Huono omatunto seurana 24h

Bambi

Voivoivoi että on meikätyttö pistäny ittensä liemeen taas kerran. Menin tyhmyyksissäni alottamaan suhteen varatun kahden lapsen isän kanssa. Puol vuotta meni ihan kivasti, kunnes jäätiin kiinni, ja nyt ollaan sitte oltu vähemmän tekemisissä. Mä en kestä elämää ilman sitä miestä, ja joka kerta, ku se lähtee "kotiinsa" must tuntuu pahalta. Pahinta on se, et tosissani rakastan sitä. Kaikki on alusta asti pyöriny hänen pillinsä mukan, enkä ole koskaan edes voinut soittaa hänelle. Ollaan yritetty erota sata kertaa, mut hän ei oo vaan pystyny tekeen ratkaisuaan.
Mun itsekunnioitus ja moraali rapisee päivä päivältä. Haluaisin selvittää, mut en saa suutani auki. ???????

6

1055

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niisku

      jos todella rakastat häntä tee päätös sekä hänen ja itsesi puolesta. Anna hänen mennä jo perheensäkin tähden. Tee se itse. Ja osa itsetunnostakin palautuu.. kokemus opettaa. Voimia!

    • Se toiseksi jäänyt

      Ihmetyttää se itsekkyys, jos täytyy seurustella naimisissa olevan miehen kanssa, jolla kaikenlisäksi on pienet lapset. Etkö saa ketään vapaata kiinni. Riittääkö sinulle ne pienet varastetut hetket, joita saat.

      Ota itseäsi niskasta kiinni ja irrottaudu hänestä. Pian huomaat, että elämää on muuallakin.

      • dani

        Rakkaus on joskus sokea. Itse tapasin naimisissa olevan miehen, jolla on kaksi lasta. Hänen avioliittonsa oli jo ajautunut karille ennen kuin edes olimme tavanneet. Aloimme seurustella ja kun miehen vaimo sai sen selville, hän halusi avioeron. Mies muutti pois kotoaan ja tapaa nyt lapsiaankin vain joka toinen viikonloppu. Se masentaa häntä todella, ja minua myös. Ei ole helppo tehdä sellaista päätöstä, jo lapsienkin takia. Minun kohdallani kävi siinä mielessä hyvin, että olemme onnellisia miesystäväni kanssa ja tiedän että hän on minulle se oikea.


      • kokemusta on.
        dani kirjoitti:

        Rakkaus on joskus sokea. Itse tapasin naimisissa olevan miehen, jolla on kaksi lasta. Hänen avioliittonsa oli jo ajautunut karille ennen kuin edes olimme tavanneet. Aloimme seurustella ja kun miehen vaimo sai sen selville, hän halusi avioeron. Mies muutti pois kotoaan ja tapaa nyt lapsiaankin vain joka toinen viikonloppu. Se masentaa häntä todella, ja minua myös. Ei ole helppo tehdä sellaista päätöstä, jo lapsienkin takia. Minun kohdallani kävi siinä mielessä hyvin, että olemme onnellisia miesystäväni kanssa ja tiedän että hän on minulle se oikea.

        on ollut jo ryppy rakkaudessa jos naimisissa oleva mies alkaa seurustella.Ei ole asiat kotona hyvin.Älkää nyt syyttäkö tyttöä, hän siinä vähiten on tehnyt pahaa.Bambi, nosta vaan pää pystyyn ja laita mies tekemään valintansa,joko sinä tai perhe.Muuten teidän kaikkien elämä on pilalla ja ketä se sitten hyödyttää.


      • Eikö yksi riitä
        kokemusta on. kirjoitti:

        on ollut jo ryppy rakkaudessa jos naimisissa oleva mies alkaa seurustella.Ei ole asiat kotona hyvin.Älkää nyt syyttäkö tyttöä, hän siinä vähiten on tehnyt pahaa.Bambi, nosta vaan pää pystyyn ja laita mies tekemään valintansa,joko sinä tai perhe.Muuten teidän kaikkien elämä on pilalla ja ketä se sitten hyödyttää.

        Tyydy osaasi tai tee katko kerralla. Tässä tulee
        ilmi se etelä-euroopalainen tapa pitää
        takastajatarta siinä sivussa. Paras kaverinikin
        oli samassa tilanteessa , joutui ilmi , otti
        avioeron, meni naimisiin sen "toisen" kanssa,-ja
        aloitti saman ruljanssin taas uusimman lapsen
        synnyttyä.Tuli taas ero,uusi avioliitto taas
        rakoilemassa uuden suhteen takia. Ja hän on NIIN
        rakastunut joka kerta."Tämä on varmasti se oikea"
        Olen tämän takia saanut sanoa ystävyytemme irti
        kun en jaksanut liimata kaikkia särkyneitä sydämiä
        ,se toinen vaimo on säilynyt parhaana ystävänä jo
        toistakymmentä vuotta.


    • Minna

      Mies kyllä jatkaa suhdetta ikuisuuksia, niin
      kauan kuin se hänelle sopii...ehkä on syytä ottaa
      vähän etäisyyttä, lopettaa hänen pillinsä mukaan
      tanssiminen ja pakottaa tekemään ratkaisu...et
      voi heittää vuosia elämästäsi hukkaan miehen
      takia, jota et ehkä koskaan saa. Joskus rakkautta
      on myös luopua toisesta. Toinen vaihtoehto on, et
      hajotat hänen avioliittonsa keinolla millä
      hyvänsä...sodassa ja rakkaudessa on kaikki keinot
      sallittuja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

      Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      54
      3686
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

      jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      38
      2371
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

      ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      71
      2318
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

      Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      60
      2218
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

      jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      28
      1638
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

      Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      71
      1564
    7. Mitä kirjainta haluaisit

      Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      76
      1467
    8. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

      Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      56
      1022
    9. Kaunein nimi

      Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      68
      992
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

      Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      40
      879
    Aihe