0mpa tylyä porukkaa palstalla

ei tänne enää

sori kun eksyin tänne tunnekylmien palstoille,ette tiedä taustaani,ikääni,olettamuksenne m enivät ihan hanurista.

11

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei sinun tarvitse pyytää anteeksi tänne eksymistäsi.

      Tunnekylmät eivät siksi toisekseen piittaa vähääkään, kuka tänne eksyy ja kuka ei.
      Eikä siis kenenkään taustoista. Itsestähän täällä vain kuuluu olla kiinnostuneita.

    • tarkennusta asiaan

      Tuo nyt ei pidä ollenkaan paikkaansa, että täällä tunnekylmät kirjoittelevat. Aika pinnallinen toteamus. Jos lukisit enempi kirjoituksia, huomaisit että täällä ne vasta tunteet myllertää; kaikissa kirjoissaan, ja laajassa skaalassa.
      On meinaan sen verta tunteita herättävästä asiasta ja aiheesta kysymys, kun narsismista keskustellaan.
      Ei pidä tehdä yksioikoisia johtopäätöksiä, jos ei ole perehtynyt asiaan, tai sitten kommentoijalla ei ole itsellään käsitystä tunteista/tuntemisesta lainkaan.
      Toivoisin väitteellesi tarkempia perusteluita. Mitä tarkoitat tunnekylmillä?

    • adhakko

      en ala määrittelemään enempää mielipidettäni,olen ollut joskus laajoissa tutkimuksissa ja mulla ei ole mitään henkisiä ongelmia.neurologiset adhd juttuja suvuttain kyllä.kun tänne kirjoitellaan,saa vastauksena aika tylyä tekstiä,sellasia negatiivis sävyisiä.sinä vaikutat fiksulta.hyvää päivänjatkoa sulle.

      • vierihoito tarj.

        Myös pahansuopaista dis-informaatiota on joskus annettu. Täsmennän. Sen lähellä tulee kaikille pahaolo. Nyt näitä ei ole vähään aikaan näkynyt. Olen antanut anteeksi tälle kirjoittajalle ajat sitten.


    • IQuote

      Mie kans huomasin että tänne kirjoittaminen oli virhe... olen pysynyt poissa kauan ja aijonkin koska täältä ei löydy empatiaa, tämä on narsistipaikka. Miksi taistella demoneja vastaan kun ne voi jättää huomioimatta ja voi hyvin

    • Myöskin pettynyt

      Minäkin erehdyin luulemaan, että tällä palstalla olisi kohtalotovereita. Saisi vinkkejä, neuvoja, kannustusta ja jopa empatiaa. Päinvastoin kävi, minua "syytettiin" ohutnahkaiseksi narsistiksi ja läheisriippuvaiseksi... Kyllä ymmärrän omat heikkouteni, mutta silloin kun ihminen on oikeasti aallonpohjalla, niin ei todellakaan kaipaa enää enempää kritiikkiä, eiköhän narsisti ole hoitanut sen puolen jo ihan huolella kuntoon.

    • Minä ainakin olen

      "minua "syytettiin" ohutnahkaiseksi narsistiksi ja läheisriippuvaiseksi... "

      Minä ainakin olen avoimesti kirjoitellut täällä nimenomaan "normaalina". Olen myös sitä mieltä, että ihan normaali voi joutua narsistin uhriksi, eikä siinä ole mitään ihmeellistä.

      Kirjoita vain sitkeästi omasta näkökulmastasi. Täällä saa myös vastata heille, jotka tuovat tuota läheisriippuvuusnäkökulmaa esiin. Aika moni ilmeisesti tunnistaa itsensä läheisriippuvaiseksi.

      Eli millä nimimerkillä kirjoitit? Ainakaan minä en koskaan tuo esiin läheisriippuvuutta, jos joku kertoo suhteestaan narsistiin. Minusta sillä ei ole niin suurta merkitystä edes, vaan ainoastaan sillä, että ihminen selviytyy siitä jutusta.

    • narsistejajookapuole

      Palsta täynnä sekopäitä. Narsisteja joka puolella heidän mielestään, mutta ei itsessä mitään vikaa. F60.8 jokaisella.

    • Siispä sinä terv.

      "Palsta täynnä sekopäitä. Narsisteja joka puolella heidän mielestään, mutta ei itsessä mitään vikaa. F60.8 jokaisella. "

      Siispä sinä terveenä ja fiksuna voit tehdä osuutesi, ja kirjoitella, niin on taas yksi F60.8 vähemmän : ).

      • Niin vastauksena otsikkoon , niin tänne tulemien on itsekunkin hallussa tuleeko vaiko eikö, pysyykö pois vaiko ei...kukin lukija kantaa vastuun siitä itse...

        kun tuossa selailin tähän aiheesen/yleensäkin keskustelupalstoihin liittyen...törmäsin tällaisenkin mielipiteeseen

        "Aloittelevalle kirjoittajalle voi kyllä suosittaa suomi24:n foorumia lähinnä sen vuoksi, että osioita on niin paljon, että jokaiselle varmasti löytyy oma tai omat osionsa. Lisäksi huulenheitto tai joskus suorastaan paskanheitto on monesti niin vahvaa, että suomi24 kouliinnuttaa kestämään myös kritiikkiä nettiviestinnässä"

        http://hermiitti.blogspot.fi/search/label/Foorumiarviot

        Tottahan kaikenlainen loanheittäminen välillä harmittaa...kun varsinainen asia ikäänkuin unohtuu...ja kirjoitukset ikäänkuin henkilöityy...itsekin joskus jämähdän sellaiseen...

        mutta jotenkin tuntuu sekin oudolta jos kokee jonkun/täysin itselleen tuntemattoman henkilön netin keskustelupalstalla syyttävän itseään...

        Mitä tulee tuohon, kuka on terve tai sairas, sairaampi tai sairain...niin uskoisin että tälläiselle palstalle ei ihan "täysin terve" ihminen eksy...

        tuolla täysin terveellä tarkoitan hyvä itsetuntoista ihmistä, jolla ei ole kokemusta ns. ilkeästä narsisimista...joko itseen tai toiseen liittyen...ja samaa vikaa(terveen narsismin puutetta) lienee niin uhrissa kuin narsistissakin...

        Mitä taas tulee ns. normaaliuteen niin minusta normaalius ei sulje pois sitä ettei olisi psyykkisiä ongelmia...suurimalla osalla ihmisistä on jonkin asteisia...liittyen tähän narsismiin...joko se on vääränlaista...tai se ns. terve narsismi ei ole riittävää...

        ei sairauskaan pois sulje ihmisen normaaliutta...koska minusta myös sairaudet/elämän vastoinkäymiset kuuluu osana täysin normaalinkin ihmisen elämään...kukin elää itselleen normaalia elämää niillä resurseilla/niissä puitteissa mitä hänellä itsellään on...

        Enkä usko että täällä on pelkästään tunnekylmiä ihmisiä...vaan juurkin tämä palsta ilmentää hyvinkin monenlaisia tunteita...

        Mutta ne ovat itsekunkin omia/itsessä viriäviä tunteita, reagointina lukemaansa ...sekin jos kokee joutuneensa syytetyksi...on sen ihmisen oma tunne...ei kukaan sitä tunnetta häneen ole laittanut...


    • Minä olen päättänyt

      Minä olen päättänyt alkaa suosittelemaan erilaisia harrastuksia näille, jotka kokevat itsensä ongelmaisiksi. Kun puhun itsestäni normaalina, en tarkoita ollenkaan, että olisin viimeistä sopukkaa myöten putipuhdas, vaan ihan sitä, että vastaan keskitasoa, kuvittelisin...

      Koska harrastan runsaasti erilaisia asioita, ei minulla pohdinnan kautta ole edes mahdollisuutta itsen läpikotaiseen tuntemiseen. Olen puhunut itsestäni normaalina siinä mielessä, että olen varustettu empatiantunteilla, enkä tee yleensäkään mitään kummallista, vaan uppoan massaan joskus liiankin hyvin.

      Eli ne harrastukset... Kysymys kuuluu, voiko yleensä pysyä kondiksessa, jos ei harrasta mitään / ei ole koskaan harrastanut mitään? Mielestäni harrastemaailma on osa ihmistä. Ellei peräti osa ihmisyyttä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      22
      502
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      452
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      17
      423
    Aihe