen ongelmaan ja myös uskonnon näkökulmaan. Lieventääkö asiaa mitenkään kun itse lopetti tekonsa ja oli itsekkin alaikäinen tapahtuneen aikana?

sitä en tiedä fantasioiko mies vielä asioita,mutta eikö ole pää asia ettei hän toteuta niitä enää,vaikka hän onkin jo järkyttävän asian tehnyt..?

4

151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittaja......,

Vastatkaa oikeasti....!

• aloittaja.....,

Tämä on totta, teidän neuvoja ja tietoja tarvitaan.

• Bible is true

Niin on Jumala maailmaa rakastanut että hän antoi ainutsyntyisen Poikansa Jeesuksen ettei yksikään joka häneen uskoo hukkuisi vaan että hänellä olisi iankaikkinen elämä. Jeesus kuoli sinunkin syntien tähden Golgatan ristillä ja vuodatti kallisarvoisen verensä. Kolmantena päivänä Jumala nosti Jeesuksen kuolleista ja hän on kuuleva rukoukset Pyhän Hengen kautta. Jeesus voitti kuoleman ja Saatanan vallan koska synti mikä erottaa ihmisen Jumalasta maksettiin täysi hinta. Ainoastaan Jeesuksella on valta antaa syntisi anteeksi uskosi kautta häneen Jumalan armosta.

Anna Jeesuksen pelastaa itsesi tästä pimeästä maailmanajasta ja rukoule seuraava rukous: "Jeesus Kristus, uskon että olet Jumalan Poika ja että kuolit syntieni tähden Golgatan ristillä ja että Jumala nosti sinut kuolleista. Anna KAIKKI syntini anteeksi ja tule sydämeeni Herraksi ja Vapahtajaksi ja auta minua seuraamaan sinua. Kiitos Jeesus, aamen" Jos rukoilit tämän koko sydämestäsi olet uudestisyntynyt Jumalan lapsi. Rukoile ja lue Raamattua päivittäin ja etsi uskovien seurakuntayhteys.

• aloittajaaaa12355664

Lisää vastauksia. Onko jumala ja ihmiset armollisempia kun kyseessä molemmat olivat lapsia ja tekijä tajusi virheensä ja suree sitä vieläkin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      70
      2952
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2564
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2225
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2128
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1702
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1526
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1487
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      19
      1175
    Aihe