Pullukkaa

39M

Ehkä täällä joku antaa rakentavan vinkin mistä aidosti voisi parhaalla todennäköisyydellä löytää pyöreähkön ja nätin naisen itselleen, mieluiten tositarkoituksella mutta muukin kävisi ;)
Onko heillä jokin suosikkipaikka kuten yökerho, kulttuuritapahtumat tms...?
Kysyjä on aivan miehekäs ja korrekti kaveri pk-seudulta. Vastauksia arvostetaan!

42

401

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

      eikai tuo sen kummempaa tarvitse kun menet juttelemaan jollekkin pullukalle IHAN SAMA missä?

    • onnea matkaan!

      Ihan missä tahansa missä hoikatkin käyvät. Pullukoissakin on eroja. Jotkut harrastavat paljon liikuntaa, mutta tykkäävät esim. herkuista, minkä vuoksi paino pysyy korkealla. Jotkut pullukat taas vihaavat liikuntaa. Jotkut pullukat tykkäävät kulttuurista ja harrastavat sitä aktiivisesti, kun taas osa pullukoista on enempi massakulttuurin ystäviä (telkkari, elokuvat).

      Kannattaa miettiä omia harrastuksiasi, että mitkä on lähellä sydäntä. Jos pidät vaikkapa lenkkeilystä, niin bongaa sieltä ne pullukat, jotka pitävät myös liikunnasta tai jotka käyttävät lenkkeilyä painon kontrollointiin. Jos taas viihdyt itsekin baarissa, niin sitten tietenkin etsit sieltä naista itsellesi.

      Yleisesti ottaen tietysti parhaat tavat nähdä sinkkuja on baarit, risteilyt, festarit ym. biletapahtumat nettideittejä tietenkään unohtamatta.

    • fat girls club

      "Onko heillä jokin suosikkipaikka kuten yökerho, kulttuuritapahtumat tms...?"

      Et ole tosissasi?? Niinkuin tuossa ylempänä kirjoitettiin, "pullukat" eivät ole yhtä massaa jotka pitävät samoista asioista.

      • ...........

        Ruokatapahtumat, ravintolat, pikaruokapaikat, kauppojen karkki- ja herkkuhyllyt. Sen sijaan ei kannata etsiä kuntosalilta, pururadalta tai urheiluvälineliikkeistä.


      • paksu kurppanen
        ........... kirjoitti:

        Ruokatapahtumat, ravintolat, pikaruokapaikat, kauppojen karkki- ja herkkuhyllyt. Sen sijaan ei kannata etsiä kuntosalilta, pururadalta tai urheiluvälineliikkeistä.

        "Sen sijaan ei kannata etsiä kuntosalilta, pururadalta tai urheiluvälineliikkeistä."

        Mä kävelin viimeksi tänään "pururadalla", kuntosalillakin olen käynyt lähiaikoina sekä urheiluvälineliikkeessä ostamassa itselleni kahvakuulia. Sen sijaan noissa ensiksi mainitsemissasi minua ei ole tavattu moneen viikkoon.


      • kuntoilijatar......
        paksu kurppanen kirjoitti:

        "Sen sijaan ei kannata etsiä kuntosalilta, pururadalta tai urheiluvälineliikkeistä."

        Mä kävelin viimeksi tänään "pururadalla", kuntosalillakin olen käynyt lähiaikoina sekä urheiluvälineliikkeessä ostamassa itselleni kahvakuulia. Sen sijaan noissa ensiksi mainitsemissasi minua ei ole tavattu moneen viikkoon.

        samma här

        sitäpaitsi muistin just, miten kroppaani kehuttiin ihanaksi vasta joitakin viikkoja sitten, kyllä komeita miehiä pyöreämpikin nainen voi viehättää

        näillä shitpalstoilla on äänekkäimät huonoitsetuntoisia itse jotenkin "vajaita" miehiä haukkumassa naisia


      • ..............
        kuntoilijatar...... kirjoitti:

        samma här

        sitäpaitsi muistin just, miten kroppaani kehuttiin ihanaksi vasta joitakin viikkoja sitten, kyllä komeita miehiä pyöreämpikin nainen voi viehättää

        näillä shitpalstoilla on äänekkäimät huonoitsetuntoisia itse jotenkin "vajaita" miehiä haukkumassa naisia

        Miten sitä aina jaksetaan jauhaa naisten huonosta itsetunnosta ja ulkonäköpaineista ja muusta roskasta, kun selvästi sellaisia ei ole. Ylipainoiset muijatkin on vain terveen naisellisia pullukoita, joista moni komea on aivan innoissaan.


    • Minkälainen kysymys tuo oikein on? Voisi yhtä hyvin kysyä, että kulkevatko kaikki karhut samassa pienessä metsässä, niin että heidät voitaisiin kätevästi tarpeen tulleen kaataa.

    • Ikisinkku M

      "Onko heillä jokin suosikkipaikka kuten yökerho, kulttuuritapahtumat tms...?"

      Joo on, kannattaa mennä kyttäilemään missä tahansa marketissa tai kaupassa karkkihyllyn tuntumaan, välillä voit tarkistaa siiderikorien tuntumasta ja palata sitten sipsihyllyn kautta karkkipassiin. Ei varmaan paljon tätä vastausta arvosteta mutta itsepähän kysyit mistä voisi parhaalla todennäköisyydellä löytää.

      • 39M

        Pisteet paskasta asenteesta mutta eipä mitään, mielelläni mahdollistan avautumisenne.
        Vastaajat eivät ole kuulleet teemailloista, miiteistä tms?
        Tarkoitus on päätyä paikkaan jossa on nättejä pullukoita -enemmän-kuin-sipsihyllyn-välissä-


    • Siellä on

      Nettitreffipalstoilla on ainakin pullukoita pilvin pimein. Poimi sieltä mieleisesi.

    • Tosi juttu

      Levittele ensin pullanmuruja maahan siten että ne muodostavat polun luoksesi. Voitele itsesi maapähkinävoilla ja jodlaa korkealla äänellä kutsuaksesi lähialueen pullukat luoksesi. Luoksesi saapuu runsaasti pullukoita, joista voit sitten valita mieleisesi.

      • 39M

        Sain myös vinkin kaveriltani. Kuulemma Arnold'sin donitsilaatikkoa oikeassa paikassa aukomalla saattaisi päästä hyvään tulokseen. Yritän vielä jokusen kerran omalla charmillani (?) ja sen jälkeen nuilla kikoilla. I'm gonna get some!!!


    • läskikammo

      Läskejähän parveilee paljon baareissa ryystämässä siideriä ynnä muuta.

    • kuningaskebab

      Pizzerioista, raxista, Kebab-kioskeilta. Siellä ne ahmivat majoneesit, kastikkeet ym. suupielistä valuen. Tarjoa ilmainen kebab, niin kylä lohkee..

      • 39M

        Elämästä nauttiva nainen on seksikäs ja miellyttävää seuraa :)


      • pppolk
        39M kirjoitti:

        Elämästä nauttiva nainen on seksikäs ja miellyttävää seuraa :)

        Voitko kertoa miksi elämästä ei voi nauttia normaalipainoisena ? Mitä nauttimista siinä on että esim 10 punnerrusta saa ihmisen jo niin hengästymään että hiki alkaa valua. Minusta siinä että lihavalla perusliikkuminenkin on hankalaa ei ole mitään nautittavaa.

        Tämä sattui silmään tänä kesänä työpaikalla erään lihavan kohdalla. Olin järkyttynyt miten pienikin fyysinen rasitus saa pulssin päälle 200.


      • 39M
        pppolk kirjoitti:

        Voitko kertoa miksi elämästä ei voi nauttia normaalipainoisena ? Mitä nauttimista siinä on että esim 10 punnerrusta saa ihmisen jo niin hengästymään että hiki alkaa valua. Minusta siinä että lihavalla perusliikkuminenkin on hankalaa ei ole mitään nautittavaa.

        Tämä sattui silmään tänä kesänä työpaikalla erään lihavan kohdalla. Olin järkyttynyt miten pienikin fyysinen rasitus saa pulssin päälle 200.

        Ei suinkaan ole taviksilta pois jos pyöreus viehättää? :)


      • Kalliiksi tulee
        39M kirjoitti:

        Ei suinkaan ole taviksilta pois jos pyöreus viehättää? :)

        Yhteiskunta saa maksaa pitkän pennin mm. läskien, viinan kittaajien ja tupakoivien sairauksien hoitamisesta. Myös se paljon puhuttu tehokkuus työntekemiseen on heikkoa noilla ryhmillä.


      • urpå
        Kalliiksi tulee kirjoitti:

        Yhteiskunta saa maksaa pitkän pennin mm. läskien, viinan kittaajien ja tupakoivien sairauksien hoitamisesta. Myös se paljon puhuttu tehokkuus työntekemiseen on heikkoa noilla ryhmillä.

        Viimeksi eilen mietin, että "hoikat ja terveet" kuormittavat tulevaisuudessa julkista taloutta kestämättömästi, kun elinikä vain nousee ja nousee.

        Heille saadaan maksaa eläkkeitä varmaan se 35-40 vuotta per nuppi.
        Näillä menestyjillä (lihavathan tekevät paskaduuneja) on vielä huikea ura ja korkea palkkataso.

        Älyttömän kallista. Ei mitään järkeä.


      • Terve 50v läski
        Kalliiksi tulee kirjoitti:

        Yhteiskunta saa maksaa pitkän pennin mm. läskien, viinan kittaajien ja tupakoivien sairauksien hoitamisesta. Myös se paljon puhuttu tehokkuus työntekemiseen on heikkoa noilla ryhmillä.

        Sinulle kalliiksi tulee! Olen lievästi ylipainoinen jo 50v täyttänyt nainen! Olen varmasti terveempi kuin esim sinä! Ei mitään perussairauksia,ei selkäkipuja,ei RR tauteja tai sokeriarvoissa häikkää,terve kaunis nainen! Sairaslomalla en ole ollut kuin pari kertaa flunssan takia moneen vuoteen! Miten minä tulen kalliikksi yhteiskunnalle? Teen raskasta kolmivuorotyötä,olen 3 lapsen yhäiti,täysin raitis,koskaan en ole tupakkaa polttanut,miten minä yhteiskuntaa rasitan?? Ihme väittämiä sulla!


      • JessKiss
        Terve 50v läski kirjoitti:

        Sinulle kalliiksi tulee! Olen lievästi ylipainoinen jo 50v täyttänyt nainen! Olen varmasti terveempi kuin esim sinä! Ei mitään perussairauksia,ei selkäkipuja,ei RR tauteja tai sokeriarvoissa häikkää,terve kaunis nainen! Sairaslomalla en ole ollut kuin pari kertaa flunssan takia moneen vuoteen! Miten minä tulen kalliikksi yhteiskunnalle? Teen raskasta kolmivuorotyötä,olen 3 lapsen yhäiti,täysin raitis,koskaan en ole tupakkaa polttanut,miten minä yhteiskuntaa rasitan?? Ihme väittämiä sulla!

        Terve sinulle sitten.


    • vinkkejä

      Pullukkuus johtuu usein mieliala- ym. lääkkeistä ja niiden ruokahalua lisäävistä ominaisuuksista. Eli terveyskeskus olisi yksi iskupaikka. Pullukoille tulee usein myös nivel- ja lonkka vaivaa ja tapaturmia kaatuessaan (mm. kännissä), joten siksikin voi olla hyvä paikka.

      • urpå

        Nivel- ja lonkkavaivat eivät johdu ylipainosta. Lääketiede ei ole pystynyt määrittelemään vielä eksaktia syytä nivelten kulumiselle.

        Tekonivelleikkauksia tehdään enemmän hoikille ja normaalipainoisille.

        Itse olen rikkonut itseäni urheilun parissa useaan otteeseen, hoikkana. Näistä loukkaantumisista kärsin loppuelämäni, sillä trauma usein käynnistää nivelrikon.


    • Antibullukka

      Tuollahan noita bullukoita on, suomi24 treffit täynnä! Sieltä vaan poimimaan itselle sopiva... Helpommin sanottu, kuin tehty?

    • Se onki oikeesti hankalempi juttu löytää semmonen rehevän pyöreä nainen... harvemmin heitä yleensä tulee vastaankaan ja jos tuleekin niin ovat useimmiten varattuja. Tätä nettiä jos ei lasketa niin vähiin käy vaihtoehdot suomessa, no ulkomailla sentään järjestävät niitä kuuluja bbw-tapahtumiakin joissa voi käydä. Oisipa semmosia suomessakin...

      • 39M

        Jotain tällaista hain!
        Luullaan että tyrkkyä olisi enemmänkin mutta kaltaiseni normi/kuntoilijatyyppi ei löydä etsimäänsä. Kehitän kohta itse oman teemailtani!
        Mainostan keskustelupalstoilla bbw-menoa...


      • TheTruth00
        39M kirjoitti:

        Jotain tällaista hain!
        Luullaan että tyrkkyä olisi enemmänkin mutta kaltaiseni normi/kuntoilijatyyppi ei löydä etsimäänsä. Kehitän kohta itse oman teemailtani!
        Mainostan keskustelupalstoilla bbw-menoa...

        39M on liian fiksu tällaiselle keskustelupalstalle keskustelemaan kuten hänen ja muiden saamista vastauksista voi todeta.


    • sorry vaan man

      Pullasorsa pullukat haluaa bodatun miehen joten ei kannata vaivautua.

    • onnea etsintään

      Enpä ole kuullut, että Suomessa järjestettäisiin mitään pullukoitten omia tapahtumia. Ainut mikä tuli mieleen missä todennäköisimmin on useampi pullukka yhtä aikaa on painonhallinta ryhmät. Mutta ne ei taida olla mitään hyviä iskupaikkoja. Toinen mahdollinen vois olla uimahalli. Suurin osa vesijuoksua harrastavista on pyöreähköjä. Tai liekkö sattumaa, että on ollut silloin kun itse käyn uimassa.

    • Reipas Mies

      Eikö tämä ole helpoin tapa ratkaista asia vaikka s24-treffi palvelun avulla, siitä voi laiskempikin mies ruksata kumppaninsa paino kohdasta mitä miellyttää. Suomessa tosin harvempi sinkku nainen on isotissinen sekä hyvä peppuinen vaikka olisi vähän tuhdimpi.

      Ja todellakin naisilla "normi paino" tarkoittaa aina pientä ekstraa- myös valkkari ja punkku-naisilla kun homejuustot ja suklaan himo saa ylivallan. Lihota voi vaikka pelkällä ruisleivälläkin, liika on liikaa mitä vain ruokaa. Vedellä ei liho.

      Se on hyvä että nykyajan miestä kiinnostaa muodokas nainen toisin kuin nämä naiskuntosali-hirmut jotka muistuttaa lähinnä pikkupoikaa bikineissä kropaltaan. Sitten on tatskaa, läväriä ja monivärisotku tukkaa, ai että miten on rock ja menevä muija.

      Tietenkin voit käyttää käänteistä psykologiaa heti alussa eli siis etsi mieluinen mutta normipainoinen nainen. Kun suhde vakiintuu alkaa jossain kohti se että ei tarvitse pingottaa ja kas nainen voi alkaa lihota kuin taikaiskusta. Kiva katsoa tv:tä ja juoda viiniä, mässätä ja olla meikkaamatta. Mies voi toki juosta ja puntata kuten ennenkin tai mieluummin entistä enemmän jottei kipinä katoa.

      Niin ja toisena psykologiana jos mies tai nainen haluaa pudottaa painoaan, luulisi että on huono hetki kuntoilun ohella että joku tulisi siihen lirkuttelemaan. Siten voisi ajatella että konsertit yms. ovat sopivampia koettaa tutustua.
      Hyvin noloa, urhelullinen mies ylipainoiselle naiselle uimahallissa -
      " ai, käytsä täällä usein"? Nainen: (punastuminen). Dam.

      • 39M

        Reipas Mies puhuu asiaa mutta nettideitit eivät enää nauti varauksetonta luottamustani. Niitä olen kokenut ja yhden melko menestyksekkään parisuhteenkin sain elää, mutta haluan tuntea ihastumisen irl jottei tule kiivettyä perä edellä puuhun. Speksit paperilla ja foto eivät ole vakuuttavaa. Koen tärkeämmäksi sen kuinka nainen liikkuu, elehtii, miltä hän kuulostaa ja miten hän suhtautuu minuun ja ympäristöön. Haluan kohdata kumppanini kasvotusten jolloin tunnistan kipinän välittömästi (omalta puoleltani).


    • Isä Timppa

      Saat läskiperseisen vaimoni ja viisitonnia ennakkoa.

    • ....

      Pullukoita löytää samoista paikoista mistä hoikkiakin. Ellei nyt ole joku tapahtuma joka on tiukasti kohdistettu vain tietylle ryhmälle. Harvoin kai sellaisia edes on? Itse ainakin pyöreähkönä naisena liikun samoissa paikoissa missä liikuin hoikempanakin. Sinkkuna tosin tuli liikuttua enemmän, kun kukaan ei ollut kotona odottamassa eikä kaipaamassa.

      Nykyään varattuna ja perheellisenä naisena liikkuminen on rajallisempaa. Mutta itse en siis näkisi ongelmana mistä niitä ihmisiä löytää, vaan miten niitä lähestyy niin että se johtaa kivaan lopputulokseen. Rohkea rokan syö. :)

      • Mies32

        Mikäs järki olisi lähestyä varattua? Pysykää siis erossa pullukoista. Läski on luonnon keino kertoa miehille pysymään loitolla, kuten ...:kin yllä esimerkillään osoittaa.


      • KissMiss
        Mies32 kirjoitti:

        Mikäs järki olisi lähestyä varattua? Pysykää siis erossa pullukoista. Läski on luonnon keino kertoa miehille pysymään loitolla, kuten ...:kin yllä esimerkillään osoittaa.

        Olet siis varattu ja pullukka? Selvä asia. Olen vapaa mutta pysyn kotona. Olen hoikka mutta en halua liikkua. Luen paljon.


      • ....
        Mies32 kirjoitti:

        Mikäs järki olisi lähestyä varattua? Pysykää siis erossa pullukoista. Läski on luonnon keino kertoa miehille pysymään loitolla, kuten ...:kin yllä esimerkillään osoittaa.

        Ei mikään, mutta en missään kohdassa sellaista ehdottanutkkaan.


      • FixusHixus
        .... kirjoitti:

        Ei mikään, mutta en missään kohdassa sellaista ehdottanutkkaan.

        Mikä ehdotus oli?


    • peli on hävitty.

      Ei kannata, kaikki kuitenkin jo seurustelee, oli miten pullukka tahansa.

    • ....................

      "pyöreähkön ja nätin".

      Hohhoijaa...

      • €&@&€

        Ei se haittaa. Tärkeintä että hän on hän.


    • ylipainoinen N

      Tilannehan riippuu siitä, minkä ikäistä naista etsit. Sanoisin, että valtaosa 35 naisista ei kyllä ravaa baareissa. Omassa tuttavapiirissä tämän ikäluokan naiset menee ajoissa nukkumaan = hoitaa kuntoaan/ terveyttään. Ei tod jaksa mennä baariin silloin kun pitäisi mennä nukkumaan ja valvoa aamuun saakka. kyllä ne baarit tuli nurempana koluttua ja omalla kohdallani avioeron jälkeen pari vuotta kävin baareissa n. kerran kuussa. Ei enää fysiikka kestä sitä valvomista ja 99% turhaa touhua, eli sieltä baareista ei koskaan ole mitään vakavaan viittaavaakaan miessuhdetta löytynyt.

      Koska baarielämä ei kiinnosta, uusia vapaita miehiä ei juuri tapaa missään muualla kuin netissä - laihoin tuloksin sielläkin tullut pyörittyä.. Itselläni ollut netissä profiili 2-3 kk ja olen saanut vain 1 yht. oton. Sekin yht. ottaja poltti tupakkaa, itse en polta ja haen tupakoimatonta ja arkielämässä raitista miestä. Humalahakisista juomista ei saa olla, eikä saunakaljojen lipittämistä. Viinilasi tai drinkki juhlissa on ok, kotona ei tarvitse juoda.

      Lopetin aktiivisen "miehen etsimisen" jo muutama vuosi sitten ja luotan nyt vain tuuriin, että jos se mies tulee vastaan lenkkipolulla tai kirjastossa, niin sitten tulee. Jos ei tule niin olen yksin. En jaksa enää etsimällä etsiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      197
      3134
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      92
      1655
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      90
      1373
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1246
    5. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      993
    6. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      91
      958
    7. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      940
    8. Okei, mä ymmärrän...

      Et halua mitään. Mutta mikä juttu tää oli? Sun taholta? 49 vuotiaalle.
      Ikävä
      11
      932
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      44
      928
    10. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      19
      926
    Aihe