Olisitko valmis matkustamaan

matkatyttö25

Niin, olisitko sinkkuna valmis matkustamaan jonkun vuoksi, että voisit tavata kasvotusten ja kuinka kauas?
Olen ainakin itse huomannut, että suurin osa joihin olen "tutustunut" netissä, ei loppujen lopuksi sitten viitsi tai halua(?) nähdä livenä, jos heidän itse pitäisi matkustaa minun luokseni, vaikka kovasti siitä puhutaan, ennen kun ehdotan tapaamista.

18

165

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkkumies.

      Voin matkustaa vaikka 600 kilsaa jos haluat. Kerran menin espoosta ouluun tapamaan yhtä naista ja 30 kilsaa ennen oulua nainen ilmoitti että ei halua tavata.
      Kyllä hän se vitutti kun nainen kusetti mua.

      • matkatyttö25

        Ikävää, että nainen tuollalailla viimehetkessä peruuttikin tapaamisen. Kyllä pitäisi ainakin omasta mielestäni jo paljon aikaisemmin sanoa, jos ei oikeasti pysty tai ylipäätään kiinnosta nähdä.
        Itsellä on opiskelijana semmoinen tilanne, että mihin tahansa matkaan ei olisi varaa, vaikka kuinka muuten kiinnostaisi. Siksi on sitten pitänyt vain todeta että nyt ei pysty matkaa makselemaan, enkä nyt tietenkään toistakaan velvottaisi niitä kustantamaan. Omana rajana on semmoinen 200 kilometriä.


    • Kyllä ja olenkin matkustellut. Mutta semmonen nyrkkisääntö siinäki on että matka-aika autolla korkeintaan kolmisen tuntia yhteen suuntaan. Eli alle 300km pitäis olla välimatka, jotta mahd. tapaaminen olisi edes mahdollista jotenkuten.

    • Isä Timppa

      Tyttäreni on kyllä valmis matkustelemaan jokaiseen maailmankolkkaan, joskin hänellä on vain yksi asia mielessä reissujen aikana.

    • asdgaeh

      En matkustaisi yli 100 kilometriä, koska silloin naiselle tulee heti kuva, että tässäpä epätoivoinen mies. Lähtee kuitenkin tapaamaan miestä, jotta päivään tulisi vaihtelua ja saisi ilmaiset ruuat, sillä noin kaukaa matkustava varmasti tarjoaakin epätoivoissaan.

    • Tyhjän saa pyytämättäkin

      En kyllä matkustaisi minnekään hirveän kauas vain kuullakseni " että olet oikein hyvä mies, mutta kemia puuttuu".

      • Reipas Mies

        Näissä jutuissa järki käteen miehet. Todellakin tyhjän saa todella helposti näissä jutuissa. Mälsä nakki ajaa puoli Suomea halki ja saada tekstari juuri ennen perille pääsyä jossa koko homma on ohi. Vaatii selkärankaa lähteä treffi matkalle. Ei se ole outoa. Ei ole ihme että on seutuja joissa ei kertakaikkiaan ole sinkkuna sopivaa naista. Sitten on oltava ilman tai mentävä merta edemmäs kalaan.

        Miksi edes ottaa toiseen yhteyttä jos välimatkasta tulee se kynnys koko hommalle. En ymmärrä.

        Matkatytön ensimmäinen lause lähentelee runoutta, pisteet sulle.


    • mika.

      Olen matkannut 400 kilsaa koska sain seksiä. No kyllä mä muutenkin olisin matkannut.

    • ....

      Olen matkustanut edestakaisin reilun 300 kilometriä tapaamaan miestä. Enkä ole katunut. Se oma kulta ei aina löydy naapurista.

    • hki ätmi

      Olen valmis matkustamaan pk-seudulla sen verran mitä julkisilla pääsee alle tunnissa.

    • iknbvu55ycft44rvujju

      En treffeille, mutta jos on päästy pisteeseen että voi olla pitemmänkin aikaa niin sitten vaikka ulkomaille.

    • rupsusen kurppa

      Oon mä joskus matkustanut Helsingistä Keravalle.

    • Realistiliikkuja

      Helsinki - Turku Tampere kolmiossa voin liikkua, mutta minnekään hevon perseeseen en kyllä lähtisi

    • paikallinen ätmi

      En luottaisi nettikirjoittelun perusteella kehenkään niin paljon, että lähtisin ensimmäiseen tapaamiseen pk-seudun joukkoliikennealuetta kauemmas.

    • Olen valmis

      Olen matkustanut, ja naiset ovat matkustaneet minun luokseni. Treffeihin ei pidä laittaa liikaa odotuksia, vaan ottaa matkailun kannalta, niin se on ihan paras tapa tutustua ihmisiin ja paikkoihin.

    • Eka tyttöystäväni oli Mikkelistä ja ensimmäiseen tapaamiseen hän matkusti tänne Turkuun minun luokseni. Toisen (ja viimeisen) kerran näimme hänen luonaan. Molempina kertoina pussailimme intohimoisesti ja nukuimme monta yötä vierekkäin. Luulin virheellisesti että jos en halua seksiä, hän luottaa minuun kun en ole mikään paska mies. Näin jälkikäteen ajateltuna, olisi pitänyt tarttua hänen ehdotukseensa.

      • vanhanaikainen..

        Kyllä mulle kelpaisia ennemmin periaatteen mies ja rauhassa etenevä, kuin mies josta näkee, että ekalla kerralla jo pitäisi saada seksiä.


      • vanhanaikainen.. kirjoitti:

        Kyllä mulle kelpaisia ennemmin periaatteen mies ja rauhassa etenevä, kuin mies josta näkee, että ekalla kerralla jo pitäisi saada seksiä.

        Valitettavasti 99% naisista himoitsee suorapuheista tai suorastaan törkeää jyystärikarjua joka "ottaa" tai "poimii" haluamansa naisen ja jyystää tätä järkyttävällä intensiteetillä molempiin rööreihin,.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      197
      3134
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      92
      1665
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      90
      1373
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1246
    5. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      993
    6. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      91
      958
    7. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      940
    8. Okei, mä ymmärrän...

      Et halua mitään. Mutta mikä juttu tää oli? Sun taholta? 49 vuotiaalle.
      Ikävä
      11
      932
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      44
      928
    10. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      19
      926
    Aihe