Virheät nuoret: Muslimeille erioikeuksia!

1 + 2

6

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höhöhöhöhöhöhö

Miksi ihmeessä vain miehille ja muslimeille? Sama pitäisi saada myös naispuolisille jedi-ritareille ja Lentävän spagettihirviön kaikille kannattajille. Tai miksei samalla ihan kaikille ilman mitään rajoitusta.

• henkilö X

Uutisen mukaan vihreät nuoret kannattavat moniavioisuutta. He eivät siis käsittääkseni kannata sitä vain muslimimiehille, vaan ylipäätään, ihan kaikille halukkaille. Lehtiuutisen otsikointi antaa asiasta toki hieman harhaanjohtavan mielikuvan, mutta itse uutisesta sellaista ei minusta enää välity.

• Atte Ateisti

Noinhan tuon voi ymmärtää.

Sharian lailistamista en kannata, eikä ViNon ehdotus sitä suoranaisesti kai sisältänytkään.

Yhtä mieltä voin olla siitä, että voi lainsäätäjä-parkoja, kun he tavan takaa joutuvat tilanteisiin, joissa pitäisi olla jostakin jotain mieltä viran puolesta ja lain edessä.

Ihmissuhteet ovat niin monimutkaisia ja moninaisia, että lainsäätäjä kulkee kaiken aikaa näkemyksineen askeleen verran perässä. Ihmissuhderatkaisut ovat joskus niin mielikuvituksellisia, ettei laki voi ottaa niihin kantaa - pikemmin laki katsoo toiseen suuntaan teeskennellen ettei näe.

No, en itsekään olisi valmis hyväksymään pedofiliasuhteita.

Käytännössä moniavioisina elää niin paljon suomalaisia, ettei sitä enää jaksa kauhistella. Toki perintö- yms. oikeuden suhteen kaikki ratkaisut eivät ole lain edessä tasa-arvoisia.

• "Kohta, jonka mukaan "avioliittolaki ei saa katsoa lukumäärää tai sukupuolta" löytyy edelleen Vinon tavoitteista."

No tuohan voi tarkoittaa myös vaikka sitä että viisi naista menee keskenään naimisiin, tai että seitsemänkymmentä henkilöä joista osa on miehiä, osa naisia, osa vaikka hermafrodiitteja menee keskenään naimisiin. Ei tuossa mielestäni sanota että vain moniavioisuus koskisi vain ja ainoastaan muslimimiehiä.

• Iltatörkyä kunnolla

1. Luet Iltatörkyä-uutisen otsikon
      - ei voi olla totta!
      2. Luet Iltatörkyä-uutisen
      - ööö, siis noinko asia olikin
      3. Luet alkuperäisen uutisen/tiedotteen
      - ahaa, noinko asia oikeasti olikin. Jopas oli taas otsikot viritetty...

• Atte Ateisti

"Emopuolue Vihreät teki pesäeron nuorisosiipensä kannanottoon jo vuonna 2011 nousseen kohun myötä. "

Case closed.

Olen itse vihreiden arvojen kannattaja, mutta tässä en nuoriso-Vinoa komppaa.

Sharia-laki tuntee miesten moniavioisuuden, mutta shariaa ei mielestäni tule ympätä Suomen lainsäädäntöön edes osittain.

Sharia perustuu ajatukselle sukupuolten ja uskontojen eriarvoisuudesta. Sellaisenaan se on mahdoton yhdistettäväksi maalliseen lainsäädäntöön.

Uskontoa ei tule sotkea lainsäädäntöön. Ei mitään uskontoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      2193
    2. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      28
      2106
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2034
    4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      18
      1452
    5. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      1027
    6. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      18
      1019
    7. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      86
      975
    8. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      895
    9. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      884
    10. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      51
      850
    Aihe