Ei huvita mikään

vasso-Q

Pitkin poikin palstoja kiertelin enkä saanut mistään keskustelusta kiinni.
Yritin jopa itse keksiä aihetta. En keksinyt.

Vali, vali. Nyt ei huvita mikään. :(

67

391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suttuhuttu

      Älä välitä. Ei näytä täällä kovin moni muukaan saavan kiinni. Oi niitä aikoja kun sai.

      • hei reiluu vai?

        se oli aika ennen "reiluja"


      • vassoquu

        @suttuhuttu

        Ollaankohan me tultu tylsiksi?

        Hah-hah, juu ollaan.

        Mietin tässä männäviikolla, jotta alkaa itsellä olla 10-vuotisjuhla kirjoittamisessa lähellä. Kai sitä siinä ajassa melko paljon tuli höpötettyäkin.


      • mis1
        vassoquu kirjoitti:

        @suttuhuttu

        Ollaankohan me tultu tylsiksi?

        Hah-hah, juu ollaan.

        Mietin tässä männäviikolla, jotta alkaa itsellä olla 10-vuotisjuhla kirjoittamisessa lähellä. Kai sitä siinä ajassa melko paljon tuli höpötettyäkin.

        Tässä vähän samoin ajatuksin muistelin menneitä. Paljon on tullut nähtyä ja monta mukavaa muistoa on tarttunut mieleeni.
        28.11.2001 tuli rekattua ensimmäinen nimimerkki, tosin en sillä esiintynyt kuin chatissa.


    • Joskus on sanat hukassa. Ajatukset lentää, mutta ajatukset ei halua ilmaantua kirjoitetuiksi sanoiksi. Silloin voi vaikkapa tehdä aloitteen siitä että sanat on hukassa, etsintäkuuluttaa sanoja ;)

    • :))

      oispas tääll taikis, pirpana, millani, normixi, bonsku ja zone, koltis, miisu, vege, sikuriliina, kossunen, titta jne niin hauskaa riittäis :))

      • Hiljaisuusko palstaa vaivaa? Minne ovat kadonneet nuo mainitsemasi nimimerkit? Ovatko kyllästyneet palstaan? Miksi? Mieliala voi muuttua, silloin hakeutuu muualle, toisenlaisiin keskusteluihin tai ehkä edessä on ollut lopullinen kyllästyminen :) Kukaan ei toisen kulkemisita teistä tiedä jos eivät itse kerro missä menevät.


      • kullatut muistot

        jäi vähän mietityttämään kirjoittiko simanainen ja hurlumi samalta näppikseltä ... niin ja mihin hävisi Mynttis, kaikki tekstinsäkin on kadonnut :O


      • seijaah kirjoitti:

        Hiljaisuusko palstaa vaivaa? Minne ovat kadonneet nuo mainitsemasi nimimerkit? Ovatko kyllästyneet palstaan? Miksi? Mieliala voi muuttua, silloin hakeutuu muualle, toisenlaisiin keskusteluihin tai ehkä edessä on ollut lopullinen kyllästyminen :) Kukaan ei toisen kulkemisita teistä tiedä jos eivät itse kerro missä menevät.

        Tässä yksi ikivanha ilmottautuu :) Aina sitä joskus vilkaisee "vanhoja kotipalstoja", mutta mistää ei oikein saa enää kiinni, liian kauan ollut poissa. Tätä palstaa vaivaa hiljaisuus :)


      • Tääääääällllääääää. Hitsi, että täälläkin on vähän elonmerkkejä näkyvissä. :)) Kyllä sitä tulee joskus mietittyä, että missähän kaikki on..
        Mie oon hengis, vaikka toi liukkaus yritti mut aamulla tappaa, mut eipä onnistunut. ;)


      • mii-su kirjoitti:

        Tääääääällllääääää. Hitsi, että täälläkin on vähän elonmerkkejä näkyvissä. :)) Kyllä sitä tulee joskus mietittyä, että missähän kaikki on..
        Mie oon hengis, vaikka toi liukkaus yritti mut aamulla tappaa, mut eipä onnistunut. ;)

        Se tuli sitte noitten liukkaitten jälkeen taas kesä :)


      • TaikisN kirjoitti:

        Se tuli sitte noitten liukkaitten jälkeen taas kesä :)

        Onneks tuli. :)) Tämmönen saa jatkua sit heti huhtikuuhun. ;)


      • kasskummia

        Ei ole kaikki tuttuja nikkejä ollenkaan.
        Milläs he nykykansaa huvittaisivat? :D


    • Tuttua huttua :) Ei oo mitään sanottavaa mihinkään, kaikki on niin puhuttu jo...

      Huomasin että edellisestä kirjautumisesta oli kulunut kohta kolme kuukautta, piti taas käydä päivittämässä postilaatikko ettei vanhat meilit katoa....
      Uusia siellä ei näkynyt, ei edes nigerialaisia rahankeräysposteja tai venäläisiä treffimeilejä :D

      • Kossunen.evk

        Jaa ei mitään sanottavaa? No miten esim. arktinen omistusohjaus toimii siellä teitilläpäin?


      • Se taitaa pitemmän päälle olla vaikeaa kirjoittaa tällaiselle palstalle, kirjoitella mitä sattuu, hupia, jonnin joutavaa ja ihan mitä sattuu. Täytyy olla vilkas mieletään jos siihen kykenee. Itse en jaksa keskittyä tällaiseen paljoakaan nykyään, en kylläkään ole edes yrittänytkään tällä foorumilla, vierailen aika harvoin Suomi24. Ajattelin alkaa vierailla hieman useimmin nyt, mutta mieluummin kirjoitan asiasta jossain muissa paikoissa täällä :) Ainaskin olen nyt yrittänyt kirjoittaa puuta ja heinää, en siis yhtään mitään oikeastaan tälle palstalle. Jotta osasimpa jaaritella tyhjästä ;)


      • Kossunen.evk kirjoitti:

        Jaa ei mitään sanottavaa? No miten esim. arktinen omistusohjaus toimii siellä teitilläpäin?

        Jaa´a, ihan napa-alueella tässä ei sentään asuta, joten nuo arktiset asiat on jääneet vähän vähemmälle huomiolle
        Luulen ettei täälläpäin olla suunnittelemassa valloitusretkeä öljylautoille, suuren naapurin telkien takana ei lie kovin auvoista.

        Muutoin katellaan silmät pyöreinä yleistä etelän politikkojen ja aktivistien toilailuja :) Täällä meilläpäin on jalat tukevammin maassa ja järki päässä.


      • seijaah kirjoitti:

        Se taitaa pitemmän päälle olla vaikeaa kirjoittaa tällaiselle palstalle, kirjoitella mitä sattuu, hupia, jonnin joutavaa ja ihan mitä sattuu. Täytyy olla vilkas mieletään jos siihen kykenee. Itse en jaksa keskittyä tällaiseen paljoakaan nykyään, en kylläkään ole edes yrittänytkään tällä foorumilla, vierailen aika harvoin Suomi24. Ajattelin alkaa vierailla hieman useimmin nyt, mutta mieluummin kirjoitan asiasta jossain muissa paikoissa täällä :) Ainaskin olen nyt yrittänyt kirjoittaa puuta ja heinää, en siis yhtään mitään oikeastaan tälle palstalle. Jotta osasimpa jaaritella tyhjästä ;)

        Meiltä suomalaisilta puuttuu smalltalkin taito :)) Joskus saattaa tulla höpöttelyfiilis, mutta se vaatisi kestääkseen vastakaikua. Ehkäpä, kun nettikirjoittelu ei oo enää mitään uuutta ja ihmeellistä niinkun vielä kymmenen vuotta sitten, sen suurin viehätys ja hauskuuskin on laantunut. Esmes mitään kisoja ei oikein pysty järkkäämään enää, kun kaikki, ihan kaikki mitä ikinä haluaa tietää, löytyy googlesta :D Google on tappanut ihmisten muistinpinnistelutaidon :/


      • Kossunen evk
        TaikisN kirjoitti:

        Jaa´a, ihan napa-alueella tässä ei sentään asuta, joten nuo arktiset asiat on jääneet vähän vähemmälle huomiolle
        Luulen ettei täälläpäin olla suunnittelemassa valloitusretkeä öljylautoille, suuren naapurin telkien takana ei lie kovin auvoista.

        Muutoin katellaan silmät pyöreinä yleistä etelän politikkojen ja aktivistien toilailuja :) Täällä meilläpäin on jalat tukevammin maassa ja järki päässä.

        Jaa niin, ethän sää niin ylhäällä asukkaan missä ne meidän apassit. Niillähän on taas tunnetusti pää tukevasti maassa ja jalat jäässä ;)


    • Kossunen.evk

      Moro. Käytännön ratkaisuna voisi suositella uusia näppylähanskoja. Niillä saa hyvin kiinni mistä vaan.

