Toin naisen itselleni Thaimaasta ja on ollut tottelevainen mitä on täällä ollut pari vuotta. On laittanut ruokaa siivonnut ja silittänyt. Alussa laittoi jopa sukat ja kengätkin jalkaan. Tietty alussa piti opettaa lumitöissä
ja muissa sellaisissa mitä ei ollut Thaimaassa tottunut tekemään.Myös sänky asiat on hoitunut mallikkaasti. Nyt olen kuitenkin huomannut että on alkanut luistamaan hommista ja mm ruoka monta kertaa myöhässä,
kun palaan himaan. Samoin ei antaisi käydä baarissa kuin parikertaa
viikossa. Pelkään että suomalaisen naisen tavat alkavat pikkuhiljaa tarttua. Mitä kannattaisi tehdä?
nainen ei enää tottele
10
1156
Vastaukset
- Kiertoon.
Aika hakea päivitys Thaimaasta.
- Anonyymi
Ehdottomasti.Kaveri kokeili kerran ja muutti itse itse Thaimaaseen ja nyt on muija kurissa.
- kokemusta on
ihan tavallistahan tuo on kotimaammekin vaimoilla, näitä miehiä on ja paljon vanhemmissa ainakin...
- Anonyymi
Sovinistit kaipaavat Venäjän vallan alle takaisin, mikä selittää ikäjakauman (yleiskuvallisesti, ei kirjaimellisesti) ja heidän poliittisen suuntautumisen.
Aloittajan "thaitar" on muuttunut suomettareksi ja on löytänyt YK:n Agenda-ohjelman tavoitteet.
- neuvosta vaari
itselläni oli vaimon kanssa ihan sama ongelma. Ruokahuolto ei pelannut ja kotityötkin alkoi ontua, kunnes kaverini antoi hyvän vinkin. Hänkysyi ethän sinäkään jaksa aina samaa peliä pelata saati samalla autolla montaa vuotta ajaa.Niimpä otin neuvosta vaarin ja ostin tarjoustalosta uusia värikkäitä keittiö välineitä.Näin saatiin vaihtelua rouvalle keittiötöihin. Samoin aloin kutsua kavereita kotiin sen sijaan, että olisin mennyt baariin heitä tapaamaan. Taas on rouvalla vaihelua, kun ei tarvitse yhdelle tarjoilla ja laittaa. Samalla huomasin, että rahaa jää säästöön ja voidaan frendien kanssa mennä useammin risteilylle esimerkiksi Tallinnaan.
Vinkkinä annan myös, että ei aina kannata lätkämatsista tai muista iltamenoista tulla taksilla, sillä rouvalle on vaihtelua tulla autolla hakemaan ja on usein myös halvempaa. - ffwqfwfwqwqf
Kääntää selkää ja pieraista?
- Että silleen
Hah hah...
- no sinusta en tiedä
No thaitar alkaa päästä omilleen: suomen kieli alkaa sujua, tottuu maan tapoihin. Sä ole saanut omasi, pian alkaa olla idän kaunottaren aika itsenäistyä ja hän on tehkemässä sinut tarpeettomaksi.
Varmaan tytöstä tulee hyvä hoitaja kun väestömme vahenee ja hän opiskelee ammattiin.- Anonyymi
Kyllä aasia tyttö/nainen tosi näppärä toimii myös erittäin hyvin ei ole tarvinnut lähettää kotiin sitä
- Anonyymi
Kyllähän nainenkin tottelee hyvinkin
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2976844Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151287- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541066Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982