Nettiprofiilissa pyörii pelkkiä ääliöitä

Ääliöihin kyllästyny

Viimeisin oli kuvaton mies, jonka profiilissa ei ole mitään mielenkiintoista. Perustiedotkin huonosti...
Kysyi sitten kyllä sähköpostiosoitettani, että voisi lähettää kuvansa. Sähköpostiosoitteeni on niinkin vaikea kuin profiilinimi ja sen perään @suomi24.fi.

Kuva tuli. Pienen pieni samea kuva, jossa oli miehen kasvot.
Ajattelin että kyllähän tuo ihmistä muistuttaa voihan sen kanssa vaikka vähän viestitelläkin. Ties kuinka mukava se sitten loppujen lopuksi on vaikkei mikään prinssi olekaan.
Kiitin kuvasta ja sanoin että ihan kivalta näyttää.
Tuli vastaus jossa luki pelkästään "voinko saada lisää kuvia?"

Omia kuvia on profiilissa 3 ja ne ovat kaikki uusia, selkeitä ja isoja. Kaksi kasvokuvaa ja yksi puolivartalokuva.
En tiedä olisiko mun pitänyt sille pienenpienen sumean pään lähettäneelle laittaa alastonkuvia vai mitä. En jäänyt ottamaan selvää.
Laitoin vain viestin jossa ilmaisin aika selkeästi mielipiteeni miehestä.

Missä ne kaikki miehet piileksii, jotka osaavat edes jotakin käytöstapoja kuten kirjoittaa tervehdyksen, etunimensä ja väähän kertoa itsestään?

Saatetaan kirjoittaa "mitäs sun iltaan?"
Vastaan: Kiitos, ihan kivaa. Keneköhän kanssa mahdan keskustella ja mistä päin?
Ei vastausta enää.

56

669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies32

      Terve!

      Olisi tietysti pitänyt alastonkuvia eri asennoissa. Mikset laittanut? Kyllä naiset sitten on tyhmiä!

      • Ääliöihin Kyllästyny

        :D

        Eikö Alaston Suomi ole sitä varten. Menkööt sinne kaikki, ketkä haluaa nähdä paljasta lihaa.


    • 15 + 8

      Mitäs muuta sun iltapäivääs?

      • Ääl kyll

        Kiitos kysymästä!

        Tulin juuri vessasta. Ihmettelin kovasti ulosteeni koostumusta. Ehkä minun olisi syötävä hiukan enemmän probiootteja tai sitten kuituja. Mitäs mieltä sinä olet -kun uloste muistuttaa lampaanpapanaa- kumpaa itse käyttäisit?
        Nyt ajattelin mennä siivoamaan suihkun lattiakaivon, kun siellä on pitkiä hiuksiani, mutta ne ovat jostakin syystä vihreitä... Mitäs sun iltapäivään?


      • terveellinen tuote
        Ääl kyll kirjoitti:

        Kiitos kysymästä!

        Tulin juuri vessasta. Ihmettelin kovasti ulosteeni koostumusta. Ehkä minun olisi syötävä hiukan enemmän probiootteja tai sitten kuituja. Mitäs mieltä sinä olet -kun uloste muistuttaa lampaanpapanaa- kumpaa itse käyttäisit?
        Nyt ajattelin mennä siivoamaan suihkun lattiakaivon, kun siellä on pitkiä hiuksiani, mutta ne ovat jostakin syystä vihreitä... Mitäs sun iltapäivään?

        Hei Ääl kyll,

        Minulla tomaattimehu teki ulosteesta jämäkkää. Hirveän pahaa, mutta terveellistä.

        Terveellisin terveisin,

        Terveellinen mies


      • Mies32
        terveellinen tuote kirjoitti:

        Hei Ääl kyll,

        Minulla tomaattimehu teki ulosteesta jämäkkää. Hirveän pahaa, mutta terveellistä.

        Terveellisin terveisin,

        Terveellinen mies

        Terve terveellinen mies!

        Oliko kakkasi siis hyvää ennen tomaattimehukuuria? Makeaa kuin mämmi vai suolaista?


      • Juhannusaikoja
        Mies32 kirjoitti:

        Terve terveellinen mies!

        Oliko kakkasi siis hyvää ennen tomaattimehukuuria? Makeaa kuin mämmi vai suolaista?

        Mun perseestä tulee mustaa paskaa kun ryyppään punkkua. Vanhan uskomuksen mukaan kun juhannusaamuna krapulapäissään kurkkaa pönttöön, niin näkee ex-muijansa kasvot vedessä.


      • Ääl Kyll
        Juhannusaikoja kirjoitti:

        Mun perseestä tulee mustaa paskaa kun ryyppään punkkua. Vanhan uskomuksen mukaan kun juhannusaamuna krapulapäissään kurkkaa pönttöön, niin näkee ex-muijansa kasvot vedessä.

        Olisko nyt sopiva hetki esittäytyä, kun on ne tuoreimmat tapahtumat kerrottu?


    • Katjuskainen

      Näin on! Vaikka mies ei mikään adonis olisikaan, rehellinen kuva itsestä ja avoin luonne kiinnostaa paljon enemmän kuin epämääräiset suttukuvat, ja yritykset esittää muuta kuin on.

    • ...............

      Aina, kun luen näitä tarinoita nettimiesten ala-arvoisesta käytöksestä, niin minusta alkaa tuntua, että pärjäisin hyvin nettitreffiskenessä. Osaan oikeinkirjoituksen perusteet hyvin, näytän naamasta kivalta ja huomioin naiset yksilöinä. Taidankin laittaa profiilin pystyyn, mutten aivan vielä. Puoli vuotta salilla huhkimista ja voin pistää vartalotyypiksi urheilullinen. :D

      • ellielävä

        Olisit todellakin menestys tuossa ääliöiden joukossa. Viestejä tulisi tulvimalla, sillä nettideitissä on huutava pula miehistä, jotka osaavat edes jotenkin järkevästi ilmaista itseään ja kirjoittaa asiallisesti ja käytöstavat huomioiden. Jos vielä olet ok näköinen tämän lisäksi niin menestys on taattu. Sitten vaan valitset parhaa päältä.

        Miesten taso ja laatu ainakin treffien ilmaispuolella on todella surkea tyyliin yksi lause jos sitäkään ja sekin lause ihan puutaheinää tai pähkähullu. Ja kirjoittaminen loppuu kuin seinään sen lauseen jälkeen. MItään ei kerrota itsestä ja osa viesteistä on törkeitä. Meno on vaan huonontunut takavuosista. Silloinkin oli tätä mutta nyt vielä enemmän. Olin kymmenisen vuotta sitten eka kertaa nettideitissä ja sitten viitisen vuotta sitten kunnes nyt taas palasin. Ja tämän lyhyen kokemuksen jälkeen taidankin samantien poistua. Enkä ole nuori vaan keski-ikäinen nainen.


      • Bleeding heart
        ellielävä kirjoitti:

        Olisit todellakin menestys tuossa ääliöiden joukossa. Viestejä tulisi tulvimalla, sillä nettideitissä on huutava pula miehistä, jotka osaavat edes jotenkin järkevästi ilmaista itseään ja kirjoittaa asiallisesti ja käytöstavat huomioiden. Jos vielä olet ok näköinen tämän lisäksi niin menestys on taattu. Sitten vaan valitset parhaa päältä.

        Miesten taso ja laatu ainakin treffien ilmaispuolella on todella surkea tyyliin yksi lause jos sitäkään ja sekin lause ihan puutaheinää tai pähkähullu. Ja kirjoittaminen loppuu kuin seinään sen lauseen jälkeen. MItään ei kerrota itsestä ja osa viesteistä on törkeitä. Meno on vaan huonontunut takavuosista. Silloinkin oli tätä mutta nyt vielä enemmän. Olin kymmenisen vuotta sitten eka kertaa nettideitissä ja sitten viitisen vuotta sitten kunnes nyt taas palasin. Ja tämän lyhyen kokemuksen jälkeen taidankin samantien poistua. Enkä ole nuori vaan keski-ikäinen nainen.

        Joo, miehille on harvoin sosiaalisia taitoja suotu.

        Kun ei heille kai opetettu että pitäis tuntea muitakin kuin työkamut...


    • sinkku.

      Minä olen kirjoitellut asiallisesti aina ja tervehtinyt enkä ole kysellyt sopimattomia ja kuvani on aina uusi ja siitä näkee selvästi minkä näköinen olen. Naiset itse vastaa kolmella sanalla tai korkeintaan kolmella rivillä jotain. On aika vaikee tutustua kun naiset ei itse kysy mitään ja itse kun kysyy niin vastaus on jotain epämääräistä. Kyllä minä yritän jotain 30-40 riviä kirjoittaa itsestäni mut naiset ei pysty samaan.

      • Ääliöihin kyllästyny

        30-40 riviä on kamalan paljon aloitusviestissä, ellei ole todella hyvä ja mukaansa tempaava kirjoittaja. Vähempi riittää ainakin minulle.

        Kaupanalan koulutuksessa puhutaan "tuote-oksentamisesta" myyntitilanteessa. Se tarkoittaa sitä että myyjä puhuu kaiken mahdollisen yhteen hengenvetoon ja asiakas on ihan sekaisin ja ulkona kaikesta kuulemastaan, että menettää heti mielenkiintonsa koko tuotteeseen.

        Minä olen saanut deittisivuilla noita "tuote-oksennuksia" jonkun kerran.
        Kamalan pitkää kirjoitusta ilman välilyöntiä pisteen jälkeen ja sitä enteriä ei ole käytetty lainkaan.
        Olen itse lu-ki häiriöinen, enkä jaksa sellaisia edes lukea kunnolla.
        Sitten, jos kirjoittaja vielä kuvittelee siihen päälle olevansa äärettömän hauska kirjoittamalla jotakin sekavia juttuja, niin pistän heti poistoon.

        Ihan muutama rivi riittää minulle aloitusviestissä.
        Eihän ihmisiin live-elämässäkään tutustuta niin, että sanotaan oma nimi ja puhutaan puoli tuntia ilman taukoa. Sitten toinen sanoo nimensä ja puhuu omalla vuorollaan puoli tuntia.


      • mies32
        Ääliöihin kyllästyny kirjoitti:

        30-40 riviä on kamalan paljon aloitusviestissä, ellei ole todella hyvä ja mukaansa tempaava kirjoittaja. Vähempi riittää ainakin minulle.

        Kaupanalan koulutuksessa puhutaan "tuote-oksentamisesta" myyntitilanteessa. Se tarkoittaa sitä että myyjä puhuu kaiken mahdollisen yhteen hengenvetoon ja asiakas on ihan sekaisin ja ulkona kaikesta kuulemastaan, että menettää heti mielenkiintonsa koko tuotteeseen.

        Minä olen saanut deittisivuilla noita "tuote-oksennuksia" jonkun kerran.
        Kamalan pitkää kirjoitusta ilman välilyöntiä pisteen jälkeen ja sitä enteriä ei ole käytetty lainkaan.
        Olen itse lu-ki häiriöinen, enkä jaksa sellaisia edes lukea kunnolla.
        Sitten, jos kirjoittaja vielä kuvittelee siihen päälle olevansa äärettömän hauska kirjoittamalla jotakin sekavia juttuja, niin pistän heti poistoon.

        Ihan muutama rivi riittää minulle aloitusviestissä.
        Eihän ihmisiin live-elämässäkään tutustuta niin, että sanotaan oma nimi ja puhutaan puoli tuntia ilman taukoa. Sitten toinen sanoo nimensä ja puhuu omalla vuorollaan puoli tuntia.

        Eikö tuo ole sitten hyvä tapa karsia lu-kihäiriöiset pois?


      • sinkku.
        Ääliöihin kyllästyny kirjoitti:

        30-40 riviä on kamalan paljon aloitusviestissä, ellei ole todella hyvä ja mukaansa tempaava kirjoittaja. Vähempi riittää ainakin minulle.

        Kaupanalan koulutuksessa puhutaan "tuote-oksentamisesta" myyntitilanteessa. Se tarkoittaa sitä että myyjä puhuu kaiken mahdollisen yhteen hengenvetoon ja asiakas on ihan sekaisin ja ulkona kaikesta kuulemastaan, että menettää heti mielenkiintonsa koko tuotteeseen.

        Minä olen saanut deittisivuilla noita "tuote-oksennuksia" jonkun kerran.
        Kamalan pitkää kirjoitusta ilman välilyöntiä pisteen jälkeen ja sitä enteriä ei ole käytetty lainkaan.
        Olen itse lu-ki häiriöinen, enkä jaksa sellaisia edes lukea kunnolla.
        Sitten, jos kirjoittaja vielä kuvittelee siihen päälle olevansa äärettömän hauska kirjoittamalla jotakin sekavia juttuja, niin pistän heti poistoon.

        Ihan muutama rivi riittää minulle aloitusviestissä.
        Eihän ihmisiin live-elämässäkään tutustuta niin, että sanotaan oma nimi ja puhutaan puoli tuntia ilman taukoa. Sitten toinen sanoo nimensä ja puhuu omalla vuorollaan puoli tuntia.

        No en minä ihan täysii rivejä kirjoittele et minusta tuo 40 rivii on ihan sopiva. Pitää kuitenkin kirjoittaa itsestään sen verran et toinen saa heti selkoa et minkälaine mies on kyseessä.


      • Ääl Kyll
        sinkku. kirjoitti:

        No en minä ihan täysii rivejä kirjoittele et minusta tuo 40 rivii on ihan sopiva. Pitää kuitenkin kirjoittaa itsestään sen verran et toinen saa heti selkoa et minkälaine mies on kyseessä.

        Mun mielestä sinne taustatietoihin voi laittaa kaikenlaista. Kyllä siitä jo hyvin pystyy päätellä asioita.
        En minä ainakaan halua heti mitään tyhjentävää elämäntarinaa, johon on vaikea sit vastatakaan, kun se on kuin cv.

        Mä itse kirjoitan suunnilleen näin:

        Moi!

        Minä oon Maija ja asun tässä itäpuolella Lontoota. Tykkäsin kovasti sun profiilista ja huomasin olevani pari vuotta yli toivomasi iän. Huvittaisiko kuitenkin tutustua?
        En pahastu, jos ei nappaa, mutta tykkään kysyä suoraan.

        -Maija


    • fdhgdgdfg

      Turha luulo kylläkin.

    • Kyllästynyt88

      Naiset ovat ihan samanlaisia. Ensin lähetetään viesti "Moi mitä Qluu? ;)". Sitten seuraa muutaman viestin mittainen monologi, jonka jälkeen kyllästyn ja siirryn eteenpäin. Jotkut naiset kun eivät tunnu osaavan kirjoittaa muutamaa sanaa enempää. Sitä vain ihmettelen, että miksi alunperinkään ottavat yhteyttä, jos tarkoituksena ei ole kirjoittaakaan kuin "diu diu".

      • Ääliöihin kyllästyny

        Hei, sä oot niin nuori että sulle varmaan vastataankin tollai pissistyylillä.
        Ongelma on varmaan kumpaakin sukupuolta koskeva. Minulla ei ole kokemusta naisista.

        Kun joku näppärä keksisi deittisivut, joihin pitäisi läpäistä älykkystesti. Olisi osa-alueet erilaisille lahjakkuuksille ja sieltä sitten voisi valita matemaattis-loogista tai kinesteettistä tyyppiä.

        Kirjallisesti huonolahjaisille voisi olla aputyökaluja -kuten autisteille piktogrammi kuvat- joiden avulla ilmaista itseään.
        Harrastusten kohdalle voisi klikkailla kaljapullon kuvaa tai suksen kuvaa. Ihannekumppaniin voisi klikkailla pientä tai isoa tissiä, jos ei oikein osaa kirjallisesti ilmaista itseään.
        Eiköhän sieltä kaikille löytyisi jotakin. Vähän pöllömmille kuvakirjaa katselemalla ja vähän fiksummille tekstiversiona :D


      • yks tyyppi vaan
        Ääliöihin kyllästyny kirjoitti:

        Hei, sä oot niin nuori että sulle varmaan vastataankin tollai pissistyylillä.
        Ongelma on varmaan kumpaakin sukupuolta koskeva. Minulla ei ole kokemusta naisista.

        Kun joku näppärä keksisi deittisivut, joihin pitäisi läpäistä älykkystesti. Olisi osa-alueet erilaisille lahjakkuuksille ja sieltä sitten voisi valita matemaattis-loogista tai kinesteettistä tyyppiä.

        Kirjallisesti huonolahjaisille voisi olla aputyökaluja -kuten autisteille piktogrammi kuvat- joiden avulla ilmaista itseään.
        Harrastusten kohdalle voisi klikkailla kaljapullon kuvaa tai suksen kuvaa. Ihannekumppaniin voisi klikkailla pientä tai isoa tissiä, jos ei oikein osaa kirjallisesti ilmaista itseään.
        Eiköhän sieltä kaikille löytyisi jotakin. Vähän pöllömmille kuvakirjaa katselemalla ja vähän fiksummille tekstiversiona :D

        Joo, pitäisi olla älykkyystesti ja sitten eri tasoille omat saitit. Siihen ei saisi käyttöoikeutta ennenkuin testi on läpäisty. Testiin voisi sisällyttää ainakin kielellisiä ja sosiaalisia taitoja mittaavan osion. Ja ehkä jotain muutakin. Nyt fiksut ja tyhmät pyörivät samoilla saiteilla ja pettyvät toisiinsa. Enemmän kohdennettua markkinointia.


      • mies32
        yks tyyppi vaan kirjoitti:

        Joo, pitäisi olla älykkyystesti ja sitten eri tasoille omat saitit. Siihen ei saisi käyttöoikeutta ennenkuin testi on läpäisty. Testiin voisi sisällyttää ainakin kielellisiä ja sosiaalisia taitoja mittaavan osion. Ja ehkä jotain muutakin. Nyt fiksut ja tyhmät pyörivät samoilla saiteilla ja pettyvät toisiinsa. Enemmän kohdennettua markkinointia.

        Suostuisitko sinä menemään alle keskiälyisten saitille? Varmaan alkaisit kapinoimaan vastaan, etkä sitten menisi ollenkaan.


    • Lähetä tissikuvia

      Yleensä naiset ei kuitenkaan suostu pilluaan antamaan, joten miehen on turha tuhlata aikaansa lässyttämiseen, kun ei sillä kuitenkaan mitään saa. Olisi kohteliasta kuitenkin jotain runkkukuvia lähettää, niin mies voi sitten ainakin vedellä niille kuville, ei mennyt vaiva ihan hukkaan. Jotain rynnäskuvia edes, jos ei nyt suorastaan levittelykuvia.

      • mies32

        Jo vain. Joku pieni palkinto rohkeasta aloitteellisuudesta on paikallaan. Vielähän ap ehtii sen lähettämään. Meille palstalaisille sitten kanssa, konsultaatiosta kiitoksena.


    • Ota elämä takaapäin

      Lyhyesti netistä löytyy lähinnä naisia jotka elävät kuin kärpäset kliseesalaatissa ja ovat tehneet itsestään stereotypioita.

      Persoona puuttuu ja jäljellä on ontoksi koluttu kuori.

      Miehen pitää yrittää 100% tehdäkseen vaikutus naiseen joka ei ole sen vaivan väärti, joten en suosittele nettideittiä fiksulle miehelle jolla on persoonaa.

      Sen takia kaiketi sinne jää vain nuo ääliöt sinne profiileihin hyrräämään?
      Johtuisko se kuitenkin aloittaja sinun omasta profiilistasi ja siitä ettet kykene itse olemaan aktiivinen?

      Naisten viestit ja ulostulo oli lähes poikkeuksetta yhtä aneemista netissä. Jos kirjoitat tuosta vaikkapa tänne niin naiset kertovat miehelle että "no sun profiilis ei ollut kiinnosta tai noi naiset eivät olleet oikeasti kiinnostuneita".

      Vika on siis naisten mielestä miehen jos miehen profiili ja viestit eivät kiinnosta niitä sopivia naisia.
      Joten ehkä vika on lopulta myös sinussa aloittaja? :D

      • Ääl Kyll

        Kävijöitä on kahdessa kuukaudessa 1300, suosikkilistattuna yli 20 kertaa ja lukematon määrä "Mitäs sun iltaan-viestejä".

        Profiilitietoni on täytetty huolella.
        Vapaassa osiossa lukee mm näin"...tittelilläsi, uskonnollasi, ammatillasi ja varallisuudellasi ei ole mitään väliä. Yleensä viihdyn parhaiten aika tavallisten ihmisten kanssa, kunhan osaat keskustella ja sinulta löytyy hirtehistä huumorintajua. Kovin fanaattiset yhden asian ihmiset eivät oikein ole minun makuuni..."

        "...Tykkään itse liikkua luonnossa vaikkapa sienestämässä ja saatamme joskus yöpyäkin siellä koirien kanssa.
        Baareissa en viihdy, mutta silloin tälläin käyn kesäisin lavatansseissa. Eniten tykkään lattariitansseista, vaikken niissä mikään kovin hyvä olekaan..."

        Luulisin olevani ihan persoomnallinen ilmoittaja, kun vertaa niihin lukemattomiin kuvattomiin miehiin joilla on vapaassa osiossa pelkkä hymiö ja jopa ruksitettavat kohdat puuttuvat.
        Naisten profiileja en kolua, joten paha ottaa kantaa, ovatko ne sen parempia.


      • Ota elämä takaapäin
        Ääl Kyll kirjoitti:

        Kävijöitä on kahdessa kuukaudessa 1300, suosikkilistattuna yli 20 kertaa ja lukematon määrä "Mitäs sun iltaan-viestejä".

        Profiilitietoni on täytetty huolella.
        Vapaassa osiossa lukee mm näin"...tittelilläsi, uskonnollasi, ammatillasi ja varallisuudellasi ei ole mitään väliä. Yleensä viihdyn parhaiten aika tavallisten ihmisten kanssa, kunhan osaat keskustella ja sinulta löytyy hirtehistä huumorintajua. Kovin fanaattiset yhden asian ihmiset eivät oikein ole minun makuuni..."

        "...Tykkään itse liikkua luonnossa vaikkapa sienestämässä ja saatamme joskus yöpyäkin siellä koirien kanssa.
        Baareissa en viihdy, mutta silloin tälläin käyn kesäisin lavatansseissa. Eniten tykkään lattariitansseista, vaikken niissä mikään kovin hyvä olekaan..."

        Luulisin olevani ihan persoomnallinen ilmoittaja, kun vertaa niihin lukemattomiin kuvattomiin miehiin joilla on vapaassa osiossa pelkkä hymiö ja jopa ruksitettavat kohdat puuttuvat.
        Naisten profiileja en kolua, joten paha ottaa kantaa, ovatko ne sen parempia.

        Eivät ne paljon noita parempia ole tai sitten ne ovat niitä joissa on mainittu ne samat kliseet ja latteudet kuin kaikissa muissakin.
        Joskus on tullut naisten profiileja selaillessa että niistä on ihan varmasti karsittu kaikki persoonallinen pois jotta valinta olisi aivan pakko tehdä kuvan perusteella miehen ketä mies tahtoo lähestyä.

        Ei siinä oikein mahda mitään jos sinun profiilisi on kunnossa ja sopivaa seuraa ei löydy.

        Itse luovutin nettideitin suhteen kun niitä mieleisiä naisia ei löytynyt. Itse en tansseja ja sienestämistä esimerkiksi harrastele joten nekin naiset joitui karsimaan joukosta pois.

        Lisäksi naisten käytös oli keskimäärin aika karseaa. Joukossa oli joitain poikkeuksia mutta useimmiten puolin ja toisin todettiin ettei sovita yhteen.

        En suosittele heikkohermoisille.


    • ellielävä

      Osuit naulankantaan. Asia on juuri näin. Olen ollut nyt pari kk ja kokemukset pääsääntöisesti huonoja (paria poikkeusta lukuunottamatta). Tulee ehkä yksi lause "mitäs sun iltaan/viikonloppuun", "mites menee" sitten jos vastaa niin tulee parin sanan viesti ja sitten loppuu kuin seinään. Välillä ei tule mitään vastausta.

      Jos joskus harvoin keskustelu jatkuu yhtä tai kahta viestiä pitempään niin sama lauseen korkeintaan kahden tyyli jatkuu. Asiattomia kysymyksiä tulee myös seksiin liittyen. Itsestä ei kerrota juuri mitään vaikka kysyisi. Peruskoulu/ammattikoulutaustaisia on paljon, vaikuttaako siis tuohon vaikeuteen/haluttomuuten ilmaista itseä tai viestiä järkevästi ja ymmärrettävästi. Vai onko kenties osalla jotain aspergeria, lukihäiriötä tai vastaavaa ettei pysty viestimään. Tai kokeilee vaan kepillä jäätä josko irtoaisi seksiä. Eipä tuollaisilla viesteillä sitäkään irtoa. Jotkut ehkä vaan selailevat palstaa ajankulukseen vailla mitään intressiä tutustuakaan kehenkään.

      Oma lukunsa on myös sinkkuina esiintyvät varatut miehet, näitäkin tullut pari tavattua - valitettavasti. Pitävät naisia niin tyhminä, että voivat heittää mitä vaan stooria ja uskovat sen menevän täydestä. Luun kurkkuun olen iskenyt tuollaisille. Pyörivät treffeissä edelleen "sinkkuina".

      Masentava paikka kertakaikkiaan, turha kuvitella mitään pysyvämpää löytyvän. Taidankin nostaa pian kytkintä.

      • mies32

        No silloin joskus kun nettitreffejä kauan sitten harrastin, niin joskus kun oikein panosti johonkin tyttöön (omasta mielestäni siis, tuloshan ei välttämättä silti ollut hyvä, mutta ainakin tunnetta ja jännitystä ja tositarkoitusta oli mukana), eikä tullut minkäänlaista vastausta tai vain se "hyvää loppukesää sulle", niin en ihmettele jos miesten nettitreffikäytös painuu luolamiehen örähtelyn tasolle.
        Ei sitä itsestään jaksa eikä pysty antamaan paljoa monta kertaa saamatta mitään. En pystynyt minäkään, joten luolamieheilyn sijaan lopetin koko touhun. Livenä jotenkin paremmin heti alusta selvillä, että onko sitä kipinää ilmassa vai ei?

        Eiköhän ne varatut joskus onnistukin, ei kai niitä muuten niin paljon siellä olisi?


      • oiuhjkknvhjkuujbhj

        Se että suoltaa paljon ei tee asiasta tärkeämpää.


      • minusta on
        mies32 kirjoitti:

        No silloin joskus kun nettitreffejä kauan sitten harrastin, niin joskus kun oikein panosti johonkin tyttöön (omasta mielestäni siis, tuloshan ei välttämättä silti ollut hyvä, mutta ainakin tunnetta ja jännitystä ja tositarkoitusta oli mukana), eikä tullut minkäänlaista vastausta tai vain se "hyvää loppukesää sulle", niin en ihmettele jos miesten nettitreffikäytös painuu luolamiehen örähtelyn tasolle.
        Ei sitä itsestään jaksa eikä pysty antamaan paljoa monta kertaa saamatta mitään. En pystynyt minäkään, joten luolamieheilyn sijaan lopetin koko touhun. Livenä jotenkin paremmin heti alusta selvillä, että onko sitä kipinää ilmassa vai ei?

        Eiköhän ne varatut joskus onnistukin, ei kai niitä muuten niin paljon siellä olisi?

        Kyllä, on paremmin heti alusta selvilla, onko kipinää. Se kipinöinti - kahden ihmisen välillä on harvinainen ilmiö.


      • 6ujbhtgvbbj
        minusta on kirjoitti:

        Kyllä, on paremmin heti alusta selvilla, onko kipinää. Se kipinöinti - kahden ihmisen välillä on harvinainen ilmiö.

        Enemmänkin myyttinen ilmiö.


    • Voisin pistää vastaavan valituksen myös naisten profiileista... mut en sitä tee. Kun helppo on ohittaa vaan sellaiset joissa ei ole mitään kiinnostavaa, eli ei laita mitään viestiä tai edes vieraile profiilissa.
      Kaipailisin ite kylläkin semmosta ominaisuutta että pystyisi hakemaan vain niitä profiileja joiden ihanneikään ym. itse sopii. Nykyisin kun melko usein tulee turhaan vaan avattua profiileja kun täytyy todeta että hänhän hakee ihan erilaista kuin itse on.

    • Ääl Kyll

      Itmies, minäkin kaipaisin hakuun molemminpuolisuutta. Se on kyllä jollakin lailla maksullisella puolella prosentteina, muttei ilmaisessa.
      Usein tulee avattua profiili, joka olisi itselle hyvä, mutta sille toiselle olen joko liian vanha, nuori, lihava, laiha tai jotakin...

      Luulen että näin on tarkoituksella. Ihmiset klikkailevat paljon ja palvelu on ns käytössä enemmän. Toisaalta hyvin toimiva palvelukin myy itseään...

    • habla.

      Aivan samaa paskaa se on naistenkin osalta. Vastataan muutamalla sanalla.
      Tulee äkkiä tunne, että on niinku vitun tahkoa vääntäisi tässä. Herätkää nyt saatana kommunikoimaan vähän reippaammin, jos sinne kerran pitää ängetä profiileineen.. Ollaan niin juttua hakemassa, mutta meneppä tarjoamaan, niin jo on ämmällä kusi sukassa, kun pitäs siirtyä sanoista tekoihin.

    • Nörttimies

      Minulla on 100% rehellinen kuvaus itsestäni treffit-osiossa. Kuitenkin kävijöitä on vain 23 joista vain yksi jättänyt viestin ja hänkin halusi jäädä ''friendzonelle''. Sitten ne henkilöt joille itse olen pistänyt viestiä eivät vastaa vaikka tervehdin kohteliaasti, esittäydyn, kysyn kuulumisia ja kerron kiinnostukseni. Ja olen jopa ottanut yhteyttä vain naisiin joiden tiedän olevan itseni tasolla eli heihin jotka eivät etsi macho adonista.

    • Ääl Kyll

      Millainen kuva sulla on itsestäsi?

      Mulla on kaksi kasvokuvaa ja yksi puolivartalokuva. Kuvat siistejä ja provosoimattomia.
      Pääkuvassa näytän fiksummalta kuin olenkaan. Kuvissä olen minä pääosassa. Ei mikään pienenpieni läntti jossakin maisemassa.

      Kävijöitä on hurjasti, mutta taso huono. paljon kuvattomia ja sellaisa että kuvassa on vaan moottoripyörä tai auto.
      Sitten on nämä aurinkolaisen takana kuurupiiloa leikkivät ja oluttölkki- /tupakkamiehet, jotka eivät minua kiinnosta.
      Toki on hyvä että joku tupakoiva tai oluttajuova nainen heti näkee että tuossahan on toinen samanlainen kuin minä.

      Ilman kävijöitä ei voi tietenkään tärpätä, mutta ainakin naisihmisellä kävijöiden määrä ei yhtään takaa laatua.

      • anonyymi mies

        Kuvattomuus ei tee kenestäkään huonoa.


    • Ääl Kyll

      Just kävi katsomassa profiilini pitkästä aikaa ja siellä on vieraillut 1302 vierailijaa. Profiilin tein 2kk sitten.
      Voi tietysti olla aika toivotonta, jos kävijöitä on 23.
      1300 mahtuu paljon kuvattomia, varattuja, kaukana asuvia ja sitten niitä ihan tolloja "mitäs sun iltaan-miehiä".

      Mutta onnea matkaan, paistaa se päivä joskus risukasaankin.

    • Nörttimies

      Pääkuvassa esiinnyn minä itse normaalissa arkivaatteissani ja taustalla kaksi kissaani. Toisessa kuvassa luen kirjaa sillä kuten profiilissanikin ilmaisen: rakastan lukemista. Varsinkin fantasiakirjallisuutta. Kolmannessa kuvassa olen kaupungilla hieman juhlavammassa asussa. Oma profiilini on ollut täällä jo noin 4 vuotta jona aikana sen välillä poistanut tai piilottanut (kahdesti seurustellut tänä aikana). Kuitenkin jos yhteen laskee kävijämäärän ja viestit niin kävijöitä ehkä 80 joista yksi suomalainen jättänyt viestin (aiemmin mainittu henkilö) ja loput ollut näitä huijareita Senegalista, Venäjältä jne. Yhteensä 20 viestiä.

      • Ääl Kyll

        Tökkääkö joku sun nimimerkissä?
        Onko nimen perään jäänyt roikkumaan ikä sieltä 4:n vuoden takaa ja sitten tiedoissa näkyy 4 vuotta enemmän? Minulle se on jarru. Tulee mieleen että onko toi oikeesti täällä roikkunut 4 vuotta samalla profiililla tajuamatta vaihtaa nimimerkkiään uudempaan ja päivittämättä profiiliaan...

        Ootko kertaakaan vaihtanut kuvaa? Neljässä vuodessa ehtii ulkonäölle tapahtua jo pajonkin sellaista mitä ei ehkä itse huomaa.

        Itse poistan profiilin, kun alan seukata. Ainahan voi tehdä uuden. Se on mielestäni uutta kumppaniakin kohtaan kohteliamapaa, kun kertoo poistavansa sen kokonaan.

        Ja itse ainakin väistän profiilit jotka pyörivät liikaa, liian kauan. Aikanaan -ennen tätä profiilia- tuolla pyöri sellainen "Spar..." joka oli vähän väliä megafonissa huutelemassa seuraa ja aina samalla lauseella. Koko ukko puistatti. Sen verran epätoivoinen se oli.


      • Nörttimies
        Ääl Kyll kirjoitti:

        Tökkääkö joku sun nimimerkissä?
        Onko nimen perään jäänyt roikkumaan ikä sieltä 4:n vuoden takaa ja sitten tiedoissa näkyy 4 vuotta enemmän? Minulle se on jarru. Tulee mieleen että onko toi oikeesti täällä roikkunut 4 vuotta samalla profiililla tajuamatta vaihtaa nimimerkkiään uudempaan ja päivittämättä profiiliaan...

        Ootko kertaakaan vaihtanut kuvaa? Neljässä vuodessa ehtii ulkonäölle tapahtua jo pajonkin sellaista mitä ei ehkä itse huomaa.

        Itse poistan profiilin, kun alan seukata. Ainahan voi tehdä uuden. Se on mielestäni uutta kumppaniakin kohtaan kohteliamapaa, kun kertoo poistavansa sen kokonaan.

        Ja itse ainakin väistän profiilit jotka pyörivät liikaa, liian kauan. Aikanaan -ennen tätä profiilia- tuolla pyöri sellainen "Spar..." joka oli vähän väliä megafonissa huutelemassa seuraa ja aina samalla lauseella. Koko ukko puistatti. Sen verran epätoivoinen se oli.

        Nimimerkkini on lempinimeni jonka perässä on syntymävuoteni lyhennettynä esim. 1991 on 91. Päivitän kuvat mielestäni tarpeeksi usein. En kuitenkaan sentään joka kuukausi uusia laita.


      • Ääl Kyll
        Nörttimies kirjoitti:

        Nimimerkkini on lempinimeni jonka perässä on syntymävuoteni lyhennettynä esim. 1991 on 91. Päivitän kuvat mielestäni tarpeeksi usein. En kuitenkaan sentään joka kuukausi uusia laita.

        No, me naiset ollaan joskus tällaisia. Ei se syntymävuosi mitään merkkaa ja jos kuvatkin päivittyy kerran vuodessa, niin ei kai siitäkään ole kiinni...

        Älä nyt ota tätä kovin vakavasti, mutta joskus saattaa käydä niin että jos kamalasti korostaa vaikka sitä lukuharrastusta, nainen saattaa ajatella että "joo, toi on koko ajan nenä kiinni kirjassa, sen kanssa ei voi tehdä mitään"

        Tottakai pitää olla rehellinen, mutta joskus se kuva tai teksti antaa sinusta väärän kuvan, kun ollaan vain niitten varassa. Ihminen kuitenkin tulkitsee toista ihmistä jopa 85% elekielestä ja jos se jää pois, niin heikoilla ollaan, tekipä melkein mitä tahansa.


      • ei huijata
        Ääl Kyll kirjoitti:

        Tökkääkö joku sun nimimerkissä?
        Onko nimen perään jäänyt roikkumaan ikä sieltä 4:n vuoden takaa ja sitten tiedoissa näkyy 4 vuotta enemmän? Minulle se on jarru. Tulee mieleen että onko toi oikeesti täällä roikkunut 4 vuotta samalla profiililla tajuamatta vaihtaa nimimerkkiään uudempaan ja päivittämättä profiiliaan...

        Ootko kertaakaan vaihtanut kuvaa? Neljässä vuodessa ehtii ulkonäölle tapahtua jo pajonkin sellaista mitä ei ehkä itse huomaa.

        Itse poistan profiilin, kun alan seukata. Ainahan voi tehdä uuden. Se on mielestäni uutta kumppaniakin kohtaan kohteliamapaa, kun kertoo poistavansa sen kokonaan.

        Ja itse ainakin väistän profiilit jotka pyörivät liikaa, liian kauan. Aikanaan -ennen tätä profiilia- tuolla pyöri sellainen "Spar..." joka oli vähän väliä megafonissa huutelemassa seuraa ja aina samalla lauseella. Koko ukko puistatti. Sen verran epätoivoinen se oli.

        Olen huomannut naisia, jotka välillä poistavat profiilinsa ja tekevät uuden. Se on minulle iso turn-off. Tulee mieleen, että ketä ne yrittävät huijata? Varsinkin jos uusi profiili on sisällöltään erilainen kuin edellinen.


      • Ääl Kyll
        ei huijata kirjoitti:

        Olen huomannut naisia, jotka välillä poistavat profiilinsa ja tekevät uuden. Se on minulle iso turn-off. Tulee mieleen, että ketä ne yrittävät huijata? Varsinkin jos uusi profiili on sisällöltään erilainen kuin edellinen.

        Ei huijata, maailma ei ole noin mustavalkoinen.

        Itse olen tehnyt parikin profiilia ennen nykyistä.
        Kaksi niistä olen poistanut, koska olen alkanut tapailla jotakuta.
        Minusta on uutta kumppania kohtaan fiksumpaa, että poistaa kokonaan profiilin, eikä laita sitä vain uinumaan.
        Uuden tekeminen ei ole niin vaikeaa kuitenkaan ja profiilin poistaminen on ele joka osoittaa toisen arvostamista.
        Kumpaakaan näistä miehistä en ole tavannut netissä, mutta olen kertonut että minulla on deitti-ilmo ja aion sen nyt poistaa, kun tapasin sinut.
        Toinen näistä miehistä jopa halusi mielenkiinnosta nähdä profiilini ja yhdessä naureskellen poistin sen sitten.

        Ehkä miehet sitten ovat hölmömpiä näissä asioissa...


    • niitä riittää

      oletti sun varmaan olevan joku tietojen kerääjä, joka kusettaa miehiä ammatikseen ja katsoi paremmaksi lopettaa leikin lyhyeen.

      • niitä riittää

        ja tavallaan teki oikean valinnan siinä.


    • 05 palstaveteraani

      "Missä ne kaikki miehet piileksii, jotka osaavat edes jotakin käytöstapoja kuten kirjoittaa tervehdyksen, etunimensä ja väähän kertoa itsestään? "

      Jospa onkin niin, että miehet joilla on tuollaiset taidot ovat muutenkin sen verran fiksuja, että osaavat "piileskellä" eli olla tuhlaamatta aikaansa nettitreffeihin.

      Tuntuupa hienolta huomata, että nettitreffailussa ei ole mikään muuttunut: naiset on edelleen fiksuja ja miehet ääliöitä. Naiset valittaa että vain ääliöt vastaavat ja miehet valittaa että kukaan ei vastaa.

      • Ääl Kyll

        Uskoisin että minun tapaisia miehiäkin on olemassa.
        Olen lähes täysraitis, joten en käy baareissa. Harrastuksissa suurin osa on naisia.
        No, koirapuistossa oli kiva mies, mutta jonkin ajan kuluttua huomasin sormuksen hänellä...
        Ruokakaupassa, pururadalla ja kuntosalilla ei tule kyseltyä siviilisäätyä ihmisiltä, joten melkein ainoa paikka tavata toisia sinkkuja on nettitreffit.


      • 05 palstaveteraani
        Ääl Kyll kirjoitti:

        Uskoisin että minun tapaisia miehiäkin on olemassa.
        Olen lähes täysraitis, joten en käy baareissa. Harrastuksissa suurin osa on naisia.
        No, koirapuistossa oli kiva mies, mutta jonkin ajan kuluttua huomasin sormuksen hänellä...
        Ruokakaupassa, pururadalla ja kuntosalilla ei tule kyseltyä siviilisäätyä ihmisiltä, joten melkein ainoa paikka tavata toisia sinkkuja on nettitreffit.

        "Uskoisin että minun tapaisia miehiäkin on olemassa. Olen lähes täysraitis, joten en käy baareissa. Harrastuksissa suurin osa on naisia."

        Tottakai vastaavia miehiä on paljon. Mutta jos ne on yhtään fiksuja, ne ei tuhlaa kauan aikaansa nettitreffeihin. Jos mies on fiksu ja ulkoisesti/pinnallisesti sellainen että läpäisee nettitreffien esikarsinnan, niin paljon pienemmällä vaivalla löytää seuraa muualtakin. Jos taas kuuluu joukkoon, joka ei mahdu tyypilliseen hakukriteeriin, niin kaikki pikku viat ei livenä haittaa aivan yhtä paljon.


      • Ääl Kyll
        05 palstaveteraani kirjoitti:

        "Uskoisin että minun tapaisia miehiäkin on olemassa. Olen lähes täysraitis, joten en käy baareissa. Harrastuksissa suurin osa on naisia."

        Tottakai vastaavia miehiä on paljon. Mutta jos ne on yhtään fiksuja, ne ei tuhlaa kauan aikaansa nettitreffeihin. Jos mies on fiksu ja ulkoisesti/pinnallisesti sellainen että läpäisee nettitreffien esikarsinnan, niin paljon pienemmällä vaivalla löytää seuraa muualtakin. Jos taas kuuluu joukkoon, joka ei mahdu tyypilliseen hakukriteeriin, niin kaikki pikku viat ei livenä haittaa aivan yhtä paljon.

        Mulla on kyllä sellainen käsitys että miehet on paljon kotosalla. Harrastuksissa ja ihan joka paikassa poislukien jotkut rallikisat ja lätkämatsit on aina enemmän naisia.
        Ne ei taas itseäni kiinnosta. Ainakaan lätkä.

        Sitten mä olen live-elämässä törmännyt siihen että olen esim tanssikurssille pyytänyt muutamaa tuttua miestä niin että kumpikin on selvinpäin. Ovat kieltäytyneet.
        No, ei siinä mitään. Kaikki ei tykkää tanssimisesta. Mutta pari niistä on jälkeenpäin tullut kännissä tilittämään "että mä olisin niin halunnut tulla mutta en uskaltanut".
        Siinä vaiheessa, kun se humalainen mies vaikertaa ja itse olen selvä, pitäisi sitten kiinnostua, kun on ensin sanottu "ei kiitos" hyvin jyrkästi ja tylysti.

        Tanssikurssikin on sellainen että minun mielstä se kuuluu yleisivistykseen miehillä. Että voi häissä ym tilaisuuksissa edes hiukan tanssittaa vaikkapa sitä morsiamen ja sulhasen äitiä.
        Tanssikurssi on turvallinen tapa harrastaa. Siitä voi kehittyä enemmän, mutta sen voi myös jättää harrastustasolle ja yhteen kurssiin.

        Jos kiva tuttu mies pyytäisi lätkämatsiin, saattaisin jopa suostua vaikken yhtään tykkää jääkiekosta. Sanoisin ehkä jotakin näin "en ole yhtään jääkiekko-ihmisiä, mutta kun noin nätisti pyysit, niin tulenhan minä ja otan sen vähän niinku kulttuurimatkana.."

        Ei aina voi olla mölli ja sitten jälkeen päin itkeä "olis pitänyt, mutta kun en uskaltanut"


    • 17+18

      Mä vaan pohjia troolaan ja kaatopaikalla valitan saaliin kehnoutta.

    • tällainen ätmi

      Minulla on hyvin täytetty profiili, olen raitis, savuton, työssäkäyvä ym. mutta yhteydenottoja tulee ehkä kerran vuodessa ja omiin viesteihini ei tule 90% tapauksista mitään vastausta. Kirjoitan jokaiselle henkilökohtaisesti, en mitään massaspämmäystä. Kuvaa en pyydä heti tutustumisen alussa.

      • Ääl Kyll

        Todella harmi, ettei sinun kaltaisia ole enemmän siellä deittipuolella.


    • bibi2

      En itse ikinä ryhtyisi minhinkään deitti ym palstoille ilmoituksia laittamaan juuri tuon takia, että mikä tahansa hörhö voi kaiken takana olla. En uskaltaisi luottaa niin sanotusti. Ne vapaana olevat sinkkumiehet, kunnolliset, rehelliset rassaa iltaisin autotallissa, on harrastuksissa tai lasten kanssa tekemässä läksyjä, eikä istu iltoja lähettelemässä kroppansa kuvia ja chattailemassa, näin uskon..vai?

      • Mies32

        Siis kunnon miestä ei naisseura kiinnosta? Autonrassaus vie voiton? Tunnen kaksi autonrassaajaa, kummatkin perheväkivaltaisia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      197
      3134
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      92
      1665
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      90
      1373
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1246
    5. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      993
    6. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      91
      958
    7. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      940
    8. Okei, mä ymmärrän...

      Et halua mitään. Mutta mikä juttu tää oli? Sun taholta? 49 vuotiaalle.
      Ikävä
      11
      932
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      44
      928
    10. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      19
      926
    Aihe