      • riski?

        Jos kirjoittaa näppylähanskoilla niin joku voi saada näppylöitä?


      • Kossunen evaln
        riski? kirjoitti:

        Jos kirjoittaa näppylähanskoilla niin joku voi saada näppylöitä?

        Aina sitä joku saa näpyttelystä näppylöitä jos alkaa liian näppäräks.


    • vasso-Q

      Helou allesammans. Näkyihän täällä sentään joitain muitakin, joille kirjoittamisen kynnys on noussut melko korkeaksi.

      Kossusella olikin hyvä idea. Näppistä kun näpyttelee näppylähanskoilla niin tekee lähtemätömän vaikutuksen.

      Ylläpito poistelee kuulema vanhoja käyttämättömiä nikkejä, ja saakin poistaa. Itsekin tuli niitä aikoinaan tehtailtua *häpeää, mutta vain vähän*. Tämän ja yhden toisen nikin salasanan muistan, tai siis, en tämänkään ilman lunttaamista, mutta sen toisen kyllä, koska käytän sen sähköpostia.

      Ei mulla vieläkään paljon sanomista ole mihinkään, mutta oli mukavaa nähdä jotain elämää tällä palstalla.

      Niille, joita menneisyys karvastelee sanoisin, että ei se kaikki ihan kamalaa sentään ollut. Enimmäkseen ihan kivvaa vaan :D

      • Ja kun tunnustusten tielle lähdin niin tunnustan, että tämä on toinen nikkini.

        Hiljainen tyyppi on tämänkin =)


      • *kaivelee arkistoa*
        AnaLyyzi kirjoitti:

        Ja kun tunnustusten tielle lähdin niin tunnustan, että tämä on toinen nikkini.

        Hiljainen tyyppi on tämänkin =)

        Pitää miettiä ... jos vaikka näin kymmenen vuoden jälkeen ryhtyisi tunnustelemaan nikkejään, enkä tällä tarkoita koskettelua. Missä on Waffen-SS?


      • hhh h

        paskaa paskaa paskaa, luottosi on nolla


    • -pz-

      Ei oo jaksanut seikkailla näillä palstoilla aikoihin, eikä oo oikein mitään sanottavaa mullakaan. Enimmäkseen tulee surffailtua facebookissa, vaikkei sielläkään mitään tapahdu.

      • Sama täällä, facebookissa tulee enimmäkseen surffailtua, ja pelailtua :)


      • -pz-
        TaikisN kirjoitti:

        Sama täällä, facebookissa tulee enimmäkseen surffailtua, ja pelailtua :)

        Moi :) Mä taas en pelaile mitään facebookissa, en oo koskaan edes kokeillu. Sanoit tuossa toisessa viestissä seijaahille niistä kisoista ja että vastaukset löytyy yleensä googlesta. Se on totta. Liian helposti löytyy vastauksia ja vaikkei helpostikaan, niin vähän aikaa, ku jaksaa laittaa sopivia hakusanoja, niin johan alkaa vastausta löytymään. Parhaiten toimii ne kisat, jossa pitää itse luritella tarinoita, jne.


      • vassoquu
        -pz- kirjoitti:

        Moi :) Mä taas en pelaile mitään facebookissa, en oo koskaan edes kokeillu. Sanoit tuossa toisessa viestissä seijaahille niistä kisoista ja että vastaukset löytyy yleensä googlesta. Se on totta. Liian helposti löytyy vastauksia ja vaikkei helpostikaan, niin vähän aikaa, ku jaksaa laittaa sopivia hakusanoja, niin johan alkaa vastausta löytymään. Parhaiten toimii ne kisat, jossa pitää itse luritella tarinoita, jne.

        Voitaiskin pitää kisa siitä, kuka vuosia sitten pystyi vetämään eniten herneitä nenäänsä. Olis myös kiva kuulla, joko on satoa niistä saatu. Herneenvarret sieraimissa ovat kotiviljelyn aatelia.

        Ja tämä suuren hyväntahtoisuuden ilmaisuna. Alkoi vaan ihan tosissaan naurattamaan nuo ikikatkerat kirjoitukset, joita joku/jotkut jaksavat tänne vääntää. Rauhaa, rauhaa.


      • vassoquu kirjoitti:

        Voitaiskin pitää kisa siitä, kuka vuosia sitten pystyi vetämään eniten herneitä nenäänsä. Olis myös kiva kuulla, joko on satoa niistä saatu. Herneenvarret sieraimissa ovat kotiviljelyn aatelia.

        Ja tämä suuren hyväntahtoisuuden ilmaisuna. Alkoi vaan ihan tosissaan naurattamaan nuo ikikatkerat kirjoitukset, joita joku/jotkut jaksavat tänne vääntää. Rauhaa, rauhaa.

        Kyllä niitä muutama pussillinen ehti tulla vedettyä, mutta mun aineenvaihduntani ainakin toimi silloin ennen ja nyt niin sukkelasti, ettei herneet ehtineet kunnolla ikijuurtua.

        Yön yli nukuttua sieraimet olivat taas apposen ammollaan vastaanottamaan lissää.


      • -pz-
        vassoquu kirjoitti:

        Voitaiskin pitää kisa siitä, kuka vuosia sitten pystyi vetämään eniten herneitä nenäänsä. Olis myös kiva kuulla, joko on satoa niistä saatu. Herneenvarret sieraimissa ovat kotiviljelyn aatelia.

        Ja tämä suuren hyväntahtoisuuden ilmaisuna. Alkoi vaan ihan tosissaan naurattamaan nuo ikikatkerat kirjoitukset, joita joku/jotkut jaksavat tänne vääntää. Rauhaa, rauhaa.

        Ehkä musta on tullut vanha, mutta mä en jaksa vedellä herneitä tai olla katkera kenellekään. Mun mielestä oli mukava tosiaan huomata pitkästä aikaa vanhoja tuttuja tällä palstalla.


    • *kaivelee arkistoa*

      Satutäti jos tiensä löytäisi tänne takaisin niin jo vain juttua riittäisi, ellei 'reilut' pois ajaisi vauhdikasta varsivihtanheiluttelijaa :)

      • Kossunen evk

        Eikös sillä satutädillä ollut oma keskustelufoorumi? Muistaako kukaan sen osotetta?


      • muistelesvaan
        Kossunen evk kirjoitti:

        Eikös sillä satutädillä ollut oma keskustelufoorumi? Muistaako kukaan sen osotetta?

        Mää muistan vaan viimesen rekkautuneen Rekun. :D


      • kivoja hymiöitä :))
        muistelesvaan kirjoitti:

        Mää muistan vaan viimesen rekkautuneen Rekun. :D

        Löysin, vaan ei ole suosittelijaa :(


    • ...

      älä vedättämättä jätä............:)

    • Heittäkää hiljaa

      Muinoin oli moderointikin toisenlaista.
      Tohtiko silloin kukaan edes kiroilla muuten kuin pilkuttamalla?
      Joku sitä nykyiselläänkin yrittää ja tietää seuraukset.

      Missä on kehitytty?
      Salasanat ovat autuaimmilla mailla.

    • muistikuvatuksia

      Oli se aikaa kun kaikki oli uutta ja jännää.Mieleen on jäänyt jokunen nikki,
      jokunen hikoillen tehty aloitus ja momentum kun kahjovaakutin tai mikä silloin olikaan julkaisi lehtensä. Sitä tavattiin porukalla, olikohan huomannut sen tai tuon?
      Mitäpä hänellekin mahtaa kuulua nykymaailmassaan?

      • ????

        Onkohan töissä Marimekolla...?


      • muistikuvatuksia
        ???? kirjoitti:

        Onkohan töissä Marimekolla...?

        Mihin perustat kysymyksesi, aavistukseen? :)
        Oikeastaan ei yhtään mahdotonta, sellainen monilahjakkuus oli.
        Tietenkin siellä mallipiirtäjänä, joka ei kopioi? :)


    • halkometrinen

      Ymmärrettävää ettei huvita.
      On tää niin perusteellisen hidastettua juttua.
      Jos haluais jatkaa johonkin, kuka jaksaa päivätolkulla ootella "sanookohan kukaan mitään".
      Ei se niin suuri häpee kai olis.

      Kynät vai muste lopussa? :D

      • vasso-Q

        Hitaasti, mutta hitaasti tuntuvat vanhat toverit hiipivän hiljaisuudestaan. Tai osa heistä. Jotkut lienevät suuttuneet ikiajoiksi ja useimmat hävittäneet vanhat nikkinsä.

        Histuuriaa ken jaksaa lukea, niin heille kerron, että oma urani alkoi vahingossa Huuhaalta, jonne pompsahdin todellakin sattumalta saatuani laajakaistan vanhan puhelinmodeemin sijaan. Sieltä muutaman kirjoittajan perässä menin Kahvikeskusteluihin ja sieltä - nyt en muista järjestystä - Lifestyleen, Elämän Iloihin, 50 ja lopulta 60 . Aktiivivuoteni S24:lla taisivat olla 06-08. Nykyisin lueskelen sieltä täältä jotain. Jos jotain pukahdan jonnekin, en viitsi kirjautua.

        Onhan siinä välissä ollut muitakin foorumeita, joissa kirjoittelen, ja on vieläkin.

        Suurin hajaannus ja riitaannus taisi S24:lla olla 07-08. Silloin tuntuivat lähes kaikki riitautuneen keskenään ja soppaa hämmentämässä oli muuan tinanappi.

        Tämmöisiä muistelin tänään kaatosateisena lauantaina. Vuosiluvut voivat olla väärin, mutta väliäkö sillä. Ken paremmin muistaa, kertokoon.


    • onnea kisaan !

      Onko siellä reilukerhossa taas vuoden vedättäjä-, tai selkäänpuukottajakilpailu menossa, kun korkkiruuvikin on tiensä tänne löytänyt ?

      • vassoquu

        Koita nyt hyvä immeinen päästä yli tuosta pakkomielteestäsi. Vaikka onhan se hyvä, että mieleen olen minäkin sinulle jäänyt, niin pikkasen on yksitoikkoista kirjoittelusi.

        Parempaa tuulta ja mieltä sinullekin entinen toveri.


      • Kossunen evk
        vassoquu kirjoitti:

        Koita nyt hyvä immeinen päästä yli tuosta pakkomielteestäsi. Vaikka onhan se hyvä, että mieleen olen minäkin sinulle jäänyt, niin pikkasen on yksitoikkoista kirjoittelusi.

        Parempaa tuulta ja mieltä sinullekin entinen toveri.

        Täytyy myöntää että toi sama kyllä mullakin tuli ekana mieleen niinku tällä jolle vastasit. Eikä mulla mielestäni ole tuulessa eikä mielessä mitään vikaa.vikaa.vikaa.vikaa.


      • vassoquu
        Kossunen evk kirjoitti:

        Täytyy myöntää että toi sama kyllä mullakin tuli ekana mieleen niinku tällä jolle vastasit. Eikä mulla mielestäni ole tuulessa eikä mielessä mitään vikaa.vikaa.vikaa.vikaa.

        Hyvä kun tuli jutuksi tämäkin asia ja satun linjalla olemaan.

        Ihan kaikella kunnioituksella sekä S24 kirjoittajia ja Reilukerholaisia kohtaan, ette kai Te (=S24 lifestyle- ym.laiset) oleta, että edelleen joku jaksaisi noita vuosien takaisia vedätysjuttuja jauhaa saati alkaa sitä uudestaan? Johan semmoiselle nauraa naurismaan aidatkin.

        Ihan pikkasen loukkaannun, jos minun kuvitellaan jymähtäneen 2008-luvulle. Mutta onneksi loukkaannun vaan niin vähän, että jaksan ainakin yrittää lämmittää vanhoja suhteita.

        Mutta ymmärrän, jos se kerran on ylipääsemätön asia joillekin, niiin olkoon. Onneksi ei ihan kaikille.


      • vassoquu kirjoitti:

        Hyvä kun tuli jutuksi tämäkin asia ja satun linjalla olemaan.

        Ihan kaikella kunnioituksella sekä S24 kirjoittajia ja Reilukerholaisia kohtaan, ette kai Te (=S24 lifestyle- ym.laiset) oleta, että edelleen joku jaksaisi noita vuosien takaisia vedätysjuttuja jauhaa saati alkaa sitä uudestaan? Johan semmoiselle nauraa naurismaan aidatkin.

        Ihan pikkasen loukkaannun, jos minun kuvitellaan jymähtäneen 2008-luvulle. Mutta onneksi loukkaannun vaan niin vähän, että jaksan ainakin yrittää lämmittää vanhoja suhteita.

        Mutta ymmärrän, jos se kerran on ylipääsemätön asia joillekin, niiin olkoon. Onneksi ei ihan kaikille.

