Arcoxia ja nilkkojen turvotus?!

Oon syönyt torstaista asti Arcoxiaa 90mg, kun lääkäri määräs sitä polvikipuun, kun ei buranat ja panadolit auttaneet. Arcoxia auttaa hyvin, polveen ei koske, paitsi jos joutuu portaita kävelee tai istumaan jossain polvi koukussa, tulee kivut ja öisin se ei auta. Ekaa kertaa kuukausiin kivuttomat päivät! Luksusta. :D

MUTTA oon huomannut, että mulla on nilkat turvoksissa. Tollein luki siinä lapussa joka oli siinä paketissa "Jos sinulle ilmaantuu jokin seuraavista oireista, lopeta Arcoxian käyttö ja keskustele heti lääkärin kanssa: hengästyminen, rintakipu tai nilkkojen turpoaminen, ilmaantuvat ensi kertaa tai pahenevat."

Ja siis oikea nilkka oli viime viikolla ennen lääkkeen aloitusta turvoksissa, mut nyt tuntuu, että molemmat olis! :o Johtuukohan se Arcoxiasta vai mistä? Oikeen jalan nilkka tuntuu jotenkii jäykältä ku sitä pyörittelee, mut fyssari sano jotain, että se on jotenkii löysä.

Joutuuks nyt sen Arcoxian käytön lopettaa nilkkojen turvotuksen takia, vaikka se on AINOA, joka auttaa polvikipuihin?! Ja polvessa ei kuitenkaan mikään ole, joka kivut aiheuttaisi, tai magneetis ei näkyny mitään, mut tähystyksessä lääkäri totes ACL-vamman, joten kai seon.
12452
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Minulla nousi Arcoxiasta verenpaineet hengenvaarallisen korkeiksi ja nyt joudun syömään sitten verenpainelääkkeitä - ehkä koko loppuikäni. Lääkäri ei osannut antaa ennustetta, sanoi olevan mahdollista, että lääkkeen aiheuttamat vauriot verisuoniin ovat pysyviä.

1Äänestä

Kommentoi aloitusta


Nilkat turvonneet kirjoitti:

Oon syönyt torstaista asti Arcoxiaa 90mg, kun lääkäri määräs sitä polvikipuun, kun ei buranat ja panadolit auttaneet. Arcoxia auttaa hyvin, polveen ei koske, paitsi jos joutuu portaita kävelee tai istumaan jossain polvi koukussa, tulee kivut ja öisin se ei auta. Ekaa kertaa kuukausiin kivuttomat päivät! Luksusta. :D

MUTTA oon huomannut, että mulla on nilkat turvoksissa. Tollein luki siinä lapussa joka oli siinä paketissa "Jos sinulle ilmaantuu jokin seuraavista oireista, lopeta Arcoxian käyttö ja keskustele heti lääkärin kanssa: hengästyminen, rintakipu tai nilkkojen turpoaminen, ilmaantuvat ensi kertaa tai pahenevat."

Ja siis oikea nilkka oli viime viikolla ennen lääkkeen aloitusta turvoksissa, mut nyt tuntuu, että molemmat olis! :o Johtuukohan se Arcoxiasta vai mistä? Oikeen jalan nilkka tuntuu jotenkii jäykältä ku sitä pyörittelee, mut fyssari sano jotain, että se on jotenkii löysä.

Joutuuks nyt sen Arcoxian käytön lopettaa nilkkojen turvotuksen takia, vaikka se on AINOA, joka auttaa polvikipuihin?! Ja polvessa ei kuitenkaan mikään ole, joka kivut aiheuttaisi, tai magneetis ei näkyny mitään, mut tähystyksessä lääkäri totes ACL-vamman, joten kai seon.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu