(Otsikko taitaa olla vähän huono, mutta en keksinyt parempaa)
Olen siis mies ja ainakin tuntuu, että kaikki miehet jossain määrin yrittävät löytää naisen.. Mutta miten on yleisesti ottaen naisten kohdalla? Etenkin jos on nuorehkoja (noin 20)..
Tuntuu vaan, että niin monet henkilöistä jotka tunnen ovat "friend zone:ssa". Jopa ns pelimiehet tuntuu vaan olevan friend zonessa. Yhelläkin tutulla meni 3 vuotta päästä yhen naisen kanssa parisuhteeseen.
Tarkoitan sitä onko niin, että naisia ei niinkään kiinnosta parisuhde vaan odottavat vaan, että miehet tekevät aloitteen ja sitten naiset vaan odottavat että se oikea joskus tulee? Olisi sinällä ihan kiva jos naiset tekisivät aloitteita. Olen vain yhdeltä naiselta saanut aloitteen joka ei ollut kännissä jossain baarissa. Se on vaan ärsyttävä tunne kun ei ole mitään tietoa onko nainen kiinnostunut vai ei eikä edes suoraa kysymällä voi olla ihan varma... Kun taas miehet ovat aika varmasti kiinnostuneita naisesta jos häneen yrittävät tutustua.
Haluavatko naiset parisuhteeseen?
24
378
Vastaukset
- 14+3
No yleensä noin parikymppisinä vielä paneskellaan vaan rokkareita. Parisuhteet alkaa vasta sitte 30-40, kun alkaa jo rupsahdus olla edessäpäin ja tarvitaan nopeasti nöyrä elättäjä jolta pumpata rahaa.
- Näin on
Ei kukaan voi antaa yhtä vastausta puolen ihmiskunnan puolesta.
Tältä palstalta saat vastauksia ennen kaikkea miehiltä, joilla ei ole hirveän häävi naiselämä ollut, kokemus on vähäistä ja tieto naisista perustuu lähinnä omaan mielikuvitukseen ja ennakkoluuloihin. - Aika tekee temput
Siinä vaiheessa kun on rupsahtanut niin ettei enää kelpaa jännäpanijoiden kiertopalkinnoksi ja on ehkä myös äpäriä tehty, alkaa naista kiinnostaa elättämiskykyinen insinöörimies.
- Muistakaa!
YTM = Korkkaa puhtaat 13-19 vuotiaat teininaiset omistukseensa
ATM = Nuolee ex-panojen spermat rupsahtaneen vaimonsa huoranvitusta- YTMATMWTF
Kyllä monet 20-30 v naisetkin on vielä suht kokemattomia seksin/seurustelun suhteen. Ehkä jonkun kanssa on joskus koitettu seurustella ja muutamia yhden yön juttuja ollut. Naiset eivät vain ole täällä valittamassa kuten miehet tuntuvat olevan.
"Koko kylän polkupyörät" ovat sitten asia erikseen ja monesti pitävät vielä itsestään kaikkein kovinta meteliä.
"Se on vaan ärsyttävä tunne kun ei ole mitään tietoa onko nainen kiinnostunut vai ei eikä edes suoraa kysymällä voi olla ihan varma..."
Eikö? Oletko koittanut? Sanovatko jotain epäselvää/ympäripyöreää, vai arveletko että huijaavat?- duffie
Ite parikymppisenä naisena voin sanoa, että kyllä mä ainakin parisuhteeseen haluaisin - en oo oikeastaan lämmennyt yhden yön jutuista niinkään paljon. On vaan vaikea löytää hyvää miestä, joka jaksais katella omaa naamaaki vielä.
Ainaki omanikäisissä miehissä mä huomaan enemmän tätä sitoutumiskammoa, kuin naisissa." Ainaki omanikäisissä miehissä mä huomaan enemmän tätä sitoutumiskammoa, kuin naisissa. "
Olisikohan syyllinen tässäkin tapauksessa peilin takana?- korkkaaja omistaa
Tarkoitatko että olet käytetty?
- duffie
periaatteen-mies kirjoitti:
" Ainaki omanikäisissä miehissä mä huomaan enemmän tätä sitoutumiskammoa, kuin naisissa. "
Olisikohan syyllinen tässäkin tapauksessa peilin takana?Se voi hyvinkin olla, en kiellä omaa osuuttani tähän huomioon.
Tosin, katson myös ulkopuolisena tilanteita, kun miehet selittävät että ovat tavanneet kaikinpuolin hyvän naisen, mutta kun ei vaan pysty seurustelemaan kun ahdistaa. - rghrgj
duffie kirjoitti:
Se voi hyvinkin olla, en kiellä omaa osuuttani tähän huomioon.
Tosin, katson myös ulkopuolisena tilanteita, kun miehet selittävät että ovat tavanneet kaikinpuolin hyvän naisen, mutta kun ei vaan pysty seurustelemaan kun ahdistaa.Minkä ikäinen olet ja mistä päin?
- Salaliitto Sammakko
periaatteen-mies kirjoitti:
" Ainaki omanikäisissä miehissä mä huomaan enemmän tätä sitoutumiskammoa, kuin naisissa. "
Olisikohan syyllinen tässäkin tapauksessa peilin takana?Takana? Onko teillä sellaiset yksisuuntaiset peilit, joiden takaa joku juonii elämäänne ongelmia?
- duffie
rghrgj kirjoitti:
Minkä ikäinen olet ja mistä päin?
Jos se jotenki keskusteluun liittyy, niin kaksikymmentä ja lahdesta päin. :)
- Tipunen N
Kyllä minä ainakin haluaisin seurustella ja parisuhteeseen miehen kanssa. Eipä noita suurinta osaa miehiä tunnu kiinostavan seurustelu. Tuo on sellainen asia, minkä olen huomannut sekä todennut. Ois ihanaa löytää miesystävä/poikaystävä.
- ~c~
Eiköhän juuri nuoremmat naiset vielä usko parisuhteeseen ja kiltisti siihen ryhtyvät, kun on tapana. Myöhemmin sitten moni oivaltaa, että ei ole pakko ja vapaana on onnellisempi.
- ,,,,,,,,,,,,,,,
Niin, kun oli pakko valita se jännittävä alistaja/pettäjämies jokaiseen suhteeseen. Vapaana niitä ei tarvitse katsella enää kuin seksin merkeissä silloin tällöin. Ymmärrän kyllä biologian kannalta, ettei tällainen ujo ja rauhallinen tyyppi kelpaa naisille, vaikka komea olenkin. En voi suojata perhettä mammuttien rynnäköltä jne.
- fbetbws
,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:
Niin, kun oli pakko valita se jännittävä alistaja/pettäjämies jokaiseen suhteeseen. Vapaana niitä ei tarvitse katsella enää kuin seksin merkeissä silloin tällöin. Ymmärrän kyllä biologian kannalta, ettei tällainen ujo ja rauhallinen tyyppi kelpaa naisille, vaikka komea olenkin. En voi suojata perhettä mammuttien rynnäköltä jne.
Kyllä minä vain osaisin suojata perhettä mammuttien rynnäköltä vaikka vähän ujo olenkin. Sen sijaan en alitaisi muita lauman jäseniä, enkä raiskaisi heidän vaimojaan. Se kai se suurin ongelma minussa on.
- ~c~
En tunnista tuosta kuvauksesta ketään tosielämän paria. Nuoret parit on kovin kiltin näköisiä, lenkkeilevät yhdessä, käyvät kaupassa yhdessä ja aina ovat yhdessä. Yhteinen on kaveripiiri ja yhdessä harrastetaan. Kyllähän suhteen tolla lailla tapettua saa. Sitten tullaan palstoille ihmettelemään, kun kipinä on sammunut, en tunne enää vetoa mieheeni.
- ,,,,,,,,,,,,,,,
~c~ kirjoitti:
En tunnista tuosta kuvauksesta ketään tosielämän paria. Nuoret parit on kovin kiltin näköisiä, lenkkeilevät yhdessä, käyvät kaupassa yhdessä ja aina ovat yhdessä. Yhteinen on kaveripiiri ja yhdessä harrastetaan. Kyllähän suhteen tolla lailla tapettua saa. Sitten tullaan palstoille ihmettelemään, kun kipinä on sammunut, en tunne enää vetoa mieheeni.
Aivokemiat lakkaavat hyrräämästä kaikilla uuden ihmisen kanssa jonkin ajan päästä. Ei kipinää voi pitää vuosikymmeniä päällä, vaikka joillain naisilla sellainen sairas fantasia voi ollakin.
- ~c~
Aivokemiat lakkaavat hyrräämästä kaikilla uuden ihmisen kanssa jonkin ajan päästä. Ei kipinää voi pitää vuosikymmeniä päällä, vaikka joillain naisilla sellainen sairas fantasia voi ollakin.
Muunlaisesta on evidenssiä. Toki useimmilla kipinä sammuu muutamien vuosien kuluttua, mutta se johtuu juuri tuosta yhdessä nyhräämisestä.
- Unelmien Pokamies
Noin 20 on vielä ihan lapsi. Enemmän mua huolestuttaa joskus, että olen itse melkein 40 ja mustakaan ei suoraan kysymällä voi olla aina ihan varma, että olenko vakavasti kiinnostunut vaiko vain "renkaita potkimassa" ja kattelemassa.
Ja olen kuitenkin mies, että ei tuotakaan voi sukupuoliroolittaa vaikka mieli ehkä monella parisuhdemarkkinoiden häviäjällä tekisikin. - perussuomalainen2
Suurin osa naisista tahtoo erota, joten eiköhän he jonkinlaiseen suhteeseen ole aikoinansa menneet !!! Tosin vähän huononlaiseen !!!
- 13+15
Haluavat, mutta vain ytmien kanssa.
- 15+20
Itse olen 20 ja juuri eronnut 4 vuoden suhteesta. Alkuun luulin, että en todellakaan halua vakavaan parisuhteeseen tai seurustella kenenkään kanssa vaan aion viilettää sinkkutyttönä ja nauttia vapaudesta ja nuoruudestani, jonka melkein menetinkin. Mutta tarkemmin ajateltuna mäkin kyllä ryhdyn suhteeseen jos vain sellainen henkilö sattuu kohdalle. Toki on aika paha pistää paremmaksi edellisestä ja onhan tässä tämä vapaudenkaipuu niin vahva.. Mutta olen ihan varma että jos vain sattuisin piankin tapaamaan sellaisen henkilön jonka kanssa tuntuu hyvältä niin mitä sitä tekeen asioista vaikeita. Kyllä varmasti haluaisin pitää henkilöstä kiinni jonka kanssa todella haluan olla. VAIKKA ahdistava, loppuaankohden väkinäinen riistoparisuhde loppuikin juuri... Että luulis tämän vastauksen kertovan aloittajalle jotain!:) Uskon että kaikki maailman ihmiset haluu suhteeseen, se sitoutumiskammo, sinkkubiletys ym on vaan tekosyitä sille ettei yksinkertaisesti oo löytänyt ketään sopivaa kumppania. Mikä on tietysti ihan oikein, eihän sitä voi parisuhteeseen ryhtyä jos ei halua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256590Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604142Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513389Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902944Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851940Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341626- 881453
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141433Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741409Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386