        Veitpä melkein ajatukset päästäni :)

        Miten KUKAAN voi ottaa vuosi vuoden jälkeen palstaitsensä niin vakavasti että jaksaa edelleen kantaa katkeruuden raskasta kivirekeä selässään..... Huihai, menyt on menyttä ja olut olutta. Ja eteenpäin kuin luminen mummo.

        Päivittykää tähän päivään on palstakirjoittajat :)


      • Kossunen evk
        vassoquu kirjoitti:

        Hyvä kun tuli jutuksi tämäkin asia ja satun linjalla olemaan.

        Ihan kaikella kunnioituksella sekä S24 kirjoittajia ja Reilukerholaisia kohtaan, ette kai Te (=S24 lifestyle- ym.laiset) oleta, että edelleen joku jaksaisi noita vuosien takaisia vedätysjuttuja jauhaa saati alkaa sitä uudestaan? Johan semmoiselle nauraa naurismaan aidatkin.

        Ihan pikkasen loukkaannun, jos minun kuvitellaan jymähtäneen 2008-luvulle. Mutta onneksi loukkaannun vaan niin vähän, että jaksan ainakin yrittää lämmittää vanhoja suhteita.

        Mutta ymmärrän, jos se kerran on ylipääsemätön asia joillekin, niiin olkoon. Onneksi ei ihan kaikille.

        Mitäs loukkaantumista siinä on jos vaikka olis jämähtäny 2008:aan. Itse jämähdin 1900-luvulla ja rattoa riittää.
        Ja sä vedätit silloin niin hyvin että tottakai sen kaikki muistaa! Siitä kai sitä loukkaantua pitäs jos kukaan ei muistais ;)


      • Naurismaan Aita
        vassoquu kirjoitti:

        Hyvä kun tuli jutuksi tämäkin asia ja satun linjalla olemaan.

        Ihan kaikella kunnioituksella sekä S24 kirjoittajia ja Reilukerholaisia kohtaan, ette kai Te (=S24 lifestyle- ym.laiset) oleta, että edelleen joku jaksaisi noita vuosien takaisia vedätysjuttuja jauhaa saati alkaa sitä uudestaan? Johan semmoiselle nauraa naurismaan aidatkin.

        Ihan pikkasen loukkaannun, jos minun kuvitellaan jymähtäneen 2008-luvulle. Mutta onneksi loukkaannun vaan niin vähän, että jaksan ainakin yrittää lämmittää vanhoja suhteita.

        Mutta ymmärrän, jos se kerran on ylipääsemätön asia joillekin, niiin olkoon. Onneksi ei ihan kaikille.

        ..eiku odottelemaan MillaNia, Satutätiä ja Koltista ja ketäniitänytoli, kyllä se siitä lähtee. Onpa iloinen asia kun ketään ei enää vedetä kölin ali reilukerholaisten toimesta...


      • muistikuvatuksia
        Kossunen evk kirjoitti:

        Mitäs loukkaantumista siinä on jos vaikka olis jämähtäny 2008:aan. Itse jämähdin 1900-luvulla ja rattoa riittää.
        Ja sä vedätit silloin niin hyvin että tottakai sen kaikki muistaa! Siitä kai sitä loukkaantua pitäs jos kukaan ei muistais ;)

        Meikä oli sitten ihanteellinen vedätettävä sillä ei muistu mitään mieleen. :)
        Eikä tästäkään tarvi mitään versokasvia etsiä.
        Sen muistan, kun sanottiin että älä vaan.....jne.


      • Kossunen evk
        muistikuvatuksia kirjoitti:

        Meikä oli sitten ihanteellinen vedätettävä sillä ei muistu mitään mieleen. :)
        Eikä tästäkään tarvi mitään versokasvia etsiä.
        Sen muistan, kun sanottiin että älä vaan.....jne.

        Sulle taidettiin sanoa että älä vaan muista pahalla? ;)


      • vassoquu
        Kossunen evk kirjoitti:

        Mitäs loukkaantumista siinä on jos vaikka olis jämähtäny 2008:aan. Itse jämähdin 1900-luvulla ja rattoa riittää.
        Ja sä vedätit silloin niin hyvin että tottakai sen kaikki muistaa! Siitä kai sitä loukkaantua pitäs jos kukaan ei muistais ;)

        Minun on kiitettävä ja kumarrettava muistiasi Kossunen, joka lienee parempi kuin omani. Olin joskus jäynöissä mukana, mutta enimmäkseen kukin vastasi omista kirjoituksistaan. Sheriffiä vedätin toki, mutta hän luuti parhaimmillaan jopa hyvän huomenen toivotuksenikin. Tätä tarinaa kukaan ei usko, eipä tietenkään.

        Mutta tulipa hyvä mieli itselle. Tattis vanhat toverit.


      • Kossunen evk
        vassoquu kirjoitti:

        Minun on kiitettävä ja kumarrettava muistiasi Kossunen, joka lienee parempi kuin omani. Olin joskus jäynöissä mukana, mutta enimmäkseen kukin vastasi omista kirjoituksistaan. Sheriffiä vedätin toki, mutta hän luuti parhaimmillaan jopa hyvän huomenen toivotuksenikin. Tätä tarinaa kukaan ei usko, eipä tietenkään.

        Mutta tulipa hyvä mieli itselle. Tattis vanhat toverit.

        Eipä kestä ;)

        Hyvä muisti, puhtaat munat ja vilpitön mieli, niillä sitä pahimmista pärjää.


      • TaikisN kirjoitti:

        Veitpä melkein ajatukset päästäni :)

        Miten KUKAAN voi ottaa vuosi vuoden jälkeen palstaitsensä niin vakavasti että jaksaa edelleen kantaa katkeruuden raskasta kivirekeä selässään..... Huihai, menyt on menyttä ja olut olutta. Ja eteenpäin kuin luminen mummo.

        Päivittykää tähän päivään on palstakirjoittajat :)

        En mie enää ees muista mitään vanhaa. Mites sellasta vois muistaa, ku ei taho muistaa ees edellisviikon tapahtumia. :D


      • ----------
        Naurismaan Aita kirjoitti:

        ..eiku odottelemaan MillaNia, Satutätiä ja Koltista ja ketäniitänytoli, kyllä se siitä lähtee. Onpa iloinen asia kun ketään ei enää vedetä kölin ali reilukerholaisten toimesta...

        vai ei vedetä. älä unta nää....


      • 3+6

        Aivan vanhan kaavan mukaan.


    • Havu

      Sitä Britteinsaarilta tulevaa myrskyä odotan. Tulisi ja riipisi kuolleet lehdet ja menneen kesän koivujen oksilta. Mitä suomalainen tekee tuollaisella väreillä pelleilyllä? Vihreä se on elämän väri, tuoreuden ja voiman sävy. Oikeat metsät ovat tummanvihreitä ja syviä. Niiden puut eivät hetkahda kylmää eivätkä pakkasia. Havumetsä uhkuu voimaa ja huokaa rauhaa.

      Olen vähän huolissani itsestäni. Huomaan kaipaavani ihmisiä. Olen kyllästynyt siihen, että illan kohokohta on joku tv-ohjelma. Se kuitenkin yksisuuntaista ja jaettunakin saati jakamattomana kokemuksena pikemminkin masentavaa kuin piristävää. Netissä voi kuvitella olevan vuorovaikutustakin, mutta en halaja mitään facen tyhjää lätinää vaan oikeita vieraita. Semmoisia, jotka tulevat kutsumatta. Heiltä kysytään, että juottehan kahvit ja ne juo vaikka ei maistuisikaan. Ei se kahvi tärkeää ole vaan se tyhjä rupattelu tai syvä keskustelu. Kliseistähän se, mutta ennen oli ovi aina auki ja ennen sitä ovea käyttivät muutkin kuin asuja itse.

      Talvi tulossa. Lunta ja pakkasta, kitkoja ja nastoja, lumilapio, hanskat ja ehkä uudet kengät. Talvella ihmiset ei liiku kylässä senkään vertaa. Lunta luodaan ja jos puheille jonkun kanssa ruvetaan, puhutaan lumesta. Valkoista sadetta, mihin annosteltu melkoisesti rauhottavia. Ei sitä ihmisten lamaantumista muuten voi selittää. Jokainen kolossaan kiepissä tillittää telkkaria tai näyttöä.

      Autuaita ovat he, joiden tarvitsee varautua talveen. Tehdä polttopuita tai ainakin lapata niitä liiteriin. Teipata ikkunoita, tyhjentää sitä sun tätä, tiivistää ja huoltaa. Kuin sotaan varautuisi. Sitten kun hommat valmiina on tunne aito ja tyyni. Jos männyllä on tunteet, olen varma että sillä samanlainen tunne syksyllä. Elinvoimaa täynnä se tyynesti asettuu aloilleen ja antaa lumen laskeutua. Hymyillen elää ja katselee, nauttii ja vain on. Tervehtii kaverinsa, vastailee tuulen tuomiin viesteihin eikä sillä mitään kiirettä kevääseen.

