HÄMEENLINNASSA UUSI JA TODELLA HYVÄ KIRPPIS

OSTAJATYTTÖ

Hämeenlinnassa on uusi todella hyvä,siisti ja asiallinen sekä miellyttävä kirppis.Vanajan Löytö-ja Kirppis.Sijainti Kantolan alueella.Hyvät opasteet perille.Tavaraa löytyy laidasta laitaan ja on tilava liikkua.Henkilökunta on tosi ystävällistä.Suosittelen kaikille,on ehdottomasti kirppisten kunkku tämä paikka.Vihdoinkin saatiin näin miellyttävä kirppis.

11

398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edistysaskel

      Olen täysin samaa mieltä. Hyvä paikka ja tavaraa laidasta laitaan. Ehdottomasti käytämme jatkossa mekin tätä.

    • Ostan ja myyn

      Paikka oli tilava ja siisti ja valaistus hyvä.

      Mutta se tavara, se tavara. Ei sen kummempaa kuin muillakaan kirppiksillä eli mitään ostettavaa en ole toistaiseksi löytänyt. Olen muutaman kerran poikennut ohikulkiessani. Vastaisuudessa, kun käyn Hämeenlinnassa, jätän väliin. Mieluummin menen vanhasta tottumuksesta sinne, mikä on rautatieaseman lähellä, nimeä en muista. Tosin en pahemmin sieltäkään ole viime vuosina ostoksia tehnyt.

    • hanna-täti

      Millaistahan sen tavaran pitäisi olla, että kelpaisi? Nämä ovat normaaleja suomi-kodin tavaroita ja sopuhintaan. Me ainakin löydämme joka kerta jotain ja aina palaamme. Kiitos tästä kirpparista sen pitäjille.

    • 4+7

      Hämeenlinnassa on pieneen kaupunkiin niin monta kirppistä, että missään ei oikein ole enempää mitään mainittavaa. Kun on vuosia seurannut kaupungin kirppiskuvioita, niin huomattava osa myynnissä olevasta "paremmasta" tavarasta on ollut jo enemmin muutamalla kirppiksellä myynnissä.

      Kirppisasiakkaat eivät ole mikään yhtenäinen ryhmä; osa hakee hyväkuntoista käyttötavaraa, osa etsii lastenvaatteita ja leluja, osa vain aikuisten vaatteita ja sitten on tämä erilaisen keräily- ja arvotavaran metsästäjät.

      Varsinkin tuota viimeksi mainittua on vain hippunen jokaisella kirppiksellä ja sekin usein vähän ylihintaista. Hämeenlinnassa esim. yksi alan kauppias myy ylijäämiään reilusti alle puoleen hintaan liikkeen hintoihin verrattuna ja ei siitäkään myyntipaikasta nyt niin kiljuen tavaroita osteta.

      Auttaisiko, jos kirppikset vähän erikoistuisivat?

      • Ostan ja myyn

        Minä en ehkä tykkäisi siitä, että kirppikset erikoistuisivat. Kirppisten viehätys on juuri siinä, että ne eivät sitä tee, myynnissä saattaa olla vaikka mitä.

        Itse myyn ja ostan etupäässä aikuisten vaatteita ja kirjoja, joskus harvoin ostan jotain käyttötavaraa esimerkiksi mökille, koska sitä on ihan liikaa muutenkin. vaatteet ovat huonontuneet hirveästi, mikä tietysti on onni myyjälle: kun itse myy hyväkuntoista tavaraa, se menee kaupaksi. Vähän sama on kirjojen kanssa, ihmiset myyvät kaikkea hölppää kertaalleenluettavaa. Sitten kun itse myy muuta (jos raaskii luopua), niin kauppa käy. Mutta olisi mukava vaikka vain katsella erilaisia kirjoja, vaikkei niitä sitten ostaisikaan. Antikraviaatit ovat ok, mutta usein ylihinnoiteltuja ja niissä tulee sellainen tunne, että on pakko katsella jotain tiettyä ja on ostopakko. Kirjamessuilla onneksi voi kierrellä antikvariaattiosastoja rauhassa.

