he tappeli kaksi kertaa urallaan ja molemmat matsit on tasapelejä ja molemmat on hyviä iskukisoja joissa iskettiin hyvin, mut Barnaby silti piti ajatuksen hyvin kasassa eikä lähteny ihan toe to toe meininkiin jossa ois tullu noutaja.
Jos heijän sarja ois menny pitemmälle niin veikkaan silti Nolania voittajaksi mut tasainen sarja kuitenki.
Owen Nolanhan oli myös huippupelaaja, eikä vain kova tappelija.
Ennenkaikkea kova tappelija, ei niinkään tekninen.
Hän voitti mm Gino Odjickin ja tasapeli Todd Eweniä vastaan.
Nolan haastoi myös primen huippukuntoisen Eric Cairnsin mut joutui nolosti pieksetyx.
Nolan muistaakseni haastoi toisen powerhyökkääjän Todd Bertuzzin kerran ja se oli tasaväkistä mut Bertuzzi selviytyi voittajana ulos.
Nolan otteli myös tasaväkisesti kunnioitetun Kanukin Jay Wellsin kanssa joka oli tunnettu kovasta tyylistään ja joka voitti useimmiten vastustajansa muistaakseni.
Nolan oli KOVa mut ei kovin älykäs tappelija.
Barnaby puolestaan taktinen tappelija, joka odotti kuten Langdon matsia toiselle jaksolle. Monasti hän ei saanu edes mahdollisuutta koska oli niin hidas ja voimaton.
Hnen kaksinkamppailut Bryan McCabea vastaan on klassikoita, katsokaa ne Youtubesta.
Upeita vääntöjä.
Luulisi että Owen Nolan on hakannut Matt Barnabyn selvästi MUTTA
Juhafriikkikauhee
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811315
- 827649
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505656- 765625
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764868Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334233- 483086
- 363014
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412555- 402470