Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kertokaapa

pondi67

Olen muuttamassa Valkeakoskelle enkä tiedä oikein mitään kyseisestä paikasta,mutta miltä alueelta kannattaa hakea asuntoa ja miltä ei?

14

1723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koskilainen

      Ulvajanniemi ja Sassi eivät ainakaan ole ykkös- eikä kakkosvaihtoehtoja. Perheesi ja harrastuksesikin vaikuttavat kyllä jonkin verran siihen, minne kannattaa muuttaa..

    • Kaskelan kuningas

      Moikka.

      Edellä joku jo mainitsikin Ulvajanniemen ja Sassin. Sassissa olen tosin itse aikoinaan asustellut jokusen vuoden, eikä siellä nyt mitään ihmeempiä häiriöitä ollut. Huono maine on vanhoja peruja. Ehkä kaikkein huonoin paikka asua on Sointulassa sijaitseva Innalantie 10 ja ehkä myös 8, jotka toimivat kaupungin viimeisinä sijoituspaikkoina. Sointulan muut talot on ihan ok aluetta.

      Tervetuloa koskiin!

      • Siis mitä?! Innalantie 8??? Omg just muutin tähä... siis kerroppa ny mikä on tapahtunu täällä... pitääkö samante muuttaa 😂😅😅😅


    • Paljon vaahtoehtoja

      Vähän riippuupi siitä mihin olet esim. menossa töihin, jos olet menossa esim. pankinjohtajaksi Koskelle, hommaa talo vaikka Mika Kallion naapurustosta. Jos taas olet työllistymässä insinööriksi Tampereen rantatunnelihankkeeseen kannattaa muuttaa Nokialle Edenin lähelle josta on noin 15 min ajomatka Särkänniemeen.

      • korvat soi taas

        Koskelle??? Ei näin!

        Vaan Valkeakoskelle tai Koskiin!


      • Kosketa mua
        korvat soi taas kirjoitti:

        Koskelle??? Ei näin!

        Vaan Valkeakoskelle tai Koskiin!

        Jos otat Koskista Koskin koskella kannattaa olla varovainen, muuten voi koskea kun ajaudut Koskin koskeen. Ja silloin Koskistakin koskee, jos se on vaikkapa soutajana. Tätä älä koskaan unohda. Muuten joudut sairaalassa selittään että sua koskee koska koski koski sua.


    • fasdfasdf1

      Valkeakoski on hyvä paikka asua. Itse olen asunut siellä aikoinaan peräti 20 vuotta. Valitettavasti nykyisin siellä on huomattavasti heikompi työllisyys kuitenkin, teollisuuden muutosten myötä, mitä esim. 80-luvulla. Tosin iso plussa on, että enää ei haise entisen Säterin rikki tai sitten Tervasaaren sellunkeitto, ympäristön suhteen on paljon menty eteenpäin niin ilmanlaadussa kuin vesistöjenkin osalta kun verrataan aiempaa.

      Harrastusmahdollisuudet on tavallista paremmat tuon kokoiseksi kaupungiksi.

      Jos kuitenkin perheenne käy esim. päivittäin Tampereella töissä, niin kyllä se vaan Valkeakosken laidoilta on aika pitkä ja kalliskin sahaus päivittäin. Siinä tapauksessa suosittelen mieluummin vaikka Lempäälää, jos paljon paremmat kulkuyhteydet ja voi asioida kätevämmin Tampereella. Lisäksi Lempäälässä on varsin mukavat suunnitelmat lähitulevaisuudelle ja kuntahan on yksi voimakkaimmin kasvavista Tampereen lähialueen kehyskunnista.

      Toisaalta, ystävät ja arjen toimivuus ratkaisee kotikunnan. Itse valitettavasti joudun asumaan työn takia täällä pääkaupunkiseudulla, mutta myöhemmin muutan pois.

      • muuta kauas

        Muuta kaus koskesta paska paikka


    • malttia....

      Olet vielä kohtuullisen nuori mies, elämä vielä edessä. Suosittelen vakaata harkintaa ja nykyisessä työ- ja asuinpaikassa jatkamista. Lue aiemmista aiheista tuo "isot firmat varokaa...." -keskustelu ja harkitse vielä kannattaako ainakaan töihin tänne muuttaa. Jos luulet, että se on huumoria... niin koskissa ei harrasteta sellaista.

    • Paikkakuntalainen65

      Koskissa ei ole mitään vikaa, hyvä paikka asua. Asunnot maksavat huomattavsti vähemmän kuin Treen lähikunnissa, esim.Kangasala, Lempäälä, Nokia ja Pirkkala ovat liki samoissa hinnoissa kuin Tre. Harrastaa voi, kauppoja ihan ok:sti, paitsi vaatepuoli huonompi. Enää ei tosiaan haisekaan, ja maisemat on mitä upeimmat. Tervetuloa vaan koskilaiseksi! Työmatka Treelle ei kestä kuin puoli tuntia, ja monilla menee bensaan saman verran rahaa ihan "huviajeluihin". Ja monet käyvät töissä Treelta Hesassa asti, päivittäin.Asennekysymy.

    • ibid66

      ja muuten haisee

    • Hajusieppo

      Mä en pidä sitä hajun häviämistä mitenkään positiivisena asiana. Muistan kun olin nuori juoppo pojannaskali ja tultiin vaikka laivalta, annoin jo lähtiessä kuskille ohjeet ennen kuin sammuin penkille että "sitten himmaat kun haisee". Aina pääsin hyvin kotiin, nykyään on vähän kehnompaa.

    • sadfasdfasd

      Lempäälää kannattaisi miettiä ihan vaikka sijoitusasunnonkin oston kannalta. Siinä on kunta, joka lähikunnista tulee varmasti kehittymään eniten seuraavan 5-10 vuoden aikana.

    • pekka50_

      Valkeakoski on nyt valmiimpi, Lempäälä on kesken kasvun keskellä. Sijoittamisen suhteen samaa mieltä

      -- Keskusta - Haurala suunnitelmat, siltakuviot muuttavat koko Lempäälän keskustaa
      - lähiraideliikenteen kehittyminen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      88
      2313
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      52
      2019
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1853
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1638
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1562
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      26
      1437
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1400
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1370
    Aihe