        En asu Hämeenlinnassa päinkään, mutta poikkeilen siellä joskus ohikulkumatkalla, mukava pikkukaupunki, tykkään yleisilmeestä silloin, kun on arki ja ihmisiä kaduilla.


    • 16+9=?

      Vanajan löytö ja kirppis , oli positiivinen yllätys , on muuten siisti kirppari -ja hinnat kohdallaan . tuli osteltua oikein urakalla .

      • Liisan mies

        Meillä on myös hyviä kokemuksia tästä paikasta. Hyvä kun kesä tulee, niin kaupankäynti piristyy mökkiläisten yms ulkopaikkakuntalaisten toimesta. Kyselin myyjiltä kokemuksia ja sanoivat paikkakuntalaisia hitaiksi ostajiksi, ihmettelen, koska me ainakin ostettiin kotiin vaikka mitä.


      • Ostan ja myyn
        Liisan mies kirjoitti:

        Meillä on myös hyviä kokemuksia tästä paikasta. Hyvä kun kesä tulee, niin kaupankäynti piristyy mökkiläisten yms ulkopaikkakuntalaisten toimesta. Kyselin myyjiltä kokemuksia ja sanoivat paikkakuntalaisia hitaiksi ostajiksi, ihmettelen, koska me ainakin ostettiin kotiin vaikka mitä.

        Kävin uudelleen pari viikkoa sitten ja paikka oli puolityhjä. Ikään kuin toiminta olisi hiipumassa.


      • nyssetulee1
        Ostan ja myyn kirjoitti:

        Kävin uudelleen pari viikkoa sitten ja paikka oli puolityhjä. Ikään kuin toiminta olisi hiipumassa.

        Hämeenlinnassa on edelleen aivan liian monta viikkovuokrakirppistä. Ei riitä hyvää tavaraa enää oikein mihinkään. Hämeentien kirppis on varmaankin ainoa, jossa on parempaa tavaraa ja se vielä vaihtuukin. Hinnat tosin ihan alan liikkeiden tasoa, paitsi huonekalut, joita saa todella edullisesti.


      • ostan ja myyn
        nyssetulee1 kirjoitti:

        Hämeenlinnassa on edelleen aivan liian monta viikkovuokrakirppistä. Ei riitä hyvää tavaraa enää oikein mihinkään. Hämeentien kirppis on varmaankin ainoa, jossa on parempaa tavaraa ja se vielä vaihtuukin. Hinnat tosin ihan alan liikkeiden tasoa, paitsi huonekalut, joita saa todella edullisesti.

        Mielestäni Hämeentien kirppiksellä oli ihan kohtuuhinnat ja tuli tehtyä jopa ostoksia. Jostain syystä tykkään siitä ihan jo paikkana, vaikka vähän sokkeloinen onkin.

        Lisäksi kävin jossain kellarissa (Kellarikirppis tai jotain sinne päin), siisti, mutta pieni ja sivussa, pöydät oli kyllä täynnä ja Hermas Hermitissä vai mikä se nyt oli, yhtä kammottava kuin se on ollut aina. Keskustan kirppiksillä en nyt käynyt, talvella poikkesin, Linnakirppis ja Fida, keskitasoa kumpikin. Siellä mikä on Kantolasa en ole käynyt vuosiin enkä mene.

        Jos näiden mainittujen lisäksi on vielä jotain niin suosituksia otetaan vastaan.


    • mies ja vaimo

      Kyllä se aikaa myöten tasottuu Hämeenlinnassakin, heikoimmat tippuu kyydistä. Kannattaa osallistua, jotta kuviot selkiytyy. Me ainakin ollaan tyytyväisiä tarjontaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9254
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      42
      2720
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      152
      2493
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2019
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1464
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      7
      1340
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe