esim. Arvonpellossa ei urakoitsijaa näkynyt tänä suvena. Siis ihan ydinkeskustassa. Kadun posket rehottaa kuin Karjalassa konsanaan.
Toisaalla näin 3 virolaisen hepun riehuvan polttomoottoritrimmereillä iltamyöhään klo 22 reilu kuukausi sitten.
Eli kunta maksaa mieluummin vironperän virgiinialaisille, kuin paikalliselle urakoitsijoille?
Samaa politiikkaa, jossa paikallisia yrittäjiä poljetaan kun kuulutaan sellaisiin hankintarinkeihin, jossa palvelut ja materiaalit tulee ihan muualta, kuin oman kunnan sisältä esim. paikallisilta yrittäjiltä.
Oman kunnan pienet yritykset ja urakoitsijat on lujilla tällähetkellä, aina kun kunnan rahat virtaa ulos, täällä voidaan entistä enemmän pahoin. Siinä kaivetaan maata omien jalkojen alta...pitäisi laskea uudelleen monta asiaa, tuleeko lopulta hankinnat muualta yhtään sen halvemmaksi kuin on luultu.
Mäntsälä on kovasti menossa suosimaan linjaa, jossa suositaan vain suuria toimijoita.
tiensivut niittämättä 2013 yms. itkua
Handle the Heat
1
167
Vastaukset 1
- Lidl syrjässä
Parhaat tontit K & S kaupoille. Sama kaava toistuu myös mämmilässä.
Niin läpinäkyvää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 76620
- 50605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527