Nainen maksaa kaiken?

Köyhä likka

Miksi mies tahtoo että naiset maksavat kaiken?

"Oho, unohtui lompsa kotiin", "ostin kyllä tupakkaa, mutta ne jäi kassalle", "nyt on vähän tiukkaa", "oho ei nää kaksi kaljaa riittänytkään, tarjootsä?". Näitä on nähty pilvin pimein, siis poikaystäväehdokkaita ja kaverimiehiä, jotka jostakin kumman syystä ovat jääneetkin ehdokkaiksi.

300

9775

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Persaukisten pummien lajityypillistä käytöstä. Ketterin näkemäni ihminen on yksi reippaasti ylipainoinen tuttu, joka nousee ulos taksista nopeammin kuin silmä erottaa että joku muu jää maksamaan.

      • j. jörnijä

        Vai niin. Kuulostaa siltä, että olet jäänyt monesti maksumieheksi.


      • j. jörnijä kirjoitti:

        Vai niin. Kuulostaa siltä, että olet jäänyt monesti maksumieheksi.

        Yleensä kaveriporukassa jaetaan kustannukset, tää yksi vaan kokee fyysistä tuskaa jos joutuu maksamaan jostain. Joutuu silti, ei sen puoleen. Maksa osuutes tai ole yksin..


      • näinon

        "Nainen maksaa kaiken?"

        Hyvä vaan, että on välillä näinkin päin.


      • iem1
        j. jörnijä kirjoitti:

        Vai niin. Kuulostaa siltä, että olet jäänyt monesti maksumieheksi.

        Taitaa naisista löytyä eniten niitä siivellä eläjiä.


      • von pummi

        jahas. taidatkin tuntea minut ihan oikeassa elämässä..
        no, mutta miksi muut ei voisi maksaa, jos niillä on rahaa ja itse on vahigossa rahansa jo ehtinyt ryyppäämään ja sossusta saa vasta seuraavalla viikolla?


      • Mieluummin ilman
        näinon kirjoitti:

        "Nainen maksaa kaiken?"

        Hyvä vaan, että on välillä näinkin päin.

        Mitä horiset "näinon"? Ikinä en ole kenenkään rahapussilla käynyt. Olen yksinhuoltajana huoltanut kaksi lasta. Isältä ei ole herunut euron euroa omille lapsille. Ja, jos olen yrittänyt joskus seukkailla, samaa siipeilijäsakkia on pyrkinyt helmoihini.

        Aikaa sitten päätin, että antaa olla. Saanpahan itse pitää omat rahani.


      • asdasda2
        Mieluummin ilman kirjoitti:

        Mitä horiset "näinon"? Ikinä en ole kenenkään rahapussilla käynyt. Olen yksinhuoltajana huoltanut kaksi lasta. Isältä ei ole herunut euron euroa omille lapsille. Ja, jos olen yrittänyt joskus seukkailla, samaa siipeilijäsakkia on pyrkinyt helmoihini.

        Aikaa sitten päätin, että antaa olla. Saanpahan itse pitää omat rahani.

        Jos naisista 2 % maksaa omat kustannukset, niin silloin et voi väittää vastaan näinon:in kommentille


      • Mieluummin ilman
        asdasda2 kirjoitti:

        Jos naisista 2 % maksaa omat kustannukset, niin silloin et voi väittää vastaan näinon:in kommentille

        Milläs perusteilla asdasda2 heittelee prosenttilukujaan naisten maksamista kustannuksista? Taitaa vetäistä omasta hatustaan.

        MTV -uutiset: "Joka neljännellä elatusvelvollisella eli lapsensa kanssa eri osoitteessa asuvalla on maksamattomia elatusmaksuja. Vuosittain yhteiskunta saa perittyä tätä velkaa takaisin useita kymmeniä miljoonia, mutta selvästi vähemmän kuin mitä joudutaan maksamaan elatustukena lapsille."


      • Mieluummin ilman
        Mieluummin ilman kirjoitti:

        Milläs perusteilla asdasda2 heittelee prosenttilukujaan naisten maksamista kustannuksista? Taitaa vetäistä omasta hatustaan.

        MTV -uutiset: "Joka neljännellä elatusvelvollisella eli lapsensa kanssa eri osoitteessa asuvalla on maksamattomia elatusmaksuja. Vuosittain yhteiskunta saa perittyä tätä velkaa takaisin useita kymmeniä miljoonia, mutta selvästi vähemmän kuin mitä joudutaan maksamaan elatustukena lapsille."

        Ja piti vielä sanomani, että uutisen mukaan suurin osa maksamatta jättäneistä elatusvelvollisista on miehiä.


      • Taitaa tuo kyllä
        Mieluummin ilman kirjoitti:

        Ja piti vielä sanomani, että uutisen mukaan suurin osa maksamatta jättäneistä elatusvelvollisista on miehiä.

        johtua enemmänkin siitä että akka saa AINA pääsääntöisesti kakarat. On oltava täyshullu akka jos ukolle määrätään muksut. Näin siis suomessa.


      • nainen maksaa täällä

        Tämä on tullut minullekin yllätyksenä. Miesystävä muutti juuri luokseni, ja elää ihan siivellä. Asunto on minun ostamani omistusasunto. Maksan kaikki asumiskulut, sekä veden, sähkön, vakuutukset, lehtitilaukset, arjen kustannukset kuten siivouskulut, pyykkikulut, laajakaistat jne, kaiken. Maksan ja teen kaikki ruuat. Kustansin hänelle osan harrastuksistakin kesällä. Alkaa vähän ihmetyttämään. Ja minä olen todella pienituloinen, mies on kovatuloinen, hänen kk-tulonsa ovat n kolme kertaa suuremmat kuin minun. En kyllä meinaa kovin kauan tätä katsela, jos ei ala osallistumaan menoihin vähän äkkiä.


      • hölmö olet
        nainen maksaa täällä kirjoitti:

        Tämä on tullut minullekin yllätyksenä. Miesystävä muutti juuri luokseni, ja elää ihan siivellä. Asunto on minun ostamani omistusasunto. Maksan kaikki asumiskulut, sekä veden, sähkön, vakuutukset, lehtitilaukset, arjen kustannukset kuten siivouskulut, pyykkikulut, laajakaistat jne, kaiken. Maksan ja teen kaikki ruuat. Kustansin hänelle osan harrastuksistakin kesällä. Alkaa vähän ihmetyttämään. Ja minä olen todella pienituloinen, mies on kovatuloinen, hänen kk-tulonsa ovat n kolme kertaa suuremmat kuin minun. En kyllä meinaa kovin kauan tätä katsela, jos ei ala osallistumaan menoihin vähän äkkiä.

        jos annat hyvätuloisen miehen maksattaa sinulla kaiken!Hiukan outoa?Täytyy olla aika ainutlaatuinen mies,että suostut elämään noin?


      • naiveja
        nainen maksaa täällä kirjoitti:

        Tämä on tullut minullekin yllätyksenä. Miesystävä muutti juuri luokseni, ja elää ihan siivellä. Asunto on minun ostamani omistusasunto. Maksan kaikki asumiskulut, sekä veden, sähkön, vakuutukset, lehtitilaukset, arjen kustannukset kuten siivouskulut, pyykkikulut, laajakaistat jne, kaiken. Maksan ja teen kaikki ruuat. Kustansin hänelle osan harrastuksistakin kesällä. Alkaa vähän ihmetyttämään. Ja minä olen todella pienituloinen, mies on kovatuloinen, hänen kk-tulonsa ovat n kolme kertaa suuremmat kuin minun. En kyllä meinaa kovin kauan tätä katsela, jos ei ala osallistumaan menoihin vähän äkkiä.

        nainen hyväksyy vaikka siipiveikon, jos mies muuten ok ja kehtaa kavereille esitellä.
        Ei voi kun nauraa tuollaisille naisille, maksakaa kun jaksatte, onhan teilla "komee"
        mies näytellä.


      • Feministinen ihanne
        Mieluummin ilman kirjoitti:

        Milläs perusteilla asdasda2 heittelee prosenttilukujaan naisten maksamista kustannuksista? Taitaa vetäistä omasta hatustaan.

        MTV -uutiset: "Joka neljännellä elatusvelvollisella eli lapsensa kanssa eri osoitteessa asuvalla on maksamattomia elatusmaksuja. Vuosittain yhteiskunta saa perittyä tätä velkaa takaisin useita kymmeniä miljoonia, mutta selvästi vähemmän kuin mitä joudutaan maksamaan elatustukena lapsille."

        Mitä sitten? Eikö yhteiskunta (me) maksa ne elatusmaksut, jotka osa miehistä jättää maksamatta? Puhumattakaan saamistasi muista tukirahoista.

        Pummimies on sitä paitsi vain oppinut naistyypillistä käytöstä, juuri kuten feministit ovat halunneet. Eikö nyt kelpaakaan?


      • Fakta-jooseppi
        Mieluummin ilman kirjoitti:

        Milläs perusteilla asdasda2 heittelee prosenttilukujaan naisten maksamista kustannuksista? Taitaa vetäistä omasta hatustaan.

        MTV -uutiset: "Joka neljännellä elatusvelvollisella eli lapsensa kanssa eri osoitteessa asuvalla on maksamattomia elatusmaksuja. Vuosittain yhteiskunta saa perittyä tätä velkaa takaisin useita kymmeniä miljoonia, mutta selvästi vähemmän kuin mitä joudutaan maksamaan elatustukena lapsille."

        Huoh! Elatusvelvollisuudet ja ravintola-ym. tarjoamiset nyt eivät ole eksaktisti sama asia. Kyllä se iän kaiken on ollut niin että mies tarjoaa, ikävä kyllä. Missä ihmeen pullossa olet elänyt jos et ole moisesta tavasta kuullut?

        Jos sinulle ei kukaan mies ole tarjonnut niin se on kyllä todella poikkeuksellista, kertoo ehkä kuitenkin enemmän sinusta ja seurasta missä liikut kuin koko miessukupuolesta.

        Yleisesti voidaan myös todeta että mitä yksinkertaisempi ihminen, sen varmemmin hän haluaa lisääntyä. Joten kaverit joilla on paljon kakaroita, ovat myös todennäköisemmin huonoja tienaamaan rahaa. Varakkuus ei todellakaan ole mikään älykkyyden mittari, mutta kuinka monta hyvin koulutettua ja hyvin toimeentulevaa olet tavannut joilla olisi esim. yhteensä 6 lasta useamman eri kumppanin kanssa?


      • Ei lypsettävissä
        nainen maksaa täällä kirjoitti:

        Tämä on tullut minullekin yllätyksenä. Miesystävä muutti juuri luokseni, ja elää ihan siivellä. Asunto on minun ostamani omistusasunto. Maksan kaikki asumiskulut, sekä veden, sähkön, vakuutukset, lehtitilaukset, arjen kustannukset kuten siivouskulut, pyykkikulut, laajakaistat jne, kaiken. Maksan ja teen kaikki ruuat. Kustansin hänelle osan harrastuksistakin kesällä. Alkaa vähän ihmetyttämään. Ja minä olen todella pienituloinen, mies on kovatuloinen, hänen kk-tulonsa ovat n kolme kertaa suuremmat kuin minun. En kyllä meinaa kovin kauan tätä katsela, jos ei ala osallistumaan menoihin vähän äkkiä.

        Trolli tai TOSI TYHMÄ NAINEN!! Tai varsinainen ääliömies joka kannattaa heittää mäkeen asap.

        Tai pitää mies seksileluna ja maksaa mukisematta jos se on sen väärti.

        Itse en kuitenkaan hevin haluaisi miestä jakamaan talouskustannuksia kanssani koska sen myötä hänestä tulisi osakas ja saisi äänivaltaa. Parempi pysyä kalifina kalifin paikalla ja maksaa.

        Kaikella on hintansa!


      • mek
        nainen maksaa täällä kirjoitti:

        Tämä on tullut minullekin yllätyksenä. Miesystävä muutti juuri luokseni, ja elää ihan siivellä. Asunto on minun ostamani omistusasunto. Maksan kaikki asumiskulut, sekä veden, sähkön, vakuutukset, lehtitilaukset, arjen kustannukset kuten siivouskulut, pyykkikulut, laajakaistat jne, kaiken. Maksan ja teen kaikki ruuat. Kustansin hänelle osan harrastuksistakin kesällä. Alkaa vähän ihmetyttämään. Ja minä olen todella pienituloinen, mies on kovatuloinen, hänen kk-tulonsa ovat n kolme kertaa suuremmat kuin minun. En kyllä meinaa kovin kauan tätä katsela, jos ei ala osallistumaan menoihin vähän äkkiä.

        Ei muuta vaihtoehtoa kuin lopetat miehn vaatteiden pesut ja laitat salasanat tiotokoneelle ettei niitä tiedä kuin sinä niin ei pääse nettiin. Älä tee ruokaa tai laita mies kauppaan niin hyvä tulee. Pihistelet kaikista jutuista ja vaadit miehen maksamaan asumusestakin vaikka 300€ kuussa.


      • eräsN1

        Tai häipyy ravintolan vessaan, kun tulee laskunmaksun aika.


      • nainen maksaa täällä
        Ei lypsettävissä kirjoitti:

        Trolli tai TOSI TYHMÄ NAINEN!! Tai varsinainen ääliömies joka kannattaa heittää mäkeen asap.

        Tai pitää mies seksileluna ja maksaa mukisematta jos se on sen väärti.

        Itse en kuitenkaan hevin haluaisi miestä jakamaan talouskustannuksia kanssani koska sen myötä hänestä tulisi osakas ja saisi äänivaltaa. Parempi pysyä kalifina kalifin paikalla ja maksaa.

        Kaikella on hintansa!

        Objektiivisesti tarkasteltuna tuntuu tosiaan oudolta. Selitys on, että olin yksinhuoltaja ennen kuin tapasin miehen, ja ajattelin, että lapselle olisi tärkeää, jos olisi miehenmalli kotona.

        Et silleen. Kaikki yh:t ei tosiaankaan etsi miestä, joka elättäisi heidät, vaan joskus kuvio menee näin päin, että mies hyötyy.


      • Entäs tämä tapaus
        nainen maksaa täällä kirjoitti:

        Tämä on tullut minullekin yllätyksenä. Miesystävä muutti juuri luokseni, ja elää ihan siivellä. Asunto on minun ostamani omistusasunto. Maksan kaikki asumiskulut, sekä veden, sähkön, vakuutukset, lehtitilaukset, arjen kustannukset kuten siivouskulut, pyykkikulut, laajakaistat jne, kaiken. Maksan ja teen kaikki ruuat. Kustansin hänelle osan harrastuksistakin kesällä. Alkaa vähän ihmetyttämään. Ja minä olen todella pienituloinen, mies on kovatuloinen, hänen kk-tulonsa ovat n kolme kertaa suuremmat kuin minun. En kyllä meinaa kovin kauan tätä katsela, jos ei ala osallistumaan menoihin vähän äkkiä.

        Mies otti pimeästi vuokralaisen ja ajatteli että nyt saa kivasti rahaa kun asuu sitten minun luona (ilmaiseksi).


      • nainen maksaa täällä
        nainen maksaa täällä kirjoitti:

        Objektiivisesti tarkasteltuna tuntuu tosiaan oudolta. Selitys on, että olin yksinhuoltaja ennen kuin tapasin miehen, ja ajattelin, että lapselle olisi tärkeää, jos olisi miehenmalli kotona.

        Et silleen. Kaikki yh:t ei tosiaankaan etsi miestä, joka elättäisi heidät, vaan joskus kuvio menee näin päin, että mies hyötyy.

        Selityksestä saa ehkä väärän kuvan. Eli rakastuimme ja 2 vuotta seurustelimme ennen yhteenmuuttoa. Vastuullisesti puhuimme raha-asioista etukäteen ja kuinka kmpikin osallistuu kuluihin tasaveroisesti, jottei kumpikaan elä toisen siivellä jne. Se ei vaan näytä toteutuneen kuitenkaan, ainoa joka maksaa, olen minä.

        Ehkä mies pelkää joutuvansa elättämään yksinhuoltajaa, että sen takia on vetänyt tuon toiseen äärimmäisyyteen, että nyt minä joudunkin elättämään häntä. Asiasta on puhuttu, mutta se ei ole korjaantunut. Taidan ruveta kohta yh:ksi uudelleen, tämä parisuhde tulee liian kalliiksi. Ehkä pitäisi olla kovempi ja vaatia miestä avaamaan lompakkonsa, mutta pelkään, että silloin vaikuttaisin juuri klassisesti paheksutulta yh:lta, joka vain yrittää nyhtää mieheltä rahaa.


      • mngmcjh,jhc
        Entäs tämä tapaus kirjoitti:

        Mies otti pimeästi vuokralaisen ja ajatteli että nyt saa kivasti rahaa kun asuu sitten minun luona (ilmaiseksi).

        Vähän sama täällä - mies myi asuntonsa ja sijoitti rahat, ja asuu ilmaiseksi minun luonani,


      • BobaFett
        nainen maksaa täällä kirjoitti:

        Tämä on tullut minullekin yllätyksenä. Miesystävä muutti juuri luokseni, ja elää ihan siivellä. Asunto on minun ostamani omistusasunto. Maksan kaikki asumiskulut, sekä veden, sähkön, vakuutukset, lehtitilaukset, arjen kustannukset kuten siivouskulut, pyykkikulut, laajakaistat jne, kaiken. Maksan ja teen kaikki ruuat. Kustansin hänelle osan harrastuksistakin kesällä. Alkaa vähän ihmetyttämään. Ja minä olen todella pienituloinen, mies on kovatuloinen, hänen kk-tulonsa ovat n kolme kertaa suuremmat kuin minun. En kyllä meinaa kovin kauan tätä katsela, jos ei ala osallistumaan menoihin vähän äkkiä.

        Äkkiä suhde katkolle ettet menetä enempää rahaa! Ei tuosta tule seuraamaan mitään hyvää.


      • Neiti Bee
        nainen maksaa täällä kirjoitti:

        Selityksestä saa ehkä väärän kuvan. Eli rakastuimme ja 2 vuotta seurustelimme ennen yhteenmuuttoa. Vastuullisesti puhuimme raha-asioista etukäteen ja kuinka kmpikin osallistuu kuluihin tasaveroisesti, jottei kumpikaan elä toisen siivellä jne. Se ei vaan näytä toteutuneen kuitenkaan, ainoa joka maksaa, olen minä.

        Ehkä mies pelkää joutuvansa elättämään yksinhuoltajaa, että sen takia on vetänyt tuon toiseen äärimmäisyyteen, että nyt minä joudunkin elättämään häntä. Asiasta on puhuttu, mutta se ei ole korjaantunut. Taidan ruveta kohta yh:ksi uudelleen, tämä parisuhde tulee liian kalliiksi. Ehkä pitäisi olla kovempi ja vaatia miestä avaamaan lompakkonsa, mutta pelkään, että silloin vaikuttaisin juuri klassisesti paheksutulta yh:lta, joka vain yrittää nyhtää mieheltä rahaa.

        Kirjaa kuukauden aikana maksamasi yhteiset kulut vaikkapa paperille ja viereiseen sarakkeeseen miesystäväsi maksamat yhteiset kulut. Kun on mustaa valkoisella, on helpompi aloittaa keskustelu "onko tämän nyt sitä tasapuolista asumiskustannusta mistä ennen yhteenmuuttoa sovittiin?"


      • Mitä hittoo sä
        nainen maksaa täällä kirjoitti:

        Tämä on tullut minullekin yllätyksenä. Miesystävä muutti juuri luokseni, ja elää ihan siivellä. Asunto on minun ostamani omistusasunto. Maksan kaikki asumiskulut, sekä veden, sähkön, vakuutukset, lehtitilaukset, arjen kustannukset kuten siivouskulut, pyykkikulut, laajakaistat jne, kaiken. Maksan ja teen kaikki ruuat. Kustansin hänelle osan harrastuksistakin kesällä. Alkaa vähän ihmetyttämään. Ja minä olen todella pienituloinen, mies on kovatuloinen, hänen kk-tulonsa ovat n kolme kertaa suuremmat kuin minun. En kyllä meinaa kovin kauan tätä katsela, jos ei ala osallistumaan menoihin vähän äkkiä.

        tollasella pummilla teet?


      • saita ja tyhmä
        nainen maksaa täällä kirjoitti:

        Tämä on tullut minullekin yllätyksenä. Miesystävä muutti juuri luokseni, ja elää ihan siivellä. Asunto on minun ostamani omistusasunto. Maksan kaikki asumiskulut, sekä veden, sähkön, vakuutukset, lehtitilaukset, arjen kustannukset kuten siivouskulut, pyykkikulut, laajakaistat jne, kaiken. Maksan ja teen kaikki ruuat. Kustansin hänelle osan harrastuksistakin kesällä. Alkaa vähän ihmetyttämään. Ja minä olen todella pienituloinen, mies on kovatuloinen, hänen kk-tulonsa ovat n kolme kertaa suuremmat kuin minun. En kyllä meinaa kovin kauan tätä katsela, jos ei ala osallistumaan menoihin vähän äkkiä.

        Kai hänellä on iso.


      • Pidä puolesi.
        mngmcjh,jhc kirjoitti:

        Vähän sama täällä - mies myi asuntonsa ja sijoitti rahat, ja asuu ilmaiseksi minun luonani,

        En minäkään siihen suostunut.


      • mawe4
        nainen maksaa täällä kirjoitti:

        Tämä on tullut minullekin yllätyksenä. Miesystävä muutti juuri luokseni, ja elää ihan siivellä. Asunto on minun ostamani omistusasunto. Maksan kaikki asumiskulut, sekä veden, sähkön, vakuutukset, lehtitilaukset, arjen kustannukset kuten siivouskulut, pyykkikulut, laajakaistat jne, kaiken. Maksan ja teen kaikki ruuat. Kustansin hänelle osan harrastuksistakin kesällä. Alkaa vähän ihmetyttämään. Ja minä olen todella pienituloinen, mies on kovatuloinen, hänen kk-tulonsa ovat n kolme kertaa suuremmat kuin minun. En kyllä meinaa kovin kauan tätä katsela, jos ei ala osallistumaan menoihin vähän äkkiä.

        Ei sinulla ole kaikki kotona, jos suostut tuollaiseen kohteluun.


      • öööööörrrrbh
        von pummi kirjoitti:

        jahas. taidatkin tuntea minut ihan oikeassa elämässä..
        no, mutta miksi muut ei voisi maksaa, jos niillä on rahaa ja itse on vahigossa rahansa jo ehtinyt ryyppäämään ja sossusta saa vasta seuraavalla viikolla?

        kato voi elää ilman tupakkaa ja viinaa... joutu myymään bassokajarit ja corollankin sen takia


    • Eiköhän noita löydy yhtä lailla naisista, tyyppivika kyseessä. Joidenkin mielestä se vain on ihan ok pummata toisilta jatkuvasti ja kaikessa.

      Tupakkaan ja kaljaan en nyt muutenkaan kenellekään rahaa antaisi. Jollei ole omasta pussista maksaa, olkoon ostamatta. Eri asia esim kustantaa parisuhteessa suurempi osa menoista, mikäli toinen jää työttömäksi kuin maksella jonkun tyypin kaljoittelua.

      • Lukihäiriö iski

        oasis79, kysymys ei kuulut, että onko naisissakin siipeilijöitä, vaan MIKSI mies haluaa maksattaa kaiken naisella.

        Opettele lukemaan.


      • afterlife78...

        Oasis79, juuri sinun ja minun ikärymässäni (78) on järjetön määrä hyväksikäyttäjä ja pummari miehiä, naisia parisen. Nämä, jotka toitottavat, että nainen elää aina miehen siivellä ovat vanhempaa ikäryhmää, joissa miehet tienaavat huimasti enemmän ja naiset ajattelivat vielä 'perheen parhaaksi, lapset' valitessaan miestä tämän varallisuutta.


      • On noita
        afterlife78... kirjoitti:

        Oasis79, juuri sinun ja minun ikärymässäni (78) on järjetön määrä hyväksikäyttäjä ja pummari miehiä, naisia parisen. Nämä, jotka toitottavat, että nainen elää aina miehen siivellä ovat vanhempaa ikäryhmää, joissa miehet tienaavat huimasti enemmän ja naiset ajattelivat vielä 'perheen parhaaksi, lapset' valitessaan miestä tämän varallisuutta.

        Naisia parisen? Ehei. Tässä ikäluokassa pummarinaisia on pilvin pimein. Eihän teiltä naisilta varmaan moni nainen pummaa, mutta voin miehenä sanoa että kummasti ne naiset olettavat että mies maksaa kaiken ja näitä "ihan kohta saan rahaa ja maksan" -naisia on harvinaisen paljon.


      • Hänhän vain sanoi
        Lukihäiriö iski kirjoitti:

        oasis79, kysymys ei kuulut, että onko naisissakin siipeilijöitä, vaan MIKSI mies haluaa maksattaa kaiken naisella.

        Opettele lukemaan.

        niinkuin asian näkee. Miksi vaahtoat?


      • MiksiSiksi
        Lukihäiriö iski kirjoitti:

        oasis79, kysymys ei kuulut, että onko naisissakin siipeilijöitä, vaan MIKSI mies haluaa maksattaa kaiken naisella.

        Opettele lukemaan.

        Siksi, että voi, kaiketi. Hohhoijaa. Ei tuommoinen aloittajan suhde ole ollenkaan terve ja kannattaisi ehkä ajoissa vetää oikeat johtopäätökset.


    • Köyhällä ei ole hyvä olla köyhiä ystäviä.

      "Hups, unohtui lompsa kotiin..." ei se unohtunut, se jäi, koska lompsassa ei ole rahaa ja aina voi sanoa "En tarjoa". Niin kauan kun tarjoat, et pääse heistä eroon

    • Kaikkea kanssa

      Kyllä ne "rikkaatkin" osaa vedättää, "oho mä ostin kalleinta viskiä eikä mun Masteri käy täällä, maksa sä".

      "Sä voit ihan hyvin maksaa puolet bensoista" Äijä oli itse pyytänyt mut juoppokuskiksi omalla autollaan. Käsitin, lopulta sen niin että mun olisi pitänyt maksaa sen seurasta.

      Äijä tienas niin paljon, että oli oma talo ja autot ja ja ja.

      Veti viinaa kaksin käsin kaiket vapaa-aikansa. Visikipullo yhdellä huikalla.
      Ihmettelen jos hän elää vielä. Tuo oli tahti kaksi vuotta sitten.
      40 mies eikä ollut koskaan ollut pitkässä suhteessa ja tuo oli kai hänen näkemyksensä kulujen jakamisesta.

      Minun juomattomuus ja C-vitamiinit ärsyttivät häntä silmin nähden. Silti hän "yritti" suhdetta "kunnon naisen" kanssa. Suosittelin hänelle jotain mallia Tapolan rouva. Lastentekoon en suostunut. Harvoin tapaa noin leuhkaa geelilettiä.

      Tunnustan, oli liian kiltti, tyhmä ja lankesin kauniisiin silmiin. Hiljaisuuden tulkitsin itsehillinnäksi, mutta se olikin sitä miltä näytti.

      Oppia ikä kaikki, älä välitä.

      • Se on tässä se juttu

        Kun suomessa on talot ja autot, se tarkoittaa pääasiassa sitä, että kaikki liikenevä varallisuus sitoutuu osamaksujen ja velkojen kuukausieriin pankille.

        Kakku on vain päältä kaunis. Jotta tässä sosialistisessa suomessa mitään voi saada, edellyttää se kieltäytymistä tuollaisista mielihaluista, kuin laittaa "reteästi rahaa palamaan ja bailata"

        Itselläni on talto autot jne. mutta koko seurusteluajan kuukausittain oli rahat tarkoin loppu niin kauan kun lainoja piti hoitaa.

        Nainen valitti kun en vie sitä ulkomaille, ja aina on kuukausittain niin köyhää.

        Ero tuli. Nainen piti ulkoisten puitteden takia minua "miljonäärinä", ja luuli että olen vain niin pihi ja saita.

        Maiset ei ymmärrä että saadakseen jotain on jotain josta on luovuttava.
        (=reteä bailaaminen)


      • Se on tässä se juttu
        Se on tässä se juttu kirjoitti:

        Kun suomessa on talot ja autot, se tarkoittaa pääasiassa sitä, että kaikki liikenevä varallisuus sitoutuu osamaksujen ja velkojen kuukausieriin pankille.

        Kakku on vain päältä kaunis. Jotta tässä sosialistisessa suomessa mitään voi saada, edellyttää se kieltäytymistä tuollaisista mielihaluista, kuin laittaa "reteästi rahaa palamaan ja bailata"

        Itselläni on talto autot jne. mutta koko seurusteluajan kuukausittain oli rahat tarkoin loppu niin kauan kun lainoja piti hoitaa.

        Nainen valitti kun en vie sitä ulkomaille, ja aina on kuukausittain niin köyhää.

        Ero tuli. Nainen piti ulkoisten puitteden takia minua "miljonäärinä", ja luuli että olen vain niin pihi ja saita.

        Maiset ei ymmärrä että saadakseen jotain on jotain josta on luovuttava.
        (=reteä bailaaminen)

        Lyöntivirhe edellisessä: Maiset=Naiset.


    • Sitä saa mitä tilaa:

      .

      "Sitä saa mitä tilaa"

      Har!

      .

      • Ei voi tietää

        Moni pizza päältä kaunis.

        Se on vähän kinder touhua. Ja kuten sanottu, siitähän oppii.


      • Se on tässä se juttu
        Ei voi tietää kirjoitti:

        Moni pizza päältä kaunis.

        Se on vähän kinder touhua. Ja kuten sanottu, siitähän oppii.

        Joo todella. Ei suomessa rikkaita ole ellei sit joku perijä. Moni kakku ja pizza päältä kaunis.
        Osamaksuerin saa yhtä ja toista, mutta hieno mersu ei tarkoita että käyttäjä on upporikas ja voi tarjota ryyppyillan koko kylälle omaan laskuunsa.

        Jos jotakin haluat asetat tavoitteen, ja alat maksaa kuukausieriä.

        Jos otat hienon asunnon maksat enempi, ja kieltäydyt enempi jostain muusta.

        Ostamalla yksiön rovaniemeltä voit saada rahaa jäämään muuhun enemmän.

        Arvotuskysymys.

        Itse halusin omakotitalon ja hyvältä alueeltä Helsingistä.

        Mainen joka tuollaisesta vetää herneet katsoin että ei se kanssani edes halunnut mitään yhdessä oloa pitkällä tähtäimellä, eli halusi vain maksajan bailureissuile kun luuli minun olevan "miljonääri" kun kävi asunnollani.


    • Ikisinkku M

      Niin kauan kuin et osaa noita pummeja torjua ja itse lähestyä miehiä jotka eivät ole sinulta mitään vailla se on itseaiheuttettua ja olet oikeastaan ansainnut kaiken sen p..n jota niiltä saat.

      • tökstökstöks

        Että moukkien ei tarvitse opetella käyttäytymään. Erikoinen asenne,


      • daa
        tökstökstöks kirjoitti:

        Että moukkien ei tarvitse opetella käyttäytymään. Erikoinen asenne,

        Mitä moukat oppii?


      • daa daa daa!
        daa kirjoitti:

        Mitä moukat oppii?

        Just näin. Jos yhden moukan onnistuisitkin opettamaan niin tilalle löytyy sata uutta. Ei kannata tuhlata omaa aikaansa pummien kouluttamiseen. Maailmassa on enemmän vikaa kuin kellään yksittäisellä aikaa vikojen korjaamiseen.

        Elät vain kerran joten parempaa tilalle. Pummille kenkää.


      • afterlife78...

        Ikinsinkku M, olen pitkälti samaa mieltä, opi tunnistamaan ja heivaa ulos, mutta tuo syyllistävä sävy on ihan tarpeeton. Kaikilla meillä on vielä jotain opittavaa.


      • Ikisinkku M
        tökstökstöks kirjoitti:

        Että moukkien ei tarvitse opetella käyttäytymään. Erikoinen asenne,

        Moukka oppii sitäkautta kun hölmö nainen viisaastuu ja jättää sen, ehkä löytää seuraavan hölmön naisen joka ylläpitää jatkumoa mutta jos kaikki naiset vähän viisastuisivat jäisi moukka omilleen ja joutuisi ainakin omat kulunsa maksamaan. Niin kauan kuin hölmöt naiset noita moukkia hyysää ei niitä hirveästi osaa sääliä.

        Monastihan käy vielä niin että vasta sitten kun hölmön naisen rahat on loppu hoksaa hän etsiä fiksumman miehen, pahimmassa tapauksessa on niin että se nainen on velkaantunut moukkaa elättäessään ja joutuu sitten itse pummimaan, onko kiva kenelläkään? Siitä fiksummasta miehestäkin olisi ihan mukavaa että se järkiinsä tullut nainen kykenisi edes itsensä elättämään ja vielä parempi olisi jos ei sitä moukkaa olisi historiassa, naisellakin saattaisi olla jotain sukanvarressa yhteistä tulevaisuutta varten.


      • Ikisinkku M
        afterlife78... kirjoitti:

        Ikinsinkku M, olen pitkälti samaa mieltä, opi tunnistamaan ja heivaa ulos, mutta tuo syyllistävä sävy on ihan tarpeeton. Kaikilla meillä on vielä jotain opittavaa.

        Joskus ihminen tarvitsee herättelyä kyetäkseen toimimaan asioiden vaatimalla tavalla, sellaisessa tapauksessa syyllistäminen(kin) on oikeuttua koska tähtää sen ihmisen hyvinvoinnin edistämiseen.


      • MiksiSiksi
        daa daa daa! kirjoitti:

        Just näin. Jos yhden moukan onnistuisitkin opettamaan niin tilalle löytyy sata uutta. Ei kannata tuhlata omaa aikaansa pummien kouluttamiseen. Maailmassa on enemmän vikaa kuin kellään yksittäisellä aikaa vikojen korjaamiseen.

        Elät vain kerran joten parempaa tilalle. Pummille kenkää.

        Ei mitään kouluttamista vaan muutat sitä perkeleen OMAA asennettasi, niin auttaa niistä jokaiseen. Ei siinä muu auta tässä elämässä. Muuten paljolti vaan juokset omia ongelmiasi karkuun haluamattakaan tehdä niille mitään.


    • ikisinkun kans samaa mieltä. tuommoisista ei tee sentään tiukkaa päästää irti.. vaikka toisaalta on myös niitä piilopummeja (sellaisiksi nimitän itse) jotka ei oo mitään vailla mutta ovat silti aina persaukisia. sellasten kans on tosi vaikea mennä tai käydä yhtään missään ku aina pitäis maksaa myös heidän osansa.. sitte valittavat ku ei oo ketään kaveria ikinä mihinkään. kaverina ehkä kiva mutta....

      • Ikisinkku M

        Tuossakin asiassa asenne ratkaisee paljon, ehkei sitten voi mennä niin useasti ihan jo siksikin ettei se köyhempi tunne liikaa pummaavansa mutta niin se vaan menee että ei niin sitten häiritsekään useammin kustantaa jos tietää ettei toinen niitä kustannuksia tahallaan aiheuta.


      • Ikisinkku M kirjoitti:

        Tuossakin asiassa asenne ratkaisee paljon, ehkei sitten voi mennä niin useasti ihan jo siksikin ettei se köyhempi tunne liikaa pummaavansa mutta niin se vaan menee että ei niin sitten häiritsekään useammin kustantaa jos tietää ettei toinen niitä kustannuksia tahallaan aiheuta.

        no mut kaverisuhteisiin ja ylipäätään ihmissuhteisiin kuuluu mun nähdäkseni se että vuorotellen toisia kustantaen jos siltä näyttää.. eikä niin että aina toinen pitäis maksaa milloin mihinki tai muuten ostella jotain. eihän sitä aina jaksa sisälläkään istua ja tehdä yhtä ja samaa asiaa, vaikka voi kai sitä toisaalta juoksennella tuolla ulkonaki ja keräillä pikkukiviä.


      • Ikisinkku M
        LaRito kirjoitti:

        no mut kaverisuhteisiin ja ylipäätään ihmissuhteisiin kuuluu mun nähdäkseni se että vuorotellen toisia kustantaen jos siltä näyttää.. eikä niin että aina toinen pitäis maksaa milloin mihinki tai muuten ostella jotain. eihän sitä aina jaksa sisälläkään istua ja tehdä yhtä ja samaa asiaa, vaikka voi kai sitä toisaalta juoksennella tuolla ulkonaki ja keräillä pikkukiviä.

        No onhan se toki noin että jonkinlaista vastavuoroisuutta hyvä olla mutta niitä huvituksiahan voi valikoida sitten sen tilanteen huomioonottaen niin ettei joudu kumpainenkaan yli varojensa elämään, jos vaikka jotain lomareissua ajattelee niin jos seura on muuten hyvää niin mukavampi on pistäytyä vaikka ruotsinlaivalla kuin huonossa seurassa jossain edempänä.


      • ______
        LaRito kirjoitti:

        no mut kaverisuhteisiin ja ylipäätään ihmissuhteisiin kuuluu mun nähdäkseni se että vuorotellen toisia kustantaen jos siltä näyttää.. eikä niin että aina toinen pitäis maksaa milloin mihinki tai muuten ostella jotain. eihän sitä aina jaksa sisälläkään istua ja tehdä yhtä ja samaa asiaa, vaikka voi kai sitä toisaalta juoksennella tuolla ulkonaki ja keräillä pikkukiviä.

        Näin, ja pääasia kun ei nosteta numeroa, yleensähän se loukkaa miestä kun nainen maksaa, mutta ajatteleva mies hyväksyy senkin.
        Koska molemmat kuitenkin maksavat joskus.


    • No puolensa ja puolensa. Vielä pahempaa jos aviomies tai miesystävä tarjoaa höveliäästi koko porukalle ja joka kerta, ja saa kaikki kujan naiset uskomaan että sieltä se onni urkeaa.

      • Ikisinkku M

        Sehän on taas sitten holtitonta rahankäyttöä jos sillä elvistelemään alkaa.


      • Ikisinkku M kirjoitti:

        Sehän on taas sitten holtitonta rahankäyttöä jos sillä elvistelemään alkaa.

        No totta, mutta saahan sillä toiminnalla naisia - ja etenkin sitoutumishalukkaita.


      • sxthsens kirjoitti:

        No totta, mutta saahan sillä toiminnalla naisia - ja etenkin sitoutumishalukkaita.

        Niin muuten saisi. Kumma miten ei kiinnosta sitten pätkääkään. Lasten kasvattamisessa ja ylläpitämisessä tulee jo ihan tarpeeks sitä lajia dependantteja.


      • Ikisinkku M
        sxthsens kirjoitti:

        No totta, mutta saahan sillä toiminnalla naisia - ja etenkin sitoutumishalukkaita.

        Voihan se olla, jospa ne sitoutumishalukkaat haluaa sitten opettaa tarkempaan taloudenpitoon pidemmässä juoksussa, onnistuukohan kovin usein.


    • ....

      Ehkä joku muukin jo tämän vastasi, en lukenut muita vastauksia. Mutta sukupuoliroolien vaihtuminen näin tasa-arvon aikaan on varmaan tässäkin kohdassa ottanut jalansijaa.

      Oota nyt, tulee vielä sekin päivä kun valitset miehellesi puuteria kosmetiikkaosastolta. ;) *sarkastisesti*

      • Köyhä likka

        Minä en kyllä koe tuota miesten pummaamista mitenkään tasa-arvoistumisena, vaan enemmänkin naista halventavana. Ihan kuin mies olisi jotenkin minua arvokkaampi, että minun pitäisi maksaa hänen seurastaan. Ja kun vielä pummitaan niin "kierosti", niin tulee tunne että minua pidetään ihan tyhmänä, enhän minä toki tajua mitään jos "lompsa unohtuu".

        Mainittakoon vielä, että minulla on useita naispuolisia ystäviä, jotka eivät ole koskaan pummanneet minulta, eivätkä edes suostu siihen että lainaisin heille rahaa, vaikka luotan heihin ja olen varma että he maksaisivat takaisin.

        Olen varmaan loppuelämäni ilman miestä, koska en vaan pysty arvostamaan pummijoita, enkä toisenlaisia miehiä ole vielä tavannut. Kukaan ei ole koskaan, ei kertaakaan halunnut tarjota mitään minulle.


      • ....
        Köyhä likka kirjoitti:

        Minä en kyllä koe tuota miesten pummaamista mitenkään tasa-arvoistumisena, vaan enemmänkin naista halventavana. Ihan kuin mies olisi jotenkin minua arvokkaampi, että minun pitäisi maksaa hänen seurastaan. Ja kun vielä pummitaan niin "kierosti", niin tulee tunne että minua pidetään ihan tyhmänä, enhän minä toki tajua mitään jos "lompsa unohtuu".

        Mainittakoon vielä, että minulla on useita naispuolisia ystäviä, jotka eivät ole koskaan pummanneet minulta, eivätkä edes suostu siihen että lainaisin heille rahaa, vaikka luotan heihin ja olen varma että he maksaisivat takaisin.

        Olen varmaan loppuelämäni ilman miestä, koska en vaan pysty arvostamaan pummijoita, enkä toisenlaisia miehiä ole vielä tavannut. Kukaan ei ole koskaan, ei kertaakaan halunnut tarjota mitään minulle.

        Epäilemättä et koekaan, mutta nuo pummaavat miehet kokee. Ehkä kokee lisättäköön. Selvästikin pummaava mies on käsittänyt, että ei ole vain miehen pesti kustantaa tai hänellä on jopa ajatus että naiset saa maksaa, rikkomalla perinteitä reippaasti.


      • Köyhä likka kirjoitti:

        Minä en kyllä koe tuota miesten pummaamista mitenkään tasa-arvoistumisena, vaan enemmänkin naista halventavana. Ihan kuin mies olisi jotenkin minua arvokkaampi, että minun pitäisi maksaa hänen seurastaan. Ja kun vielä pummitaan niin "kierosti", niin tulee tunne että minua pidetään ihan tyhmänä, enhän minä toki tajua mitään jos "lompsa unohtuu".

        Mainittakoon vielä, että minulla on useita naispuolisia ystäviä, jotka eivät ole koskaan pummanneet minulta, eivätkä edes suostu siihen että lainaisin heille rahaa, vaikka luotan heihin ja olen varma että he maksaisivat takaisin.

        Olen varmaan loppuelämäni ilman miestä, koska en vaan pysty arvostamaan pummijoita, enkä toisenlaisia miehiä ole vielä tavannut. Kukaan ei ole koskaan, ei kertaakaan halunnut tarjota mitään minulle.

        On kyllä käynyt uskomattoman huono tuuri, jollet ole muunlaisiin miehiin törmännyt. Mun käsityksen mukaan nuo pummaajat ovat kuitenkin vähemmistö enkä muista koskaan treffailleeni yhtäkään pummaajaa.

        En tosin tiedä millaista nykyinen treffailukulttuuri on, kun ollut siitä ulkona niin kauan... En muista, että maksamisesta olisi kuitenkaan koskaan tullut mitään ongelmaa kenenkään kanssa puolin tai toisin.


      • Piereskeletkö
        oasis79 kirjoitti:

        On kyllä käynyt uskomattoman huono tuuri, jollet ole muunlaisiin miehiin törmännyt. Mun käsityksen mukaan nuo pummaajat ovat kuitenkin vähemmistö enkä muista koskaan treffailleeni yhtäkään pummaajaa.

        En tosin tiedä millaista nykyinen treffailukulttuuri on, kun ollut siitä ulkona niin kauan... En muista, että maksamisesta olisi kuitenkaan koskaan tullut mitään ongelmaa kenenkään kanssa puolin tai toisin.

        koskaan lapsesi kuullen?


      • Piereskeletkö kirjoitti:

        koskaan lapsesi kuullen?

        Häivy.


      • '05 veteraani
        oasis79 kirjoitti:

        On kyllä käynyt uskomattoman huono tuuri, jollet ole muunlaisiin miehiin törmännyt. Mun käsityksen mukaan nuo pummaajat ovat kuitenkin vähemmistö enkä muista koskaan treffailleeni yhtäkään pummaajaa.

        En tosin tiedä millaista nykyinen treffailukulttuuri on, kun ollut siitä ulkona niin kauan... En muista, että maksamisesta olisi kuitenkaan koskaan tullut mitään ongelmaa kenenkään kanssa puolin tai toisin.

        "En muista, että maksamisesta olisi kuitenkaan koskaan tullut mitään ongelmaa kenenkään kanssa puolin tai toisin. "

        Ei tule ongelmia miehelle eikä naieille, jos mies aina on valmis tarvittaessa maksamaan kaiken.


      • Hö, miksei
        oasis79 kirjoitti:

        Häivy.

        tuohon voisi vastata? Itse olen aikamoinen pidättelemään pieruja jopa tutussa seurassa. Kerro omasta pierukäytöksestäsi!


      • '05 veteraani kirjoitti:

        "En muista, että maksamisesta olisi kuitenkaan koskaan tullut mitään ongelmaa kenenkään kanssa puolin tai toisin. "

        Ei tule ongelmia miehelle eikä naieille, jos mies aina on valmis tarvittaessa maksamaan kaiken.

        Mielestäni yhdessä sovitaan ja maksellaan tasapuolisesti. Ei parin kahvikupposen maksamisesta oikeasti voi tulla ongelma tai jos tulee, on suhteella muutenkin huono ennuste.


      • Hö, miksei kirjoitti:

        tuohon voisi vastata? Itse olen aikamoinen pidättelemään pieruja jopa tutussa seurassa. Kerro omasta pierukäytöksestäsi!

        En mä nyt kyllä ajatellut aiheesta sen enempää avautua, mutta varmaan tällekin aiheelle löytyy jokin oma keskustelusivusto, missä voit purkaa tuntojasi muiden samanhenkisten kanssa.


      • '05 veteraani
        oasis79 kirjoitti:

        Mielestäni yhdessä sovitaan ja maksellaan tasapuolisesti. Ei parin kahvikupposen maksamisesta oikeasti voi tulla ongelma tai jos tulee, on suhteella muutenkin huono ennuste.

        Niinhän minä juuri sanoin, että esim. kahvikupposten maksamisesta ei tule ongelmaa kunhan mies tekee kuten nainen haluaa. Jos nainen on sitä mieltä, että puoliksi tai vuorotellen tai jotain, niin näin on meneteltävä, Ja jos nainen on sitä mieltä, että miehen kuuluu maksaa, niin sitten miehen kuuluu maksaa. Kummassakaan taauksessa ei tule ongelmia.


      • '05 veteraani kirjoitti:

        Niinhän minä juuri sanoin, että esim. kahvikupposten maksamisesta ei tule ongelmaa kunhan mies tekee kuten nainen haluaa. Jos nainen on sitä mieltä, että puoliksi tai vuorotellen tai jotain, niin näin on meneteltävä, Ja jos nainen on sitä mieltä, että miehen kuuluu maksaa, niin sitten miehen kuuluu maksaa. Kummassakaan taauksessa ei tule ongelmia.

        Eli mielestäsi miehellä ei ole mitään sananvaltaa sen suhteen, kuka maksaa? Jos nainen on sitä mieltä, että miehen kuuluu aina maksaa treffeillä, niin miehen tulee vain tyytyä siihen ja maksaa kiltisti?


      • '05 veteraani
        oasis79 kirjoitti:

        Eli mielestäsi miehellä ei ole mitään sananvaltaa sen suhteen, kuka maksaa? Jos nainen on sitä mieltä, että miehen kuuluu aina maksaa treffeillä, niin miehen tulee vain tyytyä siihen ja maksaa kiltisti?

        Juuri näin, miksi tehdä treffien kahvikupposista ongelma?

        Jos suhde etenee ja naisen asenne rahaan ja tasa-arvoon on "mies maksaa", niin miehen pitää vaan huomioida asia jatkossa ja pitää puolensa. Eli ei yhteistä tiliä tai yhteistä lainaa tai avioliittoa ainakaan ilman tarkkaan harkittua avioehtoa. Hyvä puoli tuossa miehen kannalta on että ei ole mitään "meidän" rahoja joiden käytöstä joutuisi neuvottelemaan. Ne kahvikupposet on oikeasti halpoja


      • '05 veteraani kirjoitti:

        Juuri näin, miksi tehdä treffien kahvikupposista ongelma?

        Jos suhde etenee ja naisen asenne rahaan ja tasa-arvoon on "mies maksaa", niin miehen pitää vaan huomioida asia jatkossa ja pitää puolensa. Eli ei yhteistä tiliä tai yhteistä lainaa tai avioliittoa ainakaan ilman tarkkaan harkittua avioehtoa. Hyvä puoli tuossa miehen kannalta on että ei ole mitään "meidän" rahoja joiden käytöstä joutuisi neuvottelemaan. Ne kahvikupposet on oikeasti halpoja

        Kahvikupposista ei tosiaan kannata ongelmaa tehdä, maksoipa ne kumpi tahansa.

        Itselleni on aina ollut luonnollista, että suhteen kummatkin osapuolet panostavat suhteeseen myös taloudellisesti. Yhteiset kulut maksetaan puoliksi, mutta kumpikin vastaa itse omista rahoistaan. Tilanteet toki saattaa elää ja toinen voi joutua kustantamaan enemmän esim työttömyyden kohdatessa tai toisen opiskellessa, mutta tärkeintä ettei noista tule riitaa eikä kumpikaan yritä taloudellisesti hyötyä toisesta panematta itse tikkua ristiin.


      • '05 veteraani
        oasis79 kirjoitti:

        Kahvikupposista ei tosiaan kannata ongelmaa tehdä, maksoipa ne kumpi tahansa.

        Itselleni on aina ollut luonnollista, että suhteen kummatkin osapuolet panostavat suhteeseen myös taloudellisesti. Yhteiset kulut maksetaan puoliksi, mutta kumpikin vastaa itse omista rahoistaan. Tilanteet toki saattaa elää ja toinen voi joutua kustantamaan enemmän esim työttömyyden kohdatessa tai toisen opiskellessa, mutta tärkeintä ettei noista tule riitaa eikä kumpikaan yritä taloudellisesti hyötyä toisesta panematta itse tikkua ristiin.

        "Yhteiset kulut maksetaan puoliksi, mutta kumpikin vastaa itse omista rahoistaan. "

        Kyllä. Tunnen ongelman naisen €uro on vain 80 senttiä. Eli jos mies hankkii euron, niin nainen saa päättää vain miten 80 senttiä siitä käytetään "yhteisiin" kuluihin. Miehet perkeleet käyttävät 20 senttiä turhuuksiin.

        " Tilanteet toki saattaa elää ja toinen voi joutua kustantamaan ..."

        Heh. Ja käytännössä miten usein naiset elättävät työtöntä tai opiskelevaa miestä?

        "yhteiset kulut maksetaan puoliksi, ... "

        Minä en ole ikinä puolittanut mitään kulua naisen kanssa.


      • '05 veteraani kirjoitti:

        "Yhteiset kulut maksetaan puoliksi, mutta kumpikin vastaa itse omista rahoistaan. "

        Kyllä. Tunnen ongelman naisen €uro on vain 80 senttiä. Eli jos mies hankkii euron, niin nainen saa päättää vain miten 80 senttiä siitä käytetään "yhteisiin" kuluihin. Miehet perkeleet käyttävät 20 senttiä turhuuksiin.

        " Tilanteet toki saattaa elää ja toinen voi joutua kustantamaan ..."

        Heh. Ja käytännössä miten usein naiset elättävät työtöntä tai opiskelevaa miestä?

        "yhteiset kulut maksetaan puoliksi, ... "

        Minä en ole ikinä puolittanut mitään kulua naisen kanssa.

        Ei kai se nyt oikeasti noin vaikeaa ole :) Pelkkää taloudenhallintaahan se vain on.

        En tiedä tarkkoja tilastoja siitä, kuinka usein naiset elättävät työtöntä tai opiskelevaa miestä, mutta kyllä sitä lähipiirissäni ainakin on tapahtunut aivan samalla tavalla kuin toisinkin päin. Kyllä minä maksaisin elämisestä suuremman osan, jos kumppanini jäisi työttömäksi. En kai nyt miestä sen takia pellollekaan heittäisi. Silloin kiristettäisiin vyötä ja selvittäisiin yhdessä, kunnes tilanne taas helpottuu.

        Vaikeaa näistä asioista tulee vain silloin, jos jompikumpi haluaa hyötyä toisesta, toinen elää yli varojensa tai käyttää rahaa asioihin, joita toinen ei voi moraalisesti hyväksyä. Muuten se on pelkkää tulojen ja menojen laskentaa ja yhdessä asioista sopimista.


      • '05 veteraani
        oasis79 kirjoitti:

        Ei kai se nyt oikeasti noin vaikeaa ole :) Pelkkää taloudenhallintaahan se vain on.

        En tiedä tarkkoja tilastoja siitä, kuinka usein naiset elättävät työtöntä tai opiskelevaa miestä, mutta kyllä sitä lähipiirissäni ainakin on tapahtunut aivan samalla tavalla kuin toisinkin päin. Kyllä minä maksaisin elämisestä suuremman osan, jos kumppanini jäisi työttömäksi. En kai nyt miestä sen takia pellollekaan heittäisi. Silloin kiristettäisiin vyötä ja selvittäisiin yhdessä, kunnes tilanne taas helpottuu.

        Vaikeaa näistä asioista tulee vain silloin, jos jompikumpi haluaa hyötyä toisesta, toinen elää yli varojensa tai käyttää rahaa asioihin, joita toinen ei voi moraalisesti hyväksyä. Muuten se on pelkkää tulojen ja menojen laskentaa ja yhdessä asioista sopimista.

        "Ei kai se nyt oikeasti noin vaikeaa ole :) Pelkkää taloudenhallintaahan se vain on. "

        Mitä minä naisten taloudenhallintaa tiedän, niin se on sitä, että kuukauden tulojen käyttö on suunniteltu viimeistä senttiä myöten.

        "En kai nyt miestä sen takia pellollekaan heittäisi. Silloin kiristettäisiin vyötä ja selvittäisiin yhdessä, kunnes tilanne taas helpottuu. "

        Ihan varmasti joutuisikin kiristämään vyötä, jos harrastaisi tulojen ja menojen laskentaa ja raha-asioista päättämistä naisen kanssa yhdessä:) Mutta kun ostaa naiselle ne kahvikupilliset ja jotain muuta pikkuista eikä anna naisen sotkea mitään isompia kuvioita, niin ei tarvi kiristää vyötä:)


      • Köyhä likka
        '05 veteraani kirjoitti:

        "Ei kai se nyt oikeasti noin vaikeaa ole :) Pelkkää taloudenhallintaahan se vain on. "

        Mitä minä naisten taloudenhallintaa tiedän, niin se on sitä, että kuukauden tulojen käyttö on suunniteltu viimeistä senttiä myöten.

        "En kai nyt miestä sen takia pellollekaan heittäisi. Silloin kiristettäisiin vyötä ja selvittäisiin yhdessä, kunnes tilanne taas helpottuu. "

        Ihan varmasti joutuisikin kiristämään vyötä, jos harrastaisi tulojen ja menojen laskentaa ja raha-asioista päättämistä naisen kanssa yhdessä:) Mutta kun ostaa naiselle ne kahvikupilliset ja jotain muuta pikkuista eikä anna naisen sotkea mitään isompia kuvioita, niin ei tarvi kiristää vyötä:)

        "Mutta kun ostaa naiselle ne kahvikupilliset ja jotain muuta pikkuista eikä anna naisen sotkea mitään isompia kuvioita, niin ei tarvi kiristää vyötä:) "

        Juuri tästä minä olen puhunut kokoaika :)


      • '05 veteraani kirjoitti:

        "Ei kai se nyt oikeasti noin vaikeaa ole :) Pelkkää taloudenhallintaahan se vain on. "

        Mitä minä naisten taloudenhallintaa tiedän, niin se on sitä, että kuukauden tulojen käyttö on suunniteltu viimeistä senttiä myöten.

