Antti Tuiskulta korumallisto - teemana tasa-arvo

Minä olen minä

" Korujen innoittajana on ollut Tuiskulle tärkeitä arvoja: yhdenvertaisuus ja tasa-arvo, yksilön ainutlaatuisuus, pyrkimys tasapainoon luonnon kanssa ja universaali rakkauden sanoma."

Mua ihmetyttää edelleen se, että Antti ei halua kertoa omia seksuaalisia suuntautumisia ja seurusteluasioita lehdille. Tyrkyttää kuitenki omia näkemyksiä ja arvoja lehdille, toisinsanoen kertoo asiat kaartaen. Musta tässä ei oikeastaan oo enää mitään epäselvää etteikö Antti tykkäisi myös omasta sukupuolen edustajista. Fanin näkökulmasta joskus myös todella raivostuttavaa, kun ei voi sanoa asiaa suoraan...jättäisi sitten kertomatta muutkin asiat jos ei kerta voi sanoa kaikkea :)

2

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jibbe

Moneenko kertaan Antin pitää sanoa nämä samat jutut. Antti on vastannut kysymykseen, että tunnetko vetoa samaan sukupuoleen, että ei tunne, niin mikä tässä voi sulle "fanille" olla niin vaikeeta ymmärtää. Montako kertaa Antin tarttee toistaa sama asia kymmenen, sata vai monta kertaa..... Antti on sanonut olevansa rehellinen. Mulle ainakin riittää tämä, kun sanoo olevansa rehellinen ja ei tunne vetoa samaan sukupuoleen eli on hetero.

Ja taas tulee jotain samaa jankkausta, että Antti valehtelee, ettei suosio hiipuisi. Jotain näyttöä tästä valehtelusta olisi hyvä saada, koska ainakaan minä en ole huomannut Antin valehdelleen tämän kymmenen vuoden aikana mistään asiasta. Ja en koe, että Antti valehtelisi suosionsa vuoksi, koska haaveenahan hänellä on elää omavaraistaloudessa, eikä missään julkisuudessa, näinhän hän on sanonut haastatteluissa ja uskon myös tähän hänen sanomanaan.

Kyllä moni hetero tuo esille arvomaailmaansa, johon kuuluu ihmisten tasa-arvoisuus uskonnosta tai rakkauden kohteesta huolimatta ilman mitään taka-ajatuksia.

Kun sä nyt pidät faktana, että Antti pitää samasta sukupuolesta ja näitä juttujasi jatkuvalla syötöllä ympäri nettiä kirjoittelet, niin mitkä todisteet sulla oikein on. Todisteet pitää olla, kun sä tätä jatkuvasti suollat, jos kerran itseäsi "faniksi" mainitset. Ja muista, että ketään ei tee homoksi/biksi ulkonäkö, pukeutuminen, mielipiteet ja arvot, jotain faktaa pitää alkaa sulta jo löytyä ja jos ei löydy niin vaihda välillä levyä.

Ihmetyttää valtavasti tää sun "faniutesi", kun haluat ilmiselvästi vahinkoa Antin uralle, kun levittelet tätä valhetta tauotta ympäri nettiä. Mutta eiköhän hartain toiveesi tapahdu yllättävän piankin, että Antin ura hiipuu, siitä on jo viitteitä ja toivottavasti olet sitten onnellinen, kun Antin ura on loppu; minä en todellakaan ole, mutta eihän tälle mitään mahda kun joku tekee hartiavoimin myyräntyötä. Harmittaa Antin puolesta aivan hirveästi, mutta mitään ei voi, kun näköjään jatkat katkeraan loppuun asti. Surullista.

• ääåå

Minäkin tunnen vetoa omaan sukupuoleeni. Näin on aina ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3270
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1650
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1503
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1409
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1344
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1276
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1208
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1039
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      942
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      55
      862
    Aihe