2013 kausi

yhggbbb

todella huonot tuomarit.ainoa asiantunteva on nikula ja lauri mut en ymmärrä tota puhevammaista jokapaikan tyrkky yli-ikäistä teiniä jolla muutama haiiven päässä,mikä lauluasiantuntija hän on? en oo ikinä nähnyt häntä musiikin parissa ainoastaan tyrkkynä joka lehtien sivuilla ja tv sarjoissa kilpailijana.sit se teini tyttö joka alkanut alalle kai ihan vasta kun en oo hänestä kuullut ennestään mikä asiantuntemus hälläon? millä perusteillävalittu vai levyyhtiökös vaikutti??

2

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauheetasontaa

Ymmärrän. Sabotage on joku DJ, jonka ensilevy on vasta tulossa...halloo. Räppäri tuomaristossa... Ja taso on nyt niin huono ettei ikinä. Aina, jopa valheellisesti, uskalsivat mainostaen hehkuttaa että "paras taso nyt", mutta tänä vuonna kenenkään kantti ei ole riittänyt moiseen emävalheeseen. Alkukarsinnoista oli ilkeyksiä hävitetty ja nytkin tuomarit antaa hellää palautetta vaikka ollaan loppusuorilla ja isojen tyrkkyjen pitää kestää! Mietin eilen että mikä hiton voice of kids tää on. Hyvä kun ei sanottu "te olitte aivan sulosii kaikki, tosi ihania laululintuja, voi kun te voisitte kaikki jäädä jatkoon". Jone on ainoa vähän rehellinen, vaikka sekin on jo lällympi kuin ennen.

• Jonesta eroon_nyt

Nuoria kavereita raatiin. Jonen aika on ohi, seniorilaan vetämään Senior-Idolsia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2794
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2057
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1812
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1766
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1501
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1070
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1029
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1010
    Aihe