Mikä biisi soi Ylläs-Huipulla tuulee sarjan uusimmassa mainoksessa?
Joku dubsteppi tsibale,mut minen tiijä et kenen ja mikä :(
Auttakee! :D
Ylläs!
7
330
Vastaukset
Oisko se tää....
Disco Ensemble - Second Soul
http://www.youtube.com/watch?v=r0DzYZTRuVkvoi kiitti Mic_co mut tää on se vanha :)
https://www.youtube.com/watch?v=TcDwpPbPd4E
tätä mie haeskelisin :)Ole hyvä vain! Huomasin juuri että tuo mun laittama olikin väärä ja vanhasta ylläs mainoksesta. Tuota uutta mainosta en ollutkaan aikasemmin nähnyt. Ehkä se biisi tulee vielä esiin tai tietoon josta kyselit!
Mic_co kirjoitti:
Ole hyvä vain! Huomasin juuri että tuo mun laittama olikin väärä ja vanhasta ylläs mainoksesta. Tuota uutta mainosta en ollutkaan aikasemmin nähnyt. Ehkä se biisi tulee vielä esiin tai tietoon josta kyselit!
Hihii,toivottavasti löytyy ja saa jonku selvyyden,
pikkasen aina häiritsee ku ei tiijä et mikä on ja niin kovin haluaisi :Dnonjonna kirjoitti:
Hihii,toivottavasti löytyy ja saa jonku selvyyden,
pikkasen aina häiritsee ku ei tiijä et mikä on ja niin kovin haluaisi :DNäinhän se menee "pikkasen aina häiritsee ku ei tiijä et mikä on ja niin kovin haluaisi". Toivotaan että selviää tuo biisi asia!
Kukaa ei tiijä vielkää :(
Hirveest kyselly porukka muualkii et mikä mikä mikä...
Mie mietin et saiskohan sitä selville jos kyselis jostai subin palaute/palvelu/tuki/tieto/auttamis/kyselykeskuksesta? :DAsiaa kysytty subilta eivätkä tienneet ja käskivät kysyy ylläksen sivuilta.Siellä samaa asiaa kysyny jo 3 eikä kukaan oo vastannu :D
Miksi meitä tv-katsojii näi kiusataa.
Biisi jää vissii mysteeriks :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448921
- 785442
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383914Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543282- 463181
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273155- 412266
- 341902
- 2091747