        "En kai nyt miestä sen takia pellollekaan heittäisi. Silloin kiristettäisiin vyötä ja selvittäisiin yhdessä, kunnes tilanne taas helpottuu. "

        Ihan varmasti joutuisikin kiristämään vyötä, jos harrastaisi tulojen ja menojen laskentaa ja raha-asioista päättämistä naisen kanssa yhdessä:) Mutta kun ostaa naiselle ne kahvikupilliset ja jotain muuta pikkuista eikä anna naisen sotkea mitään isompia kuvioita, niin ei tarvi kiristää vyötä:)

        Onpas sulla negatiivinen käsitys naisten rahankäytöstä. En voi puhua kuin omasta puolestani, mutta itse en koe rahankäytön olevan mitenkään haasteellista, ei yksin eikä parisuhteessa. Täytyy vain huolehtia, että pysyy plussalla.


      • Jaska.
        Köyhä likka kirjoitti:

        Minä en kyllä koe tuota miesten pummaamista mitenkään tasa-arvoistumisena, vaan enemmänkin naista halventavana. Ihan kuin mies olisi jotenkin minua arvokkaampi, että minun pitäisi maksaa hänen seurastaan. Ja kun vielä pummitaan niin "kierosti", niin tulee tunne että minua pidetään ihan tyhmänä, enhän minä toki tajua mitään jos "lompsa unohtuu".

        Mainittakoon vielä, että minulla on useita naispuolisia ystäviä, jotka eivät ole koskaan pummanneet minulta, eivätkä edes suostu siihen että lainaisin heille rahaa, vaikka luotan heihin ja olen varma että he maksaisivat takaisin.

        Olen varmaan loppuelämäni ilman miestä, koska en vaan pysty arvostamaan pummijoita, enkä toisenlaisia miehiä ole vielä tavannut. Kukaan ei ole koskaan, ei kertaakaan halunnut tarjota mitään minulle.

        Suurin osa miehistä ei pummi eikä kuluta rahojaan kaljaan tai tupakkaan.
        Onpa ihme jos et ole tavannut miehiä joilla rahan käyttö on hallinnassa.
        Itse voisin tarjota ja "shoppailla" naisen kanssa mutta en vain ole löytänyt naista joka lähtisi mukaani.


      • Pummiudenkulminaatio
        Köyhä likka kirjoitti:

        Minä en kyllä koe tuota miesten pummaamista mitenkään tasa-arvoistumisena, vaan enemmänkin naista halventavana. Ihan kuin mies olisi jotenkin minua arvokkaampi, että minun pitäisi maksaa hänen seurastaan. Ja kun vielä pummitaan niin "kierosti", niin tulee tunne että minua pidetään ihan tyhmänä, enhän minä toki tajua mitään jos "lompsa unohtuu".

        Mainittakoon vielä, että minulla on useita naispuolisia ystäviä, jotka eivät ole koskaan pummanneet minulta, eivätkä edes suostu siihen että lainaisin heille rahaa, vaikka luotan heihin ja olen varma että he maksaisivat takaisin.

        Olen varmaan loppuelämäni ilman miestä, koska en vaan pysty arvostamaan pummijoita, enkä toisenlaisia miehiä ole vielä tavannut. Kukaan ei ole koskaan, ei kertaakaan halunnut tarjota mitään minulle.

        Tervetuloa miesten maailmaan.

        "Ihan kuin mies olisi jotenkin minua arvokkaampi, että minun pitäisi maksaa hänen seurastaan."

        Älä kuule muuta sano. Vaihda vain lauseeseesi miehen tilalle sanan "nainen", niin totuuden valo saattaa paistaa linssiisi vähän turhankin kirkkaasti.
        Minkä hemmetin takia on kulttuurillisesti ihan ok, jos mies tarjoutuu maksamaan kaiken naisen puolesta, mutta jos naisen pitäisi sama tehdä, on se yhtäkkiä jotenkin naista halventavaa? Ette te niin ihmeellisiä otuksia ole.

        Se, että sinulla henkilökohtaisesti on kokemuksia pummaavasta miehestä, mutta "..useita naispuolisia ystäviä, jotka eivät ole koskaan pummanneet minulta" on vain sinun kiva pikku tarinasi. Oikeastaan vain sanot, että jotkut naispuoliset ystäväsi eivät pummaa - jotkut taas sitten ilmeisesti niin tekevät.

        Oikein kivaa ja kyynisen katkeraa loppuelämää sinullekin - ilman vastakkaisen sukupuolen seuraa. Misandriaa pursuavasta vaahtosuisesta postauksestasi päätellen se ei taitaisi haitaita tippaakaan.

        Minä tästä hyppään tuonne ihanan tyttöystäväni viereen. Tänään pummasin häneltä, eilen hän minulta. Elämä on vaihtokauppaa, totu siihen.

        ;)


      • invest3
        Köyhä likka kirjoitti:

        Minä en kyllä koe tuota miesten pummaamista mitenkään tasa-arvoistumisena, vaan enemmänkin naista halventavana. Ihan kuin mies olisi jotenkin minua arvokkaampi, että minun pitäisi maksaa hänen seurastaan. Ja kun vielä pummitaan niin "kierosti", niin tulee tunne että minua pidetään ihan tyhmänä, enhän minä toki tajua mitään jos "lompsa unohtuu".

        Mainittakoon vielä, että minulla on useita naispuolisia ystäviä, jotka eivät ole koskaan pummanneet minulta, eivätkä edes suostu siihen että lainaisin heille rahaa, vaikka luotan heihin ja olen varma että he maksaisivat takaisin.

        Olen varmaan loppuelämäni ilman miestä, koska en vaan pysty arvostamaan pummijoita, enkä toisenlaisia miehiä ole vielä tavannut. Kukaan ei ole koskaan, ei kertaakaan halunnut tarjota mitään minulle.

        Jaaha. Itse en ole mikään persaukinen ja olen esim just ostanut yhdelle naiselle silmälasit ja maksan autokoulun. Siis miksi ei jos minulla on varaa.


      • olenpuhunut
        Köyhä likka kirjoitti:

        Minä en kyllä koe tuota miesten pummaamista mitenkään tasa-arvoistumisena, vaan enemmänkin naista halventavana. Ihan kuin mies olisi jotenkin minua arvokkaampi, että minun pitäisi maksaa hänen seurastaan. Ja kun vielä pummitaan niin "kierosti", niin tulee tunne että minua pidetään ihan tyhmänä, enhän minä toki tajua mitään jos "lompsa unohtuu".

        Mainittakoon vielä, että minulla on useita naispuolisia ystäviä, jotka eivät ole koskaan pummanneet minulta, eivätkä edes suostu siihen että lainaisin heille rahaa, vaikka luotan heihin ja olen varma että he maksaisivat takaisin.

        Olen varmaan loppuelämäni ilman miestä, koska en vaan pysty arvostamaan pummijoita, enkä toisenlaisia miehiä ole vielä tavannut. Kukaan ei ole koskaan, ei kertaakaan halunnut tarjota mitään minulle.

        Pikku vinkki: Sun homma menee väärin päin. Sinun pitää olla se joka unohtaa lompakon kotiin. Ja jos et kehtaa tehdä sitä, niin älä nyt ainakaan maksa toisen puolesta. Jos et sillä kertaa kehtaa olla maksamatta, anna sen olla viimienen kerta kun menette jonnekin. Tai sitten seuraavalla kerralla sinulta jää lompakko kotiin.

        Kyse on määrätietoisuudesta. Peliähän tuo on. Naisen täytyy näyttää arvonsa. Miehet ei arvosta pätkääkään jos olet kiltti, ne arvostaa vain jos olet mahdollisimman arvosi tunteva. Ja sellainenhan ei ede harkitse elättää jotain pummeja.


      • Ei naisia teille!
        oasis79 kirjoitti:

        Mielestäni yhdessä sovitaan ja maksellaan tasapuolisesti. Ei parin kahvikupposen maksamisesta oikeasti voi tulla ongelma tai jos tulee, on suhteella muutenkin huono ennuste.

        Mun mielestä jos mies ei edes kahvikupposta viitsi naiselle tarjota, se antaa miehestä äärimmäisen huonon kuvan. Epäkohtelias ja ÄÄRIMMÄISEN pihi!
        Ja vaikka olisi miten kiva mies, minun kiinnostukseni loppuu siihen paikkaan jos ei edes teekuppia voi naiselle tarjota, kun itse on kerta treffeille pyytänyt!

        Minunkin kokemukseni mukaan tuo on hyvin yleistä, että miehet ovat suorastaan raivoisia siitä, että "minähän en tarjoa mitään!" Suorastaan hävyttömiä juttuja ovat nuo, että mies ITSE kutsuu naisen syömään tms. ja yrittää jopa maksattaa omatkin kulunsa naisella!

        Näille pihtarimiehille muistutettakoon, että koska edelleen miehen euro on naiselle 80c, ja miesten palkat yleisesti ottaen suuremmat kuin naisilla, niin kauan on vain kohtuullista, että MIES tarjoaa! Mutta ettehän te selkärangattomat nahjukset mitään miehiä olekaan!

        Ikisinkuiksi tulette jäämään tuolla asenteella ja muistakaa sitten vanhana nämä sanani! Naista ette tuolla asenteella tule koskaan saamaan, pysysvästi ainakaan!


      • Verotettu

        Pappiakin kun pyydetään kylään voi sieltä pelmahtaa naikkonen lipereissä eikä edes usko raamattuun ja sen kirjoihin. Mutta on kivoja kertomuksia lueskella paremman puutteessa.


      • H×××ia ne kaikki on
        Pummiudenkulminaatio kirjoitti:

        Tervetuloa miesten maailmaan.

        "Ihan kuin mies olisi jotenkin minua arvokkaampi, että minun pitäisi maksaa hänen seurastaan."

        Älä kuule muuta sano. Vaihda vain lauseeseesi miehen tilalle sanan "nainen", niin totuuden valo saattaa paistaa linssiisi vähän turhankin kirkkaasti.
        Minkä hemmetin takia on kulttuurillisesti ihan ok, jos mies tarjoutuu maksamaan kaiken naisen puolesta, mutta jos naisen pitäisi sama tehdä, on se yhtäkkiä jotenkin naista halventavaa? Ette te niin ihmeellisiä otuksia ole.

        Se, että sinulla henkilökohtaisesti on kokemuksia pummaavasta miehestä, mutta "..useita naispuolisia ystäviä, jotka eivät ole koskaan pummanneet minulta" on vain sinun kiva pikku tarinasi. Oikeastaan vain sanot, että jotkut naispuoliset ystäväsi eivät pummaa - jotkut taas sitten ilmeisesti niin tekevät.

        Oikein kivaa ja kyynisen katkeraa loppuelämää sinullekin - ilman vastakkaisen sukupuolen seuraa. Misandriaa pursuavasta vaahtosuisesta postauksestasi päätellen se ei taitaisi haitaita tippaakaan.

        Minä tästä hyppään tuonne ihanan tyttöystäväni viereen. Tänään pummasin häneltä, eilen hän minulta. Elämä on vaihtokauppaa, totu siihen.

        ;)

        Miehen kuuluu tarjota naiselle, nainenhan maksaa kaiken takaisin reiällään.


      • Äly HOI
        invest3 kirjoitti:

        Jaaha. Itse en ole mikään persaukinen ja olen esim just ostanut yhdelle naiselle silmälasit ja maksan autokoulun. Siis miksi ei jos minulla on varaa.

        Hyväksikäyttäjiä kyllä riittää ja hyväksi käytettyjä järjenkäyttäminen tässäkin jutussa riittää!


      • szadfnbh
        Ei naisia teille! kirjoitti:

        Mun mielestä jos mies ei edes kahvikupposta viitsi naiselle tarjota, se antaa miehestä äärimmäisen huonon kuvan. Epäkohtelias ja ÄÄRIMMÄISEN pihi!
        Ja vaikka olisi miten kiva mies, minun kiinnostukseni loppuu siihen paikkaan jos ei edes teekuppia voi naiselle tarjota, kun itse on kerta treffeille pyytänyt!

        Minunkin kokemukseni mukaan tuo on hyvin yleistä, että miehet ovat suorastaan raivoisia siitä, että "minähän en tarjoa mitään!" Suorastaan hävyttömiä juttuja ovat nuo, että mies ITSE kutsuu naisen syömään tms. ja yrittää jopa maksattaa omatkin kulunsa naisella!

        Näille pihtarimiehille muistutettakoon, että koska edelleen miehen euro on naiselle 80c, ja miesten palkat yleisesti ottaen suuremmat kuin naisilla, niin kauan on vain kohtuullista, että MIES tarjoaa! Mutta ettehän te selkärangattomat nahjukset mitään miehiä olekaan!

        Ikisinkuiksi tulette jäämään tuolla asenteella ja muistakaa sitten vanhana nämä sanani! Naista ette tuolla asenteella tule koskaan saamaan, pysysvästi ainakaan!

        Nainen, jonka seurasta maksetaan, on prostituoitu.


      • Erkki
        Köyhä likka kirjoitti:

        Minä en kyllä koe tuota miesten pummaamista mitenkään tasa-arvoistumisena, vaan enemmänkin naista halventavana. Ihan kuin mies olisi jotenkin minua arvokkaampi, että minun pitäisi maksaa hänen seurastaan. Ja kun vielä pummitaan niin "kierosti", niin tulee tunne että minua pidetään ihan tyhmänä, enhän minä toki tajua mitään jos "lompsa unohtuu".

        Mainittakoon vielä, että minulla on useita naispuolisia ystäviä, jotka eivät ole koskaan pummanneet minulta, eivätkä edes suostu siihen että lainaisin heille rahaa, vaikka luotan heihin ja olen varma että he maksaisivat takaisin.

        Olen varmaan loppuelämäni ilman miestä, koska en vaan pysty arvostamaan pummijoita, enkä toisenlaisia miehiä ole vielä tavannut. Kukaan ei ole koskaan, ei kertaakaan halunnut tarjota mitään minulle.

        Herrasmies maksaa!


      • mies huoraa
        szadfnbh kirjoitti:

        Nainen, jonka seurasta maksetaan, on prostituoitu.

        Tuleeko miehestä prostituoitu, jos hän tarjoaa naiselle kahvin kun on itse treffeillekin pyytänyt?


      • millä reiällä?
        H×××ia ne kaikki on kirjoitti:

        Miehen kuuluu tarjota naiselle, nainenhan maksaa kaiken takaisin reiällään.

        Heh. Kyllä se nainenkin seksistä nauttii.


      • Kumpi on h****a?
        szadfnbh kirjoitti:

        Nainen, jonka seurasta maksetaan, on prostituoitu.

        WHAT! szadfnbh, oletpa järjen jättiläinen! Eli, jos mies maksaa OMAN osuutensa kuluista, nainen on mielestäsi h****a?


      • MAKSAVAT miehet <3
        Ei naisia teille! kirjoitti:

        Mun mielestä jos mies ei edes kahvikupposta viitsi naiselle tarjota, se antaa miehestä äärimmäisen huonon kuvan. Epäkohtelias ja ÄÄRIMMÄISEN pihi!
        Ja vaikka olisi miten kiva mies, minun kiinnostukseni loppuu siihen paikkaan jos ei edes teekuppia voi naiselle tarjota, kun itse on kerta treffeille pyytänyt!

        Minunkin kokemukseni mukaan tuo on hyvin yleistä, että miehet ovat suorastaan raivoisia siitä, että "minähän en tarjoa mitään!" Suorastaan hävyttömiä juttuja ovat nuo, että mies ITSE kutsuu naisen syömään tms. ja yrittää jopa maksattaa omatkin kulunsa naisella!

        Näille pihtarimiehille muistutettakoon, että koska edelleen miehen euro on naiselle 80c, ja miesten palkat yleisesti ottaen suuremmat kuin naisilla, niin kauan on vain kohtuullista, että MIES tarjoaa! Mutta ettehän te selkärangattomat nahjukset mitään miehiä olekaan!

        Ikisinkuiksi tulette jäämään tuolla asenteella ja muistakaa sitten vanhana nämä sanani! Naista ette tuolla asenteella tule koskaan saamaan, pysysvästi ainakaan!

        Mies on herrasmies, kun maksaa naiselle treffeillä.

        Näin ainakin ajatellaan. Näin ajattelen minäkin. Mies saa pisteet, kun maksaa numeroa tekemättä. Se osoittaa, että mies kykenee huolehtimaan naisesta ja lapsista tiukan paikan tullen. Kyseessä on vanha, vanha vietti. Kun nainen on viimeisillään ja menossa vaikka synnyttämään tai imettää ja hoitaa pientä lasta, niin ei hänellä kauheasti siinä jää resursseja hankkia ruokaa ja resursseja.

        Nykymeno on toki muuttunut, mutta vanhat vietit ovat tallella. Jos mies maksaa viulut treffeillä, niin siitähän heruu bonuksia naiselta, vaikka voihan olla, että fiksut perusteet maksamiselle puuttuvat. Moni mies maksaa ihan mielellään naisen viulut treffeillä. Jos taas mies ei maksa, siitä tulee valitettavasti pihi penninlaskijan olo. Miksi sitten näin, että nainen ei ole pihi penninvenyttäjä, jos antaa itselleen tarjota. No, miettikää sitä vaikka kotonanne.

        Huonompaankin voisi muuten rahansa käyttää kuin treffiseuraan ! Koko keskustelu on hassu. Pisteet siis nousee, kun mies ei maksaa treffeillä. Ja älkää lynkatko mua, toisinajattelijat. Ymmärrän teitäkin.

        Olen silti sitä mieltä, että jos naisella on suuremmat tulot kuin miehellä, niin jatkossa voi olla reilumpaa, että nainen kustantaakin enemmän miehen menoja.


      • Panosta sinä vaan
        oasis79 kirjoitti:

        Kahvikupposista ei tosiaan kannata ongelmaa tehdä, maksoipa ne kumpi tahansa.

        Itselleni on aina ollut luonnollista, että suhteen kummatkin osapuolet panostavat suhteeseen myös taloudellisesti. Yhteiset kulut maksetaan puoliksi, mutta kumpikin vastaa itse omista rahoistaan. Tilanteet toki saattaa elää ja toinen voi joutua kustantamaan enemmän esim työttömyyden kohdatessa tai toisen opiskellessa, mutta tärkeintä ettei noista tule riitaa eikä kumpikaan yritä taloudellisesti hyötyä toisesta panematta itse tikkua ristiin.

        Ja p.askat makseta. Naisellani sattuu olemaan entisen elämänsä velkoja sen verran maksettavana, että hyvä kun maksaa edes niitä pois. Niinpä myös omaisuuteni on ja tulee olemaan minun, kiitos avioehdon.


      • kaikki mulle heti
        '05 veteraani kirjoitti:

        "Ei kai se nyt oikeasti noin vaikeaa ole :) Pelkkää taloudenhallintaahan se vain on. "

        Mitä minä naisten taloudenhallintaa tiedän, niin se on sitä, että kuukauden tulojen käyttö on suunniteltu viimeistä senttiä myöten.

