Mies töllistelee usein profiiliani, ei vastaa aloitusviestiini

Vaikeneminen kultaa?

Että tuntuu omituiselta.
Useampi kuin yksi aikuinen mies tekee näin.
Päivittäin käyvät profiilissaan eivätkä osaa mitään kirjoittaa vastaukseksi.
Loukkaannuinkin. Vaikkei kai olis aihetta?
Profiilini taas piiloon laitoin, kypsyin miesten hiljaisuuteen ja harvasanaisuuteen myös.

55

926

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap.

      Kehuja varatuille miehille: he kirjoittavat aktiivisesti ja selväsanaisesti ja ovat rehellisiä.
      Ei ihme, että ovat naisen omakseen saaneet.
      Harmi vaan, että olen solidaarinen naisille ja pidän näppini irti toisen naisen omasta.

      • ei juma

        Rehellisiä? :D :D :D


    • sorry vaan

      Minä en kutsuisi noita varattuja "rehellisiksi", eivät ainakaan puolisoaan
      kohtaan.

      • ifvdoejbioeb

        Samaa mieltä. Kuinka monen varatun puoliso tietää/hyväksyy seuranhakemisen? Ja mitä rehellistä on toisen seläntakana vehtaamisessa?


      • ap.
        ifvdoejbioeb kirjoitti:

        Samaa mieltä. Kuinka monen varatun puoliso tietää/hyväksyy seuranhakemisen? Ja mitä rehellistä on toisen seläntakana vehtaamisessa?

        Ovat varatut minulle rehellisiä, kun kertovat olevansa varattuja.
        Muutoinkin heidän kanssaan juttu luistaa ja on ollut kivoja keskusteluja. Eivät ole sillä tavalla varautuneita kuin monet vapaista, joilla on kuin käsijarru päällä. Ovat niin vakavissaan, ettei hymyn häivää. Vapaat valikoivat eikä yhtään ylimääräistä sanaa irtoa, jos nainen ei ole täydellisen kiinnostava.


    • Pörr

      Jos sulla on kuvallinen profiili ja vielä kaiken lisäksi kivannäköinen niin ehkä ne ei vaan uskalla / viitsi kirjoittaa mitään koska ne "tietää" että siitä ei tule mitään....liittynee huonoon omatuntoon?

      Itse jätän kirjoittamatta hyvin kauniille naiselle koska ne ei kuitenkaan vastaa....tulee vaan huono fiilis ja omatunto kärsii....

      On tää nettideittailu kummallista, naiset ahdistuu ja miehet katkeroituu : P

      • ap.

        On minulla kuvallinen profiili ja omat ja ihannekumppanin tiedot myös.
        Kunpa tietäisinkin, mikä on vikana, ettei vastata aloitteisiin.
        Joku näistä miehistä on merkinnyt minut suosikikseen mutta ei vaan sanaakaan saa kirjoitettua vastaukseksi.
        Eivätkö ollenkaan osaa ajatella, että hiljaisuus heidän puoleltaan voisi pahoittaa mieleni.


      • PeeAaa.....

        Kuin myös en itsekään kirjoittele hyvin hyvin kauniille ja ns "kovis" tyyppisille naisille. Tavallisen kivan ja naapurintyttömäisen kuvan omaava sekä miellyttävän oloinen profiili saa mut kirjoittamaan. Itseasiassa kaupungissani asuu yks julkisessa työssä oleva oikea herkku jota en koskaan uskaltanut lähestyä hänen yrityksessään käydessään mutta kuinka ollakaan hän lähestyi minua nettideitin kautta yllättäen. Pääsin seurustelemaan kylän halutuimman naisen kanssa jonkun aikaa joten muuten huono itsetunto koheni ainakin hetkeksi:)
        Muuten saatan käydä kauniissa profiilissa parikin kertaa mutta yleensä syystä että viesteihin ei vastata en viitsi edes sitä ainoatakaan viestiä laittaa. Mielummin olen passiivisena. Joku kiinnostuu jos kiinnostuu.


      • Pörr
        ap. kirjoitti:

        On minulla kuvallinen profiili ja omat ja ihannekumppanin tiedot myös.
        Kunpa tietäisinkin, mikä on vikana, ettei vastata aloitteisiin.
        Joku näistä miehistä on merkinnyt minut suosikikseen mutta ei vaan sanaakaan saa kirjoitettua vastaukseksi.
        Eivätkö ollenkaan osaa ajatella, että hiljaisuus heidän puoleltaan voisi pahoittaa mieleni.

        Veikkaisin kyllä ym syytä, eli turhaa kirjoittaa kun ei tule vastausta tai siitä ei tule mitään...
        Ymmärtäähän ne että hiljaisuus pahoittaa mieltä...niillä on valitettavasti aika paljon kokemusta siitä..ehkä vaan kuvittelee että hiljaisuus tässä tapauksessa ei pahoita sinun mieltä, ajattelee että sulla on muutenkin vientiä niin ei haittaa?


      • ap.
        PeeAaa..... kirjoitti:

        Kuin myös en itsekään kirjoittele hyvin hyvin kauniille ja ns "kovis" tyyppisille naisille. Tavallisen kivan ja naapurintyttömäisen kuvan omaava sekä miellyttävän oloinen profiili saa mut kirjoittamaan. Itseasiassa kaupungissani asuu yks julkisessa työssä oleva oikea herkku jota en koskaan uskaltanut lähestyä hänen yrityksessään käydessään mutta kuinka ollakaan hän lähestyi minua nettideitin kautta yllättäen. Pääsin seurustelemaan kylän halutuimman naisen kanssa jonkun aikaa joten muuten huono itsetunto koheni ainakin hetkeksi:)
        Muuten saatan käydä kauniissa profiilissa parikin kertaa mutta yleensä syystä että viesteihin ei vastata en viitsi edes sitä ainoatakaan viestiä laittaa. Mielummin olen passiivisena. Joku kiinnostuu jos kiinnostuu.

        "Mielummin olen passiivisena. Joku kiinnostuu jos kiinnostuu."

        Sama täällä. Jos vielä piilostani palaan deittailemaan.
        Turha on kovistella naisia aloitusviesejä lähettämään.
        Ei sitten lähetä miehet eikä naiset, heh.


      • ap.
        Pörr kirjoitti:

        Veikkaisin kyllä ym syytä, eli turhaa kirjoittaa kun ei tule vastausta tai siitä ei tule mitään...
        Ymmärtäähän ne että hiljaisuus pahoittaa mieltä...niillä on valitettavasti aika paljon kokemusta siitä..ehkä vaan kuvittelee että hiljaisuus tässä tapauksessa ei pahoita sinun mieltä, ajattelee että sulla on muutenkin vientiä niin ei haittaa?

        Pahoitin kyllä mieleni. Olisin tietysti vastannut, koska aloitteen tein.
        Tavallaan vastaamattomuuskin on vastaus, koska minulle on tärkeää, että kumppani huomioi tunteeni. Myös juttelutaito, avoimuus, on välttämätöntä, muutenhan sitä joutuu kuvittelemaan, mitä toinen ajattelee, haluaa ja tuntee, ja tuskin oikein osaa kuvitella. Selvempää on, kun itse kertoo.


      • Pörr
        ap. kirjoitti:

        Pahoitin kyllä mieleni. Olisin tietysti vastannut, koska aloitteen tein.
        Tavallaan vastaamattomuuskin on vastaus, koska minulle on tärkeää, että kumppani huomioi tunteeni. Myös juttelutaito, avoimuus, on välttämätöntä, muutenhan sitä joutuu kuvittelemaan, mitä toinen ajattelee, haluaa ja tuntee, ja tuskin oikein osaa kuvitella. Selvempää on, kun itse kertoo.

        Ymmärrän täysin, joskus 5v sitten kun tein ensimmäisen profiilin tänne olin ällikällä lyöty miten paljon sinkkunaisia täältä löytyy ja vielä kauniita, isolla osalla oli kaikenlisäksi samanlaisia mielenkiinnon kohteita joten olin täysin varma että täältä löytyy elämäni nainen. : ) Panostin profiiliin ja viesteihin, kirjoitin 3kk aikana n. 20 naiselle (eli kirjoitin, odotin pari päivää ja sen jälkeen jatkoin seuraavaan profiiliin) Innolla odotin että työpäivä loppuisi, pääsisin kotiin kirjautumaan s24 katsomaan jospa joku olisi vastannut tai kirjoittanut minulle!

        Mieleni pahoitin kyllä aika monta kertaa, tiesin että löytyy seksinvonkaajia, miesten kirjoitustaito on vähän siinä ja siinä joten panostin viesteihin ja yritin kirjoittaa rennosti, hauskasti ja kommentoin jokin tekstiosa niitten profiilissa (ettei kuvittelisivat että laitan massapostauksia)...jossain vaiheessa hiipui usko ihmisiin ja erityisesti naisiin...kukaan ei vastannut..osa oli käynyt katsomassa profiiliani eikä vaivautunut riipustamaan pari riviä...

        Rehellinen olin ja kirjoitin melko avoimesti olevani kiltti, hauska, empaattinen, avoin jne...eli kaiken kuulemani ja lukemani (esim tältä palstalta, naistenlehdistä) perusteella olen siis unelmamies....nais-expertti en siis ole missään tapauksessa mutta yritän ja haluan ymmärtää naisia.....

        Jotenkin olen kyllä yllättynyt että ilmeisesti useampi mies on jättänyt vastaamatta viesteihin....laitoin uuden profiilin tänne puolisen vuotta sitten ja nyt olen saanut pari vastausta ja pari ovat jopa kirjoittaneet minulle! Itse olen vastannut jokaiseen, vaikka toinen ei olisi edes lähellekään sopiva minulle olen melko neutraalisti vastannut tyyliin kiitos, mutta ei kiitos (ei nyt noin suoraan mutta sinnepäin) Koska tiedän miltä tuntuu kun kukaan ei vastaa...

        Nyt meni kyl hieman raiteilta tämä vastaus mutta kaippa se auttaa ymmärtämään että ei tämä niin helppoa miehillekään ole : )


      • ap.
        Pörr kirjoitti:

        Ymmärrän täysin, joskus 5v sitten kun tein ensimmäisen profiilin tänne olin ällikällä lyöty miten paljon sinkkunaisia täältä löytyy ja vielä kauniita, isolla osalla oli kaikenlisäksi samanlaisia mielenkiinnon kohteita joten olin täysin varma että täältä löytyy elämäni nainen. : ) Panostin profiiliin ja viesteihin, kirjoitin 3kk aikana n. 20 naiselle (eli kirjoitin, odotin pari päivää ja sen jälkeen jatkoin seuraavaan profiiliin) Innolla odotin että työpäivä loppuisi, pääsisin kotiin kirjautumaan s24 katsomaan jospa joku olisi vastannut tai kirjoittanut minulle!

        Mieleni pahoitin kyllä aika monta kertaa, tiesin että löytyy seksinvonkaajia, miesten kirjoitustaito on vähän siinä ja siinä joten panostin viesteihin ja yritin kirjoittaa rennosti, hauskasti ja kommentoin jokin tekstiosa niitten profiilissa (ettei kuvittelisivat että laitan massapostauksia)...jossain vaiheessa hiipui usko ihmisiin ja erityisesti naisiin...kukaan ei vastannut..osa oli käynyt katsomassa profiiliani eikä vaivautunut riipustamaan pari riviä...

        Rehellinen olin ja kirjoitin melko avoimesti olevani kiltti, hauska, empaattinen, avoin jne...eli kaiken kuulemani ja lukemani (esim tältä palstalta, naistenlehdistä) perusteella olen siis unelmamies....nais-expertti en siis ole missään tapauksessa mutta yritän ja haluan ymmärtää naisia.....

        Jotenkin olen kyllä yllättynyt että ilmeisesti useampi mies on jättänyt vastaamatta viesteihin....laitoin uuden profiilin tänne puolisen vuotta sitten ja nyt olen saanut pari vastausta ja pari ovat jopa kirjoittaneet minulle! Itse olen vastannut jokaiseen, vaikka toinen ei olisi edes lähellekään sopiva minulle olen melko neutraalisti vastannut tyyliin kiitos, mutta ei kiitos (ei nyt noin suoraan mutta sinnepäin) Koska tiedän miltä tuntuu kun kukaan ei vastaa...

        Nyt meni kyl hieman raiteilta tämä vastaus mutta kaippa se auttaa ymmärtämään että ei tämä niin helppoa miehillekään ole : )

        Kyllä useampi mies on jättänyt vastaamatta aloitusviestiini.

        En minä ymmärrä tällaista. Aivan tavallisia miehiä olen lähestynyt eikä mitään kaikkien naisten piirittämiä. Ei näillä miehillä ole ollut vilkasta viestiliikennettä vaan päinvastoin hyvin hiljaista.
        On tullut mieleeni, että ovat vain katselemassa tarkkailijoina eivätkä oikeasti halua tulla esiin piilostaan eikä tutustua keneenkään.


      • Pörr
        ap. kirjoitti:

        Kyllä useampi mies on jättänyt vastaamatta aloitusviestiini.

        En minä ymmärrä tällaista. Aivan tavallisia miehiä olen lähestynyt eikä mitään kaikkien naisten piirittämiä. Ei näillä miehillä ole ollut vilkasta viestiliikennettä vaan päinvastoin hyvin hiljaista.
        On tullut mieleeni, että ovat vain katselemassa tarkkailijoina eivätkä oikeasti halua tulla esiin piilostaan eikä tutustua keneenkään.

        Onhan se mahdollista että ne vaan tutkiskelee tai löytänyt oman puolison profiilia ja sitten feikkikuvilla yrittää saada puolisoa kiinni pettämisestä tms? Tai sitten ei vaan yksinkertaisesti kiinnostu sun profiilista...joka tapauksessa on kyllä melko moukkamaista jättää vastaamatta...noh melko yleistä netissä tänä päivänä, ihmisiltä ei löydy ymmärrystä tai empatiaa kun ei tule samalla tavalla mieleen että toisella puolella istuu ihan oikea ihminen jolla on tunteita...


    • Itse katselen ja jos löydän ns. täydellisen naisen jonka kanssa olisi yhteiset mieltymykset, harrastukset ja kaltaiseni. Mutta jos hänellä on kuva ja on todella kaunis nainen, niin en viitsi alkaa kirjoittamaan koska kaunis nainen = paljon vientiä eikä hän kirjoittaisi kuitenkaan takaisin. Huono omatunto?? En nyt niinkään sanoisi, olen vain realistinen. Ja sama jos naisella on koulutustasovaatimus, mitä minä en ylitä, en viitsi kirjoittaa koska haluan kunnioittaa naisen asettamaa riman korkeutta jota en ylitä. Monella naisella näyttää olevan ihannekumppanin koulutustaso aika tärkeä. Olen kirjoittanut naisille paljon ja pitkiä viestejä jossa olen esitellyt itseni kunnolla, rehellisesti eikä sanaakaan mistään alapäätouhusta, mutta tuloksena on että nainen käy profiilissani eikä vastaa mitään takaisin. Jossain vaiheessa sitä vain ihan oikeasti kyllästyy ja toteaa että ihan turha kirjoitella.. Valitettavaa mutta totta.

      • ap.

        Ehkä kannattaisi rohkeammin kirjoittaa, vaikkei kaikkia "vaatimuksia" täyttäisikään. Ihannekumppani on mielestäni toive. Ei vaatimus.
        Itse olen jäävi sanomaan ulkonäöstäni mitään. Ihannekumppanin koulutustoiveeni ovat ylioppilaasta maisteriin. Pelästyykö joku niitä? Ei olisi aihetta, koska muukin kelpaa.


      • ap. kirjoitti:

        Ehkä kannattaisi rohkeammin kirjoittaa, vaikkei kaikkia "vaatimuksia" täyttäisikään. Ihannekumppani on mielestäni toive. Ei vaatimus.
        Itse olen jäävi sanomaan ulkonäöstäni mitään. Ihannekumppanin koulutustoiveeni ovat ylioppilaasta maisteriin. Pelästyykö joku niitä? Ei olisi aihetta, koska muukin kelpaa.

        No jos naisen profiilissa on ihannekumppanin kohdalla koulutustoive on ylioppilaasta maisteriin, niin en kirjoita koska en ole mitään siltä väliltä. Arvostan naisen laittamia kriteereitä enkä ala tuputtamaan itseäni. Sinä saatat olla sitten poikkeus, mutta yleensä (luulisin) että tuollaisessa tapauksessa nainen kokee ettei mies osaa lukea kirjoitettua tekstiä..


      • ap.
        jtee kirjoitti:

        No jos naisen profiilissa on ihannekumppanin kohdalla koulutustoive on ylioppilaasta maisteriin, niin en kirjoita koska en ole mitään siltä väliltä. Arvostan naisen laittamia kriteereitä enkä ala tuputtamaan itseäni. Sinä saatat olla sitten poikkeus, mutta yleensä (luulisin) että tuollaisessa tapauksessa nainen kokee ettei mies osaa lukea kirjoitettua tekstiä..

        Etkö vastaa naisen aloitusviestiinkään, jos et täytä kaikkia ihannekumppanitoiveita?


      • ap. kirjoitti:

        Etkö vastaa naisen aloitusviestiinkään, jos et täytä kaikkia ihannekumppanitoiveita?

        Tuo aiheen aloituksen ymmärrän hieman ristiriitaisesti.. :o( Otsikko kertoo että nainen olisi kirjoittanut ensiksi miehelle, kun taas tekstin tulkitsen niin että mies/miehet käyvät katsomassa samaa profiilia useasti mutta eivät tee aloitetta..? :o( Jos nainen tekee aloituksen ja kirjoittaa ensin, vastaan satavarmasti! Se on minun mielestäni kohteliasta.
        Luin tuossa jonkun tilityksen näistä kirjoitteluista: Oliko nyt parin vuoden saldo 105 lähetettyä viestiä naisille ja 5 vastasi takaisin ja nekin kirjoittelut loppuivat lyhyeen. Joten jos naiset eivät kirjoita vastauksia minun viesteihini, niin eivät näköjään monenkaan muun miehen viesteihin.. :o(


      • ap.
        jtee kirjoitti:

        Tuo aiheen aloituksen ymmärrän hieman ristiriitaisesti.. :o( Otsikko kertoo että nainen olisi kirjoittanut ensiksi miehelle, kun taas tekstin tulkitsen niin että mies/miehet käyvät katsomassa samaa profiilia useasti mutta eivät tee aloitetta..? :o( Jos nainen tekee aloituksen ja kirjoittaa ensin, vastaan satavarmasti! Se on minun mielestäni kohteliasta.
        Luin tuossa jonkun tilityksen näistä kirjoitteluista: Oliko nyt parin vuoden saldo 105 lähetettyä viestiä naisille ja 5 vastasi takaisin ja nekin kirjoittelut loppuivat lyhyeen. Joten jos naiset eivät kirjoita vastauksia minun viesteihini, niin eivät näköjään monenkaan muun miehen viesteihin.. :o(

        Otsikko jatkuu tekstissä. Juuri ne miehet, joille lähetin aloitusviestin käyvät katsomassa profiiliani mutta eivät vastaa sanaakaan aloitusviestiini.


      • ap. kirjoitti:

        Otsikko jatkuu tekstissä. Juuri ne miehet, joille lähetin aloitusviestin käyvät katsomassa profiiliani mutta eivät vastaa sanaakaan aloitusviestiini.

        Sellaista en ymmärrä.. Vaikuttaisivat olevan outoja hiippareita. Jos ei kiinnosta niin olisi rehellistä kertoa heti siitä asiasta eikä kurkkia puun takana mukamas piilossa..


      • aamuvirkku5
        ap. kirjoitti:

        Otsikko jatkuu tekstissä. Juuri ne miehet, joille lähetin aloitusviestin käyvät katsomassa profiiliani mutta eivät vastaa sanaakaan aloitusviestiini.

        Tuntuu aivan siltä, että he ehkä haluaisivat, mutta eivät
        jostain syystä rohkene, miksi muuten käydä yhtenään
        kurkkimassa profiilia. Jos on ihan pois suljetulla
        listalla, niin katsois ilmoituksen ja se siitä. eikä ravaisi
        yhtenään.

        Varsinkin, jos vastapuoli on tehnyt aloituksen, niin
        kyllä pitäisi olla senverran munaa, että jotenkin edes
        noteeraisi viestiin.

        Tuo on kyllä ärsyttävää, ei voi muuta sanoa.


      • ap. kirjoitti:

        Otsikko jatkuu tekstissä. Juuri ne miehet, joille lähetin aloitusviestin käyvät katsomassa profiiliani mutta eivät vastaa sanaakaan aloitusviestiini.

        Minulle tuo on ainakin ihan normaalia toimintaa. Itse kirjoittelen joskus naisille, mutta nykyään en rehellisesti sanoen edes odota heidän vastaavan. Vuosien varrella tullut niin monta viestiä kirjoitettua mielenkiintoisille tyypeille ja viestit ovat ihan ajatuksella kirjoitettu, mutta vastausprosentti on ehkä prosentin tai kahden luokkaa.


    • jcjcfiffgnnj

      Miksi hölmö akka et voi itse kirjoittaa sille miehelle???!!!!

      Netissä ja muutenkin on naisten markkinat, miesten on ihan turha kirjoitella kenellekään. Naiset valitsee kenet haluavat.

      • ap.

        Lue aloitus!
        Minä "hölmö akka" kirjoitin sille miehelle ja odotan vastausta häneltä.
        Montako viestiä naisen pitää mielestäsi samalle miehelle lähettää?
        Monella viestillä pommittaminen on jo häirintää ja käy niin, että mies blokkaa minut.


      • einomies1
        ap. kirjoitti:

        Lue aloitus!
        Minä "hölmö akka" kirjoitin sille miehelle ja odotan vastausta häneltä.
        Montako viestiä naisen pitää mielestäsi samalle miehelle lähettää?
        Monella viestillä pommittaminen on jo häirintää ja käy niin, että mies blokkaa minut.

        Oletko ulkonäöltäsi ns. "lihava täti-ihminen" tai jotenkin muuten luontaantyöntävän näköinen? Itse nimittäin en ainakaan vastaa kenenkään epä-viehättävältä näyttävän naisen viesteihin - eiväthän naiset vastaa minunkaan viesteihini jos eivät pidä minun naamastani. Tosin en kyllä käy näiden tätien profiileitakaan huvikseni katselemassa, joten voi olla että kohdallesi on osunut vain joku r*nkkari joka tykkää katsella kuvaasi ja harjoittaa "oman käden oikeutta", ja jolla ei ole aikomustakaan viedä hommaa sen pidemmälle.


    • ei kannata.

      Ei naiset mitään vastaa jos niille kirjoittaa.

      • hiuuliheihuoltanytei

        sit pitää ostaa vene, se kannattaa..


    • aloitteellinen naine

      Ihan samaa ihmettelin...lähetin viestin parille miehelle jotka vastasivat melko hyvin kriteereitä (joista ainoa on oikeastaan pituus...eli olen itse pitkä ja toivon sitä myös mahdolliselta kumppanilta) ja itse mahduin heidän kriteereihin...vierailuja profiilissani on kummankin taholta useita viestin jälkeen, mutta ei riviäkään tekstiä...
      Ihmettelen minäkin??

      Enkä kehtaa uutta viestiä laittaa perään...vai pitäiskö kysyä että miksi käy kyttäämässä?
      Olen minä sen jälkeen saanut muiltakin viestejä ja saatanpa kohta piilottaa koko profiilin...

    • normimiäs

      Itse jätän vastaamatta naisen aloitteeseen jos ei kiinnosta yhtään. Yleensä aina ne ovat sellaisilta naisilta joka ei sovi ollenkaan omiin ihannekumppanirajoihini.
      Toki tämä on aika epäkohteliasta mutta tämän tavan olen oppinut nettinaisilta ajan myötä.
      Itse teen aloitteen vain jos sovin täysin naisen ihannekumppaniin. Sentinkin heitto esim. pituudessa rittää estämään aloitteen. Enkä saa mitään vastausta 99%. varmuudella. Joten nykyään käytän samaa suhtautumista. SItä niittää mitä kylvää.

      • ap.

        Pääsin korjaamaan sadon toisten kylvämästä pellosta, Vastasin kaikille, jotka kirjoittivat asiallisesti, jopa parin sanan moikkauksiin.
        Kyllä minäkin sovin näiden miesten ihannekumppanitoiveisiin, pääosin. Noin tarkka en ollut, että "sovin täysin ihannekumppaniin".


      • normimiäs
        ap. kirjoitti:

        Pääsin korjaamaan sadon toisten kylvämästä pellosta, Vastasin kaikille, jotka kirjoittivat asiallisesti, jopa parin sanan moikkauksiin.
        Kyllä minäkin sovin näiden miesten ihannekumppanitoiveisiin, pääosin. Noin tarkka en ollut, että "sovin täysin ihannekumppaniin".

        Niin, nettideittailu on todella raadollista hommaa.
        Jotkut toteavat tämän mahdottomaksi ja jättävät koko nettideittailun nopeasti.
        Jotkut muuttuvat ajan myötä kyyniseksi ja passiiviseksi mutta jatkavat hommaa. Itse valitsin tämän.
        Jotkut pysyvät positiivisena ja aktiivisesti sekä lähettävät että saavat viestejä kaikesta huolimatta. Ehkä sinä valitset tämän. :)


    • Näpäytys

      Ei tuosta vastaamattomuudesta kannata ottaa itseensä eikä loukkaantua, tuo tilanne on miehillä ollut jo ilmeisesti pitkään, että naiset eivät vastaa mitään miesten avauksiin.

      Nyt tilanne nettideittailussa alkaa kääntyä ilmeisesti siihen suuntaan, että naiset saavat maistaa omaa lääkettään, eli hakata turhaan päätään seinään ilman vastakaikua, mitä miehet on jo jonkin aikaa kokeneet, eli lyhyesti , sitä saa mitä tilaa.

    • 11+9

      Itsekin olen huomannut tämän. Sen kerran kun rohkenen mukavan oloiselle tyypille laittamaan viestiä, ei vastausta kuulu. Itse etsin uusia tuttuja, kavereita, mahdollisesti sopivan sattuessa seurustelukumppania. Lähetän viestejä miehille, jotka myös etsivät uusia tuttuja, mutta eivät sitten vastaa mitään. :/ Pakko se on todeta, ettei netistä löydy mitään.

      • PeeAaa....

        Kukaan etsi uusia tuttuja, kavereita ja sopivan sattuessa seurustelukumppania yhtäaikaa. Luuletko todella että nämä seurustelu suhdetta kanssasi haaveilevat mutta kenet olet hylännyt kun pärstä ei sinua miellytä jää kaveriksesi. Ei todellakaan. Sitten kun löydät jonkun niin tämä onneton pyörii nurkissa jolle voit esitellä sen paremman kehuaksesi kun "sinä et mulle kelvannu niin tämä on parempi mut ollaan kavereita" hah!


      • 11+9
        PeeAaa.... kirjoitti:

        Kukaan etsi uusia tuttuja, kavereita ja sopivan sattuessa seurustelukumppania yhtäaikaa. Luuletko todella että nämä seurustelu suhdetta kanssasi haaveilevat mutta kenet olet hylännyt kun pärstä ei sinua miellytä jää kaveriksesi. Ei todellakaan. Sitten kun löydät jonkun niin tämä onneton pyörii nurkissa jolle voit esitellä sen paremman kehuaksesi kun "sinä et mulle kelvannu niin tämä on parempi mut ollaan kavereita" hah!

        Ummmm, kylläpä etsin uusia tuttuja, kavereita ja seurustelukumppania koska kyllä sen yksistä treffeistä monesti jo näkee, onko tyypistä kaveriksi(kaan)... Noh, tuo yksi tyyppi vaikutti sellaselta mukavalta tapaukselta tekstinsä perusteella ja lopussa vielä oli että saahan sitä muutenkin vain tulla jutteleen. Laitoin sitten viestiä sille, tämäkin käynyt useasti profiiliani katsomassa, niin ei mitään vastausta. Ja kävin kurkkaamassa vielä kerran sen jälkeen ihannekumppaninsa, että menikö minulla jotain sieltä ohitse, niin en sieltäkään löytänyt vastausta siihen hiljaisuuteen. Noh, ehkä hällä sit on niin paljon vientiä ettei kannata alkaa mitään vastaileen.


    • voi voi

      Olen yrittänyt laittaa aktiivisesti viestiä miehille, hyvin hyvin harva vastaa. Joten lopetin sen. Ja jäin odottelukannalle.
      Sitten on nämä minua 15-20 v vanhemmat miehet, jotka kirjoittaa koko ajan. Olen suurimmalle osalle vastannut ystävällisesti, että olet valitettavasti liian vanha minulle (olen 49v) , mutta ei mene jakeluun. Seuraavaksi on vuorossa heidän kohdallaan blokkaus.
      Yksi iso kirjoittelija ryhmä on varatut miehet, ei kiinnosta.
      Ja seuraava iso ryhmä, jotka viestiä lähettivät on minua huomattavasti nuoremmat miehet, ei tod kiinnosta.

      Olen tavallinen suomalainen nainen, oikea oma kuva on profiilissa mutta kun ei nappaa niin ei nappaa. Joten profiilini on piilotettu, toistaiseksi.

    • kiltti mies.

      Mulle ei ole kukaan nainen vastannut takas vaikka en ole pimppiä ikinä vonkannut ja asiallisesti olen kirjoittanut. Mut ei se mitään, en ainakaan jaksa enään kenellekkään kirjoittaa kun en taida olla niin komea et naiset kiinnostuis.

      • Näpäytys

        Kokeile vaihtaa tyyliä, heitä ronskimpia aloitus viestejä niille naisille, älä suoraan "vonkaa" mutta muotoilet "asian" kuitenkin siihen suuntaan sopivaksi.

        Lohdutukseksi vielä, kyllä tästä maasta vielä naisia löytyy ja niitä saa edelleen puhumalla,sekä hyvällä käytöksellä, vaikkei kuuluisikaan tähän "kauniit ja rikkaat" luokkaan, mitä netissä kaikki tuntuvat olevan, todellisuus on kuitenkin kaukana siitä.Tsemppiä..


      • kiltti mies.
        Näpäytys kirjoitti:

        Kokeile vaihtaa tyyliä, heitä ronskimpia aloitus viestejä niille naisille, älä suoraan "vonkaa" mutta muotoilet "asian" kuitenkin siihen suuntaan sopivaksi.

        Lohdutukseksi vielä, kyllä tästä maasta vielä naisia löytyy ja niitä saa edelleen puhumalla,sekä hyvällä käytöksellä, vaikkei kuuluisikaan tähän "kauniit ja rikkaat" luokkaan, mitä netissä kaikki tuntuvat olevan, todellisuus on kuitenkin kaukana siitä.Tsemppiä..

        Kyllä täs ollaan kaikenlaisilla tyyleillä koittanut mut ei niin ei. Pitää varmaan koittaa sitä pil.lun vonkausta seuraavaksi joskus kun se on ainoo mitä en ole koittanut. On ollut ilman kuvaa ja paljon erilaisia kuvia itsestäni mut naiset on vaan nirsoja.


    • joku syy sille on..

      A). Jotkut miesten profiilit ovat varattujen mustasukkaisten miesten laatimia, yrittävät saada omaa netissä seikkailevaa akkaansa ansaan, kuvaukset ihannenaisesta voivat olla siksi epäilyttävän yksityiskohtaisia, sama mahdollisuus myös naisten profiileissa.

      B). ap:n kannattaa lähetellä viestejä vain saman taustan omaaville, eli jos sinulla on lapsia, älä kuvittele, että lapseton sinkkumies kiinnostuu sinusta.

      C). Jos olet keski-ikäisten naisten perussettiä, tukeva, lyhyet hiukset omaava jätkänainen, sinusta on todella harva mies kiinnostunut. Näistä naisista on ylitarjontaakin.

      D). Yksi rymä on itsekkäät vaatijat, pyydetään kuvaa lupaamatta ensin omaa. Näille ei tee mieli vastata ollenkaan.

      Sille on varmasti yksinkertainen syy, jos miehet eivät vastaa, uskoisin että edeltä löytyy jokin, ehkä useampiakin syitä.

      • ap.

        Jokin syy on.
        D. ei, koska kuvia minulla on profiilissani
        C. arvelen olevani sexy, tyylikäs ja liikunnallinen
        B. sama tausta. lapsia tai ei, sen näkee, mutta monta muuta ei

        Kysymällä syy selviäisi vaan kun ei ole sopivaa kyseleminen.
        Minäpä kysyn. Ans kattoo, kumpia tulee enemmän blokkauksia vai vastauksia :)


    • 5hvvg44gvby6kngt4chy

      Tuolla on aika paikallaan polkeva valikoima joten samoihin profiileihin törmää aina, joidenkin kohdalla tulee ehkä vilkaistua onko muutoksia tapahtunut.

    • kummaa menoa

      Jospa aloittaja kirjoittaisi itse joillekin niistä kävijöistä. Vai odotatko itse vanhuuteen asti?

      • ap.

        @kummaa menoa:

        Lue aloitus!
        Minä kirjoitin niille miehille ja odotan vastausta heiltä.
        Montako viestiä naisen pitää mielestäsi samalle miehelle lähettää?
        Monella viestillä pommittaminen on jo häirintää ja käy niin, että mies blokkaa minut.


    • zzzzzzzzzzzzz000

      Tää suomi24 on sellainen mörököllien ja huijareiden (miehet & naiset) paratiisi - joka päivä uuden profiilin on tehnyt joku ns. kuuluisuus. Sekin on huvittavaa (mörököllit), että mm. maisteritason ihmiset eivät saa tekstiä syntymään ja niitä maistereita löytyy ihan etsimätta samoin yrittäjiä - pikkasen ihmetyttää. No, allekirjoittanut on sen verran normaalin kokoinen ja tavallisen näköinen ja kaikenlisäksi ns. wanaha nainen, että täällä "nettimarkkinoilla" ei ole minkäänlaista mahdollisuutta... joten ei muuta kuin liveen takaisin.
      Mukavaa syksyä kaikille etsijöille, niin huijatuille ja huijareille - teille mörökölleille ja verbaalikoille etc.

      • en ole

        Maistereiden määrää minäkin olen ihmetellyt...


    • Loukslouks

      Ehkä siksi ei laiteta viestiä, kun 85% todennäköisyydellä sieltä ei tule vastausta vaikka miten hienosti kirjoittaisi. Toisin sanoen kirjoittaja, ei vastaa taas sinun ihannetta.

    • töllistely_profiili

      Tämä on vaikeaa. Pitää kirjautua voidakseen katsella profiileja tarkemmin ja voidakseen lähettää viestejä. Viestikumppanien lukumäärä on rajoitettu. Perustan siis useita profiileja, mutta minua pidetään huijarina, jos jään siitä kiinni.

      On siis pidettävä tarkasti huolta siitä, että viestittää kunkin naisen kanssa vain yhdellä profiililla. Onneksi naiset ottavat itse harvoin yhteyttä, jolloin langat pysyvät jotenkin käsissäni.

      Eri profiilini ovat hieman erilaisia vaikkakin pohjimmiltaan sisältävät samat perusfaktat. Homma menee hankalaksi, jos nainen ihastuu väärään profiiliin. Pahin virheeni on ollut puhtaasti katseluun tarkoitetun profiilin liiallinen suosio. Suosio oli osin sattumaa ja yllätys minulle, mutta myös sitä, että kokeiluni eri eri hakukriteerien variaatioilla sattui paikalleen.

      Opin myös, ettei suoranaisia valheita kannata sisällyttää profiileihin, joilla aikoo ottaa yhteyttä. Sillä, asuuko Helsingissä vai Vantaalla on eroa, jos valheesta jää kiinni. On ikävää, että jo poistamani profiilit pullahtavat uudelleen esiin enkä edes muista salasanoja päästäkseni tuhoamaan ne. Pahimmillaan ne kilpailevat suosiosta todellisen profiilini kanssa.

      • Siis7

        Et oo tosissasi. Tuolla taktiikalla ei ole onnellista loppua..


      • ei oo totta

        Huh huh mitä hommaa.... :(


      • ......

        Olen samaa mieltä kuin kaksi kommentoijaa tuossa ennen. Aivan älytöntä touhuahan tuo on. Ja melkoista huijausta. Mutta miksi sinä et pyydä uusia salasanoja, jos olet ne unohtanut?


    • ei jaksa enään..

      Sen kyllä tietää jos profiilissa on edes vähän kaunis nainen, jono on yhtä pitkä kuin leipäjonossa miehiä, no thanks! Treffeillä taas naiset on olleet rumia tai jotenin muuten vaan sekopäitä.

      Silti paras tapa päästä treffeille on kun naiselta tulee se aloite.

    • 6+8

      Profiilia voi käydä katsomassa,ettei sulle näy,kun ei kirjaudu sisään.Jos näkyy,se on aina tarkoituskin.Ja merkki siitä,että on kiinnostunut.
      Hiljainenkin mies voi tuoda kotiin lämpöä ja osoittaa välittävänsä vaikka hakkaamalla klapeja.

    • rreedd

      Et ole tajunnut palvelun ideaa. Profiilithan ovat juuri sen takia että miehet voivat käydä lukemassa niitä. Profiilien persteella arvioidaan, osuuko kukakin kenenkin makuun. Mitä siitä nyt tulisi, jos aina täytyisi viestitellä " Perehdyin profiiliisi, mutta sori, et ole minun tyyppiäni".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1934
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      251
      1631
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      244
      1547
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1484
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1378
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1199
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      156
      1170
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1162
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1153
    10. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      190
      909
    Aihe