eli nyt lähtee alkuperäinen versio Bad Taste elokuvasta 1,50€.
ihminen joka haluaa sen ilmottaa tänne ja maksaa sitten myös POSTIMAKSUN.
myyn Bad tasten alkuperäis versio elokuvan
3
363
Vastaukset
- mystery-86
ei sellaista leffaa,eikä sen tapaista voi nykyään tehdä.Sillä budjetilla jos nyt tehtäisiin sci-fi
SPLATTERI,niin ei se menestyisi sillä tavalla kuin BAD TASTE.Muuten eikä nyt enää löydy sellaista jengiä joka tekisi sillä budjetilla ja aiheella leffan,itse levittämällä.Pidetään nykyään sellasta liianisona riskinä.Älähän nyt hulluttele,sinä et näköjään ymmärrä tuon leffan päälle mitään,älä jaksa leikkiä kanssani,hommaa kissa tai koira,ai niin unohdin ei sellaisia eläimiä pidä antaa sinun laisellesi (vitsi).Että et rupee valittamaan.et taida tietää että miltä tuo sinun juttusi kuulostaa.BAD TASTEA kulttimaismpaa leffaa tuolla asetelmalla ei enää voi tehdä. - mystery-86
liian friikki siihen että luopuisin tästä kultakimpaleesta( vähän toisen arvoista kultaa) ylpeä omistaja mutta? pitää ostaa tämä BAD TASTE jenkkiversio yhdelle kaverille täs vähän ajan kuluttuu.
- mystery-86
minä möisin sinut jos voisin...senkin erkki.....julumaa tekstiä oot laittanunna mulle.susta pitäis tehdä ihmis kebabia...tai haudata elävältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1033923
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se502802- 1142619
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392128Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu311900Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et291743- 271592
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2241565Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?841533- 221388