Octavia RS

suunnittelija45

Iltasanomissa oli testi. Vaihteeksi kehuivatkin Skodaa.

http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288601215025.html

Kertokaa RS omistajat millaisia kokemuksia teillä on ollut autosta ? Olen suunnittelemassa kyseisen mallin ostamista, mutta hinta hivenen hirvittää. Onko vastinetta rahalle ja onko mukavuus todella niin alhaisella tasolla kuin sanotaan ?

4

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaapa miettiä

Kuten artikkelista käy ilmi, hyvin on onnistuttu kopioimaan Golfin tehomallin tekniikka. Ihan kaikessa ei ole onnistuttu eli ei ihan golffin vastaavan tehomallin veroinen. Kori raskaan oloinen, tyypillistä slaavilaismakuista muotoilua, sisustus arkinen.

Toisaalta auto on selvästi halvempi kuin Golffin vastaava, joten nuo puutteet kyllä on hyväksyttävissä.
      Tilaa on enemmän, joten jos tavarankuljetus on hieman tehokkaammalla automallilla tärkeää, niin tässä siihen tehoautoluokassa halpa auto, varmaankin yksi kaikkein halvimmista ellei peräti halvin verrataanpa minkä merkin tehomalleihin tahansa.
      Jos tämän hinta hirvittää, niin sitten kannattaa miettiä kannattaako tällaista tehomallia hankkia. Tämän hinnalla saa hyvän ja laadukkaan nk perusmallisen auton monen eri merkin mallistosta.

• Suhteellisuutta!

Älytöntä verrata Skodaa Golfiin. Pitäisi verrata muihin tavallisten kansalaisten perusautoihin, kuten Toyotiin, Nissaneihin, Kioihin, Hyundaihin, Mazdoihin, Relluihin, Peugeoteihin, Sitikoihin, Fiateihin, Fordeihin ja Opeleihin. Volkswagen on sentään täysin eri luokkaa kaikilla osa-alueilla, kuin nuo mainitsemani halpikset.

• Joupa_joo
        Suhteellisuutta! kirjoitti:

Älytöntä verrata Skodaa Golfiin. Pitäisi verrata muihin tavallisten kansalaisten perusautoihin, kuten Toyotiin, Nissaneihin, Kioihin, Hyundaihin, Mazdoihin, Relluihin, Peugeoteihin, Sitikoihin, Fiateihin, Fordeihin ja Opeleihin. Volkswagen on sentään täysin eri luokkaa kaikilla osa-alueilla, kuin nuo mainitsemani halpikset.

No jopas, neljä VW.tä olen omistanut ja yksi on vielä pihassa "valitettavasti". Skoda on VW-konsernin paras auto mukaanlukien Audit (sellainenkin minulla oli, onneksi pääsin eroon), En omista Skodaa, mutta satun vaan tietämään, että se on VW-konsernin autoista luotettavin kulkuneuvo. RS-Skodaan en laittaisi rahojani, mitä ihmettä sillä luulee tekevänsä?

• säästökupla
        Joupa_joo kirjoitti:

No jopas, neljä VW.tä olen omistanut ja yksi on vielä pihassa "valitettavasti". Skoda on VW-konsernin paras auto mukaanlukien Audit (sellainenkin minulla oli, onneksi pääsin eroon), En omista Skodaa, mutta satun vaan tietämään, että se on VW-konsernin autoista luotettavin kulkuneuvo. RS-Skodaan en laittaisi rahojani, mitä ihmettä sillä luulee tekevänsä?

On se mukavampi ajella kun pääsee tarvittaessa reippaasti ja turvallisesti ohi.
        Säästää voi sitten haudassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1016
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1010
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      299
      908
    9. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72