Mistä ostaa katolinen ruusukko?

Apua kaivataan

Haluaisin hankkia ruusukon.
Saisi olla sellainen pitempi versio (n. 62-66 cm) joka menisi kaulaan (pidän sitä paidan alla)
Onko ruusukoita myynnissä Hgissä esim Pyhän Henrikin katedraalikirkossa tai katolisessa kirjakaupassa?
Mistä olette omanne hankkineet?

Kaipaan kovasti vinkkejä!

18

2383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruusukon kannattaa ostaa netistä, USA:sta tai jostain katolisesta maasta. Googlaa "Rosary" niin löydät.

• Eric Cartman

Netin kautta Suomesta www.rukousnauha.com

• Myös marialainen

Trimeerissä, Eerikinkatu 12, Hki lienee myös. www.trimeeri.fi

• rufjifjfgjcffsc

Oletteko muuten huomanneet, että (ainakaan minun mielestäni) Trimeerin vieressä (kummallakin puolella) on enemmän Jooga, kivi, vaihtoehto kauppoja näin läheikkäin kuin missään muualla pääkaupunkiseudulla. Mahtuu siihen yksi sateenkaaripaikkakin.

Ihan kuin joku yrittäisi piilottamalla piilottaa sen kaiken "pahan" sekaan. Jos ei tiedä siitä, niin se näyttäisi nopeasti kävellessä kuuluvan samaan sarjaan muiden liikkeiden kanssa.

Hassu "sattuma"

• trhuerurureuterut

Niin ja sitten vielä...

Ruusukkoa ei pidetä kaulassa, vaan se on rukousnauha!
      Sitä pidetään suojassa kotelossa ja otetaan esiin vain rukoiltaessa.

• Michael*

Voi sitä pitää myös taskussa, jolloin se on aina valmiina käytettäväksi.

• Olen lukenut
        Michael* kirjoitti:

Voi sitä pitää myös taskussa, jolloin se on aina valmiina käytettäväksi.

että ainakin joissain katolilaisissa kulttuureissa on täysin hyväksyttävää jos ei suositeltavaakin pitää ruusukkoa kaulassa. Myös tietyissä asemissa olevat henkilöt, kuten papit, nunnat ja munkit voivat pitää ruusukkoa vyöllään. Maallikoille se ei ehkä kuitenkaan sovi, vai miten on?

Kotona ruusukon voi vaikka ripustaa seinälle, ja minun puolestani niin saisi tehdä työpaikoillakin,

• Ummikona

www.rukousnauha.com/‎ tuotteet tulee parissa päivässä. Nätisti pakattuna eikä ole mitään ongelmia toimituksessa. Itse olen sieltä löytänyt kaksikin ruusukkoa.

ja normaalisti ruusukko kaulaan ei kuulu mutta esimerkiksi Vatican Gift myy kaulakoruina ruusukkoa. http://www.vaticangift.com/contents/en-us/d40_Rosary_Necklaces.html

Itsellä on kaulalla Pyhä Antonius- medaljonki ja ruusukko kulkee käsilaukussa.

• 4fkita6743

Tuo Vatican Gift myy ruusukkoa mutta maksaminen dollareissa?
      Jos sieltä tilaa, niin miten se sitetn maksetaan?
      Antakaa ohjeita jos ootte sieltä tilanneet?

• 4fkita6743: Maksat luottokortillasi.

• Ummikkona

Nämä ovat Vatican Gift:n maksutavat ja FedEx tuo kotiin.

Visa
      Mastercard
      American Express
      PayPal
      Maestro
      Discover
      Electron Visa electron
      Electronic Cheque (United States)

• miten tommosta

Ruusukkoakäytetään?

• Varkaudesta löytyy

Netistä löytyy ja suomalaisesta yrityksestä voi käydä ostamassa tai tilata postitse:

http://www.rukousnauha.com/tuotteet.html?id=1/

Varkaudesta siis, kaikki tiedot löytyvät netistä ja linkissä on monia aivan ihania ruusukoita valittavana. Etusivulta voi valita ensin materiaalin ja sitten napauttaa sen auki valitakseen itseen sopivan.

• Hyvä sivusto todella

Oikein kauniita, jopa ruusun terälehdistä valmistettuja tuoksuvia ruusukoita!
        Ja ihanaa että voi tilata Suomesta näin kätevästi. Kiitos paljon!

• Maija K.

Melko monimutkaiselta näyttää tuo Ruusukko-rukous.
      Oletteko oppineet sen ulkoa vai käytättekö lunttilappua?

• Anonyymi

Olen monta vuotta myöhässä tämän kanssa, mutta koskaan ei ole liian myöhäistä yrittää. Ruusukossa saa tottakai käyttää apua, vaikkapa paperilappua tai YouTube-videota. Sen oppii ulkoa huomaamatta, kunhan sitä vaan rukoilee jatkuvasti. Toivottavasti auttoi :)

• Anonyymi

Minä osaan ruusukon ulkoa, vaikka olen vielä protestantti. Harkitsen parhaillani liittymistä katoliseen kirkkoon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe