Haluaisin hankkia ruusukon.
Saisi olla sellainen pitempi versio (n. 62-66 cm) joka menisi kaulaan (pidän sitä paidan alla)
Onko ruusukoita myynnissä Hgissä esim Pyhän Henrikin katedraalikirkossa tai katolisessa kirjakaupassa?
Mistä olette omanne hankkineet?
Kaipaan kovasti vinkkejä!
Mistä ostaa katolinen ruusukko?
18
2645
Vastaukset
Ruusukon kannattaa ostaa netistä, USA:sta tai jostain katolisesta maasta. Googlaa "Rosary" niin löydät.
- Eric Cartman
Netin kautta Suomesta www.rukousnauha.com
- Myös marialainen
Trimeerissä, Eerikinkatu 12, Hki lienee myös. www.trimeeri.fi
- rufjifjfgjcffsc
Oletteko muuten huomanneet, että (ainakaan minun mielestäni) Trimeerin vieressä (kummallakin puolella) on enemmän Jooga, kivi, vaihtoehto kauppoja näin läheikkäin kuin missään muualla pääkaupunkiseudulla. Mahtuu siihen yksi sateenkaaripaikkakin.
Ihan kuin joku yrittäisi piilottamalla piilottaa sen kaiken "pahan" sekaan. Jos ei tiedä siitä, niin se näyttäisi nopeasti kävellessä kuuluvan samaan sarjaan muiden liikkeiden kanssa.
Hassu "sattuma" - trhuerurureuterut
Niin ja sitten vielä...
Ruusukkoa ei pidetä kaulassa, vaan se on rukousnauha!
Sitä pidetään suojassa kotelossa ja otetaan esiin vain rukoiltaessa.- Michael*
Voi sitä pitää myös taskussa, jolloin se on aina valmiina käytettäväksi.
- Olen lukenut
Michael* kirjoitti:
Voi sitä pitää myös taskussa, jolloin se on aina valmiina käytettäväksi.
että ainakin joissain katolilaisissa kulttuureissa on täysin hyväksyttävää jos ei suositeltavaakin pitää ruusukkoa kaulassa. Myös tietyissä asemissa olevat henkilöt, kuten papit, nunnat ja munkit voivat pitää ruusukkoa vyöllään. Maallikoille se ei ehkä kuitenkaan sovi, vai miten on?
Kotona ruusukon voi vaikka ripustaa seinälle, ja minun puolestani niin saisi tehdä työpaikoillakin,
- Ummikona
www.rukousnauha.com/ tuotteet tulee parissa päivässä. Nätisti pakattuna eikä ole mitään ongelmia toimituksessa. Itse olen sieltä löytänyt kaksikin ruusukkoa.
ja normaalisti ruusukko kaulaan ei kuulu mutta esimerkiksi Vatican Gift myy kaulakoruina ruusukkoa. http://www.vaticangift.com/contents/en-us/d40_Rosary_Necklaces.html
Itsellä on kaulalla Pyhä Antonius- medaljonki ja ruusukko kulkee käsilaukussa. - 4fkita6743
Tuo Vatican Gift myy ruusukkoa mutta maksaminen dollareissa?
Jos sieltä tilaa, niin miten se sitetn maksetaan?
Antakaa ohjeita jos ootte sieltä tilanneet? 4fkita6743: Maksat luottokortillasi.
- Ummikkona
Nämä ovat Vatican Gift:n maksutavat ja FedEx tuo kotiin.
Visa
Mastercard
American Express
PayPal
Maestro
Discover
Electron Visa electron
Electronic Cheque (United States) - miten tommosta
Ruusukkoakäytetään?
- Varkaudesta löytyy
Netistä löytyy ja suomalaisesta yrityksestä voi käydä ostamassa tai tilata postitse:
http://www.rukousnauha.com/tuotteet.html?id=1/
Varkaudesta siis, kaikki tiedot löytyvät netistä ja linkissä on monia aivan ihania ruusukoita valittavana. Etusivulta voi valita ensin materiaalin ja sitten napauttaa sen auki valitakseen itseen sopivan.- Hyvä sivusto todella
Oikein kauniita, jopa ruusun terälehdistä valmistettuja tuoksuvia ruusukoita!
Ja ihanaa että voi tilata Suomesta näin kätevästi. Kiitos paljon!
- Maija K.
Melko monimutkaiselta näyttää tuo Ruusukko-rukous.
Oletteko oppineet sen ulkoa vai käytättekö lunttilappua?- Anonyymi
Olen monta vuotta myöhässä tämän kanssa, mutta koskaan ei ole liian myöhäistä yrittää. Ruusukossa saa tottakai käyttää apua, vaikkapa paperilappua tai YouTube-videota. Sen oppii ulkoa huomaamatta, kunhan sitä vaan rukoilee jatkuvasti. Toivottavasti auttoi :)
- Anonyymi
Minä osaan ruusukon ulkoa, vaikka olen vielä protestantti. Harkitsen parhaillani liittymistä katoliseen kirkkoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4573908Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501276
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047