Miten onnistuisi omatoiminen hampaiden valkaisu? En nyt hae mitään humpuukihammastahnoja, enkä ostosteevee-kamaa. Miten olisi vetyperoksidi ammoniakki, tai vaikka otsoni? Millä kemikaaleilla hammaslääkäri valkaisee?
valkaisu
13
2192
Vastaukset
- hampihoitaja
Ainoa toimiva tuote jonka tiedän on Crest-valkaisuliuskat. Niitä ei myydä suomessa mutta esim. huuto.netistä niitä löytyy ja joistain nettikaupoista myös.
Vetyperoksidiahan se on millä hammaslääkäritkin valkaisevat, mutta kyllähän siihen jotain hapetintakin tarvitaan joten ehkei kannata alkaa itse sekoittelemaan mitään valkaisumömmöjä.
Huomioithan vielä, että hampaissa ei saa olla paikkoja tai hammaskiveä valkaisun aikaan, muutoin tulee epätasainen lopputulos. - 23+32
Netissä on myynnissä useitakin tuotteita noin viidelläkymmenellä eurolla. Muottienkassa olevia tai liuskoja.
Ne sisältävät joko vetyperoksidia tai Karbamidiperoksidia.
(lainaus alkaa)
"
Jos haluat valkoiset hampaat ja etsit oikeaa valkaisusettiä, törmäät varmasti karbamidiperoksidiin ja vetyperoksidiin. Kummallakin on tärkeä osa hampaiden valkaisussa. Se kumpaa käytät, riippuu siitä millä tavalla valitset hampaitasi valkaista. Peroksidia löytyy yleensä kotivalkaisuseteistä joita voit ostaa kaupoista ja netistä.
Vuodesta 1989 lähtien, jolloin hampaiden valkaisuidea sai alkunsa, valkaisuseosta on analysoitu paljon jotta varmistettiin sen ainesosat turvalliseksi. Hampaiden valkaisusysteemistä löydettävät kaksi pääainesosaa ovat karbamidiperoksidi ja vetyperoksidi. Mikä on näiden aineiden ero?
Karbamidiperoksidi tunnetaan myös ureavetyperoksidina. Se yhdistää urean eli virta-aineen ja vetyperoksidin yhdeksi yhdisteeksi. Karbamidiperoksidia käytetään hampaiden emalissa olevien tahrojen poistossa. Karbamidiperoksidi on turvallista kunhan sitä ei ole seoksessa enempää kuin 44%. On todistettu, että 44 %:n vahvuisen seoksen käyttö aiheuttaa hyvin vähän tai ei ollenkaan vahinkoa emalin pinnan kovuudelle ja mineraalisisällölle.
Vetyperoksidi luodaan vedystä ja hapesta. Vetyperoksidilla on monia käyttötapoja; antiseptisenä, kotitalousaineena, ja hampaiden valkaisuaineena. Vaikka vetyperoksidi on niin tehokas, on sillä myös useita sivuvaikutuksia, erityisesti jos sitä käytetään hampaiden valkaisussa. Se voi aiheuttaa herkkyyttä hampaissa ja ärsyttää suuta ja ikeniä. Kunhan sitä käytetään kohtuudella, on se tehokas ja myös hammaslääkäreiden suosittelema.
Vetyperoksidin käyttöä hampaiden valkaisuun on pari poikkeusta sääntöön. Jos hampaasi on paikattu värillisillä paikoilla tai jos sinulla on posliinihampaat, päällysteitä hampaissa millä tahansa materiaalilla kuten kullalla, et voi nähdä tuloksia näissä hampaissa jos käytät vetyperoksidia. Peroksidi ei voi imeytyä materiaaliin ja ne pysyvät yhä saman värisinä kuin aikaisemminkin.
Karbamidiperoksidin ja vetyperoksidin välillä on monia eroja. Vetyperoksidia käytetään useammin ja se on vahvempaa ja tehokkaampaa. Se voi nopeuttaa valkaisuprosessia. Vetyperoksidilla ei kuitenkaan ole niin pitkä käyttöikä kuin karbamidiperoksidilla. Karbamidiperoksidi on turvallista kunhan sitä käytetään pieninä annoksina, mutta se ei kuitenkaan ole yhtä tehokas verrattuna samaan määrään vetyperoksidia. Karbamidiperoksidia löytyy myös useista kotivalkaisuseteistä, koska se säilyy hyvin ja se on turvallista käyttää.
Ilman kunnollista karbamidiperoksidin tai vetyperoksidin tasapainoa valkaisuaineessa valkoisia hampaita ei voi saada kotona.
Ennen kuin hankit hampaiden valkaisusetin, varmista sen aktiiviset ainesosat. Sinulla täytyy olla peroksideja auttamassa hampaiden valkaisussa. Jos epäröit, niin muista että valistunut asiakas on paras asiakas. Netistä löytyy myös aiheesta paljon tietoa.
" (lainaus päättyy)
http://www.hampaidenvalkaisu.org/uutiset/127-karbamidiperoksidi-vs-vetyperoksidi
http://fi.wikipedia.org/wiki/Hampaiden_valkaisu- hammaskiille
No huh huh, valkoisemmat hampaat ikenet verestävinä.
Denivit tahna tekee puhtaan pinnan hampaisiin pitkäksi aikaa :) Testattu on.
- ksfasds
Olen kokeillut kaikkea ja paras on mielestäni beconfident -tuotteet.
- bcd1
Helkkarin hyvät tuotteet ja nopea palvelu. Www.parashampaidenvalkaisu.fi
- maki1987nen
Olen kokeilut monia itsehoito tuotteita. Beconfident -tuotteet sattuivat ja en saanut niillä juuri minkäänlaista tulosta.White worksilla oli myös samat ongelmat kun Beconfidentin tuoteilla . Monien kokeilujen jälkeen löysin netistä valkoisen hymyn tuotteet. Ne ovat olleet täysin kivuttomat sekä ne ei sisällä vetyperodiksía eli on kotikäytettynä täysin turvallinen.Sekä ei vie paljoa aikaa ja tulokset minulla näkyivät selvästi jo parissa päivässä. Tilasin tuotteet suomalaiselta jälleenmyyjältä joka myi tuotteet selvästi halvemmalla kuin kilpailevat yritykset ja tuli perille 2 päivässä! . Tuossa teille osoite josta tilasin valkoisen hymyn tuotteet : http://upeahymy.valmiskauppa.fi/index.php
- Rahat takaisin?
Oho, ettei olisi itse valkoisen hymyn markkinointi vastaava. :D
Kerros samalla herra markkinointivastaava misät saa rahat takas, kun menin hölmönä uskomaan just tota ei peroksidia mutta kyllä toimii kahessa päivässä höpölöpöä.
- valaistunut
paljnko maksavat ??
- kokeilijatar
moniko on kokeillut
- xjdtyikdi
Valkaisujahan on aina tarjouksessa.
- valkohammas
Oman kokemukseni mukaan ja uskokaa pois, olen kokeillut kaikki mahdolliset suomesta saatavat valkaisuhoidot, niin ainut joka oikeasti toimii on crestin tuotteet. Itse valkasiin professionalilla jonka hankin crestin omasta verkkokaupasta 3dwhite.fi. Ja todellakin toimii. En taas ymmärrä, miksei näitä tuotteita saa mistään liikkeestä suomessa, mutta onneks noi toimitti parissa päivässä tuotteen. :)
Jos hampaidenvalkaisu kiinnostaa niin voin suositella kyl lämpimästi.- valkaisu mielessä
Entäs Swiss whitening? Onko omia kokemuksia kellään.
Siinä valkaisugeelinä olisi 22% karbamidiperoksidi, toimiiko? - Samaa mieltä
Täytyy myöntää että itekkin tuli testattua liian monta suomalaista peroksiditonta tuotetta, ennenkuin älysin googlettaa. :(
Mut crestin tuotteet on kyl ehdottomasti yhdet parhaista, olin ihan ihmeissäni kun ekan kerran testasin, ainut pikkumiinus on se että hampaita vihlo pikkasen yhenpäivän, kuten valkaisuhoidoissakin. Mut tulos on todella hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162873Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006