Jos annosmäärissä mitataan, niin ei kovin hyvä :(

Kylmät kädet

19 MA (2.9.13) jo 07:00-
8 TI
11 KE klo 12:22-00:30
8 TO klo 15-23:22
12 PE jo 10:25-22:22
15 LA tyhjään jo 11:00-
0 ! SU

73 Yht. 10.43 :(

4

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylmät kädet

Suora lainaus alkoholipäiväkirjastani, jota pidän txt-tiedostossa desktopissani. Pistän itselleni aina epähymynaaman, jos keskivertokulutukseni päivää kohden ylittää 10.

Neljä vuotta tätä rallia, aluksi se oli alle 8.

Sisuskalukivut voivat olla todella pelottavia, yön pikkutunneilla.

• sama huvi oli mulla

Lopeta hyvä mies! Minun oli lopulta valittava täysi raittius tai kuolema.
        Oluen tissuttelu vei sisuskalut, ei väkeviä,pahat tulehdukset.

Kävin 6 kertaa sairaalassa letkuissa kunnes opin. Lääkäri sanoi että minulla
        umpiluupää, vastasin että vaikea uskoa lääketieteen lisuria kun olen itse tohtori.

Onneksi keksin muuta tekemistä, kunnostan vapaa-ajalla autoja.

Hanki harrastus, tee mitä muuta tahansa mutta lopeta juominen,
        ne jatkuvat tutkimukset, maata kipeänä ja keltaisena letkuissa lasaretissa tosi v-maista, kuunnella hoitohenkilökunnan saarnaamista vanhana juoppona. ei hyvä.

• Kylmät kädet
        sama huvi oli mulla kirjoitti:

Lopeta hyvä mies! Minun oli lopulta valittava täysi raittius tai kuolema.
        Oluen tissuttelu vei sisuskalut, ei väkeviä,pahat tulehdukset.

Kävin 6 kertaa sairaalassa letkuissa kunnes opin. Lääkäri sanoi että minulla
        umpiluupää, vastasin että vaikea uskoa lääketieteen lisuria kun olen itse tohtori.

Onneksi keksin muuta tekemistä, kunnostan vapaa-ajalla autoja.

Hanki harrastus, tee mitä muuta tahansa mutta lopeta juominen,
        ne jatkuvat tutkimukset, maata kipeänä ja keltaisena letkuissa lasaretissa tosi v-maista, kuunnella hoitohenkilökunnan saarnaamista vanhana juoppona. ei hyvä.

Jos meikällä ei olisi ollut aloittaessani 4 vuotta sitten niin huippu pohjakunto, tuskin olisin edes elävien kirjoissa enää.

• Ihme sukka ihminen

Niin onko tämä nyt sama Kylmäkäsi kuin seikkailee mielenterveys-palstallakin? Kuulostat aika keskittyneeltä ja reippaalta, kun on tollanen näppärä tilastokin. Onko sulla tuo viinahoito tuntunut toimivalta?

Mulla on olut ainoa, joka lopettaa itkemisen, kun mikään muu ei auta. En turvaudu siihen kuin max. kerran viikossa. Olen kovin nopsaan addiktoituva niin pidän kotona vain paria tölkkiä olutta kerrallaan, muuten on oksat pois tuomarin joulukuusesta. Se on kumma, kun olen aina ollut siinä harhaluulossa, ettei naiset huku viinaan samalla lailla kuin miehet, mutta väärässä olen ollut. En tiedä onko rauhoittavat sen parempia, mut ainakin naapurit vielä tervehtii..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109