Ikaalisten sivut avuksi asukasmarkkinoinnissa

Reijolan Hoikka Täti

Hyvin usein olen huomannut, että ihmiset ovat seuranneet tätä Ikaalisten palstaa. Palstaa seuraavat paikkakuntalaiset, paikkakunnalta poismuuttaneet sekä Ikaalisiin muuttoa harkitsevat.

Tämä palsta herättää yllättävän paljon mielenkiintoa ja intohimoja paikkakuntamme ulkopuolellakin.

Pitäkäämme palsta vireänä, monipuolisena ja vauhdikkaana. Tervetuloa asukkaaksi Ikaalisiin.

8

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos tästä palstas

      Totta varmaan on että moni kiinnostuu ikaalisista juuri tämän sivuston kautta.

      Keskustelut ovat ylivoimaisia muihin kuntiin verrattuna.

      • Aikuinen nainen

        Myös LAPSET JA NUORET lukevat tätä palstaa ja saavat kyllä SAIRAAN kuvan paikkakunnan aikuisista ihmistä !!!!!!


    • kunnontyöntekijä.

      "Myös LAPSET JA NUORET lukevat tätä palstaa ja saavat kyllä SAIRAAN kuvan paikkakunnan aikuisista ihmistä !!!!!! "

      trosin fiksut nuoret osaa suodattaa netistä lukemaansa eikä tee vääriä päätelmiä koko kaupungin asukkaist muutaman yksilön kirjoitusten perusteella. Lapsilla taas toivon mukaan valveutuneet vanhemmat jotka kertovat heille nämä asiat ja kouluissakin jo opetetaan ettei piä uskoa kaikkea netistä lukemaansa.

      Mikäli ap olisi aidosti kiinnostunut antamaan Ikaalisista oikeellista kaupunkikuvaa markkinointitarkoituksissa luopuisi hän nykyisistä kirjoitusaiheistaan joita kommentoi ja ymmärtää vain pieni ryhmä. tuollaiset sisäpiirin omat jutut eivät edistä asiaa matkailun tai paikkakunnalle muuton toivossa.

      • Rouva Hoikkala

        Tarkoitatko kenties, että minä ja Jarmo Hoikkala olemme ne "muutama yksilö"?


    • kunnontyöntekijä

      "Tarkoitatko kenties, että minä ja Jarmo Hoikkala olemme ne "muutama yksilö"? "

      En. Luen vain asiat, en niiden nickejä...tai no lukiessa ehkä paan merkille nickin sivumennen muttei ne niin mieleen jää saati että jäisin miettiin keitä kirjoittajat ovat mutta pointti tässä onkin että kirjoitusasusta ja aihepiireistä (samat teemat toistuvat aina vain) päätellen asialla lienee samat hlöt.

      Samoista aiheista avattu turhan monta ketjua ja nekin ketjut jotka käsittelevät ihan eri aiheita on täynnään samaa paskanjauhantaa mitkä vaikuttavat joltain pienen piirin keskinäiseltä kinastelulta. Aivan sama keitä nämä hlöt ovat...kuten aina; tärkeintä ei ole se kuka sanoo vaan mitä sanoo.

      • aiheeksi muut miehet

        Palstan ongelma on Rouvan rakkaus erääseen isännöitsijään
        joka ei vastaa Rouvamme kutsuihin joten päivittäinen jauhanta
        yhden henkilön ympärillä jatkuu.
        Yritäppä Rouva olla kokonainen viikko kirjoittamatta niistä
        homoista.


      • Rouva Hoikkala
        aiheeksi muut miehet kirjoitti:

        Palstan ongelma on Rouvan rakkaus erääseen isännöitsijään
        joka ei vastaa Rouvamme kutsuihin joten päivittäinen jauhanta
        yhden henkilön ympärillä jatkuu.
        Yritäppä Rouva olla kokonainen viikko kirjoittamatta niistä
        homoista.

        On totta, että olen kiinnostunut sinusta ja sinun edesottamuksistasi. En osaa sanoa, onko tämä rakkautta vai mitä!?

        Myönnän, että kirjoitan paljon homoista. Sinä annat minulle niin paljon aihetta näihin kirjoituksiin - kuten nytkin!


      • ikhaalisista nääs
        Rouva Hoikkala kirjoitti:

        On totta, että olen kiinnostunut sinusta ja sinun edesottamuksistasi. En osaa sanoa, onko tämä rakkautta vai mitä!?

        Myönnän, että kirjoitan paljon homoista. Sinä annat minulle niin paljon aihetta näihin kirjoituksiin - kuten nytkin!

        Kyllä varmaan muuttoryntys Ikaalisiin tulee tämän sivuston myötä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe