19 MA (2.9.13) jo 07:00-
8 TI
11 KE klo 12:22-00:30
8 TO klo 15-23:22
12 PE jo 10:25-22:22
15 LA tyhjään jo 11:00-
0 ! SU
73 Yht. 10.43 :(
Jos annosmäärissä mitataan, niin ei kovin hyvä :(
4
95
Vastaukset
- Kylmät kädet
Suora lainaus alkoholipäiväkirjastani, jota pidän txt-tiedostossa desktopissani. Pistän itselleni aina epähymynaaman, jos keskivertokulutukseni päivää kohden ylittää 10.
Neljä vuotta tätä rallia, aluksi se oli alle 8.
Sisuskalukivut voivat olla todella pelottavia, yön pikkutunneilla.- sama huvi oli mulla
Lopeta hyvä mies! Minun oli lopulta valittava täysi raittius tai kuolema.
Oluen tissuttelu vei sisuskalut, ei väkeviä,pahat tulehdukset.
Kävin 6 kertaa sairaalassa letkuissa kunnes opin. Lääkäri sanoi että minulla
umpiluupää, vastasin että vaikea uskoa lääketieteen lisuria kun olen itse tohtori.
Onneksi keksin muuta tekemistä, kunnostan vapaa-ajalla autoja.
Hanki harrastus, tee mitä muuta tahansa mutta lopeta juominen,
ne jatkuvat tutkimukset, maata kipeänä ja keltaisena letkuissa lasaretissa tosi v-maista, kuunnella hoitohenkilökunnan saarnaamista vanhana juoppona. ei hyvä. - Kylmät kädet
sama huvi oli mulla kirjoitti:
Lopeta hyvä mies! Minun oli lopulta valittava täysi raittius tai kuolema.
Oluen tissuttelu vei sisuskalut, ei väkeviä,pahat tulehdukset.
Kävin 6 kertaa sairaalassa letkuissa kunnes opin. Lääkäri sanoi että minulla
umpiluupää, vastasin että vaikea uskoa lääketieteen lisuria kun olen itse tohtori.
Onneksi keksin muuta tekemistä, kunnostan vapaa-ajalla autoja.
Hanki harrastus, tee mitä muuta tahansa mutta lopeta juominen,
ne jatkuvat tutkimukset, maata kipeänä ja keltaisena letkuissa lasaretissa tosi v-maista, kuunnella hoitohenkilökunnan saarnaamista vanhana juoppona. ei hyvä.Jos meikällä ei olisi ollut aloittaessani 4 vuotta sitten niin huippu pohjakunto, tuskin olisin edes elävien kirjoissa enää.
- Ihme sukka ihminen
Niin onko tämä nyt sama Kylmäkäsi kuin seikkailee mielenterveys-palstallakin? Kuulostat aika keskittyneeltä ja reippaalta, kun on tollanen näppärä tilastokin. Onko sulla tuo viinahoito tuntunut toimivalta?
Mulla on olut ainoa, joka lopettaa itkemisen, kun mikään muu ei auta. En turvaudu siihen kuin max. kerran viikossa. Olen kovin nopsaan addiktoituva niin pidän kotona vain paria tölkkiä olutta kerrallaan, muuten on oksat pois tuomarin joulukuusesta. Se on kumma, kun olen aina ollut siinä harhaluulossa, ettei naiset huku viinaan samalla lailla kuin miehet, mutta väärässä olen ollut. En tiedä onko rauhoittavat sen parempia, mut ainakin naapurit vielä tervehtii..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009