Oletteko koskaan ajatelleet, että...

Tässäpä todiste

miksi alla luetteloidut nikit täällä palstalla niin usein ovat äänessä?
Heillä on nimittäin kilpailu siitä, kuka saa olla kunkin viikon kohdalla eniten palstalla kirjoituksiaan esille tuomassa.

Top Authors During Last Week:

jarinhotelli 59
pyh! 43
alex.kasi 13
ekkleesia ei kirj. 7
Ei ole raamatullista 5
v.aari 5
kaikessa mättää.. 3
erehtymätön isäni 3
entinen adventisti 3
yx ex adv. 2

Joka on aina äänessä on tyhmä äänessä ja ko. listalta voitte suoraan nähdä tyhmien top 10 listan.

13

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tääsäpä todiste

Löytyipä vielä sellainen "nappula", josta voin tarkkailla, että kuka vaihtelee omaa nikkiään ja millä nikillä kulloinkin kirjoittelee.
      Tällä tavoin paljastuu myös muutamat adventistit, jotka ovat naamioituneet "hämärien" nimimerkkien taakse ja kehuskelevat jopa omia kirjoituksiaan vaihtamalla vain kirjautumatonta nikkiä.
      Hyh! Hyh! kun on omahyväistä toimintaa.
      Kukapa sen kissan hännän nostaisi, ellei kissa itse?

• Sanoppa muuta .. olis tosiaan mukava voida katsoa mikä IP kirjoittajilla on .. aikaisemmin se oli mahdollista - mutta nykyään ei enää taida olla .. ei ainakaan jos lukee näitä vain täällä Suomi24 palstoilla.. Ja toinen asia on tietysti, että sama IP voi tietysti olla useammalla jos kirjoittavat kimpassa, mutta yhtä kaikki olis mukava nähdä että kuinka saman kirjoittajan nimimerkit vaihtelevat..

alex

• Muuten unohdin kysyä että kuinkas on itsesi kanssa? Kirjoitteletko itse koskaan samalla ´nikillä kahta viestiäsi? Tuskin :)))

alex

• hyvä niin.

Tuo tyhmien lista oli jo kaikkien tiedossa ilman tilastojakin, mutta hyvä vain, että on mustaa valkoisellakin.

• Jaa-a kuinkahan monta aloitusta tämänkin ketjun aloittaja on tehnyt erilaisilla nikeillä?

Varmalla tämä ei ole ainoa .. :)))
      Taitaa olla taas yksi sellainen "tietäjä" joka ensin kirjoittaa jotain ja sitten vastaa itse kirjoitukseensa päätään nyökytellen kehuen omaa viisauttaan .. että "Juu, kun muut on niin tyhmiä ja varsinkin tuo alex , että minä "palstan lähes ainoa viisas" en alexin kirjoituksia oikein ymmärrä ..vika täytyy olla alexin .. kun olen niin viisas enkä silti ymmärrä ..vaikka kuinka kirjoittelisin eri nikeillä .. pusikostani huhuillen - suuressa viisaudessani -- köh köh " ..

Onko se viisautta että kirjoittelee eri nikeillä jokaisen viestinsä?

Ei minusta.. :))

But that's only my opinion ..
      alex

• Taasko?

Taas sen palstan kolmanneksi tyhmimmän piti olla äänessä.
      Kilpailu tyhmimmän tittelistä on ilmeisesti joillakin ihan verissä?

• No - totta puhut .. ei näihin teidän "älyn-väläyksiinne" paljon kannattaisi vastata, kun se tavallisesti on vain sitä samaa ihmisten arvostelemista.. ja mollaamista - voi vain ihmetellä että miten itse voit ? Ei hyvältä näytä .. sanoisin .. :) .. nytkö valitat että jotkut keskustelevat keskustelupalstoilla ? :))

Muuten saako kysyä että kun sinä näitä kirjoittelet .. niin helpottaako se oloasi jotenkin? Toivotaan, toivotaan - jos tästä edes jotain apua sinulle on niin onhan silloin oltu sinullekin avuksi ..

alex :)

• Että kilpailusta kyse

• unohtu vielä

Erehtymätön isäni 6
      entinen adventisti 5
      Tässäpä todiste 2
      bushmanni

• Lista ei ota huomioon niitä lukuisia kirjoittajia, joilla ei ole vakituista nimimerkkiä.

Esimerkiksi nyt vaikkapa "Tässäpä todiste". Seuraavassa ketjussa hänellä on luultavasti taas eri nimi. Tuollainen ujous on ymmärrettävää, mutta jotenkin noloa.

Ajatus siitä, että kirjoitettujen viestien lukumäärä korreoloi tyhmyyden kanssa, on sen sortin logiikkaa, että kirkkoisien kummallisimmatkin uskonnolliset apologiat kalpenevat.

Tällä palstalla on lopultakin aika vähän viestejä. En ymmärrä, miksi niiden määrä olisi kenellekään ongelma. Ja itseä koskettamattomat jutut on helppo ohittaa.

• entinen adventisti

No eipähän nyt kyllä pidä paikkaansa tuo top 10 lista, sillä en ole ollut netissä yli viikkoon. Viimeisin kirjoitukseni on kirjoitettu 3. syyskuuta, mutta kun nyt ehdin taas lukaisemaan, mitä täällä on kirjoiteltu, niin huomasin hämmästyksekseni päässeeni top 10 listalle. Mutta ei se mitään, sattuuhan sitä...

• huomaan

Aloittaja takoittaa syyskuun alkua.

• Johtunee tästä

Ilmeisesti teitä "entisiä adventisteja" on useampiakin?
      Ainakin kun katsoo adventtikirkon jäsenkäppyrää, joka laskee kuin lehmän häntä vuosi vuodelta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      232
      9756
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      122
      6705
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      48
      6244
    4. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      79
      4777
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4500
    6. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      35
      3532
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3204
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      28
      3055
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      25
      3038
    10. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      26
      3023
    Aihe