      Pitäsköhän sitä kahville metsään?

      • Kossunen evk

        Mistä tuo tyyneys? Toista tietäisit kun joutuisit säkin tärisemään kirkasvalolampun loimeessa.


      • vassoquu

        Melkoisen samaa mieltä kanssasi Havu.

        Käyhän tämä vanhan palstakavereitten etsintäkin ajankulusta. Syksy ja alkutalvi on niin alakuloista aikaa. Liikaa aikaa ja liian vähän tekemistä.


    • vasso-Q

      Nyt en voi vastustaa kiusausta nostaa tätä ketjua ylös.

      Reiluista täällä puhuttiin ja todettiin, että unohduksen lumet ovat sataneet niidenkin kiistojen päälle. Vaan eipä mitä! Kyllä joku muukin vielä jaksaa vanhoja muistaa. Jääköön kirjoittajan nikki sanomatta. Itse viestikin on poistettu 60 sivulta, mutta valpas alati nikkiään vaihtava kahjo ämmä sen huvittuneena tallensi.


      "15.11.2013 21:22
      0

      En ole koskaan hakenut jäsenyyttä, eikä kai olisi otettukaan koska ovat näemmä vieläkin miun perässä jahtaamassa...

      Mutta nitta, judge, katupoika, hunksi jne ja pari kahjoa alituiseen nikkejään vaihtavaa ämmää tietänevät kyllä lisää."

      • Kossunen evk

        Sitä on näköjään kuuskymppisissäkin ihan ryhdikkäitäkin kirjoittajia. Mistäs sää tosta ittes tunnistit?


      • Vassokuu
        Kossunen evk kirjoitti:

        Sitä on näköjään kuuskymppisissäkin ihan ryhdikkäitäkin kirjoittajia. Mistäs sää tosta ittes tunnistit?

        Ihan oli itteni näköinen tuo kuvaus :)))

        Eniten huvitti kirjoittajan luulo, että häntä vieläkin jahdataan. No tulipa tämä tähän kirjoitettua, joten ei kai hän sittenkään ihan väärässä ollut.


      • Kossunen evk
        Vassokuu kirjoitti:

        Ihan oli itteni näköinen tuo kuvaus :)))

        Eniten huvitti kirjoittajan luulo, että häntä vieläkin jahdataan. No tulipa tämä tähän kirjoitettua, joten ei kai hän sittenkään ihan väärässä ollut.

        Onhan se aika inhimillistä että jos on joskus jahdattu niin sitä pelkää sen jatkuvan?

        Tosin jahtaajathan oli niin säälittäviä reppanoita että ei niitä kenenkään olis tarvinnu pelätä.
        Kunhan nyt otit puheeks.


    • TaikisN

      Voi elämän kevät, kenellä on jäänyt ikikulu levy päälle ? :D Täytyy olla vähän vainoharhaakin jo mukana.........

      No, toivottavasti nyt ainakin täällä osataan olle vähän ajanmukaisempia. Tuo 60 palsta on jääny itelle kovin vieraaksi eikä tule juuri koskaan siellä poikettua. Viiskymppisiä silloin tällöin käyn vilkaisemassa, harvoin sielläkään enää nykyisin.

      • Onhan täällä live-elämässäkin ihmisiä, jotka muistelee ja kaivelee menneitä koko elämänsä. Ei osata päästää vanhasta irti. :)

        Onneks en voi muistella, ku ei vaan muista mitään.


      • mii-su kirjoitti:

        Onhan täällä live-elämässäkin ihmisiä, jotka muistelee ja kaivelee menneitä koko elämänsä. Ei osata päästää vanhasta irti. :)

        Onneks en voi muistella, ku ei vaan muista mitään.

        Onhan niitä, tällaiselle mieluummin nykyhetkessä elävälle sellaiset tuttavat on rasittavia.Olenkin vuosien varrella saanut aika hyvin karsittua tuttavapiiristäni sellaiset kymmenien vuosien mököttäjät poies.

        Minä en kuule kans yleensä muista menneitä aikoja mitenkään kovin kristallinkirkkaasti, ja kun on luonnostaan optimisti niin aika tuppaa myös kultaamaan kaikki muistot. Ja mikäs sen hauskempaa, mieluummin sitä muistelee mukavia kuin ikäviä :)))


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe