eli nyt lähtee alkuperäinen versio Bad Taste elokuvasta 1,50€.
ihminen joka haluaa sen ilmottaa tänne ja maksaa sitten myös POSTIMAKSUN.
myyn Bad tasten alkuperäis versio elokuvan
3
360
Vastaukset
- mystery-86
ei sellaista leffaa,eikä sen tapaista voi nykyään tehdä.Sillä budjetilla jos nyt tehtäisiin sci-fi
SPLATTERI,niin ei se menestyisi sillä tavalla kuin BAD TASTE.Muuten eikä nyt enää löydy sellaista jengiä joka tekisi sillä budjetilla ja aiheella leffan,itse levittämällä.Pidetään nykyään sellasta liianisona riskinä.Älähän nyt hulluttele,sinä et näköjään ymmärrä tuon leffan päälle mitään,älä jaksa leikkiä kanssani,hommaa kissa tai koira,ai niin unohdin ei sellaisia eläimiä pidä antaa sinun laisellesi (vitsi).Että et rupee valittamaan.et taida tietää että miltä tuo sinun juttusi kuulostaa.BAD TASTEA kulttimaismpaa leffaa tuolla asetelmalla ei enää voi tehdä. - mystery-86
liian friikki siihen että luopuisin tästä kultakimpaleesta( vähän toisen arvoista kultaa) ylpeä omistaja mutta? pitää ostaa tämä BAD TASTE jenkkiversio yhdelle kaverille täs vähän ajan kuluttuu.
- mystery-86
minä möisin sinut jos voisin...senkin erkki.....julumaa tekstiä oot laittanunna mulle.susta pitäis tehdä ihmis kebabia...tai haudata elävältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614368KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1483139Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472458Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?482370- 982025
- 241883
- 301606
- 231602
- 1531445
- 341233