Minulle sanottiin, että diabeteshoitajan opuhelintunti on 12-13. Mitenkähän sinne voi soittaa, kun en löydä numeroa netistä. Kaikenlaisia ajanvarausnumeroita on. Piti olla suora numero.
Mikähän on numero?
21
1771
Vastaukset
- diabeetikko
tk vai sairaalan diabeteshoitaja?
- Hoitaja101
Täältä löytyy kaikki Hyvinkään diabeteshoitajien numerot eikä ole mitään ajanvarausnumeroita!
http://www.hyvinkaa.fi/fi/Terveyspalvelut/Laakarinsairaanhoitajan-palvelut-----/Sairaanhoitajien-vastaanotot/Diabetesneuvonta/Diabeteshoitajat/#.UkPhVhAX49c
Kysymys; Kuinka sinulle ei annettu sitä numeroa kun kerrottiin koska on puhelintunti??- diabeetikko
Ei tuossa listassa kyllä ollut diabeteshoitajan suoraa numeroa. Itselläni on se kännykässä ylhäällä. Tuossa oli lista hoitajista, jotka antavat diabetesneuvontaa.
- diabeetikko
diabeetikko kirjoitti:
Ei tuossa listassa kyllä ollut diabeteshoitajan suoraa numeroa. Itselläni on se kännykässä ylhäällä. Tuossa oli lista hoitajista, jotka antavat diabetesneuvontaa.
Tuossa suora linkki diabeteshoitajan numeroon, heitä on siis kaksi tk:ssa.
http://www.hyvinkaa.fi/fi/Terveyspalvelut/Laakarinsairaanhoitajan-palvelut-----/Sairaanhoitajien-vastaanotot/Diabetesneuvonta/#.UkPlkz-HfHU - beetikko
diabeetikko kirjoitti:
Tässä voisi olla.
http://www.hyvinkaa.fi/fi/Terveyspalvelut/Laakarinsairaanhoitajan-palvelut-----/Sairaanhoitajien-vastaanotot/Diabetesneuvonta/ - diabeetikko
diabeetikko kirjoitti:
Tuossa suora linkki diabeteshoitajan numeroon, heitä on siis kaksi tk:ssa.
http://www.hyvinkaa.fi/fi/Terveyspalvelut/Laakarinsairaanhoitajan-palvelut-----/Sairaanhoitajien-vastaanotot/Diabetesneuvonta/#.UkPlkz-HfHUJa tästä sairaalan diabeteshoitajan numero:
http://www.hus.fi/sairaanhoito/sairaalat/hyvinkaan-sairaala/Poliklinikat/Sisatautien-poliklinikka/Sivut/default.aspxd - heitteillekkö?
beetikko kirjoitti:
Tässä voisi olla.
http://www.hyvinkaa.fi/fi/Terveyspalvelut/Laakarinsairaanhoitajan-palvelut-----/Sairaanhoitajien-vastaanotot/Diabetesneuvonta/Tuossakaan ei ole mainittu, että puhelintunti olisi 12-13. Jos minulle on joskus annettu numero, en sitä ainakaan enää löydy. Eikö tuo voisi olla ihan selvästi näillä sivuilla, missä muutkin diabetesjutut on? Asiani olisi sellainen, joka ei vaatisi mitään käyntiä. No, samahan se on jos sinne yrittäisin soittaa (suoraan numeroon), en kuitenkaan pääsisi perille asti, koko ajan olisi varattu, Olen todella pettynyt Hyvinkään sairaan- ja terveydenhoitoon. Olen eläissäni asunut monella paikkakunnalla, mutta Hyvinkää on kyllä alle ala-arvon!
- yläarvoinen deetikko
heitteillekkö? kirjoitti:
Tuossakaan ei ole mainittu, että puhelintunti olisi 12-13. Jos minulle on joskus annettu numero, en sitä ainakaan enää löydy. Eikö tuo voisi olla ihan selvästi näillä sivuilla, missä muutkin diabetesjutut on? Asiani olisi sellainen, joka ei vaatisi mitään käyntiä. No, samahan se on jos sinne yrittäisin soittaa (suoraan numeroon), en kuitenkaan pääsisi perille asti, koko ajan olisi varattu, Olen todella pettynyt Hyvinkään sairaan- ja terveydenhoitoon. Olen eläissäni asunut monella paikkakunnalla, mutta Hyvinkää on kyllä alle ala-arvon!
Tässä on yritetty auttaa sinua selvittämään numeroa, mutta marmatat tosi epäkiitollisena, etkä ole tyytyväinen. Soita nyt niihin numeroihin, joita sulle on annettu tai ole soittamati. Ehkäpä sun kannattaa muuttaa asumaan sinne, missä on paremmat palvelut. Itse olen asunut täällä Hyvinkäällä muutaman vuoden ja ollut erittäin tyytyväinen diabetespalveluun. Aina olen saanut apua ja käynyt kontrolleissa säännöllisesti.
- beetikko
Tuossakaan ei ole mainittu, että puhelintunti olisi 12-13. Jos minulle on joskus annettu numero, en sitä ainakaan enää löydy. Eikö tuo voisi olla ihan selvästi näillä sivuilla, missä muutkin diabetesjutut on? Asiani olisi sellainen, joka ei vaatisi mitään käyntiä. No, samahan se on jos sinne yrittäisin soittaa (suoraan numeroon), en kuitenkaan pääsisi perille asti, koko ajan olisi varattu, Olen todella pettynyt Hyvinkään sairaan- ja terveydenhoitoon. Olen eläissäni asunut monella paikkakunnalla, mutta Hyvinkää on kyllä alle ala-arvon!
Rautalangasta: soita jompaan kumpaan kännykkänumeroon, ihan mihin aikaan haluat(virka-aikana)ja saat apua.
- heitteillekkö?
yläarvoinen deetikko kirjoitti:
Tässä on yritetty auttaa sinua selvittämään numeroa, mutta marmatat tosi epäkiitollisena, etkä ole tyytyväinen. Soita nyt niihin numeroihin, joita sulle on annettu tai ole soittamati. Ehkäpä sun kannattaa muuttaa asumaan sinne, missä on paremmat palvelut. Itse olen asunut täällä Hyvinkäällä muutaman vuoden ja ollut erittäin tyytyväinen diabetespalveluun. Aina olen saanut apua ja käynyt kontrolleissa säännöllisesti.
Kyllä minäkin olen saanut apua, en sitä moitikaan. Vaan sitä, että aina pitäisi tilata aika, muuten ei mitään neuvoa saa. Eikö se jo rasita terveyskeskuksen resursseja jos aina pientä asiaa varten pitää aika tilata. Minäkin olen käynyt kontrolleissa, mutta enpä saanut sitten aikaa lääkärille vuositarkastukseen. Sanottiin, että viikoksi antavat seuraavat ajat. No enpä saanut tilattua aikaa. Tyhmä kun olen. Olisi pitänyt ensin yrittää tilata lääkärille aika ja sitten vasta mennä kokeisiin sen mukaan milloin olisin lääkäriajan saanut. Ehkäpä muutankin muualle, jossa ei ole näin kieroja systeemejä. Sanottiin, että tilaa viikon päästä aika laboratoriokoiden jälkeen. No, kokeissa on käyty, taitaa tulokset vanhentua ennen kuin ajan saan! Olisi pitänyt tältä palstalta kysellä jo ennkkoon käytäntöä, mutta luulin, että täällä olisi samoin kuten edellisessä asuinpaikassani.
No jos en seuraavaa vuosikontrollia ennen ole muuttanut, tiedänpähän kuinka toimia, eli ensin lääkäri, sitten kokeisiin, pitää vain pyytää, että lähete on voimassa ainakin puoli vuotta. - yhdentekevää nyt
beetikko kirjoitti:
Rautalangasta: soita jompaan kumpaan kännykkänumeroon, ihan mihin aikaan haluat(virka-aikana)ja saat apua.
ei diabeteshoitaja vastaa puhelimeen kun on potilas!
- Mitä vaikeeta
Kai sitä voi soittaa 12-13 välisenä aikana, jos välttämättä haluat, vaikka sitä ei ole erikseen määrätty. Miten väikeeta se voi olla....
- beetikko
yhdentekevää nyt kirjoitti:
ei diabeteshoitaja vastaa puhelimeen kun on potilas!
Yleensä soittaa sitten takaisin, kun kerkeää. Tai ainakin tähän asti on soittanut.
- beetikko
Kyllä minäkin olen saanut apua, en sitä moitikaan. Vaan sitä, että aina pitäisi tilata aika, muuten ei mitään neuvoa saa. Eikö se jo rasita terveyskeskuksen resursseja jos aina pientä asiaa varten pitää aika tilata. Minäkin olen käynyt kontrolleissa, mutta enpä saanut sitten aikaa lääkärille vuositarkastukseen. Sanottiin, että viikoksi antavat seuraavat ajat. No enpä saanut tilattua aikaa. Tyhmä kun olen. Olisi pitänyt ensin yrittää tilata lääkärille aika ja sitten vasta mennä kokeisiin sen mukaan milloin olisin lääkäriajan saanut. Ehkäpä muutankin muualle, jossa ei ole näin kieroja systeemejä. Sanottiin, että tilaa viikon päästä aika laboratoriokoiden jälkeen. No, kokeissa on käyty, taitaa tulokset vanhentua ennen kuin ajan saan! Olisi pitänyt tältä palstalta kysellä jo ennkkoon käytäntöä, mutta luulin, että täällä olisi samoin kuten edellisessä asuinpaikassani.
No jos en seuraavaa vuosikontrollia ennen ole muuttanut, tiedänpähän kuinka toimia, eli ensin lääkäri, sitten kokeisiin, pitää vain pyytää, että lähete on voimassa ainakin puoli vuotta.Minä olen saanut aina diabeteshoitajalta seuraavan kontrolliajan ja lääkärin ajan.
Kontrolliajalla on myös tehty tarvittavat lähetteet ja reseptit. Ja tämä n. kolmen kuukauden välein.
Kertaakaan en ole erikseen soittanut aikoja tai muuta kymmenen vuoden aikana. - heitteillekkö?
beetikko kirjoitti:
Minä olen saanut aina diabeteshoitajalta seuraavan kontrolliajan ja lääkärin ajan.
Kontrolliajalla on myös tehty tarvittavat lähetteet ja reseptit. Ja tämä n. kolmen kuukauden välein.
Kertaakaan en ole erikseen soittanut aikoja tai muuta kymmenen vuoden aikana.Edellisellä asuinpaikkakunnalla oli myös noin. Diabeteshoitajalta sain lääkäriajan. Myös reseptit(diabetesreseptit) hän kävi lääkärillä uusituttamassa. Tosin en sitten edellisellä asuinpaikkakunnalla viimeksi päässyt lääkäriin, kun ei ollut lääkäriä. Sama jatkuu näköjään Hyvinkäällä. Mutta siellä edellisessä diabeteshoitaja antoi aina seuraavan ajan. Nyt kuvio on niin, ettei diabeteshoitajallekaan ole menemistä ennenkuin olen käynyt lääkärillä. Ympäripyöreää, ei pääse lääkärille, joten ei myöskään diabeteshoitajalle! Palveluseteliä kyllä tarjottiin, mutta hinta olisi tullut kaksinkertaiseksi (23-25). Eikä kai ole tarkoitus käydä lääkärissä (siis palvelusetelillä) kontrollitarkastuksessa. Vain silloin kun on jokin akuutti sairaus eikä muuten saa lääkäriaikaa! No täytyy vain yrittää, ehkä saan ajan ensi vuonna. Mutta laboratoriokokeisiin en kyllä enää lähde uudestaan. Ei ole minun vikani, jos vanhentuvat!
Lääkärillä olen diabeteksen takia käynyt muistaakseni vuonna 2010. Tai peräti 2009. Mutta siis diabeteshoitajan kautta kyllä sairautta on hoidettu. Olisi kyllä kiva kuulla ihan lääkärinkin mielipide. Tosin viimeksi hän vain papereista katsoi, ei edes sydäntä kuunnellut. Ja muka vuositarkastus! Joten taitaa olla yksi lysti pääsenkö lääkäriin täälläkään. Papereista tietoa kuulemaan! Diabeteshoitajakin osaa lukea papereita. - heitteillekkö?
Edellisellä asuinpaikkakunnalla oli myös noin. Diabeteshoitajalta sain lääkäriajan. Myös reseptit(diabetesreseptit) hän kävi lääkärillä uusituttamassa. Tosin en sitten edellisellä asuinpaikkakunnalla viimeksi päässyt lääkäriin, kun ei ollut lääkäriä. Sama jatkuu näköjään Hyvinkäällä. Mutta siellä edellisessä diabeteshoitaja antoi aina seuraavan ajan. Nyt kuvio on niin, ettei diabeteshoitajallekaan ole menemistä ennenkuin olen käynyt lääkärillä. Ympäripyöreää, ei pääse lääkärille, joten ei myöskään diabeteshoitajalle! Palveluseteliä kyllä tarjottiin, mutta hinta olisi tullut kaksinkertaiseksi (23-25). Eikä kai ole tarkoitus käydä lääkärissä (siis palvelusetelillä) kontrollitarkastuksessa. Vain silloin kun on jokin akuutti sairaus eikä muuten saa lääkäriaikaa! No täytyy vain yrittää, ehkä saan ajan ensi vuonna. Mutta laboratoriokokeisiin en kyllä enää lähde uudestaan. Ei ole minun vikani, jos vanhentuvat!
Lääkärillä olen diabeteksen takia käynyt muistaakseni vuonna 2010. Tai peräti 2009. Mutta siis diabeteshoitajan kautta kyllä sairautta on hoidettu. Olisi kyllä kiva kuulla ihan lääkärinkin mielipide. Tosin viimeksi hän vain papereista katsoi, ei edes sydäntä kuunnellut. Ja muka vuositarkastus! Joten taitaa olla yksi lysti pääsenkö lääkäriin täälläkään. Papereista tietoa kuulemaan! Diabeteshoitajakin osaa lukea papereita.Niin ja vielä! Minulla on ollut diabetes 23 vuotta (2-tyypin), on tabletteja ja insuliinia. Verensokeri heittelee miten sattuu. Mielestäni lääkärintarkastus edes kerran vuodessa olisi aiheellinen!
- Heitteillekkö?
Mitä vaikeeta kirjoitti:
Kai sitä voi soittaa 12-13 välisenä aikana, jos välttämättä haluat, vaikka sitä ei ole erikseen määrätty. Miten väikeeta se voi olla....
Oletko itse koskaan soittanut? Oletko päässyt perille asti? Ei varmaan tuossa ole takaisinsoittomahdollisuutta? Muissa asioissa se pelaa aika hyvin, soittavat takaisin sovittuna aikoina, mutta kun ei ole aikoja niin ei ole. Onneksi sinne soittaminen ei ole palvelunumero vaan alkaa 019.
En minä osaa näitä Hyvinkään kiemuroita! Vanha ihminen. - toinen iäkäs
Heitteillekkö? kirjoitti:
Oletko itse koskaan soittanut? Oletko päässyt perille asti? Ei varmaan tuossa ole takaisinsoittomahdollisuutta? Muissa asioissa se pelaa aika hyvin, soittavat takaisin sovittuna aikoina, mutta kun ei ole aikoja niin ei ole. Onneksi sinne soittaminen ei ole palvelunumero vaan alkaa 019.
En minä osaa näitä Hyvinkään kiemuroita! Vanha ihminen."Heitteillekkö ?", et ole yksin ongelmasi kanssa. Hyvinkäällä ei ole moneen vuoteen toiminut sairaanhoito palvelut hyvin. Ei pääse lääkäriin, "ei ole aikoja, soita ens viikolla uudestaan", aina varatut numerot tai ei vastata ym ym. Päivystys tukossa sairaalanmäellä. Jos menee sinne sairautensa kanssa "ei kuulu tänne", mene omalääkärille". Olen samaa mieltä kanssasi, monimutkainen systeemi. Ja se töykeys, mitä vanha ihminen saa osakseen, jos uskallat kysyä asiaa toisenkin kerran. Sama töykeys on täällä keskusteluketjussa. Asialliseen kysymykseen saa kettuilu vastauksen.
- diabeetikko
Niin ja vielä! Minulla on ollut diabetes 23 vuotta (2-tyypin), on tabletteja ja insuliinia. Verensokeri heittelee miten sattuu. Mielestäni lääkärintarkastus edes kerran vuodessa olisi aiheellinen!
Ahaa. Okei. Nyt ymmärrän. Silloin aikanaan, kun muutin Hyvinkäälle, niin olin jonkun aikaa käymättä kontrolleissa. Sitten tartuin itseäni niskasta kiinni ja päätin soittaa terkkariin. Pyysin päästä diabeteshoitajalle, niin hoitaja sanoikin, että sitä ennen mun pitää käydä ns yleislääkärin vastaanotolla, joka tekee perustarkastuksen ja hoitaja varasi mulle myös labrakokeet, joissa kävin ennen lääkäriä. Sen jälkeen vasta pääsin oikealle diabeteshoitajalle ja diabeteslääkärille, jonka jälkeen asiat on sujuneet mallikkaasti. Diabeteshoitaja antaa aina seuraavan ajan kolmen kuukauden päähän ja varaa myös vuosikokeet labrasta. Olen siis ykköstyypin diabeetikko (jo 30v sairastanut), mutta kaitpa sama periaate pätee myös tuohon kakkostyyppiin?
- diabeetikko
Heitteillekkö? kirjoitti:
En minä osaa näitä Hyvinkään kiemuroita! Vanha ihminen.Diabeteshoitajalle kun soittaa, niin hän vastaa tai sitten ei. Mutta jos vastaa ja hänellä on asiakas, hän ottaa aina numeron ylös ja soittaa takaisin sen jälkeen, kun asiakas on hänen huoneestaan lähtenyt.
Myös normaaliin soluun soittaessa he soittavat takaisinpäin. - diabeetikko
toinen iäkäs kirjoitti:
"Heitteillekkö ?", et ole yksin ongelmasi kanssa. Hyvinkäällä ei ole moneen vuoteen toiminut sairaanhoito palvelut hyvin. Ei pääse lääkäriin, "ei ole aikoja, soita ens viikolla uudestaan", aina varatut numerot tai ei vastata ym ym. Päivystys tukossa sairaalanmäellä. Jos menee sinne sairautensa kanssa "ei kuulu tänne", mene omalääkärille". Olen samaa mieltä kanssasi, monimutkainen systeemi. Ja se töykeys, mitä vanha ihminen saa osakseen, jos uskallat kysyä asiaa toisenkin kerran. Sama töykeys on täällä keskusteluketjussa. Asialliseen kysymykseen saa kettuilu vastauksen.
Tuo on kyllä totta, että aikoja on tosi huonosti. Mutta tuosta päivystyksestä sen verran, että sinnehän mennään tilanteessa, jossa tilanne vaatii pikaista hoitoa. Kerran soitin terkkariin jostain vaivastani. Olin silloin hoitovapaalla, joten en voinut asioida työterveyslääkärillä. Noh, hoitaja sanoi, että omalle lääkärille saa ajan vasta parin viikon kuluttua. Enhän mä sitä voinut odottaa, kun tilanne oli kuitenkin akuutti. Päätin mennä sitten suoraan päivystykseen sairaalanmäkeen.
Pääsinkin sinne ja odotin vajaa 8 tuntia, että lopulta pääsin lääkärille. Syy tähän oli se, että kiireellisyysluokka oli huonoin mahdollinen ja kaikki myös mun jälkeen pääsivät mua ennen lääkärin huoneeseen. Lopulta tuskastuin ja sanoin, että mä olen ollut täällä melkein 8 tuntia ja mun pitäisi kohta hakea lapsi päiväkodista. Siinä vaiheessa hoitaja kävi juttelemassa lääkärille ja pääsin lopulta sinne huoneeseen. Sain antibioottireseptin, kiitos ja näkemiin.
Yleisesti ottaen olen kuitenkin ollut ihan tyytyväinen päivystykseen, enkä halua lähteä heitä moittimaan. Tekevät kuitenkin parhaansa, eikä lääkärikään repeä joka paikkaan. Joskus tuntuu, että siellä jonottavat potilaat kuvittelevat olevansa maailman ainoa napa ja tärkein, eivätkä ymmärrä, että on myös muitakin potilaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.2004685Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki383240Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma342939PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist842903Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne602806Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv902645Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest142381Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k1002169- 1471502
- 631168