Kyllä se on niin, että nuorimies on vuoden vaikka aidan seipäänä. Ei voi ymmärtää tätä nykyajan petoksellista velvollisuuksien laistamista.
Petoksellista luettavaa koko palsta
13
270
Vastaukset
- Asdetson
Sivarit ovat rehellisiä ihmisiä. Kunnioitan heidän vakaumustaan, joka siin kuitenkin perustuu ajatukselle, että on velvollinen tekemään jotain.
Siviilipalveluksen valitsee ikäluokasta noin 3%.
Entä ne todelliset lusmut?
25% ikäluokasta VAPAUTETAAN KOKONAAN! Tähän riittä kun vähän valehtelee kipujaan, epäilee mielenterveyttään, että mitä jos vaikka ampuu jonkin: palkintona valehtelusta täysvapautus - ei tarvi mennä sivariinkaan.
Siis missä ne oikeat lusmut piileskelevät?
Asevelvollisuusjärjestelmämme on itsepetoksellista, koska se katsoo läpi sormien kaiken sen vedätyksen, mikä sitä huijataukseen tarjotaan. - vapaa elämään
ei minulla ainakaan ole mitään velvollisuuksia puolustusvoimia kohtaan
- sotamarsalkka5000
Lepo vaan kapteeni ja taakse poistu! Yksi suurimmista virheistä on nykyinen uolustusvoimien väkinäinen ylläoitäminen. Älytöntä rahantuhlausta. Tänäänkin taas sahasivst taivaalla hävittäjillä edes takas ja bensaa palaa! Maailmassa jossa polttoaine on todella kallista ja kortilla.
Asevelvollisuuden suoritin 12 vuotta sitten ja elämäni suurimpia virheitä! Se nuorimies 18-25v joka valitsee sivarin intin sijaan on todella rohkea! Itse kävin sivarin täydenbyskoulutuksen vasta reilu kolmekybäsenä kun vihdoun uskalsin. Parhaimia päätöksiäni. Jokaisella on vain yksi elämä ja jokainen päättää itse. Seiso sinä aidanseipäänä vaikka 10 vuotta jos se sinulle maistuu. ;)- Matias61
Hyvä!!! Vanhan sivarin mieltä aivan lämmittää se, että sivaria puolustetaan. Nuo valtion suojatyöpaikan kapiaiset vain urveltavat paniikissa. Sivari on mullekin elämäni parhaita päätöksiä. Muistakaa allekirjoittaa kansalaisaloite asevelvollisuuden lakkauttamiseksi. OHI ON!
- solttu boy
Kuules kapu. ;)) Koska tuut taas meijän tupaan vähä imutteleen ja vemputtaan? Noi sivarit on inhottavii hezguja. Me sentään saahaan olla poikien kesken koko vuas. Uhhh, tuu taas rankaseen meitä megameisselilläs ihana kapu. Mmmm. Mulle munaa!
- kapteeni evp.
Ootas vähä solttu boy. Eversti ensteks raiskaa miut. Muistakaas boitsut sit harjotella junaa itsenäisyyspäivän paraatia varten.
- intti on vitsi
Ihan hyvät nauruthan siitä saa, kun lukee täällä niitä lvl. 1 nahkapäiden ulinoita ja uhoamisia.
- *hahahaha*
Usein kun elämä kolhii, tulen tänne sivarit ja totaalit-palstalle lukemaan teidän ihmisroskien ujellusta armeijasta. Sitten tunnen itseni taas vahvemmaksi ja paremmaksi ihmiseksi. Samalla ajattelen joitakin vanhoja luokkatovereitani, jotka valitsivat sivarin. Monet heistä hakevat elantonsa nykyään soppajonosta, ja nauttivat aamiaiseksi mietoja huumeita. Heistäkin osa oli kouluaikoina ihan fiksuja ihmisiä, mutta nykyään heidän ajattelunsa on kuin hidastetusta filmistä, maailmankuva täynnä angstia ja perse liimattuna kiinni sohvaan. Olisi helppo uskoa heidänkin kirjoittelevan tänne.
Näinä hetkinä nauran hetken partaani, tunnen suurta huvittuneisuutta sekä ennen kaikkea ylemmyydentunnetta.- reservin kieltäytyjä82
Ensinnäkin näkemyksesi on suppea harhakuva. Olet myös armeijan puolustajana täysin kykenemätln ottamaan kantaa sivarikeskusteluun koska et selvästikään ole perillä niistä kymmenistä syistä joiden vuoksi joku kieltäytyy armeijasta.
- werkus
Itse sain vapautuksen koska kävin avioeroa sillä hetkellä kun olin armeijassa..
- Matias61
Morjens äijät!
Seuraavassa teille suojatyöpaikan (=armeijan) arkipäivää ihan videolla:
www.youtube.com/watch?v=h0auV9KnngI
Joo, tee työtä, jolla on "tarkoitus".
Muistakaa kirjoittaa kansalaisaloite asevelvollisuuden lakkauttamiseksi osoitteessa:
www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/468
Ohi on! - solttu boy
Uhh ihanaa ku alikessu teki meille spermasoppaa metsäleirillä suklaajunan jälkeen. Tulis taas vaan kapu syöttään meille kakkaansa jälkkärix.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2976844Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151287- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541066Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982