        "En kai nyt miestä sen takia pellollekaan heittäisi. Silloin kiristettäisiin vyötä ja selvittäisiin yhdessä, kunnes tilanne taas helpottuu. "

        Ihan varmasti joutuisikin kiristämään vyötä, jos harrastaisi tulojen ja menojen laskentaa ja raha-asioista päättämistä naisen kanssa yhdessä:) Mutta kun ostaa naiselle ne kahvikupilliset ja jotain muuta pikkuista eikä anna naisen sotkea mitään isompia kuvioita, niin ei tarvi kiristää vyötä:)

        Jos kuukauden tulojen käyttö tarvitsee suunnitella viimeistä senttiä myöten, ei koko talous ja rahankäyttö ole varmalla pohjalla. Onko tullut hankittua kaikki etukäteen ja velaksi?


      • Pyhä yksinkertaisuus
        mies huoraa kirjoitti:

        Tuleeko miehestä prostituoitu, jos hän tarjoaa naiselle kahvin kun on itse treffeillekin pyytänyt?

        Ei, vaan prostun asiakas.


      • Järki unohtui?
        Kumpi on h****a? kirjoitti:

        WHAT! szadfnbh, oletpa järjen jättiläinen! Eli, jos mies maksaa OMAN osuutensa kuluista, nainen on mielestäsi h****a?

        Oman osuutensa? Eihän mies (se epäkohtelias ja ÄÄRIMMÄISEN pihi) ole silloin mitään tarjonnut.


      • Just just
        oasis79 kirjoitti:

        En mä nyt kyllä ajatellut aiheesta sen enempää avautua, mutta varmaan tällekin aiheelle löytyy jokin oma keskustelusivusto, missä voit purkaa tuntojasi muiden samanhenkisten kanssa.

        Joka pierua pidättelee, sillä on muutakin salattavaa.


      • Entäs .
        MAKSAVAT miehet <3 kirjoitti:

        Mies on herrasmies, kun maksaa naiselle treffeillä.

        Näin ainakin ajatellaan. Näin ajattelen minäkin. Mies saa pisteet, kun maksaa numeroa tekemättä. Se osoittaa, että mies kykenee huolehtimaan naisesta ja lapsista tiukan paikan tullen. Kyseessä on vanha, vanha vietti. Kun nainen on viimeisillään ja menossa vaikka synnyttämään tai imettää ja hoitaa pientä lasta, niin ei hänellä kauheasti siinä jää resursseja hankkia ruokaa ja resursseja.

        Nykymeno on toki muuttunut, mutta vanhat vietit ovat tallella. Jos mies maksaa viulut treffeillä, niin siitähän heruu bonuksia naiselta, vaikka voihan olla, että fiksut perusteet maksamiselle puuttuvat. Moni mies maksaa ihan mielellään naisen viulut treffeillä. Jos taas mies ei maksa, siitä tulee valitettavasti pihi penninlaskijan olo. Miksi sitten näin, että nainen ei ole pihi penninvenyttäjä, jos antaa itselleen tarjota. No, miettikää sitä vaikka kotonanne.

        Huonompaankin voisi muuten rahansa käyttää kuin treffiseuraan ! Koko keskustelu on hassu. Pisteet siis nousee, kun mies ei maksaa treffeillä. Ja älkää lynkatko mua, toisinajattelijat. Ymmärrän teitäkin.

        Olen silti sitä mieltä, että jos naisella on suuremmat tulot kuin miehellä, niin jatkossa voi olla reilumpaa, että nainen kustantaakin enemmän miehen menoja.

        Entäs kun nainen kutsuu miehen kotiinsa syömään? Lasku perään tai muuten mies on maksullinen? Tulee muuten se kahvikuppi halvemmaksi, ei edes vaivaa tarvitse nähdä.

        http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/nainen_on_arjen_maksaja


      • bkjkvhvjhbkjnk
        Järki unohtui? kirjoitti:

        Oman osuutensa? Eihän mies (se epäkohtelias ja ÄÄRIMMÄISEN pihi) ole silloin mitään tarjonnut.

        Mikähän minussa on vikana, kun kukaan mies ei ole koskaan tarjonnut missään mitään. Elävästi muistan eräänkin miehen, jonka kanssa käytiin treffeillä syömässä. Hän tilasi alkuruokia ja kalliin pääruuan, minä vaiin yhden halvan pääruuan. Laskun tultua ehdotti, että laitettaisiin se puoliksi. Kiltti kun olin, maksoin. Ikinä missään baarissakaan ei miehet ole mulle tarjonneet mitään.

        Kun toisen miehen kanssa muutin yhteen, minä päasiassa kustansin kaiken. Joskus se maksoi kahvikupin ulkona, mutta minä maksoin asumisen ja ruuat kotona, joten aika pieni ele se kahvikuppi oli siihen verrattuna. En ymmärrä. Kai mulla on sitten joku merkki otsassa, että "höynäytettävä". Millaisia ne naiset ovat, joille miehet mukamas kaikkea kustantavat?


      • miehen logiikkaa ehk
        .... kirjoitti:

        Epäilemättä et koekaan, mutta nuo pummaavat miehet kokee. Ehkä kokee lisättäköön. Selvästikin pummaava mies on käsittänyt, että ei ole vain miehen pesti kustantaa tai hänellä on jopa ajatus että naiset saa maksaa, rikkomalla perinteitä reippaasti.

        Voi olla miehen logiikkaa tuo. Minulla on pummaava mies, joka on sanonut aikaisemmissa suhteissaan elättäneensä naiset. Nyt elää näköjään 100% minun kustannuksellani. Ehkä hän mielessän tekee tilejä selviksi naiskunnan kanssa.

        Minulle alkaa tull mitta täyteen ja mies saa kohta lähteä, ellei meno muutu. En ole itse koskaan ottanut mitään, edes kahvikuppia, vastaan piffattuna keltään mieheltä vaan ollut tarkka tasa-arvoisesta maksamisesta, joten vähän väärään osoitteeseen tuo kosto menee, jos siitä on tosiaan kyse.


      • mawa4
        miehen logiikkaa ehk kirjoitti:

        Voi olla miehen logiikkaa tuo. Minulla on pummaava mies, joka on sanonut aikaisemmissa suhteissaan elättäneensä naiset. Nyt elää näköjään 100% minun kustannuksellani. Ehkä hän mielessän tekee tilejä selviksi naiskunnan kanssa.

        Minulle alkaa tull mitta täyteen ja mies saa kohta lähteä, ellei meno muutu. En ole itse koskaan ottanut mitään, edes kahvikuppia, vastaan piffattuna keltään mieheltä vaan ollut tarkka tasa-arvoisesta maksamisesta, joten vähän väärään osoitteeseen tuo kosto menee, jos siitä on tosiaan kyse.

        Itsehän suostut hyväksi käytettäväksi.


      • Omilla rahoilla meen
        Köyhä likka kirjoitti:

        Minä en kyllä koe tuota miesten pummaamista mitenkään tasa-arvoistumisena, vaan enemmänkin naista halventavana. Ihan kuin mies olisi jotenkin minua arvokkaampi, että minun pitäisi maksaa hänen seurastaan. Ja kun vielä pummitaan niin "kierosti", niin tulee tunne että minua pidetään ihan tyhmänä, enhän minä toki tajua mitään jos "lompsa unohtuu".

        Mainittakoon vielä, että minulla on useita naispuolisia ystäviä, jotka eivät ole koskaan pummanneet minulta, eivätkä edes suostu siihen että lainaisin heille rahaa, vaikka luotan heihin ja olen varma että he maksaisivat takaisin.

        Olen varmaan loppuelämäni ilman miestä, koska en vaan pysty arvostamaan pummijoita, enkä toisenlaisia miehiä ole vielä tavannut. Kukaan ei ole koskaan, ei kertaakaan halunnut tarjota mitään minulle.

        No sama kyllä pätee toisinkin päin, Ihan kuin sitten naiset olisi miehiä arvokkampia ja niin paljon, että miesten täytyy maksaa naisten seurasta.
        Vähän nyt realismia kehiin.
        Pummiminen on aina perseestä, eikä sitä tarvitse sietää. On se sit mies tai nainen kun koittaa edes siipeillä.


      • Lainattu ruoka
        Entäs . kirjoitti:

        Entäs kun nainen kutsuu miehen kotiinsa syömään? Lasku perään tai muuten mies on maksullinen? Tulee muuten se kahvikuppi halvemmaksi, ei edes vaivaa tarvitse nähdä.

        http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/nainen_on_arjen_maksaja

        Ei niin saa tehdä, ellet ilmoita ruoan hintaa etukäteen ja ilmoita ansioitasi myös verottajalle.

        Leikki sikseen. Et sinä miestä kotiisi kutsu syomään ilman taka-ajatuksia. Vähintään haluat vastapalvelukseksi vastaavan tarjotun aterian, luultavasti paljon enemmän.


      • Aivan, kyllä kyllä
        bkjkvhvjhbkjnk kirjoitti:

        Mikähän minussa on vikana, kun kukaan mies ei ole koskaan tarjonnut missään mitään. Elävästi muistan eräänkin miehen, jonka kanssa käytiin treffeillä syömässä. Hän tilasi alkuruokia ja kalliin pääruuan, minä vaiin yhden halvan pääruuan. Laskun tultua ehdotti, että laitettaisiin se puoliksi. Kiltti kun olin, maksoin. Ikinä missään baarissakaan ei miehet ole mulle tarjonneet mitään.

        Kun toisen miehen kanssa muutin yhteen, minä päasiassa kustansin kaiken. Joskus se maksoi kahvikupin ulkona, mutta minä maksoin asumisen ja ruuat kotona, joten aika pieni ele se kahvikuppi oli siihen verrattuna. En ymmärrä. Kai mulla on sitten joku merkki otsassa, että "höynäytettävä". Millaisia ne naiset ovat, joille miehet mukamas kaikkea kustantavat?

        Kyllä tuntuu jotain vikaa olevan.


    • '05 veteraani

      "Miksi mies tahtoo että naiset maksavat kaiken? "

      Mitä minä miehiä tiedän, niin suurin osa olisi tyytyväisiä, jos naiset maksaisivat puolet, osansa tai edes jotain. Ehkä sitten miehelle ei vaan mikään riitä.

    • Numero333

      Eivät välttämättä ole pummeja tai varattomia, miehet ovat luonteeltaan ahneita etenkin rahan suhteen.

      • Nii ja naisväki

        onkin lompakko levällään, osa ihan lounnostaan, eikä lain rahanahneita.


    • 71717171717171

      mitä te rutisette, itse olette seuranne valinneet, ja varmaanki ulkonäön perusteella. =)

      • kullilla vaan

        "noku se oli nii hyvän näköne ja sil oli iso kulli" mitäs muutakaan,naiset tekee sen ison eteen mitä vaan vaikka ei sitä myönnä :D


      • terv.mies.
        kullilla vaan kirjoitti:

        "noku se oli nii hyvän näköne ja sil oli iso kulli" mitäs muutakaan,naiset tekee sen ison eteen mitä vaan vaikka ei sitä myönnä :D

        Ja sitten vielä kehtavat pitää meitä niin tyhminä ettei me sitä tiedettäisi tai tajutaisi...naiset valehtelee kyllä loppuuun asti kunnes ei ole enään mitään.


    • Ei ole miehille mitenkään tyypillistä käytöstä. Ei naisillekaan. Mutta meitä on moneen junaan. Itse sitä kukin seuransa valitsee. Tasapuolisuus maksamisessa on musta aina ollut järkevintä, silloin ei asiaa tarvitse miettiä. Vuoroin voidaan maksella molempien ostokset ja välillä molemmat omansa. Sillai, ettei kummallakaan jää mitään hampaan koloon.

      • järkevä brunette

        Niinhän se menee tässä tasa-arvoisessa yhteiskunnassa.
        Jos ollaan jo parisuhteessa niin tulot laitetaan yhteen ja menot maksetaan pois ja kummallekin jää yhtä paljon rahaa omaan käyttöön.

        Jos ollaan vielä seurusteluasteella niin on kai suotavaa että kumpikin maksaa oman osansa. Ei jää kiitollisuudenvelkaa puolin eikä toisin.

        Olenkohan ollut onnekas kun tielleni ei noita "pummeja" ole osunut. Päinvastoin erittäin herrasmiehiä. Eivät millään ota uskoakseen että haluan omat kuluni maksaa. Heillä vielä sellainen käsitys että miehen "kuuluu" maksaa.
        Itsepäisesti pidän pintani. Olemmehan me naiset itsenäisiä ja itsellisiä.

        Ei tarvitse silloin koskaan tuntea että on kiitollisuudenvelassa. Mehän sitä tasa-arvoa olemme huutaneet. Joten tasa-arvon nimissä - me naiset olemme yhtä velvoitettuja kuin miehet vastaamaan omista kuluistamme.


      • yks.blondi ulos kirj
        järkevä brunette kirjoitti:

        Niinhän se menee tässä tasa-arvoisessa yhteiskunnassa.
        Jos ollaan jo parisuhteessa niin tulot laitetaan yhteen ja menot maksetaan pois ja kummallekin jää yhtä paljon rahaa omaan käyttöön.

        Jos ollaan vielä seurusteluasteella niin on kai suotavaa että kumpikin maksaa oman osansa. Ei jää kiitollisuudenvelkaa puolin eikä toisin.

        Olenkohan ollut onnekas kun tielleni ei noita "pummeja" ole osunut. Päinvastoin erittäin herrasmiehiä. Eivät millään ota uskoakseen että haluan omat kuluni maksaa. Heillä vielä sellainen käsitys että miehen "kuuluu" maksaa.
        Itsepäisesti pidän pintani. Olemmehan me naiset itsenäisiä ja itsellisiä.

        Ei tarvitse silloin koskaan tuntea että on kiitollisuudenvelassa. Mehän sitä tasa-arvoa olemme huutaneet. Joten tasa-arvon nimissä - me naiset olemme yhtä velvoitettuja kuin miehet vastaamaan omista kuluistamme.

        Mulle on sopinut tuo seurustelukuvio parisuhteessakin :) Eli omat käyttötilit molemmilla, vaikka yhteinen säästötilikin löytyy. En halua olla ostamisissani tilivelvollinen, kun on sattunut säästäväinen mies ;) Eli en halua selitellä joka kenkäparin ym. hintaa . Raha-asioissa haluan tiettyä yksityisyyttä, sen verran kun näen tarpeelliseksi. Vaikka kyllähän tuo mun tilille pääsee halutessaan katsomaan. Ei ole tainnut koskaan kyllä käydä. En minä ainakaan hänen.


    • Onnellinen single

      Suhde loppui juuri pari kuukautta sitten. Laitoin rahahanat kiinni ja naiselle riitti..:)
      Siihen mennessä maksoin kaikki yhteiset matkat, ruoat, huvittelun ym. ym.

      Viisikymppinen eukko/ naisystäva nosti kytkintä ja aloitti minun solvaamiseni tutuille ja tutuntutuille..!
      Sovitut velat olivat ilmaa yht"äkkiä ja kaikki olikin minun harhaista kuvitelmaani..!
      Keskinäisestä velkakirjastamme hän totesi että se ei ole oikeustoimikelpoinen..!

      Olen tyytyväinen että pääsin hyväksikäyttäjästä eroon ja jos seuraavan kantturan hommaan, olen paljon tarkempi raha-asioiden suhteen..!

      Eukkojen harjoittama miesten hyväksikäyttö perustuu tosiasiaan että kun miestä panettaa, niin sillä seisoo molemmat päät yht"aikaa..!

      • kerpeleenmiehet

        olen tavannut vastaavia miehiä , kuin onnellinen single naisia ... ja viimeisimmän aiheuttamat vahingot estävät koskaan eläkkeelle jäämästä... siperia opettaa


      • Opi jotain sinäkin

        On se hyvä että vihdoin oivalsit että sinua hyväksikäytettiin.Se hän on 100 varmaa että kun kun molemmat päät seisoo yhtäaikaa näin silloin käy.


      • Samaa mieltä Onnellinen single! Itellä muutamaan kertaan käyny suhteissa samoten. Ja katon kyllä tarkasti millanen vastakkais sukupuoli on,ennen saman katon alle muuttoa! Parempi elää yksistään kuin paskassa suhteessa jossa joutuu raataa hommia niska limassa ja toinen ei edes yritä tehdä mitään talouden eteen.


    • Viisas neuvo

      Mulla oli työkaveri joka sanoi kahvitauolla. Illalla tarttee panna muijaa kun rahat on loppu. Vaimo kuulemma tiettää ,että kun paneminen alkaa on puolisolta rahat loppu . Työkaveri lisäsi vielä. En kai mä sitä nyt ilmaiseksi pane.

      • Heheeee.....

        Parasta mitä minulla oli , vain yksi parhaimmista.

        Ota osaa "mesen " ostoon, kun sinulla on enemmän rahaa.

        Lounasseteileitä olisi pitänyt jakaa sinne sun tänne.

        Katsotaan, miten uusi tytsi käyttäytyy?


    • kanadansuomalainen

      En ole koskaan halunnut mieheltä mitään ja en halua, että mies aina maksaa, koska jos molemmat käyvät työssä tai on varoja, eläkkeellä olevat, niin vuoronperään maksetaan ruuasta, tai ravintolareissusta, ja sillä tavalla ei ole missään velvollisuudessa maksaa miehelle menemälle sen kanssa saman peiton alle.

      Olen kyllä nuorempana elättänytkin yhtä luuseria kymmenen vuotta, mutta hyvästä kannattaa vähän maksaakin, tytöt.

    • Itse olen huomannut, että nämä korttimaksajat ovat keksineet kivan keinon siivestää meitä, joilla on aina rahaa mukana. Eli maksattavat meillä kaiken sen, mikä pitää maksaa käteisellä. Ja näitä pummeja on tasaisesti kummassakin sukupuolessa.

      • Mies ei halua maksaa kortilla, ettei vaimo nää mihin rahat on menneet, jos vaikka reissussa ja jonkun naisen kanssa illallisella ;) *nauraa*


      • sulla vikaa
        StayupNainen kirjoitti:

        Mies ei halua maksaa kortilla, ettei vaimo nää mihin rahat on menneet, jos vaikka reissussa ja jonkun naisen kanssa illallisella ;) *nauraa*

        stayupit on halpoja, ukko tup reissultaan minkä ehtii. buaah hah haa


      • kai kahviloissa käy

        Missä ei nykyään käy kortti? Noin niinkun yleisesti, satunnaiset pikkupaikat poisluettuna.


    • Olkoon 50 tuhatta kappale ja talo / isompi asunto päälle, en lainaa. Ole sitten ilman.

      • Jaa, autokin vielä? Ei tuu kesää. En myöskään takaa mitään, kun puhutaan RAHASTA. Ei ole Miehen työ (y)


    • "Sofenisti"

      Niinpä niin, kai se on tuo tasa-arvo vouhotus alkanut puremaan.

      • kerropa

        Mitä tasa-arvoa se on, että nainen maksaa kaiken?


