Mikä museoauto kannattaa ostaa kesäautoksi, mahdollisimman huoltovapaa. Tarkoitus ajaa sillä korkein 6-12kk ja sitten romuttamolle. Hinta saisi olla noin 1000-2000€.
Mitä malleja kannattaa katsoa, perintein kupla, vai Amazon?
Mikä museoauto luotettavin?
16
622
Vastaukset
- Provo detective
Proovopa proovoo proovoo, lällällälläspieru jäipäs kiinni . PELLE. Luuletko ihan tosiaan että autoa tarvii huoltaa 6-12 kk välein, vittu mikä URPO. Paljastit vain oman tyhmyytesi.
- Volvo....
Volvo !
- a siantuntia
ehdottottomasti toyoyta tosin toytaa ei tavitse viedä paaaliiin vileä vusiin
- ruostuumuttakulkee
vanha Tojo ilman sähköheepeleitä voi olla hyvä ostos. voi viedä öljyä kyllä, mutta sitä sitten lisäillen. ovat monet aivan karseesti ruosteessa ja jotkut samoista paikoista -paikkapaikanpäälle-systeemillä - korjattuja viidestikin, mutta jos viet suosilla paaliin muutaman kuukauden päästä, niin väliäkös. Kato vaan, että on leimaa.
- onhan paikattavaa
"ehdottottomasti toyoyta tosin toytaa ei tavitse viedä paaaliiin vileä vusiin"
Eiköx noi oo enempi autonsa uutena ostaville. Vanhana on ruostetta, kylläkyllä-kyyyyylllllä!!!!
- 555
Joku pieni Japanissa valmistettu auto. Vanhassa Sunarussa taitaa olla patas hinta/laatu suhde.
- vanha ooppeli
Jos etsit museorekisterissä olevaa autoa tohon hintaan, niin eipä taida löytyä luotettavaa eikä epäluotettavaa.
- onko kokemusta
Kylläpä löytyi parilla tonnilla, nyt jo koko talvi ja kevät ajettu -78 Saab 99:llä. Halpaa kyytiä on ollut ja ihan hyvin toiminut. Kesä vielä mennään ja ehkä syksykin, sen jälkeen Saabi paaliin ja uutta museoautoa alle.
- molibisti
Olet ymmärtänyt museoautoilun syvimmän olemuksen. Vai oletko?
- Tulisielunen meseman
Olet harvinaisen tyhmä maksaessasi autosta noin paljon. Minä ostin juuri 650 000 km ajetun W123-korisen Mercedes-Benzin ja maksoin puolta vähemmän.
- onko kokemusta
Äläpä valehtele, et varmasti ole ostanut MUSEOREKISTERÖITYÄ w123 Mersua tonnilla.
- Kartaaani
Opettele vittupää oikeinkirjoitus ennen provoamista.
- väärä palsta
Valitettavasti museoautolla voi ajaa vuodessa vain 30 vrk:tta kalenterivuoden aikana joten ei sovellu käyttöösi. Kesäkin kestää vain muutaman kuukauden joten ei sillä kesäautollakaan ajeta 6-12kk.
- Hehhehhehheeee
Museoautolla voi ajaa juuri niin paljon kuin kehtaa. itse olen ajanut museoautoilla jo useamman vuoden, siis ympäri vuoden, kulkevat kyllä oikein mainiosti sen jälkeenkin, kun 30 päivää on täynnä. Halpaa kyytiä: ei "käyttömaksua" ja vakuutus muutaman kympin vuodessa.
- autoidiootti
Hehhehhehheeee kirjoitti:
Museoautolla voi ajaa juuri niin paljon kuin kehtaa. itse olen ajanut museoautoilla jo useamman vuoden, siis ympäri vuoden, kulkevat kyllä oikein mainiosti sen jälkeenkin, kun 30 päivää on täynnä. Halpaa kyytiä: ei "käyttömaksua" ja vakuutus muutaman kympin vuodessa.
Toivottavasti kärähdät touhuistasi.
- dfhdhcfhhdf
On varmasti mukavaa kyytiä tonnin museoautolla (jos oikeasti sellaisen löytää). Tosi halpaa on myös työntää hammastikkuja kynsien alle, ei maksa paljon mitään ja jokseenkin yhtä kivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108