Haluavatko naiset parisuhteeseen?

Lororkrkdid

(Otsikko taitaa olla vähän huono, mutta en keksinyt parempaa)
Olen siis mies ja ainakin tuntuu, että kaikki miehet jossain määrin yrittävät löytää naisen.. Mutta miten on yleisesti ottaen naisten kohdalla? Etenkin jos on nuorehkoja (noin 20)..
Tuntuu vaan, että niin monet henkilöistä jotka tunnen ovat "friend zone:ssa". Jopa ns pelimiehet tuntuu vaan olevan friend zonessa. Yhelläkin tutulla meni 3 vuotta päästä yhen naisen kanssa parisuhteeseen.

Tarkoitan sitä onko niin, että naisia ei niinkään kiinnosta parisuhde vaan odottavat vaan, että miehet tekevät aloitteen ja sitten naiset vaan odottavat että se oikea joskus tulee? Olisi sinällä ihan kiva jos naiset tekisivät aloitteita. Olen vain yhdeltä naiselta saanut aloitteen joka ei ollut kännissä jossain baarissa. Se on vaan ärsyttävä tunne kun ei ole mitään tietoa onko nainen kiinnostunut vai ei eikä edes suoraa kysymällä voi olla ihan varma... Kun taas miehet ovat aika varmasti kiinnostuneita naisesta jos häneen yrittävät tutustua.

24

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14+3

      No yleensä noin parikymppisinä vielä paneskellaan vaan rokkareita. Parisuhteet alkaa vasta sitte 30-40, kun alkaa jo rupsahdus olla edessäpäin ja tarvitaan nopeasti nöyrä elättäjä jolta pumpata rahaa.

    • Näin on

      Ei kukaan voi antaa yhtä vastausta puolen ihmiskunnan puolesta.

      Tältä palstalta saat vastauksia ennen kaikkea miehiltä, joilla ei ole hirveän häävi naiselämä ollut, kokemus on vähäistä ja tieto naisista perustuu lähinnä omaan mielikuvitukseen ja ennakkoluuloihin.

    • Aika tekee temput

      Siinä vaiheessa kun on rupsahtanut niin ettei enää kelpaa jännäpanijoiden kiertopalkinnoksi ja on ehkä myös äpäriä tehty, alkaa naista kiinnostaa elättämiskykyinen insinöörimies.

    • Muistakaa!

      YTM = Korkkaa puhtaat 13-19 vuotiaat teininaiset omistukseensa

      ATM = Nuolee ex-panojen spermat rupsahtaneen vaimonsa huoranvitusta

      • YTMATMWTF

        Kyllä monet 20-30 v naisetkin on vielä suht kokemattomia seksin/seurustelun suhteen. Ehkä jonkun kanssa on joskus koitettu seurustella ja muutamia yhden yön juttuja ollut. Naiset eivät vain ole täällä valittamassa kuten miehet tuntuvat olevan.

        "Koko kylän polkupyörät" ovat sitten asia erikseen ja monesti pitävät vielä itsestään kaikkein kovinta meteliä.


    • "Se on vaan ärsyttävä tunne kun ei ole mitään tietoa onko nainen kiinnostunut vai ei eikä edes suoraa kysymällä voi olla ihan varma..."

      Eikö? Oletko koittanut? Sanovatko jotain epäselvää/ympäripyöreää, vai arveletko että huijaavat?

    • duffie

      Ite parikymppisenä naisena voin sanoa, että kyllä mä ainakin parisuhteeseen haluaisin - en oo oikeastaan lämmennyt yhden yön jutuista niinkään paljon. On vaan vaikea löytää hyvää miestä, joka jaksais katella omaa naamaaki vielä.

      Ainaki omanikäisissä miehissä mä huomaan enemmän tätä sitoutumiskammoa, kuin naisissa.

      • " Ainaki omanikäisissä miehissä mä huomaan enemmän tätä sitoutumiskammoa, kuin naisissa. "

        Olisikohan syyllinen tässäkin tapauksessa peilin takana?


      • korkkaaja omistaa

        Tarkoitatko että olet käytetty?


      • duffie
        periaatteen-mies kirjoitti:

        " Ainaki omanikäisissä miehissä mä huomaan enemmän tätä sitoutumiskammoa, kuin naisissa. "

        Olisikohan syyllinen tässäkin tapauksessa peilin takana?

        Se voi hyvinkin olla, en kiellä omaa osuuttani tähän huomioon.
        Tosin, katson myös ulkopuolisena tilanteita, kun miehet selittävät että ovat tavanneet kaikinpuolin hyvän naisen, mutta kun ei vaan pysty seurustelemaan kun ahdistaa.


      • rghrgj
        duffie kirjoitti:

        Se voi hyvinkin olla, en kiellä omaa osuuttani tähän huomioon.
        Tosin, katson myös ulkopuolisena tilanteita, kun miehet selittävät että ovat tavanneet kaikinpuolin hyvän naisen, mutta kun ei vaan pysty seurustelemaan kun ahdistaa.

        Minkä ikäinen olet ja mistä päin?


      • Salaliitto Sammakko
        periaatteen-mies kirjoitti:

        " Ainaki omanikäisissä miehissä mä huomaan enemmän tätä sitoutumiskammoa, kuin naisissa. "

        Olisikohan syyllinen tässäkin tapauksessa peilin takana?

        Takana? Onko teillä sellaiset yksisuuntaiset peilit, joiden takaa joku juonii elämäänne ongelmia?


      • duffie
        rghrgj kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet ja mistä päin?

        Jos se jotenki keskusteluun liittyy, niin kaksikymmentä ja lahdesta päin. :)


    • Tipunen N

      Kyllä minä ainakin haluaisin seurustella ja parisuhteeseen miehen kanssa. Eipä noita suurinta osaa miehiä tunnu kiinostavan seurustelu. Tuo on sellainen asia, minkä olen huomannut sekä todennut. Ois ihanaa löytää miesystävä/poikaystävä.

    • ~c~

      Eiköhän juuri nuoremmat naiset vielä usko parisuhteeseen ja kiltisti siihen ryhtyvät, kun on tapana. Myöhemmin sitten moni oivaltaa, että ei ole pakko ja vapaana on onnellisempi.

      • ,,,,,,,,,,,,,,,

        Niin, kun oli pakko valita se jännittävä alistaja/pettäjämies jokaiseen suhteeseen. Vapaana niitä ei tarvitse katsella enää kuin seksin merkeissä silloin tällöin. Ymmärrän kyllä biologian kannalta, ettei tällainen ujo ja rauhallinen tyyppi kelpaa naisille, vaikka komea olenkin. En voi suojata perhettä mammuttien rynnäköltä jne.


      • fbetbws
        ,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Niin, kun oli pakko valita se jännittävä alistaja/pettäjämies jokaiseen suhteeseen. Vapaana niitä ei tarvitse katsella enää kuin seksin merkeissä silloin tällöin. Ymmärrän kyllä biologian kannalta, ettei tällainen ujo ja rauhallinen tyyppi kelpaa naisille, vaikka komea olenkin. En voi suojata perhettä mammuttien rynnäköltä jne.

        Kyllä minä vain osaisin suojata perhettä mammuttien rynnäköltä vaikka vähän ujo olenkin. Sen sijaan en alitaisi muita lauman jäseniä, enkä raiskaisi heidän vaimojaan. Se kai se suurin ongelma minussa on.


      • ~c~
        ,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Niin, kun oli pakko valita se jännittävä alistaja/pettäjämies jokaiseen suhteeseen. Vapaana niitä ei tarvitse katsella enää kuin seksin merkeissä silloin tällöin. Ymmärrän kyllä biologian kannalta, ettei tällainen ujo ja rauhallinen tyyppi kelpaa naisille, vaikka komea olenkin. En voi suojata perhettä mammuttien rynnäköltä jne.

        En tunnista tuosta kuvauksesta ketään tosielämän paria. Nuoret parit on kovin kiltin näköisiä, lenkkeilevät yhdessä, käyvät kaupassa yhdessä ja aina ovat yhdessä. Yhteinen on kaveripiiri ja yhdessä harrastetaan. Kyllähän suhteen tolla lailla tapettua saa. Sitten tullaan palstoille ihmettelemään, kun kipinä on sammunut, en tunne enää vetoa mieheeni.


      • ,,,,,,,,,,,,,,,
        ~c~ kirjoitti:

        En tunnista tuosta kuvauksesta ketään tosielämän paria. Nuoret parit on kovin kiltin näköisiä, lenkkeilevät yhdessä, käyvät kaupassa yhdessä ja aina ovat yhdessä. Yhteinen on kaveripiiri ja yhdessä harrastetaan. Kyllähän suhteen tolla lailla tapettua saa. Sitten tullaan palstoille ihmettelemään, kun kipinä on sammunut, en tunne enää vetoa mieheeni.

        Aivokemiat lakkaavat hyrräämästä kaikilla uuden ihmisen kanssa jonkin ajan päästä. Ei kipinää voi pitää vuosikymmeniä päällä, vaikka joillain naisilla sellainen sairas fantasia voi ollakin.


      • ~c~
        ,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Aivokemiat lakkaavat hyrräämästä kaikilla uuden ihmisen kanssa jonkin ajan päästä. Ei kipinää voi pitää vuosikymmeniä päällä, vaikka joillain naisilla sellainen sairas fantasia voi ollakin.

        Muunlaisesta on evidenssiä. Toki useimmilla kipinä sammuu muutamien vuosien kuluttua, mutta se johtuu juuri tuosta yhdessä nyhräämisestä.


    • Unelmien Pokamies

      Noin 20 on vielä ihan lapsi. Enemmän mua huolestuttaa joskus, että olen itse melkein 40 ja mustakaan ei suoraan kysymällä voi olla aina ihan varma, että olenko vakavasti kiinnostunut vaiko vain "renkaita potkimassa" ja kattelemassa.

      Ja olen kuitenkin mies, että ei tuotakaan voi sukupuoliroolittaa vaikka mieli ehkä monella parisuhdemarkkinoiden häviäjällä tekisikin.

    • perussuomalainen2

      Suurin osa naisista tahtoo erota, joten eiköhän he jonkinlaiseen suhteeseen ole aikoinansa menneet !!! Tosin vähän huononlaiseen !!!

    • 13+15

      Haluavat, mutta vain ytmien kanssa.

    • 15+20

      Itse olen 20 ja juuri eronnut 4 vuoden suhteesta. Alkuun luulin, että en todellakaan halua vakavaan parisuhteeseen tai seurustella kenenkään kanssa vaan aion viilettää sinkkutyttönä ja nauttia vapaudesta ja nuoruudestani, jonka melkein menetinkin. Mutta tarkemmin ajateltuna mäkin kyllä ryhdyn suhteeseen jos vain sellainen henkilö sattuu kohdalle. Toki on aika paha pistää paremmaksi edellisestä ja onhan tässä tämä vapaudenkaipuu niin vahva.. Mutta olen ihan varma että jos vain sattuisin piankin tapaamaan sellaisen henkilön jonka kanssa tuntuu hyvältä niin mitä sitä tekeen asioista vaikeita. Kyllä varmasti haluaisin pitää henkilöstä kiinni jonka kanssa todella haluan olla. VAIKKA ahdistava, loppuaankohden väkinäinen riistoparisuhde loppuikin juuri... Että luulis tämän vastauksen kertovan aloittajalle jotain!:) Uskon että kaikki maailman ihmiset haluu suhteeseen, se sitoutumiskammo, sinkkubiletys ym on vaan tekosyitä sille ettei yksinkertaisesti oo löytänyt ketään sopivaa kumppania. Mikä on tietysti ihan oikein, eihän sitä voi parisuhteeseen ryhtyä jos ei halua!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe