Olen 23-vuotias nuori nainen. Nuorempana hyvinkin aktiivisesti olin seurakunnan toiminnassa mukana. Sitten muutin opiskelemaan tänne Helsinkiin ja kaikki hengellinen oikeastaan jäi.
Nyt tunnen tarvetta uudestaan olla osana seurakuntaa ja haluaisin saada vahvistusta uskolleni. Tuntuu vaikealta löytää oma paikka. Mistä sitä alottaisi? Mihin tapahtumaan menisin? Haluaisin kovasti tutustua muihin samanhenkisiin nuoriin. Jännittää vain paheksutaanko mua, kun oon uskon kanssa vähän hukassa nyt. Jotain matalan kynnyksen tapahtumaa/tilaisuutta etsin, vielä en mihinkään raamattupiiriin tms koe pystyväni.
Nuorelle aikuiselle seurakuntatoimintaa HKIsta
4
123
Vastaukset
- Otatko vastaan?
Tässä linkissä on sinulle terveintä kristionuskon muotoa:
https://www.facebook.com/photo.php?v=1838306815746
Sitä löytyy täältä Helsingistä. - Parempaakin löytyy
Kaikkea sitä kanssa. Eikö ihmisillä ole parempaa tekemistä.
- käynyt
Saalemissa on usein jotain tosi kivaa meneillään :)
apua5,
Katso tarjontaa Helsingin seurakuntayhtymän nettisivuilta. Sen lisäksi monet kristilliset järjestöt tekevät monipuolista työtä opiskelijoiden ja nuorten aikuisten kanssa.
Helsingissä on se pyhä puoli, että siellä tarjontaa eri puolilla moneen eri aikaan. Jumalanpalveluksiakin löytyy paljon tavallisen sunnuntaikympin lisäksi. Esimerkiksi su klo 18 on Tuomasmessu Agricolan kirkossa ja n. kerran kuukaudessa Pop-messu Temppeliaukion kirkossa (seuraavan kerran 9.2.14 klo 18). Noissa tilanteissa on myös jatkot, jolloin pääsee tutustumaan toisiin ihmisiin.
terveisin,
Antti-pappi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522165
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3401391Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941345- 1681265
- 681051
- 35968
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31919Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59910Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27862Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46839