6 päivää jo ilman laukeamista.

micco3

Ja se on minulle paljon. Viime perjantaina piti saada seksiä, mutta empä saanut. Olin silloin aivan kiimoissani. Ajattelin nyt sitten olla ilman siihen asti, että saan. Jos vaan pystyn... Nyt tuntuu, että voisi saada ensi yön jopa nukuttua kunnolla, vaikka aikaisemmin on pyörinyt seksi koko ajan mielessä. Saa laittaa tsemppausviestejä!

24

2223

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0&&0

      Siis mikset ole käyttänyt vaikka omaa kättä jos tekee tiukkaa? 6pv on vähän:) mieti vaikka heitä ketkä elävät kaukosuhteissa ja näkevät esim pari kertaa kuussa tai pitempiäkin aikavälejä voi olla!:D mutta toivottavasti oot jo saanu, zemp zemp.

    • micco3

      Kiitos. Ajattelin vaan kokeilla olla nyt ilman. Tuntuu sitten paremmalta, jos saa pesää oikeasti. Huh kuinka hyrräsivät hormonit tänään kaupungilla kulkiessa hyväperseisiä naisia katsellessa!

      • 00&00

        Aaaa okei! Pelkäältkö yhtään että sittenkun hetki koittaa ja saat niin homma on ohitse muutaman työnnön jälkeen??


    • micco3

      En pelkää, koska olen hitaasti laukeava. Odotan erittäin nautinnollisia hetkiä. Pystyn jatkamaan varmaan tässäkin tilassa niin pitkään kuin haluan. Näin illalla seksi on mielessä jatkuvasti!

      • jhgbfsvdc

        Mulla ainakin panetus helpotti radikaalisti noin 2,5 viikon selibaatin jälkeen. Nyt taitaa olla yli puoli vuotta jo takana. Oon kyl toisinaan runkannut, mut en lauennut ;)


      • 00&00
        jhgbfsvdc kirjoitti:

        Mulla ainakin panetus helpotti radikaalisti noin 2,5 viikon selibaatin jälkeen. Nyt taitaa olla yli puoli vuotta jo takana. Oon kyl toisinaan runkannut, mut en lauennut ;)

        Tahdon voiman ja puutteen ristiriita melkein käsin kosketeltavissa ;p


      • jhgbfsvdc
        00&00 kirjoitti:

        Tahdon voiman ja puutteen ristiriita melkein käsin kosketeltavissa ;p

        Heh, hyvä termi toi käsin kosketeltavissa :)


    • micco3

      Siis miten joku voi olla puoli vuotta laukeamatta!!! Itsellä pyörii melkoisen seksistisiä ajatuksia päässä. Tänään laitoin verkot vesille, mutta vaikeaa meinaa olla pesän saanti. Ei kyllä huvittaisi runkata, kun on kestänyt jo 8 PÄIVÄÄ!!!! Eilen illalla seisoi koko ajan. Muutaman ranteellisen siinä tein, mutta en loppuun asti.

      • jhgbfsvdc

        Helppo homma ollut sen parin ensimmäisen viikon jälkeen. Voin ihan rehellisesti sanoa, että pariin kuukauteen ei oo haluttanut lainkaan, paitsi krapula-aamuina, kun testotasot kohoilee kännin jälkeen....


    • micco3

      Minkäs ikänen oot ja minkä ihmeen takia teet noin? Jotenkin innokkaampi olo tehdä kaikkea kun on jatkuva puute. Tosin yöllä ei saa nukuttua. Vaikuttaako se suhun jotenkin?

      • jhgbfsvdc

        Oon 42v. Ihan kuten sinäkin, aattelin aluks, et olen ilman siihen saakka, kun saan. Sit siitä tuli enemmän sellanen testi, et perskele, mähän kokeilen, kuinka kauan pystyy...


      • jhgbfsvdc
        jhgbfsvdc kirjoitti:

        Oon 42v. Ihan kuten sinäkin, aattelin aluks, et olen ilman siihen saakka, kun saan. Sit siitä tuli enemmän sellanen testi, et perskele, mähän kokeilen, kuinka kauan pystyy...

        Ei oo ollut mitään vaikutuksia, ainakaan negatiivisia, saattaa olla jopa, että salilla rauta nousee paremmin kuin ei-selibaatissa, mut se voi johtua muustakin


    • pihtarimiess

      55 päivää takana.

    • micco3

      Minä olen alle 30 vuotias. Tänään tulee vieras kylään. Pitäkää peukkuja, ettei tarvitse jatkaa selibaattia!

      • nyrbetvwc

        No, miten kävi?


    • micco3

      Ei onnistunut, eli vielä jatkuu. Ihan hullun pitkä tauko tästä näköjään tulee. Huomena uusi yritys. Painetta alkaa olemaan jo ihan mukavasti. Huomena varmaan seisoo koko treffien ajan :D

    • micco3

      Viime yönä hinkkasin itseäni patjaan ja melkein laukesin. Aika tiukkaa alkaa siis tekemään! Nyt sitä seksiä saattaa saada. Pitäkää peukkuja! :D

    • micco3

      Selibaatti kesti huikeat 13 päivää. Mahtavaa oli päästä purkautumaan! :D

    • jhgbfsvdc

      Kuukausi lisää laukeamattomuutta takana, en oo enää laskenut, mut taitaa olla kohta 8 kk.......

      • mies38

        Olen täs itsekin miettinyt et sais edes kerrakin viikos olisin melkein tyytyväinen!!!


    • Mies 25v

      Sais edes kerran parissa viikossa niin olisin tyytyväinen. Kerran kuukaudessakin melkein jo riittäis mutta kun ei niin ei. Täys-selibaatissa en kuitenkaan kykenisi elämään eli pakko runkata edes silloin tällöin.

      • Mies 25v

        Maksullisilta naisilta tietysti saisi mutta ei tunnu minun jutulta.


    • jhgbfsvdc

      Päivitystä tilanteeseen: kohta alkaa vuosi tulla täyteen ilman laukeamista, luullakseni joskus maalis-huhtikuun vaihteessa vuos on viimeistään täynnä

    • Onanias

      Itse olin yhden kesän about kolme kuukautta laukeamatta 19-vuotiaana. Olin kova runkkamaan ja piti todistaa itselle, ettei ollut mitään addiktiota. Aluksi se oli tosi vaikeaa, mutta hiljalleen alkoi helpottaa. Lopussa ei edes kiinnostanutkaan runkata, mutta ajattelin että teenpäs sen nyt kumminkin kun olin siihen itselleni luvan antanut.

      Suoritin siis tämän Redditin porukan NoFap-haasteen ennen kuin jotkut heistä olivat edes syntyneet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1874
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 103
      1676
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1487
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe