Enkelit ovat palvelevia henkiä Jumalan tahdosta

Johannes

Olin esimieheni kanssa työmatkalta palaamassa Kaakkois-Suomesta Helsinkiin. Ajoimme yleisessä työstä-paluu ruuhkassa Porvoon keskustan lävitse vievää joelle viettävää pääkatua, kohti siltaa. Äkkiä moottori sammui. Ohjasin kadun reunaan.
Avasin konepellin katsoakseni voisinko jotakin tehdä - ei mitään vinkkiä. Yhtäkkiä vieressäni seisoi mies, joka sanoi kuulleensa autoni moottorin sammumisen sanomansa mukaan toisella puolella katua ja edelleen miten hän voi kuulla yhden auton moottorin sammumisen iltaruuhkassa.

No mies näytti puolaa ja sanoi: ’Katso tuon puolan sivussa on pieni kondensaattori, siinä on vika. Kun otat sen ja menet huoltoasemalle saat sieltä uuden ja kun kiinnität sen auto käynnistyy taas’. No irrotin kondensaattorin ja kun käännyin katsomaan oli mies hävinnyt. Olimme kadun varressa korttelin keskikohdalla siitä ei Usain Boltkaan olisi ehtinyt kadota näkymättömiin. Siis – kuka hän oli – enkelikö?
Kun tulin kauempana takanapäin olevalle huoltoasemalle seisoi siellä mies pitäen ovea auki kuin odottaen minua. Menin sisään ja hän sulki, siis lukitsi oven, sanoen olevan sulkemisaika klo 18. Kello oli pari kolme minuuttia yli 18.
Kiinnitin kondensaattorin paikalleen ja auto käynnistyi. Jatkoimme matkaa Helsinkiin ja kotiin.

Enkelikö taas asialla, se on ainoa mahdollinen selitys joka tilanteeseen sopii. Niin kai se on, että enkelit ilmestyvät useimmin aivan tavallisen ihmisen hahmossa? (1. Ms. 18:2)

4

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pii paa-autokuski

      Tässä siis näkee sen, mitä "jumalaan" uskominen teettää. Psykoosia!

      kaikki nykyajankaan läkkeet ei auta näin vakavaan sekoiluun!!!

    • Hullu?!

      Pii paa-autokuskin kannattaisi varmaan hiukan perehtyä ihmisen hermojärjestelmään ja aika-avaruuden todelliseen luonteeseen, ennen kuin lähtee todellisuutta tyrmäämään. :)

      • enkelinkosketus578

        Olen lukenut paljon eri uskovien kertomuksia enkeleistä. Ne voivat todellakin ilmaantua ihmisiltä vaikuttavina, mutta kokemuksia on taivaalla lentävistä ja melko kaukana olevista Jumalan lähettämistä enkeleistä, joiden sanoma on ollut selkeä. Tärkeää on muistaa, että enkelit ovat Jumalan lähettämiä palvelijoita, joita ei saa missään tapauksessa palvoa. Rukoileminen enkelin kohtaamiseksi on kyseenalaista. Enkeleitä lähetetään ihmisten nähtäviksi ja kuultaviksi erityistilanteissa. Kuitenkin valtava määrä enkeleitä ympäröi meitä ja valvoo "asioiden kulkua"....kodeissa, autoissa...He käyvät myös taistelua pimeyden ameijoita vastaan ja osaltaan johdattavat ihmisiä tilanteisiin, joissa voivat tehdä uskonratkaisuja. Heidän tehtävänsä on ehdottoman tärkeä. Mielestäni aloittajan kertomus muistuttaa hyvin paljon useiden ihmisten kokemuksia. On erityistä armoa saada tällainen konkreettinen uskon vahvistus.


      • ei todellista

        Kyllä se vaan on niin, että ei ne enkelit todellisia ole, ne on vain ihmisten ajansaatossa luotu luulo ja uskomus niiden olemassaoloon. En uskaltais alkaa puhuun esim. psykiatrille enkeleistä. Näkyjä toki ihmiset näkee, siitä ei pääse mihinkään, moni näkee pieniä vihreitä ukkoja ym...mitä ne sitten on?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1899
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1854
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1845
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe