Voivoivoi että on meikätyttö pistäny ittensä liemeen taas kerran. Menin tyhmyyksissäni alottamaan suhteen varatun kahden lapsen isän kanssa. Puol vuotta meni ihan kivasti, kunnes jäätiin kiinni, ja nyt ollaan sitte oltu vähemmän tekemisissä. Mä en kestä elämää ilman sitä miestä, ja joka kerta, ku se lähtee "kotiinsa" must tuntuu pahalta. Pahinta on se, et tosissani rakastan sitä. Kaikki on alusta asti pyöriny hänen pillinsä mukan, enkä ole koskaan edes voinut soittaa hänelle. Ollaan yritetty erota sata kertaa, mut hän ei oo vaan pystyny tekeen ratkaisuaan.
Mun itsekunnioitus ja moraali rapisee päivä päivältä. Haluaisin selvittää, mut en saa suutani auki. ???????
Huono omatunto seurana 24h
6
1055
Vastaukset
- Niisku
jos todella rakastat häntä tee päätös sekä hänen ja itsesi puolesta. Anna hänen mennä jo perheensäkin tähden. Tee se itse. Ja osa itsetunnostakin palautuu.. kokemus opettaa. Voimia!
- Se toiseksi jäänyt
Ihmetyttää se itsekkyys, jos täytyy seurustella naimisissa olevan miehen kanssa, jolla kaikenlisäksi on pienet lapset. Etkö saa ketään vapaata kiinni. Riittääkö sinulle ne pienet varastetut hetket, joita saat.
Ota itseäsi niskasta kiinni ja irrottaudu hänestä. Pian huomaat, että elämää on muuallakin.- dani
Rakkaus on joskus sokea. Itse tapasin naimisissa olevan miehen, jolla on kaksi lasta. Hänen avioliittonsa oli jo ajautunut karille ennen kuin edes olimme tavanneet. Aloimme seurustella ja kun miehen vaimo sai sen selville, hän halusi avioeron. Mies muutti pois kotoaan ja tapaa nyt lapsiaankin vain joka toinen viikonloppu. Se masentaa häntä todella, ja minua myös. Ei ole helppo tehdä sellaista päätöstä, jo lapsienkin takia. Minun kohdallani kävi siinä mielessä hyvin, että olemme onnellisia miesystäväni kanssa ja tiedän että hän on minulle se oikea.
- kokemusta on.
dani kirjoitti:
Rakkaus on joskus sokea. Itse tapasin naimisissa olevan miehen, jolla on kaksi lasta. Hänen avioliittonsa oli jo ajautunut karille ennen kuin edes olimme tavanneet. Aloimme seurustella ja kun miehen vaimo sai sen selville, hän halusi avioeron. Mies muutti pois kotoaan ja tapaa nyt lapsiaankin vain joka toinen viikonloppu. Se masentaa häntä todella, ja minua myös. Ei ole helppo tehdä sellaista päätöstä, jo lapsienkin takia. Minun kohdallani kävi siinä mielessä hyvin, että olemme onnellisia miesystäväni kanssa ja tiedän että hän on minulle se oikea.
on ollut jo ryppy rakkaudessa jos naimisissa oleva mies alkaa seurustella.Ei ole asiat kotona hyvin.Älkää nyt syyttäkö tyttöä, hän siinä vähiten on tehnyt pahaa.Bambi, nosta vaan pää pystyyn ja laita mies tekemään valintansa,joko sinä tai perhe.Muuten teidän kaikkien elämä on pilalla ja ketä se sitten hyödyttää.
- Eikö yksi riitä
kokemusta on. kirjoitti:
on ollut jo ryppy rakkaudessa jos naimisissa oleva mies alkaa seurustella.Ei ole asiat kotona hyvin.Älkää nyt syyttäkö tyttöä, hän siinä vähiten on tehnyt pahaa.Bambi, nosta vaan pää pystyyn ja laita mies tekemään valintansa,joko sinä tai perhe.Muuten teidän kaikkien elämä on pilalla ja ketä se sitten hyödyttää.
Tyydy osaasi tai tee katko kerralla. Tässä tulee
ilmi se etelä-euroopalainen tapa pitää
takastajatarta siinä sivussa. Paras kaverinikin
oli samassa tilanteessa , joutui ilmi , otti
avioeron, meni naimisiin sen "toisen" kanssa,-ja
aloitti saman ruljanssin taas uusimman lapsen
synnyttyä.Tuli taas ero,uusi avioliitto taas
rakoilemassa uuden suhteen takia. Ja hän on NIIN
rakastunut joka kerta."Tämä on varmasti se oikea"
Olen tämän takia saanut sanoa ystävyytemme irti
kun en jaksanut liimata kaikkia särkyneitä sydämiä
,se toinen vaimo on säilynyt parhaana ystävänä jo
toistakymmentä vuotta.
- Minna
Mies kyllä jatkaa suhdetta ikuisuuksia, niin
kauan kuin se hänelle sopii...ehkä on syytä ottaa
vähän etäisyyttä, lopettaa hänen pillinsä mukaan
tanssiminen ja pakottaa tekemään ratkaisu...et
voi heittää vuosia elämästäsi hukkaan miehen
takia, jota et ehkä koskaan saa. Joskus rakkautta
on myös luopua toisesta. Toinen vaihtoehto on, et
hajotat hänen avioliittonsa keinolla millä
hyvänsä...sodassa ja rakkaudessa on kaikki keinot
sallittuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k543686On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382371Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712318Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602218Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.281638Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711564- 761467
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?561022Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?68992Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40879