      • kerropa

        Kuulostaa minusta lähinnä siltä, että osat olisivat tältä osin vain vaihtuneet. Miehet saavat hyvät puolet (nainen elättää) "alistetusta" asemasta, mutta huonot puolet (kotiorjan hommat) loistavat poissaolollaan. Kyllä minä mielelläni kustantaisin kaiken, jos olisi iso palkka ja mies hoitaisi kodin ja lapset (vaikka mulla ei vielä olekaan) yksin ja itse saisin "raskaan" konttorityöpäivän jälkeen vaan rojahtaa sohvalle makaamaan (tai istahtaa valmiiksi katettuun ruokapöytään).

        Sinun logiikallasi tuo olisi sitä tasa-arvoa.


    • Niin, on miehelläkin oikeus maata kotona 24/7 niiden takia. Kuka jostain elimestä tai ulkonäöstä maksaa, käytetystä varsinkaan, toki, se, että ei saa neitsyttyttöä ei tarkoita suoraan suhteessa uutta autoa/taloa tai mitään muutakaan upouutta. Eläimet eivät ole niiden korvike, tässä iässä.

      • Eli kaksi asiaa joista ei puhuta: raha ja seksi.


      • i_made_it kirjoitti:

        Eli kaksi asiaa joista ei puhuta: raha ja seksi.

        Neuvottelu on päättynyt.


    • mooses2

      Hö. Naiset ne vasta kaiken maksattavatkin miehillä -
      alusra saakka. Kokemusta on.

    • syytäkin varoa

      Jotkut "miehet" kaipaavat uutta äitiä itselleen. Ovat kuin Perussuomalaisia jotka eivät kykene vastaamaan omista teoistaan, vaan keksivät mielikuvituksellisia selityksiä.

    • hoopot

      Suomalaiset ketkumiehet ovat Oppineet Turkkilaisilta........ja Suomalaiset naiset ovat lapsenuskoisia,sinisilmäisiä....antaisin heti "potkua persuksiin"....jos ei normi käyttäytymistä tiedä ja jos tietää niin vielä pahempi....

      • cilla85

        tuota meillä maksaa mies. ja siis mieheni on turkkilainen. Kun asuimme eri maissa, mies lähetti mulle rahaa, kun olen aina ollut erittäin huono rahan kanssa ja se aina loppui kesken. (saattoi johtua silloin myös mahtavista puhelinlaskuista ja liian usein kun kävin mieheni luona).

        Mieheni on siis kasvanut kulttuuriin, jossa mies tuo rahan pöytään ja sen huomaa jos käymme kaupassa tai ulkona syömässä. :) Ikinä ei tarvitse itse rahapussia ottaa mukaan. Mutta siis tottakai me mun rahat käytetään myös, kun laskuja ja asuntokin täytyy maksaa ja miehen tulot eivät niihin kaikkkiin valitettvaasti riitä..


        Mutta mun mielestä jokaisessa maassa ja sukupuolessa on vastaavaa taloudellista hyväksikäyttöä ja mun kokemuksen mukaan naiset käyttävät enemmän miehiä hyväksi..


    • Oma käytös

      Tuo kertoo enemmän sinusta itsestäsi kuin mistään muusta. Vedät puoleesi tai ihastut tietynlaisiin ihmisiin.

      Miksi näin käy?

      • 20+20

        Meidän suvun naiset ovat ihastuneet pettäjiin/kevytkenkäisiin kerta toisensa jälkeen. Vähän nolottaa myöntääkin, mutta pelkään aloittaa seurustelua, kun en haluaisi toistaa historiaa.. vain kun tietäisi, että missä tapamme valita miehiä menee vikaan!


    • Hitto vie. Minulla kaksi eri näkökulmaa asiaan.
      Nainen voi olla se joka ottaa kaiken irti sinusta tai se joka saa sinusta kaiken irti.
      Huomaatko eron.
      Itse suosin naisia jotka saa inusta kaiken irti koska se palvelee molempia, ei ole yksipuolista.
      Illallisilla ja kapakoissa minä maksan ja jos nainen tahtoo maksaa kyydin niin ok sehän on kiitos illasta ja merkki tavataanko huommena.
      Naisille älkä ostako luusereita talouteenne.
      Miehille olkaaa herrasmiehiä.
      Ja jokainen eläköön taloutensa mukaan.
      Vaikka tapaisit sen unelmiesi naisen, ostaisitko hänelle
      ferrarin huomen lahjaksi velaksi jos omakin talous kuralala????
      Itse koetan pysyä budjetissa ja jos jää yli sillä hemmoitelen rakastani.

    • Yleensä

      Nainen on se joka olettaa miehen maksavan kaiken!

      Toki en kiistä että tässätapauksessa olisi päinvastoin.

      • ValitkaaSeurannePare

        No en kyllä todellakaan oleta että poikaystäväni maksaisi kaiken aina kun ollaan ulkona/kaupassa/leffassa jne!


      • ei nykyään

        Yleistetään nyt sitten reilusti vanhalla tietolla.


      • ---
        ei nykyään kirjoitti:

        Yleistetään nyt sitten reilusti vanhalla tietolla.

        Nyt sinäkin yleistät, huomaatko?


    • Kannattaa auttaa ..

      Mitäs tuossa ihmettelet, se maksaa jolla on rahaa.Kyllä se jotenkin tulee aina itselle takasin tavalla tai toisella.
      Eihän raha ole kuin vanha foinikkialaine keksintö ja tuiki tarpeellinen.On todella suurta rakkautta ja ystävällisyyttä autta toista tilanteessa mikä on se mikä on.
      Ei,kukaan köyhdy sillä jos auttaa toista päinvastoin saa tuhatkertaa takaisin.
      Olen jo 67v vuotias rouva ja avioliitossa. itsell'äni ei ole koskaan ollut mahdollisuutta suuriin seteleihin mutta olen sydämestäni auttanut aina jos olen voinut,ja mitä tulee minun mieheen niin hän jos kukaan osaa panna rahaa toisten auttamiseen ja meill' on yllinkyllin kaikkea maallista hyvää,

    • Köyhä jätkä

      Ei Jumalauta että täällä pidetään ihmisiä kieroina.. Itsel kävi monestikkin noin ettei ollut rahaa johonkin ja kulta tarjos. Luottamusta se vaan on ja tuota kuuluu olla suhteessa. Tietenkin maksan takasin ja näin. Milelestäni se voi maksaa ja lainata suhteessa jolla on enemmän.. Itse olisin näin mieluusti tehnyt. tykännyt jopa mieluummin olla siinä osassa. Ei suhteessa kannata olla jos luulee toisen käyttävän hyväksi :)) ei siinä sitten ole mitään järkeä.

    • omillaan1

      Tuo suhde on jo alkuun tuhoon tuomittu,kun ne kaljottelulla alkavat, ehdokkaiksi ne jäävätkin puolin ja toisin. Harvalla kaljakuppilassa istujalla sitä MasterCard korttia lompsassa on, oli se mies tai nainen.
      Ei hyödytä yleistää. (Miksi mies tahtoo että naiset maksavat kaiken)
      Kannattaa treffailla paikoissa mihin varat antavat myöden. Tuos vaihees kun se menee pyytämiseks, sehän loppuu siihen, meitä on moneksi miehissä ja naisissa.

    • Narttuilijalle

      No jo on aikakin naisen maksaa..)

    • Milano-Ontario-Helsi

      Vaimoke kuluttaa minkä kuluttaa.

      Koti on kyllä siisti.
      Vaatteeni kunnossa duunimatkoihin.
      Kaikenmailman turhuuteen näyttää menevän 1000€ kuussa, kodinmenojen lisäksi.

      En valita, koti kunnossa.

    • Kvaak sanoi kissa

      Vanha vertaus nahkavisalla maksamisesta on saanut tasa-arvon myötä kumppanin. Tästä huolimatta omien kokemusten perusteella "lokki" on vielä useimmiten naispuolinen ja aika paljon vielä matkaa siihen ettei näin olisi.

    • Juup ;) Tuttu tilanne. Täällä pohjoisessa niitä kutsutaan hyyryläisiksi. Jostain kummasta niitä vaan sikiää kuin sieniä sateella.
      Joka toinen sana niillä on vippaakko mulle.
      Yritä päästä niistä äkkiä eroon.
      Juu ja niitä on miehissä sekä naisissa ihan tasapuolisesti.

    • Ei ees kiinnosta

      Ja kyseinen ei koskaan ikinä voisi ilmetä myös naisessa?

    • Oikea mies

      Kokeile treffailla miestä!

      Valitettavasti Suomi on täynnä näitä "raukkoja". Kun vanhemmat eivät enää elätä, täytyy etsiä äiti- ja isähahmoja. Eli ei se ystävyyttä ole.

      Meitä ihan oikeita miehiä. jotka tekevät töitä elääkseen on onneksi vielä paljon.
      Nyt vaan silmät ja ennen kaikkea korvat auki.

    • sinni 24

      Meillä on niin että mies maksaa suurimman osan kuluista ja mä maksan sille luonnossa :) ja teen kaikki kotihommat,ruoan laitot, siivoukset, pyykit ym. ja Kyllä kelpaa !!

    • kallis ystävä

      Mulla oli ystävä joka aina unhotti ostaa tupakka tai välillä kotonaan ei edes polttanut mutta meille tullessa ensimmäiseksi pyys että mennäänkö tupakalle. Kai sä tarjoot kun meillä ei tiedetä että välillä poltan (välillä=Meillä)
      No annoin hänen jäädä etsimään muita tyhmiä tarjoajia!

    • jännähomma

      Mua huvittaa kun miehen kanssa käytiin kaupassa (mies makso tällä kertaa) ja siinä oli täytettyjä patonkeja joita monesti sieltä ollaan ostettu. Sanoin miehelle että otettaisko tuosta kaks patonkia, mä haluaisin tuon savulohen minkä sä? Mies siihen että nooo... jos otettais vaan yks patonki ku hintaa 4e yhel patongilla...

      Mutta kun meikäläinen on ollu maksajana niin ihan hyvin voitu aina ottaa ne kaks patonkia ;)

      No, minä siinä miehelle sitten että huoh, jos se nyt siitä on kiinni niin minä maksan sen 8e sulle.. Ja mies suostu ostamaan ne kaks patonkia ;)

      • 19+6

        Joskus se on pieni mikä kirpaisee ;) Ja oikeasti jos vippauspyynnöt ei ole jatkuvia, niin mielestäni kuvaamasi "periksiantaminen" on välillä ihan suloistakin ja parisuhdetta lujittavaa :)


    • vidu

      Eräs naikkonen yritti aikoinaan kusettaa asunnon ostoon käsirahaa minulta selityksellä että pankki oli kiinni,eukko oli vain muutaman viikon tuttu ja kehtasi vielä närkästyä kun sanoin suoraan ettei käy...senhän ties kuinka suhteellekin äkkiä kävi.

      Älkää ikinä lainatko kellekkään rahaa.

    • no voi itku joku joutunu joskus maksamaan jotakin... ootakko että aina miehet maksaa kaiken! se on sitä tasaarvoa! :)

    • Ei muuta kun potkut persauksille miehelle joka yrittää maksaataa omat menonsa naisilla :)

      • ---

        Säästyneillä rahoilla voi ostaa 2 tusinaa kissoja.


      • loput johonkin muuhu
        --- kirjoitti:

        Säästyneillä rahoilla voi ostaa 2 tusinaa kissoja.

        Kuka ostaisi 2 tusinaa kissoja? Kyllä yhden tusinan pitää riittää.


    • vekeksi55

      Kyllä naisetkin osaa maksattaa kaiken, erehdyin "seurustelemaan" naisen kanssa joka maksatti kaiken ei muka ollut rahaa, no rahaa löytyi teko kynsiin ym. Mutta ei yhteisiin menoihin, että näitä löytyy kummastakin sukupuolesta.

      • 4 + 7

        Tiedätkö mitä tekokynnet maksaa??? Ei sellaisten jälkeen jää rahaa kenellekään! Naisesi oli tottunut tuloihinsa nähden liian koreaan elintasoon :P


    • Oyutta

      Hankkiudu eroon lippalakkipäisistä VW -poitsuista. Heillä kaikki rahat menee auton (korjuuseen) =)

    • mustio

      Oikein, kyllä kunnon miehen menot pitää maksaa,se on tämä miehen-elämä melko rankkaa ja kyllä toivon että ämmä maksaa viulut,mä voin maksaa esim.sähkölaskun kesällä ja nurmen leikkaus kulut talvella,akat aina siivellä prkle.

    • kohta veettää liikaa

      Täytyy myöntää, että itseäni tuoreessa suhteessa (ei asuta siis yhdessä) sapettaa maksamisten jakautuminen ja rankasti.

      Herra ei oma-aloitteisesti KERTAAKAAN ole estellyt, jos olen ollut lompakko kädessä tai sanonut, että voisin maksaa. Ei kertaakaan. Tai no, yhden kerran, aivan ensimmäisellä yhteisellä kauppakerralla, kun olin jo maksanut viikon kaikesta putkeen (lue: ollut luonani, jääkaapillani ja illallisilla paljon) ja tajusi itsekin kai menevän liian pitkälle, jos olisin silläkin kerralla maksanut kaupassa.

      Eihän tässä mitään ongelmaa olisi, ellei tämä käytännössä ole tarkoittanut minun maksavan suurinta osaa kuluista. Eipä silti, olisihan minulla hyvätuloisena naisena siihen varaa. Herralla vain olisi vielä enemmän. On varsin varakas ja ansiotulonsa ovat vähintäänkin tuplat itseeni nähden.

      Mielenkiinnolla tässä odotan, kauanko tämä oma maksamisputkeni kestää, ennen kuin mies itse ihan oma-aloitteisesti ehdottaa maksavansa vaikka kahvilakäynnin. Varsinkin ottaen huomioon, miten paljon olen meihin jo rahaa upottanut.

      Ellei sitä hetkeä ja kukkaron nyörien avaamista ala tulla aika pian, ei tarvitse tulla koskaan.

      • kohta veettää liikaa

        Ihan vain jälkikommenttina vielä:

        Esimerkin voima ei näytä auttavan.


      • Mies1

        Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta on niitä naisiakin jotka maksattaa kaiken
        miehellä, tasapuolisuus se on minusta oikein, molemmat maksaa oman osuutensa
        jos kerran yhdessä asutaan, tai ollaan aikeissa olla yhdessä.Tietysti jos toisella on vähän tuloja niin silloin se on ymmärrettävää, tosin sekään ei ole oikeudenmukaista
        että ostatetaan toisella kaikenlaista kun ei itsellä ole varaa. Eihän kukaan halua
        pistää rahojaan menemään toisen kustannuksella, kun on niiden eteen joutunut
        tekemään paljon töitä.


      • Mies kiittää

        Ota hyvä ihminen asia puheeksi ja sovi miten kulut jaetaan, kun kerran kyse ei ole siitä etteikö rahaa olisi.

        Osa ihmisistä vain ei osaa lukea ajatuksia, paljon parempi kun väännät rautalangasta mikä mättää.


      • Vali-vali...

        Miksi te naiset roikutte tämmösten surkimusten kanssa? En ymmärrä. On niitä vastuuntuntoisempiakin miehiä olemassa. Olisiko aika puhua sen äijän kanssa asia halki kuin vikistä sitä täällä?


      • kohta veettää liikaa
        Mies kiittää kirjoitti:

        Ota hyvä ihminen asia puheeksi ja sovi miten kulut jaetaan, kun kerran kyse ei ole siitä etteikö rahaa olisi.

        Osa ihmisistä vain ei osaa lukea ajatuksia, paljon parempi kun väännät rautalangasta mikä mättää.

        Asiastahan on luonnollisesti jo keskusteltu ja herran mielipide oli, että seurustellessa kulut puoliksi. Herra vain näyttää unohtavan ottaa huomioon kaikki kulut. Koska asiasta keskusteltiin vastikään, hänellä on vielä hetki aikaa osoittaa olevansa mielipiteidensä mittainen.

        Ajatustenlukijaa ei aikuinen ihminen enää odota tapaavansa.


      • kohta veettää liikaa
        Vali-vali... kirjoitti:

        Miksi te naiset roikutte tämmösten surkimusten kanssa? En ymmärrä. On niitä vastuuntuntoisempiakin miehiä olemassa. Olisiko aika puhua sen äijän kanssa asia halki kuin vikistä sitä täällä?

        Ks. aiempi kommentti. Totta kai asiasta on jo keskusteltu.

        Siksi toisekseen, mielestäni kulut pitäisi pidemmässä parisuhteessa mennä tulojen suhteessa. Näin olen toiminut aina. Niin silloin, kun olen itse ollut pienempituloinen (miehet ovat tähän vapaaehtoisesti halunneet, ja eivätkä suoraan sanottuna antaneet maksaa, jos olivat paljon parempituloisia) ja silloinkin, kun olen itse ollut suurempituloinen.

        Siksi omaan oikeudentajuuni ei mahdu senttien venyttäminen ja systemaattinen toisesta hyötyminen. Kukin panostaa suhteeseen kykyjensä mukaan. Jos ei halua huolehtia toisesta rahallisesti, ottaa sitten riittävän varakkaan naisen tai miehen. Jos taas ottaa sen köyhän, on parempi varautua myös hemmottelemaankin toista.


      • hyvä ja sydän
        Mies1 kirjoitti:

        Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta on niitä naisiakin jotka maksattaa kaiken
        miehellä, tasapuolisuus se on minusta oikein, molemmat maksaa oman osuutensa
        jos kerran yhdessä asutaan, tai ollaan aikeissa olla yhdessä.Tietysti jos toisella on vähän tuloja niin silloin se on ymmärrettävää, tosin sekään ei ole oikeudenmukaista
        että ostatetaan toisella kaikenlaista kun ei itsellä ole varaa. Eihän kukaan halua
        pistää rahojaan menemään toisen kustannuksella, kun on niiden eteen joutunut
        tekemään paljon töitä.

        "Eihän kukaan halua
        pistää rahojaan menemään toisen kustannuksella, kun on niiden eteen joutunut
        tekemään paljon töitä."

        Pihin ihmisen puhetta. Rakkaus ennen rahaa. Ei minua sureta yhtään käyttää rahaa rakastamaani ihmiseen. Hän sitten tekee sen mitä voi "vastapalvelukseksi". Yllättää kokkailulla, hoitaa varauksia, järjestelee paikkoja jne. Pääasia on, että kumpikin tahtoo toiselle hyvää niine resursseineen, mitä on käytettävissä.


      • kohta veettää liikaa
        Mies1 kirjoitti:

        Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta on niitä naisiakin jotka maksattaa kaiken
        miehellä, tasapuolisuus se on minusta oikein, molemmat maksaa oman osuutensa
        jos kerran yhdessä asutaan, tai ollaan aikeissa olla yhdessä.Tietysti jos toisella on vähän tuloja niin silloin se on ymmärrettävää, tosin sekään ei ole oikeudenmukaista
        että ostatetaan toisella kaikenlaista kun ei itsellä ole varaa. Eihän kukaan halua
        pistää rahojaan menemään toisen kustannuksella, kun on niiden eteen joutunut
        tekemään paljon töitä.

        Miten se, että jotkus naiset maksavattavat elämistänsä miehillä oikeuttaa tämän miehen maksattamaan elämistänsä minulla?

        Ei ole olemassa kollektiivista vääryyden kokemista tai sen sovittamista. Varsinkaan, jos sitä sovittamista haetaan viattomilta.


      • ---
        hyvä ja sydän kirjoitti:

        "Eihän kukaan halua
        pistää rahojaan menemään toisen kustannuksella, kun on niiden eteen joutunut
        tekemään paljon töitä."

        Pihin ihmisen puhetta. Rakkaus ennen rahaa. Ei minua sureta yhtään käyttää rahaa rakastamaani ihmiseen. Hän sitten tekee sen mitä voi "vastapalvelukseksi". Yllättää kokkailulla, hoitaa varauksia, järjestelee paikkoja jne. Pääasia on, että kumpikin tahtoo toiselle hyvää niine resursseineen, mitä on käytettävissä.

        Jälkeenpäin voi kyllä surettaa...


      • ---
        kohta veettää liikaa kirjoitti:

        Miten se, että jotkus naiset maksavattavat elämistänsä miehillä oikeuttaa tämän miehen maksattamaan elämistänsä minulla?

        Ei ole olemassa kollektiivista vääryyden kokemista tai sen sovittamista. Varsinkaan, jos sitä sovittamista haetaan viattomilta.

        Naiset on tuosta sun kanssa eri mieltä...


      • hyvä ja sydän
        --- kirjoitti:

        Jälkeenpäin voi kyllä surettaa...

        Aika paljon pienempi mahis joutua tuohon "jälkeenpäin" tilanteeseen, kun hoitaa sen parisuhdeosuuden kunnolla.

        Ihan vaan vinkiksi.


      • mielenkiintoista!
        --- kirjoitti:

        Naiset on tuosta sun kanssa eri mieltä...

        Miten niin?


      • ---
        mielenkiintoista! kirjoitti:

        Miten niin?

        Kollektiivinen vääryyden kokeminen...


      • ---
        hyvä ja sydän kirjoitti:

        Aika paljon pienempi mahis joutua tuohon "jälkeenpäin" tilanteeseen, kun hoitaa sen parisuhdeosuuden kunnolla.

        Ihan vaan vinkiksi.

        Niin, onhan 90 % mahis tosiaan pienempi kuin 98 %...


    • Oot vaa törmänny vääriin ihmisiin.

    • joomokki

      hhmmm... aika monilla deiteillä käynyt ja aina olen maksanut ruokailut ym...
      ja vieläpä mielellään.
      olkaa nyt vähän edes miehiä....

      • ---

        "olkaa nyt vähän edes miehiä.... "

        Ei jaksa.


    • asggvcd

      Tässä on yksi hyvä syy miksi köyhien kanssa ei kannata seurustella. Ovat jatkuvasti kinuamassa rahaa ja turha toivo edes kuvitella että maksaisivat velkansa. Kannattaa tapailla vain oman sosiaaliluokan ihmisiä, niin ei tule riitaa rahasta.

    • Niin että mitenkähän

      Ex vaimo eli munkustannuksella 7 vuotta. Nyt se lähti ku en muka ollut hyvä mies.

      • totuus miehistä

        Sinä olit saamaton nahjus, väritön ja tylsä.


    • elämä on kallista

    • yksinelävä

      Joo kyllä on tuttu juttu että nainen maksaa. Tai ehkä itse vain kerään hoitovietilläni sellaisia miehiä ympärille? Pitkään on ollut etsinnässä mies, joka pärjää omillaan taloudellisesti, niin kuin minäkin. Kyllä on tuttua, että mies on koko ajna jotain velkaa ja röökit loppu ja vuokra maksamatta ja pikavipit perinnässä. Kyllähän se vituttaa.

    • renttukusettajahah

      Vitunn akat, ite te valitsette ne kaverinne ja miehenne. Kattokaa peiliin, taitaa idiootti pillullaan ajatteleva horoakka siellä tuijottaa.

    • Junttihan se mies.

      Etkä itsekään järin fiksu ole kun menet kerta toisensa jälkeen lankaan. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa ja joskus lompakkokin.

    • mnbvcr

      Taidat pyöriä renttujen kanssa.

    • umpikuja edessä

      Jenkeissä jos lähdet treffeille, se on aina mies, joka maksaa. Jos ei ole maksukykyä, ei ole treffejäkään. Jos nainen tarjoaa, sitä pidetään loukkauksena miestä kohtaan, joten siellä on turha edes yrittää maksaa treffi-illallista tai mitään muutakaan.

      Ottaen huomioon suomalaisten naisten nirsouden miestarjonnan suhteen, voin jo nyt ennustaa, että noilla premisseillä tulevat avioliitot ja treffit jäämään monelta naiselta haaveeksi.

      Miksi näin? Koska Suomessa miesten työttömyys kasvaa nopeaa tahtia ja työtön on todellakin varaton. Ei ole varaa baari-iltohin, puhumattakaan kalliista harrastuksista ja matkusteluista. Työssäkäyvä nainen siis joko maksaa miehensä elämän jatkossakin, ei siis pelkästään niitä treffi-illan kaljoja, jos mielii miestä pitää mukanaan seurana, kuten normaalissa suhteessa ja liitossa tapahtuu. Mikäs se sellainen avioliitto on, missä vaimo matkustelee, käy itse baareissa ja ukko kyhjöttää kotona. Siihenhän tuo johtaisi.

      Tuolla "jokainen maksaa omansa" -periaatteella ainoastaan ne parit, jotka elävät about samassa varallisuusluokassa voivat pariutua keskenään. Sen kun lasket mukaan niihin muihin (tiukkoihin) kriteereihin, joita suominaisilla on, veikkaan, että tässä maassa ei enää paljoa onnellisia parisuhteita nähdä.

      • Nainen ei ole se, joka määrittää kriteerit.


      • työtön2635657836857

        nuorille tuo ei ole ongelma, ne vain rakastaa eikä laske ekejä, kun yleensä kummallakaan ei niitä ole. sitten noi treffipalstoja päivystävät sinkkunaiset on toinen juttu. mutta ei liikuta mua niitten murheet, niillä on fyrkkaa ja vahva itsetunto ja koulutusta ja terävää älyä ja vaikka mitä paskaa. joten vitun vertaa niiden valitus mua kiinnostaa


    • Siinähän sitten kusettavat, kun oma tunto paranee, mitä sitten? Ai se, että "purkaa paineet" väärällä tavalla ja tekee liikaa liian vähällä ja vielä lainaa lisää ei minkään takia?

      Ei kukaan ole pyytänyt naista "Auttamaan", ei kukaan velvoita "auttamaan", yksinkertaista. Minkä takia sitten kusettaa, kun se on rikollista? Emmä niitä ite voi korjata, on kusetettu tai ei, ääliöt.

    • Me9715

      Ihme kundien kanssa sä liikut. Maksan yleensä aina omat menoni/puolet.. Mutta en pysty kuvittelemaan tilannetta missä päätyisin ees ulos tommosen kanssa.

      Miehen ei tosiaan tarvi maksaa, kaikkea. Oma puolikas riittää. Nyt nainen ittees niskasta kiinni ja annat tommosten LUUSEREIDEN olla. Liikut jossain semmosissa piireissä, mihin en itte kyllä ees... Ja jotta miehet ei pahastu, niin tasa-arvon vuoksi sanottakoon, että myös jokainen mies ansaitsee naisen joka on lähtökohtaisesti valmis maksamaan omansa.

    • fyhvuvuyyvu0

      Naisellani on ollut asunto, auto ja puhelinetu kymmeniä vuosia. Nykyäänhän naiset valitsevat kumppaninsa "ei järkisyillä". Itse kaivavat kuoppansa rakastumalla renttuihin. Kunnon huolehtiva mies ei kiinnosta. Pitää jotenkin erottua, että nainen voi kertoilla kanssa-sisarilleen.

    • vaikee

      Niitä tekosyitä riittää naisillakin, on kamalaa kattoa kun nainen kerjää koko ajan tupakkaa, menis kauppaan ja ostais.Naiset ovat siivellä kaljakoreillakin, valitettavasti, eivät aikuistu koskaan tuollaiset hyyppänät.

    • itselleenkin jotain

      Notta tuollaisia on molemmissa sukupuolissa ,tärkeetähän tossa on se ,ettei takerru heihin kiinni heti ja oppii tuntemaan tavat .

      Joskus tuollainen käytös voi tulla myöhemminkin

      No omaluonne ratkaisee, miten tuollaisesta käytöksestä pitää ,haluaako levitellä kukkaroa ja olla pelkästän hyväntekijä.

    • .......

      Aloittajalle. Ota jalat allesi tuollaisten "poikaystävien" parista.
      Ovat surkeita p-housuja, sellaisia tulevat aina olemaan. Parempi yksin, kuin tyhjätaskun kanssa.

    • shark mac

      Raha todellakin on naisille tärkeää. Muistakaa tämä veljet. Aluksi voi vaikuttaa siltä että nainen on kiinnostunut sinusta mutta kunnioitus (naisen kielessä rakkaus) on kiinni miehen kyvyssä elättää itsensä ja naisen. Vaikka mies kieltäytyisi elättämästä ja maksamatta naisen laskuja niin riittää että hän kykenee osoittamaan, että hän voisi tehdä sen.

    • Jos saa hyvää moloa, niin kait siitä voi kaljat ja röökit tarjota! Yleensä se on niin päin, että pilusta joutuu maksamaan tavalla tai toisella. Joskus hintana saattaa olla henkikultakin...

    • Kokemusta_kyllä_on

      Ei se ole mies joka niin tekee, vaan idiootti. Tunnen kaksi juuri tuollaista tapausta. Toinen on mies, toinen nainen. Itse sanon aina heille että "huono tuuri": Nainen yrittää vedota aina sympatiaankin, selittää miten tiukkaa on.. siihen totean että sepä ikävää, mutta ei tipu. Eivät muuten maksa velkojaan. Ei ole tuo nianen ollut enää aikoihin yhteyksissä kun tajusi että penniäkään ei heru kun kerran jättää pienenkin vipin maksamatta...

    • pankinpäällähän nämä neidit istuu ja antaa käyttää hyväksi turha valittaa kun paskat on housuissa

    • Varakas

      Suomessa naisilla on tämä kummallinen logiikka että mies maksaa kaiken.
      Muualla maailmassa lasku esim ravintola illasta ja muusta pistetään puoliksi!

      • pihit miehet

        Hehheh! Taitaa mennä juurikin toisinpäin. Muualla mies maksaa ihan itsestään selvästi, täällä mies odottaa naisen maksavan (tai edes puoliksi).


    • Mies-37-v

      Olen elättänyt yhtä naista 8 vuotta sillä periaatteella, että hoida koti kun olen töissä. Toisen naisen kanssa asuttiin yli neljä vuotta, joista kaksi ensimmäistä olivat reiluja taloudellisesti. Olen ammatiltani ekonomi. Ero tuli pitkälti siitä, että nainen yritti vaatia enemmän kuin oli kohtuullista ja hänen aikuinen 25-v poikansa tuli majailemaan siihen yhteiseen kotiin täysin toimettomana ja tulottomana.

    • 750 vanukasta ...

      Vitarasta ei kannata maksaa penniäkään ! Kaks-sataa vuotta miehet maksoivat piirakan toivossa, nykypolvi jo näkee tän ämmien piirakan hyödyntämisen ;)))
      Ensin naidaan ja sitten mennään syömään.... piirakasta ei makseta penniäkään !! Noh' "liivimiehet kun ei muuten saa ne heittäytyy "ritareiksi" ja maksavat kalliin hinnan ja samalla myyvät oikeat miehet !!! Halveksittu olkoon maksava mies ! Hyvä huora taas on kullin arvoinen.... nussikaa ystävät !

    • Pihi t

      Pihejä ovat... niillä varmaan on sitten velkoja niin paljon ettei rahaa ole..

    • nykyaika on niin et nainen viettelelee miehen ja maksaa kaiken ennen oli ennen eletää eteepäin eikä taaksepäin naiset

    • -erkki

      Oma kokemus kulujen jakamisesta: Minä maksoin ensin oman pankkitilini tyhjäksi vuokrilla yms. laskuilla ja ruoilla jne. ja sitten kun minun rahat loppui, käytettiin vasta puolison euroja. Niin kauan kun minun rahakukkarolla oltiin ei tarvinnut pihistellä, mutta auta armias sitten kun piti ottaa silloisen tyttöystäväni rahat käyttöön. Ei tasan osteltu mitään mitä minä olisin halunnut/ tarvinnut! Ehkä en ollut vaan riittävän varakas ko. parisuhteeseen :D Perusteluna oli kun sanoin asiasta että kun sinä tienaat minua enemmän... wtf!? :D En olisi saanut ostaa itselleni omiin harrastuksiin suht kalliita välineitä kun "rahojen pitää riittää koko kuukaudeksi" :D jälkeenpäin ajateltuna naurattaa ja v****taa yhtä aikaa, mutta isoin syy miksi ko. nainen on nykyään EX! :)

    • itteesä nää naiset myy kun miesten rahoilla ratsastaa eli huoraa joo näin on

    • Tuhatkasvo

      Yks plagiointi se on ihminenkin,niin toiveineen,tunteineen kuin tapoineenkin.

    • Pidä huolta myös its

      Otan kantaa 50 Äijänä.

      a) markan ehdoilla: porukkumme Jokkes ,
      (luotto ystäväni)
      ...häneltä rahat loppu,,,, tuli tavaksi jonkun meistä aina hänet kustantaa ...Osti sitten koulun päätyttyä uuden Prelude-sportin, kattoluukulla ....käteisellä .

      b) Naimisiin povipommin kanssa - hänen toimenkuvanaan muotinäytösten valtakunnallinesen Show veto ison firman eduilla..Jäi tekemättä, nuorena miehenä, avioehto:
      Vähäkö meni oma yritysuran kasvu "perseeseen."..ei näihin silloin opetettu varautumaan kopiksessa...ois pitäny tyytyä Upsalaan?

    • luulis et tulis naisille likanen olo kun miesten rahojen perässä hengaavat

      • mitään muuta mieless

        luulis et tulis miehille likainen olo kun naisten pillujen perässä hengaavat


    • lusmunkammo

      Potki pelolle tollane loinen. Ilkeekin. Ei arvosta yhtään ja käyttää vaan hyväksi.

    • minulla on kyllä vähänerinlainen tarina...ostin talon ja siinä asuttiin yhdessä.sovittiin maksut puoliks,mut jostain kummankyllä muija jäi työttömäks,nukkuu päivisin tonne puolenpäivän paremmalle puolelle.nyt ollaan siinä tilanteessa,et muija on muuttamassa pois.eli sieltä mistä aita on matalin.on mulle pystössä 15.000 ekee,mut mua se ei häiritse.ulos mitä pikimmin...see hakee uuden uhrin alta aikayksikön...on sen muodot kohdallaan ja puhetaidot...

    • 5e76ke

      Ihan itse olet porukkasi valinnut jossa pyörit.
      Itselle ei ole koskaan käynyt noin.

    • ässäkans

      täysin väärä kaveri. korjaa valintaperusteet, että kunnon miehetkin sais joskus naisen...

    • blelelergh

      Itse olen aika pihi ihminen (vaikka töitä löytyykin) ja en juuri omaan käyttöön rahaa käytä, mut jos olis nainen niin kyl haluaisin aina ite tarjota ja maksella muita ostoksia, koska jotenkin se vaan kuuluu mun periaatteeseen.

    • se on sitä tasa-arvoo

    • nainen ei maksa todellakaan kaikkea sen pitää sopusuhteellista

    • totuudet totuuksina ei tollaset paskanjauhajat mitää naista ikinä tule saamaa säälittävää

    • varsovan liitto

      Ylöjärven tehtaalla syödään muna juustoa, sitä syötyään kuolee jokainen

    • nainen maksaa kun miehellä aina hillot finaalissa näin se pitääki mennä saaha se sit hyvää sladdii kun vieraissa heruttaa menemää

    • Vappukamaa

      Todella aivoton provo ja keskustelu

    • Unohtunut tunnusluku

      Kuinkahan moni suomalainen mies on maksanut itsensä vararikkoon asti, tehtyään vika valinnan. Tai sitten toisinpäin. Tyhmä provo.

    • mitä sä valitat mee muualle inisee kääpiö

    • kyllä asia on näin et maiset vedättäny miehiä enemmän ja isommissa summissa on viety taloja autoja ym ym ja silti nainen käyny vielä vieraissaki tää on sitä tasaarvoo et ei taida olla varaa inistä yhtää

    • No kyllä ei oo kessut jääny kotio aina on ollu altapitävä ter d

    • varokaa vaikka miten koree ja nuori nainen sitä petollisempi ne osaa naiset ne vasta kieroja on rahanperässä ei mitn muuta naiset on hyväksikäyttäjiä pummeja j

    • Don ämmät diggaa

      Mä oon ainakin vienyt naisiltani kaiken minkä irti saan, ja oon siitä niin saatanan ylpeä.
      Katsokaas kun asian laita on niin että: man´s gonna do whats a man´s gonna do.
      Ämmät on sellasii huora jakorasioita. ne ansaitsevat sen.

      ja sitäpaisi esim 25tonnii on pieni hinta siitä laatu kyrvästä mitä mun ämmät on multa saaneet.

      sitten kun huara laittaa rahahanat kiinni... niin meitsi laittaa spermahanat kiinni, ja ei sitä nymfolehmät kauaa katsele;) ...ja taas saan vapaana miehenä liitää kukasta kukkaan ritari perhosen lailla.
      life is bitch.
      mut life is simple myös:)
      kuhan tajuu oikeat elämän pointit.
      olen puhunut.§

    • mä ja

      lokitan ämmiltä kaiken ihan kaiken ne sen ansaitsee haarukka levällään ovat töissäkin se on 100prs varmaa ne pettää ja ohan naisilla kovemmat halut loppupeleissä kun miehillä totta totta...

    • jasmin 82

      moi bmwcrown mitä jari onkos kokkolassa taas viikonloppuna ,kyllä tiedät

    • pakoääneen

      naisethan on teheny samaa hommaa varmaan satoja ellei tuhansia vuosia ja yleensä suuttuvat perkeleesti jos mies ei maksakkaan kaikkia.

    • D ä d

      Alkoi vitusti panettaan kun tätä viesti ketjua lueskelin.
      Ilman naisia minä en pärjäisi, ainakaan taloudellisesti.
      Nytkin olen työttömänä kelan potilla. Mutta ei hätää kun oma tän hetkinen ämmäni menee joka päivä 7töihin rakennuksille vastaavan mestarin toimeen.
      Kyllä sillä massimolla meikäläinenkin elelee suht leveästi... uskokaa poijaat pois, tää on ainoa oikea tie ja totuus elää.
      Antaiskohan lehmä kakkoseen jos kävis herättämässä...ja tyytyväiseks töräyttämässä.
      Ois sit taas ämmä aamulla tyytyväinen ja ymmä'rtäväinen kun kalja rahoja kyselen..."lainaan"

    • elämän opettama

      Naiset maksakoot omat juomisensa ja laskunsa!Ilotytöjä voi kyllä tukea rahallisesti,kun tietää että varmasti saa pi..ua.

    • audi jartza z:lla

      hei jasmin

    • tsou69

      pumpulissahan näitä naisia pitäisi pitää niin törkeitä ovat kyllä että kyllä täällä asiaa on on muutakin keksiihän ne mitä vain tottakai ohessa pettävätkin varmaan siellä rakennuksellakin piimä lentää

    • jasmin sama paikka sama aika pe

    • Ei o pakko maksaa, vaan ei miestenkään... Jakakaa kulut niin että molemmat maksavat omansa.

    • onnellinen18

      Katsikaahan kaupan kassalla kuka maksaa laskun edessänne tai viereisillä kassoilla. Olen huomannut, että usein maksaja on nainen. No nyt siellä joku sanoo, että vaimon kanssa on sovittu, että hän maksaa ruoan ja mies laskut sekä juomat. Mutta kun tämä sama käytäntö näkyy olevan myös nuorilla aikuisilla.... Selvästi seurustellaan.. Ja tyttö maksaa ruoan.. Ja varmaan myös kokkaa pojalle.

      Mulla on kokemusta kahdesta avioliitosta, ja kokemukset ovat olleet huonot. Ekassa ja tokassa maksettiin laskut aina puoliksi riipoumatta tuloista, mutta ruoan maksoin minä, koska hain ne kaupasta ja tein ruoan ennen herran kotiintuloa.

      Kun lopulta kyllästyin olemaan palvelija joka vielä maksaa jotta saa palvella, niin kumpikin herra ihmetteli mikä nyt? Tää tuli niin yllättäen, miksi ei jatkettais.. Ja myöhemmin valitusta, että on niin yksinäistä ja kurjaa.
      Mutta elämä on valintoja.. Ja mun valinta oli kiitos riitti, ja aloin matkustelemaan.

      • kaupantäti

        ruokakaupan kassalla maksajina 99prosenttisesti ovat naiset


    • Otto32v

      Olen yleensä se lompakko, miespuolinen.
      Haluaisinkin tietää että mistä kaltaisiasi naisia löytyy.
      Jos joku nainen maksaisi edes omansa olisi mahtava juttu!

    • Mies maksaa kaiken?

      Mites se tasa-arvon vaatiminen menikään?
      Onneksi asutaan tyttöystävän kanssa erillään hän ei suostu siihen että maksaisin hänen juomansa, velkansa tai edes lainaisi rahaa.

      Hän pitää siitä että on omillaan ja niin pidän minäkin.

      Ap:lle tiedoksi että kyllä yleensä miehet maksaa ja yritä väittää vastaan.
      Ihan oikein että joskus joudutte itekin vinguttamaan visaa.

      ps. älä väitä vastaan se olisi turhaa.
      psps. ei kaikki ole niin pillun perään että yrittää miellyttää joka ämmää ostamalla sille cosmon, armanin tai jonkun typerän pitsialkkarin.

      • pspsps.
        Jos teille pitää kaikki ostaa valmiiksi mitä se teistä tekee?
        Taidan jättäää sanomatta ehkä muutama bimbo tietää mitä tarkoitan.


    • valkoinenvenäläinen

      Aamukännit =D

    • EI pummaava mies

      Lemppaa tuollaiset pummit! SAUNAN TAKANA ON TILAA!

    • kaveri

      Joo, jos nainen on niin bimbo, ettei ihastuksissaan huomaa sitä et mies vain yrittää elää siivellä naisen kustannuksella sekin on nähty ei omaa kokemusta, mutta ystäväpiirissä. Kyl, metkut on monet ja selitykset myös ja on niitä naisissakin ei voi syyttää vain miehii kyl, naisetkin osaa.

    • Samalla voi potkia bimbot pihalle jotka odottaa että palvellaan ja maksetaan kaikki.
      Tasa-arvoa jälleen ja saunan takina on tilaa.

      On se p**le nämä isän "pikkutytöt" ovat tottuneeet vanhempien palveluun ja luottokorttiin
      Voi voi onneksi se totuus tulee teillekin selville.

      • Ai niin,,,
        Jos haluisin huoran ostan sen ja siitä pääsee tunnissa erilleen.
        Maksaa vähemmän kuin joku medianarttu tai yleensä pitsi.


    • Näin se vain on

      Aivan oikein sillä naiset ovat eläneet miesten siivellä tuhansia vuosia. Naiset tahtovat tasa-arvoa, tämän on juuri sitä, naisetkin saavat tarjota. Ei tasa-arvo ole vain etuja naisille, siinä tulee mukana myös vähemmän mukavia asioita. Turha kuitenkaan kitistä, sitä saa mitä tilaa.

      • tasa-arvo ei toteudu

        "Aivan oikein sillä naiset ovat eläneet miesten siivellä tuhansia vuosia. "

        Tiedätkö, miksi? Koska naiset EIVÄT SAANEET elättää itseään! Naisilla ei ollut minkäänlaisia oikeuksia, pelkkiä velvollisuuksia. Nainen oli miehen orja, ja jos mies kyllästyin naiseen, niin kuka naisen silloin olisi elättänyt? Vastaus: ei kukaan! Mitä siinä sitten muuta kuin odottaa piakkoin saapuvaa kuolemaa.

        Miehet (siis valkoiset heteromiehet) ovat aina saaneet elättää itsensä ja muutenkin tehdä mitä huvittaa eikä kukaan ole heitä alistanut mitenkään.

        Tasa-arvoa ei ole se, että nainen maksaa yksin kaiken. Lisäksi tasa-arvo, varsinkaan sosiaalinen tasa-arvo, ei toteudu Suomessa. Naisia pidetään edelleen alempiarvoisina.


    • 4+7

      Jos nyt oletetaan ettet suinkaan liiku köyhien luusereiden porukoissa niin kyse voi olla oman arvon testauksesta: jos tuo maksaa niin se välittää.

    • Don ämmät diggaa

      törähytin ämmääni yöllä kakoseen, ja nyt on taas rahan p*skaa:) .
      Kuka lähtee seuraks pispalan pulteriin? meitsi tarjoo, nyt kun sitä rahaa taas kerran on.
      Ämmältä lainasin.
      lupasin heti ensimmäisestä tilistä maksaa takas...kunhan löydän niitä töitä ensin;)
      haha kaikkea ne ämmät nielee:D ...enkä puhu nyt viime yöstä, enkä paskasesta kullistani..

    • rehti2

      Elä maksa likaa kaikesta. Mutta jos poikaystäväsi kustantaa auton menot jolla ajelette lähes joka päivä, niin taidat olla miinuksella maksuissa. Nainen antaa rakkautta ja vielä maksaa tupakit ja kaljat on halventavaa ja nöyryyttävää. Kunnon miehiä on myös pilvin pimein--liiku oikeissa paikoissa.

    • Oyutta

      Jos WC:n kaapit suorastaan pursuaa kaikenlaista purnukkaa, tuubia ja kuppelia, jotka kaikki avattuja ja korkeintaan kerran jotain lotionia lääpitty naamalle, niin ei hirveästi kiinnosta rahoittaa moista toimintaa enää jatkossa ja se vaikuttaa kyllä muuhunkin maksamiseen :( Ehdotankin, että käytetään ensin ne vanhat aineet sieltä kaapeista pois ja sitten vasta ostetaan uutta!

      Itseasiassa tuo jopa masentaa...:(

    • päivi

      no en kyllä yhdy tuohon että nainen maksaa kaiken, meillä mennään niin että se maksaa jolla on rahaa eli siis vuorotellen. asumis kulut,auto kulut pensoineen,ruoka,vaatteet,matkat kaikki puoliksi. kumpikaan ei pääse valittamaan että mää maksan kaiken.

    • tsou1

      kato kusetettaviaki miehiäki vielä löytyy mitä tunteiden ja rakkauden näyttämistä se on kun rahanperässä mennään kyllä nuijiakin ja tosi nuijia miehiä on vielä olemassa älkää viittikö menee ego tässä,naiset kusettaa teiän rahat....

    • reilusti

      Noh, sanotaan että satsataan hinta summaan, kyllä saatiin jo 40e monta juomaa, ei ollu ylitsepääsemätön summa tarjota 'kaverille kans,kaveria ei yksin jätetä'

    • Unelmamies

      Sano seuraavalla kerralla että mitäs vittua tää nyt on, en mä ketään elätettävää etsi - jos etsisin ottaisin koiran. :DD
      Onneks itelle ei oo osunu tollasta jätkää, mä satun vihaa lälläreitä.
      Onneks on OIKEA Mies kotona. ;))
      Meillä ukko maksaa suurimman osan, itse maksan osan vuokrasta, ruoasta ja KAIKKI omat vaatteeni, meikkini jne - eli reilua peliä.

    • saariston mies

      Selvähän tuo alkuperäinen asiakuvio. He ovat miespuolisia gigolopoikia (tai ainakin kuvittelevat olevansa) jotka pyrkivät maksattamaan kaiken naisilla. Varsinkin iäkkäämmät naiset ja lesket ovat niitä jotka maksavat jopa siitä että saavat seuralaisekseen nuorennäkisen vireän miehen ja haluavat katsella ja näyttää että minullapa on tällainen. Ei siinä ole välttämättä edes seksistä kyse vaan siitä että halutaan näyttää ystävättärille että nyt tässä olisi nuori panomies ja saa nuo ystävättäret kateelliseksi. Tiedän tämän koska naiset ostavat jopa seksikkäitä vaatteita, vievät ravintolaan ja ottavat mukaan matkoille miehen ja maksavat siitä mieluusti. Joten näitä naisia kyllä on ja jotkut miehet kuvittelevat siis että kaikki naiset ovat samanlaisia. Eivät kuitenkaan ole ja se on mielestäni oikein hyvä. Ei ole kivaa olla ns. hyväksikäytetty mies ja se jos mikä nöyryyttää. Pahimmallaan ovat masokistisia seksileikkihaluisia naisia. Tämä on siis koko kuvion lähtökohta ja mielikuvituksen ajatus että mies maksattaa kaiken naisilla ja suostuu jopa seksiorjaksi.

    • Miessss123
    • nyytti3

      Ei se aina kahvikupposesta ole kiinni. Minulle on siunaantunut paljon kavereita, jotka pummaavat kyytiä jatkuvasti milloin minnekin. Aluksi menin halpaan, kun kelpasin mukaan, kunnes tajusin, että NE TARVII VAAN KYYTIÄ.

    • tsou2

      naisia yksin ei pidä puolustaa tasa arvoa etsä täältä kumminkaa pillua saa vaikka luulet et saa varmaan ikinä mistään ellet maksa laskuja

    • MATAFAKIN ÄÄS

      Vitun köyhää tää meno, teidän takia siis.

    • elv5

      Älkää hyvät naiset ottako koteihinne äijiä sohville makaamaan kaljaa kittaamaan ja piereskelemään. Kahta p....a olen aikoinani elättänyt ja kolmatta kertaa en sitä enään tee! Niinpä käytänkin tänä päivänä äijiä joskus hyväkseni ja nauran vällee hyvät naurut!

    • 60v.-maksumies

      Kyllä toi toisen siivelläeläminen on enempi naisten harrastama "temppuilu".
      Johan jotkut tapakouluttajat (naispuoleiset) opettavat nuorille tytöille, että treffeille
      mennessä (esim. kaville tms.) pitää odottaa pojan/miehen maksavan koko lystin.
      Jos nainen joutuu maksamaan edes omansa, niin mies ei ole mikään herrasmies
      eikä kelvollinen mahdolliseksi kumppaniksi tai kaveriksi.
      On itsellänikin jo hieman elämän kokemusta asioista yli 60v.

      Tulipa muuten oltua parisuhteessakin 34 v. siivelläeläväisen puolison kanssa...

    • alko haisemaan jo

      Ei ikinä juoppoa omaan kotiin. Minäkin erehdyin kun alussa oli ihan ok, mutta kun pääsi kotiini, tyyli muuttu, kaljaa ja muutakin koko ajan ja kalliita ruokia, et voi juoda ja kunto kesti.
      Peliriippuvainen myös, ja tosi vit..mainen, jos ei saanu juoda koko aikaa.

      • vittuuntuntu

        Ollaankohan elätetty samaa juoppoa :D Kuvailit nimittäin juuri minun exän. Peliriippuvainen haiseva pulsu oli sekin, ja minä idiootti maksoin. Nykyään en miehiin päin kusekaan! Samanlaisia hyväksikäyttäjiä kaikki. Murr.


    • hjfnvmriri

      Miehillä on parempi palkka. Naisilla ei ole rahaa siitä syystä miehet maksavat enemmän.

      • ne sortaa mua

        Menkää naiset sellaisiin töihin, josta maksetaan palkkaa. Omasta surkeasta valinnasta ei kannata syyttää miehiä tai yhteiskuntaa. Eri alojen keskipalkkataulukoita löytyy helposti.


    • Tasapuolista

      Onko se sit sen parempaa käytöstä naiselta tuon tasoinen siipeily?
      On nimittäin varmaan yleisempää ja yhtä perseestä tuo naisten "Mies maksaa"-mentaliteettinen siipeileminen kuin mitä tuo sinun kirjoittamasi miesten harrastama pummaaminen. Jotkut mimmit ovat vieneet vielä ko asenteen niin pitkälle, että jopa omat pillurätitkin maksatetaan miehellä.
      Itse en kerjää keneltäkään sentinkään edestä, mutta en myöskään siedä sitä, että nainen tuppaa minun lompakolle. Ja seurustellessa on yhteiset ja OMAT menot.
      Yhteiset maksetaan kimpassa ja omat itse, eikä niitä maksateta toisella.

    • tsou2

      tulihan se sieltä....mut pitää elää sit vaan tulojen mukaan eikä mässätä sitä suklaatia niin hirveesta ja tuo mäggäri pois...ja naisten lapsetkin ex liitoista pitäisi elättää kuka voikaa olla niin pässi....

    • 16+8

      Omasta kokemuksta ja sisvusta seuranneena voin kertoa, että naiset ne yrittävät aina elää siivellä.

      • 16+8

        *Sivusta jopa


    • turhaa jauhaa

      paskaa, että miehet olisivat se pahempi olsapuoli siipeilyssä.
      Ja paskat, naiset ovat luoneet asiasta oikean taiteenlajin.
      Ja tämä tuli naisen sanomana.
      Ja eräs toinen seikka, mikä meissä naisissa kieltämättä mättää.
      Emme osaa KOSKAAN mennä itseemme, varsinkin jos syy on naisessa.
      Onneksi mieheni pitää puolensa, eikä suostu kaikenmaailman
      nakituksiin.

    • dfdfgtyu

      Kyllä ne nuoret naiset on jotka kilttiä miehiä kusettaa ja maksattaa kaiken. Kiristävät sillä, että jättävät jos et maksa.

    • TosiMies.!

      Nykymies tarvitsee äitihahmon, joka maksaa kaiken ja tekee ruuat sekä kotityöt yms.

    • tsou2

      eiköhän nämä naiset ennemmin tarvitse isähahmoa

    • Tasa-arvotauno

      Itse hinguitte sitä tasa-arvoa. Vuosisatojen ajan mies on maksanut kaiken, eikös ole kohtuullista että seuraavat vuosisadat on naisten vuoro?

    • pupupupupupupupu
    • punainen niska..

      Hei

      Ei näin tee muut kuin suomalaiset, kreikkalaiset ja espanjalaiset.
      Suomalaiset, koska ovat niin juntteja ja äitin poikia, kreikkalaiset, koska ovat
      aina p.a ja luonteeltaan varkaita ja espanjalaiset, koska ovat p.a.
      Kokeileppa esim. venäläisen tai eestiläisen miehen kanssa ravintolassa maksaa hänen laskunsa tai edes omasi hänen seurassa. Saattaa tulla yllätys...ja se on erilainen yllätys kuin suomalaisen juntin kanssa.

    • Kukahan maksaa?

      Kysymys:
      Mitä eroa on maksuttomalla ja maksullisella naisella?

      Vastaus:
      Maksullinen tulee halvemmaksi.

      • ei ole mitään makset

        maksuton nainen? ei tuo ole lause.


    • joku muu nicki_eiköh

      tuo teksti näyttää siltä missä olet sitä olet? jos nainen maksaa niin mikä siinä maksassa maksaa? ==== se on alkoholi! Kyllä ikävä kyllä suomalainen epätäydellinen naisen ruumillistuma maksaa huonolla maksalla kaiken.

    • 1915

      Sietääkin jo maksaa, olen elättänyt naistani 20 vuotta.

    • Trolli...

      pskaa taas...hohhoijaa...

    • Hmmm...

      Joskus muinoin oli tapana, että mies maksaa viulut.

      Vaikka ns. pummaaminen on vähän epäkohteliasta, eikö nyt tasa-arvon kulta-aikana ole ihan oikein, että nainen maksaa edes silloin tällöin?

      Eihän nainen nykyään valitse miestä tämän varallisuuden takia. Eihän?

    • eli naiset

      haluavat vain ja ainoastaan siivestää miehen kustannuksella?????
      Jos miehellä on munaa kieltäytyä tästä "kunniasta" niin silloin
      hän on sivistymätön, juntti ja mammanpoika????!!!!
      Tervetuloa naiset tasa-arvon aikaan!!!!!!!!!!
      Ettekös niin kovasti ole hinkuneet sitä hahahahaahahahhahh!!!!!!?????

    • rakkaus on syy

      kyllä mies ihan omasta halusta rakentaa hienon talonkin, kun sen oikean kohtaa...

    • mava4

      Jätä tuollaiset sitkeästi siivellä (ss) -miehet, ellet sitten halua maksaa gigolojen palvelusta.

      • Kukkoli-Danielson

        tyhmille perässä hiihtäjille? Ei koskaan, homoilkaa keskenänne :DD


    • Raitis, kiltti mies

      hah, näitä viestejä kun lukee niin huomaa jotain... tupakat, kalja, viina... elämäntavat kertovat että valtaosa näistä unelmavävyistä on löytynyt kulman pubista. Nainen, sieltä saa mitä tilaa!

      • kiltti ja nössö?

        Siellä kulman pubissa käy ihan tavallisia ihmisiä. Viikonloppuisin. On tietysti se kantajengikin, joka istuu siellä joka päivä.

        Mutta sitähän sinä et uskalla tulla tarkistamaan.


    • Surullinen201

      Nainen eli siivelläni kuusi vuotta. Olimme menossa naimisiin, mutta jätti minut, koska en taipunut hänen jokaiseen vaatimukseensa. Hän myös pahoinpiteli minua ja eron jälkeen mustamaalasi rankasti tutuilleni.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2868
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2164
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1620
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe