Elikkä oisko kellään muulla tällästa että aina ku syö jauhelihaa ihan missä tahansa muodossa (kastike,mureke,ihan pelkkä jauheliha ja makaroni, makaronilaatikko, lihapullat) nii tulee hirveen huono-olo! Kastikkeessa tms ei ole mitään erikoista. Oireet on vähän saman tyyliset kuin laktoosi-intoleranssissani, että voiko se jotenkin vaikuttaa tähän? Syön sika- nauta jauhelihaa.
Jauhelihasta aina huono-olo
20
3190
Vastaukset
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
"Mitätehdä" Älä syö jauhelihaa.
- syö rehuja
Mitä syöt lihan kanssa?
Viljaa?
Syö ilman viljaa.- Anonyymi
Sillä ei ole merkitystä mitä sen kanssa syö, se on vain se jauheliha usko pois, minulla sama juttu.
- Katso juttu
Vaihtoehtoiset hoidot otsikon alla, Terveellinen ruoka.
Sieltä voit löytää selityksen kysymykseesi! - tuhtia tavaraa?
Nauta-sikajauheliha on aika rasvaista. Jospa sinulla on sappivaivoja? Kaikille ei ruis ja vehnä sovi. Kaura sopii monen suomalaisen vatsalle, koska siinä on liukenevaa kuitua.
- 111111111111
natriumglutamaatti/natriumnitriitti??
- ...............
Miksi sika-nautaa? Tosiaan, se on rasvaista.
- rasvaa koneeseen
Suomalaisen ravitsemussuosituksen (VRN) mukaan aikuisten tulisi saada päivittäisestä energiansaannista n. 30 % rasvoista. Lasten rasvantarve on suurempi.
Aikuisen perusruokavaliossa rasvantarve on n. 80 grammaa. - eliminaatiodieetti
Hyvä ihminen, kokeile nyt sentään ihan pelkkää paistettua suolalla maustettua jauhelihaa ja katso miten vatsa reagoi. Jos ei mene alas semmoisenaan, niin keitettyä perunaa tai riisiä lisäksi. Vettä juotavaksi, eikä jauhelihaan sitten mitään muuta, ei edes rasvaa paistamiseen.
Tällä menetelmällä ne ruoka-aineallergiat ja yliherkkyydet joutuu selvittämään. On hankalaa ja vaivalloista, eikä johtopäätöksistä voi olla koskaan täysin varma. Sama se on vaikka menisi allergiasairaalaan testeihin, siellä ne laittavat ensimmäiseksi perunadieetille, jossa ei paljoa muuta anneta kuin perunaa eikä pois pääse. - vaatiii itsekuria
Ja ruokajutut ja itselle se sopivin ravinto löytyy vain kokeilemalla.
- Jauhelihasta huono o
Katsopa tuo ohjelma, josko sieltä selviäisi syitä huonoon oloosi?
http://areena.yle.fi/tv/1509957 - parempi vaihtoehto
Liha ja peruna ei sovi yhteen. Jos niitä syö yhtäaikaa, tulee hyvin väsynyt olo.
Itse en koske jauhelihaan lainkaan. laitan pihvit ja murekkeet ja muut soijasta, perunasta, porkkanasta, punajuuresta sopivassa suhteessa. Soijaa vaan pitää keittää ensin n. 10 minuuttia, niin siitä tulee maultaankin kelvollista ruokaa. Etsi maustamisohjeita vaikka netin ruokasivustoilta. Tulee hyvää ja on halpaa. - 4+19
Saattaa olla suolahapon puutetta. Jos pitää röyhtäillä lihan syönnin jälkeen.
Voisi kokeilla suolahappopillereitä ottamalla samaan aikaan kun syö lihaa. - Mitä vielä..
Suolahappopillereitä? Älä ny jaksa. Jos jauheliha on rasvaista, se voi närästää ja närästys aiheuttaa ainakin mulle tosi pahan olon.
- pekka2
Heikkoa on nykyliha kaupassa on hormoonit ja lääkejäämät ja värjätyt lihat ei koirakaan syö testattu on. Ammun hirvia joita on luomua ja kelpaa koirallekin.
Osta luomua suoraan lihantuottajalta. - vähänjalaadukasta
Jauheliha on nykyisin erityisen huonoa. Halpaa se ei kutenkaan laatuunsa nähden ole, joten joku vetää hyvät voitot välistä. Sama ongelma on muissakin ns. suomalaisissa elintarvikkeissa. Nyttemmin olen joutunut heittämään useita ruokapakettaja lähes käyttämättöminä roskiin. Kaikkien perheenjäsenten vatsat ovat kipeytyneet. Järkyttävät määrät lisäaineita, kaasutuksia, muovijätöksiä jne on nykyaikeisessa ruokapaketissa. Vähän ja laadukasta -kaupat pitäisi perustaa niille jotka haluavat ostaa hyvää ja vähän. Tänä suuruudenhulluna aikana kaikkea tarvitsee olla paljon ja paljouden harha saadaan aikaan mittavilla myrkkymäärillä joita elintarvikikeisiin lisätään. Ihmisten aivopesu on mennyt huippuunsa silloin kun sitä tehdään voiton maksimoinniksi ihmisten terveyden kustannuksella. Tässä maassa petetään kansalaisia aivan kaikessa. Lisäaineet ovat tutkimusten mukaan terveellisiä, myrkytetty juomavesi erinomaista, ilma raikasta jne. jokaikisessä asiassa on vain valhetta ja harhaa luovaa mainontaa. Mihin jäi terveen elämän perustarpeitten takaaminen ja mihin jäi suomalainen rehellisyys vai oliko sekin vain harhaa.
- hoit_su
Nyt on tällä kirjoittajalla foliohattu vedetty syvälle päähän. " käyttämättömiä ruokapaketteja roskiin", no jos on varaa.
- Anonyymi
hoit_su kirjoitti:
Nyt on tällä kirjoittajalla foliohattu vedetty syvälle päähän. " käyttämättömiä ruokapaketteja roskiin", no jos on varaa.
Jääkaappeihin jää lojumaan ruokaa, mutta olethan kuullut kauppojen ruokahävikistä? Se määrä on uskomaton.
- Anonyymi
Minulle tuntuu tulevan jauhelihasta todella epätodellinen olo enkä pysty nukkumaan. Kuvittelin lihan ylipäänsä tekevän sitä, mutta eilen illalla kun söin oikeaa possupihviä ja perunamuussia niin olo oli hyvä ja uni maistui, joten jotain jauhelihassa on oltava. Ei muuten huono olo, muuten vain todella karsea ja epätodellinen.
- Anonyymi
Ruuansulatus sairaus voi piillä taustalla, jos nötkötti alkaa närästää?☠️☠️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005